Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(Nu weet ik ook wel dat de meeste mensen zich daarvan helemaal niet bewust zijn.) Het gaat trouwens om die 'dikke' automaten.
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb trouwens voor die bruiloft van volgende week 12 vazen besteld en die waren bij m'n buurvrouw afgegeven. Arme buuf, het blijkt een loeiezware doos te zijn van 1x1,5 meter en het moest de trap op en pastte bijna niet door de deur. De vazen zijn wat groter dan ik dacht. Oepsie.
||
Citaat:
Heel vervelend persoon wat gewoon dr bek niet kan houden en zichzelf graag hoort praten. De intenties zullen vast wel goed zijn maar als ik de Pauw-aflevering mag geloven is het praktisch onmogelijk om een normale discussie met haar te voeren.
||
Citaat:
![]() Kan me alleen wel voorstellen dat als je een persoon bent die vaak spullen kwijt raakt dat het mogelijk wat minder opportuun is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik had 'm altijd op 10€ per keer opladen gezet, maar sinds ik best vaak retourtjes Amsterdam doe blijft 'ie bezig met afschrijven.
|
Elbert Dijkgraaf van de SGP kwam vanavond bij mij op de vereniging spreken en ik moet zeggen dat ik hem echt heel sympathiek vind! Ik was blij verrast door zijn visie en uitspraken in de trant van God is liefde en Wij mogen uitkijken naar de hemel. De gemiddelde SGP-stemmer die ik spreek blijft toch altijd vooral in hel-en-verdoemenis vroomheid hangen, maar hij had een goed verhaal, met humor
![]()
|
Verwijderd
|
Kennis heeft de gewoonte opgevat om brieven te schrijven aan zichzelf, het universum of wat dan ook op FB. In de brief van vandaag beschrijft ze dat ze bij de gynaecoloog een orgasme heeft gehad dmv stimulatie van haar gspot. "De rest van het verhaal deel ik alleen per pm, want dat is nogal persoonlijk."
Juist. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|