Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
met jouw wensen zou ik gewoon een waterdichte A-schoen nemen
hoge stevige B-schoenen zijn handig voor in de alpen buiten de paden, maar voor op festivals of in de stad zijn ze erg warm en vooral erg zwaar ik zou gewoon naar de bever of zo'n soort winkel gaan en je laten adviseren en kijken wat voor jou goed zit. heb ik ook gedaan, ben met deze meindls thuisgekomen en ben heel tevreden, zowel voor festivals als berghikes
|
goeie tips allen! Vooral niet te strak passend even goed onthouden, begrijp inderdaad dat in de loop van een dag bij veel lopen / staan je voeten wat opzwellen. Ik heb wel een beetje naar binnenknikkende enkels dus neig toch naar iets wat wat hoger is. Maar ik ga denk ik morgenavond gewoon even langs de biffah.
Laatst gewijzigd op 28-03-2018 om 10:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
https://www.ed.nl/eindhoven/poep-spu...-zit~a5220611/
lekker heej. Je moet er maar op afgestuurd worden als journalist. Naast het feit dat het voor de bewoners natuurlijk ook geen feest is ![]()
|
",,Niet alleen bij mij was het mis. Bij verschillende huizen in de straat zat de stront tegen het plafond. Zonder waarschuwing vooraf."
Met waarschuwing vooraf was er natuurlijk niets aan de hand, ook al zat de kak dan tot in de afzuigkap
||
Citaat:
|
![]() |
|
Is er hier iemand die extra betaald bij de bank voor het betalen van rekeningen/acceptgiro’s via je app/internetbankieren? Dus dat je per transactie nog iets betaald bovenop wat je betaald voor je rekening? Bestaat dat überhaupt in Nederland bij gewone consumenten rekeningen?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ook echt een openingszin die wijst op topjournalistiek.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nederland is in het algemeen qua bankervaringen zo ongeveer het fijnste land ter wereld - zelfs vergeleken met landen die op andere gebieden ontwikkelder zijn dan Nederland. Internetbankieren ver ontwikkeld, niet betalen voor een hoop transacties waar dat in andere landen heel normaal is, et cetera. Als je het vergelijkt met derdewereldland Verenigde Staten wordt het helemaal absurd, daar is het nieuwe millennium op consumentenbankgebied nog altijd niet begonnen.
In Australië, zo ongeveer het ideale land om te wonen, betaalde je tot voor kort voor iedere pintransactie een kleine fee. ING wilde de consumentenmarkt daar veroveren en ging adverteren met gratis pinnen. Wereldwijd. Nu zijn alle Australische grootbanken er ook maar eens aan begonnen om pinnen in Australië zelf gratis te maken ![]() ![]() |
![]() |
|
Nog iemand die hier de moeite wil nemen om op te reageren hoe achterlijk en onrealistisch dit is?
![]()
|
Mwah, volgens mij zijn dat soort constructies met gedegen kennis best te doen. Sowieso, als ik een student zou zijn, zou ik maximaal lenen om die knaken ergens in te pompen met een rendement > rentepercentage over geleend bedrag. Wellicht moreel laakbaar, maar vette pech.
||
Citaat:
![]()
|
"herinvesteer het in wat obscure dingetjes zoals cryptocurrencies of buitenlandse bedrijven"
Net of men niet gaat uitzoeken waar al dat geld is gebleven.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Los daarvan, heeft die knakker het over "500 duizend (sic)" euro aan studielening. Via DUO is het al een knappe prestatie om in vijf jaar tijd meer dan 60.000 euro te lenen en van dat bedrag moet je ook leven en een studie betalen - je krijgt de lening niet als je nergens ingeschreven staat - dus er blijft bij lange na niet zo veel van over. Je kunt via een bank een studentenkredietje van een paar duizend euro krijgen. Misschien met handig schuiven van leningen en credit cards dat je richting de 80.000 euro gaat, en daar heb je dus jaren voor nodig. Dat is het niet waard, die jaren kun je ook gewoon serieus een studie volgen en doen wat jullie beschrijven. |
![]() |
|
Binnen het nieuwe leenstelsel waarbinnen hij gaat vallen is het opbouwen van een studielening van €500.000 bijzonder surrealistisch. Hoe hoog het plafond precies ligt weet ik niet, ik zou het even na kunnen kijken.
Edit: €1084,35 was wat ik tot vorige maand maximaal kon lenen. Dat betekent dat je ruim 38 jaar ingeschreven moet staan voor studies. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb met wat fake gegevens een offerte voor lening van 40.000 euro aangevraagd bij FREO. Ik krijg die niet en ze willen telefonisch contact opnemen, dus het bedrag is blijkbaar te hoog voor een student. Ik zeg niet dat het onmogelijk is om een leuk bedrag te lenen maar heel waarschijnlijk is het in ieder geval niet.
|
![]() |
|
Januari tot en met augustus 2018
Lening € 870,46 * Collegegeldkrediet € 167,17 Totaal € 1037,63 September tot en met december 2018 Lening € 870,46* Collegegeldkrediet € 171,67 Totaal € 1042,13 Voor de meeste studies kun je 7 jaar studiefinanciering krijgen. De laatste 3 jaar daarvan is de maximale lening hoger. Je kunt dan € 934,49 per maand lenen. Voor het gemak even rekenen een jaarlijkse verhoging van 5 euro per maand kom je, wanneer je in september begint en 7 jaar gaat studeren aan een bedrag van: 12x1042=12504 12x1047=12564 12x1052=12624 12x1057=12684 12x1126=13512 12x1131=13572 12x1136=13632 Totaal = 91092 Haal daar 7 jaar collegegeld af à 2060 per jaar met een verhoging van 60 per jaar, zonder rekening te houden met de voorwaarden waarbij het collegegeld gehalveerd mag worden (18160), dan houd je maximaal een krappe 73k over als je verder 0 kosten maakt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De schaal die hij hanteert verwacht ik ook niet, maar het principe zou wel moeten werken. Hoeveel vruchten je daar van kunt plukken, afgezet tegen de moeite, immateriele schade, en wellicht ook stress, tsja.
|
We hebben een duidelijke binnenkat gevonden in ons portiek. En omdat de dierenambulance/asiel dicht is en t buiten tyfuskoud is, zit t nu in de slaapkamer tot iemand zich meld, of de dierenambulance weer open is.
|
Zo, wandelpata's in de pocket. Het zijn deze geworden
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij had z'n rechter achterpoot uit de kom vannacht al schijnbaar. Tijdens het buiten spelen. Joël heeft 'm er weer ingezet maar ik denk iets te hardhandig. Hij kan nu niet zonder auto vervoerd worden en Joël stond in de file dus daarom pas morgen. Heb wel een vrij sterke pijnstiller voor hem opgehaald.
|
![]() |
|
|