Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind die nergens.. het hoeft niet perse leger te zijn maar wel zon schoudertas die er zo al oud uitziet... Die zo lekker inhangt..( ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Schooltas zit rond de 190 nu (was eerst 150), stoftas is 70 euro. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik: groene tas met Avril <3 erop
|
![]() |
Pfffff... praat niet over mijn schooltas..
Heb een illegaal (waarschijnlijk gestolen ofzo) Eastpackje uit praag, dieprood, met een patroontje van twee zwarte hagedisjes die in elkaars staartje bijten... De naadjes zijn aan de onderkant los, de onderkant is bruin vd modder, er zitten wat brandgaatjes in, en wat veiligheidsspelden in een poging de tas bij elkaar te houden... ![]() Ga vandaag de onderkant stikken...
|
![]() |
Laatste ontwikkeling inzake tas...
Tas is nu van onderen weer heel en gevoerd... Wat de voering betreft is gekozen voor een zachtroze-groene-gele-bruine ruit... De kapotte naad is met behulp van een slipkettinkje weer in oorspronkelijke, doch opgesmukte, staat teruggebracht... Ik kan niet anders zeggen dat de tas er nu stukken beter uitziet Hoewel hij nog wel een beetje meurt..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb er toevallig 1 omdat van 2 tassen van me het hengsel was gebroken. je kan ze op waterlooplein krijgen, zelfs op albert kuyp markt een tijdje terug geloof ik zelfs in de h&m..?! ik heb mijne voor 5 euro in frankrijk gecoort.. beetje ver weg.
|
![]() |
mijne is simpel zwart, maar ik heb er wat lichtgevende kralenbeestjes, papegaaien (waar ik blij geluidsdingen in heb gestopt opdat ik maar weer veel stoelen naar mn hoofd mag krijgen dit jaar
![]() ojah ik heb er ook van die nylon bindbandjes van de gamma aangehangen, waar je snoeren mee aan elkaar hoort te binden ![]() vooral die zijn aanleiding tot veel commentaar!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Stem uit de diepte Momo | 4 | 15-12-2004 16:42 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete Lil'Girl | 37 | 07-02-2004 21:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"scholier geeft € 80 uit aan hippe schoolspullen" Vlooienband | 69 | 20-08-2002 19:12 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |