Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zie al de hele week de maan vanaf Mn balkon dus ik dacht goeie zaak, hoef ik de deur niet uit voor een maansverduistering. Waarom zie ik m vandaag nou ineens niet meer
![]() ![]() Edit: laat maar ik heb m gevonden en hij is echt heel lichtroze en praktisch onzichtbaar, wat een manie om niks weer ![]()
Omdat t kan! Laatst gewijzigd op 27-07-2018 om 21:34. |
![]() |
|
Er is weer wind, en weinig zon, en het is geweldig
![]() Alle ramen en deuren open en even flink het huis door laten waaien. Gisteren was het 31°C binnen, en nu nog maar 25,5! Enige nadeel is dat alle stof en pluizen ook spontaan van de hoge kwasten waaien ![]()
||
Citaat:
Of minder, als je het familieplan deelt met 5 anderen. ![]()
|
Ik heb de voordeur open staan om zoveel mogelijk wind door het huis te laten waaien, maar ik woon in een winkelstraat dus elk kwartier hoor ik wel iemand buiten roepen "Oh joh, die heeft gewoon de voordeur open gezet!"
|
Fucking DHL. Ik verwachtte 2 pakketjes. 1 zou 's ochtends bezorgd worden, maar kwam toen ik al op werk was. 2 Had ik op werk laten bezorgen, omdat ik wist dat ik daar zou zijn, maar die kwam ook niet. (Niet leverbaar, bleek later)
Pakket 1 zou vandaag weer komen, maar ik heb niks gehoord, er ligt geen briefje in de bus, maar toch hebben ze me volgens de website gemist. Godveeeer. Wees es competent, jfc!
|
|