Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Overigens heb ik er net ook weer eentje binnengekregen, dus het zal allemaal wel in orde zijn.
|
Ik was gisteren bij het concert van Rico, Sticks en Typhoon (& nog veel meer gastartiesten) in de Ziggodome. Het was zo fucking awesome, zoveel energie en liefde gisteren. Ik heb blaren op mijn voeten gekregen van het springen. En ik heb een sjaal gekocht waar aan de ene kant RICOSTICKSTYPHOON staat en op de andere kant WELKOM IN HET VERRE OOSTEN met twee logo's van PEC Zwolle.
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Gefeli.
![]() Er kwam net een meisje langs voor schoenen die ik op mp had gezet, en ik maakte me natuurlijk helemaal druk, want zo ben ik, maar ze was binnen een minuut alweer buiten. Zonder schoenen, helaas. Mocht er nog iemand interesse hebben in zwarte glitter sneakers in maat 42 en géén absurd brede voeten hebben, let me know.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|