Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hockeyrokje?
||
Citaat:
Maar die stretch rokjes zijn niet geschikt voor dagelijks gebruik. Tenminste het is geen mooi stofje, heel sinthetisch, net als die wielrennerbroekjes. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben opzoek naar een stempelkussen. Ben echt al overal geweest, V&D, Hema, Donner, Bart Smit, maar nergens hebben ze het ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() thnx ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ok.....Ik ben op zoek naar beenwarmers. Alle bladen (Cosmo van deze maand bijvoorbeeld) schreeuwen dat het de nieuwe trend is. Vooral om ze te dragen over puntlaarzen en andere puntschoenen. Waar, in hemelsnaam, vind ik die dingen!!!! H&M heeft ze niet (verwachtte ik het wel, maar helaas).....winkels als V&D en Hema hebben ze ook niet??? In deze tijd van het jaar had ik ze toch wel ergens verwacht.....Wie helpt mij??? |
![]() |
||
Citaat:
wil je Gothic worden? ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Is wel duur. En er zijn niet zulke leuke kleuren, zwart bruin grijs, toevallig had ik lichtblauwe maar die zijn van 3 maanden geleden |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() beenwarmers hebben ze bij ons bij de V&D wel van de yes or no en van v&d zelf, bij de sokken&kousen. anders moet je naar een grotere v&d. verder bij hippe kledingwinkels zullen ze ze wel krijgen omdat het hip wordt. en op het waterlooplein, bij winkels waar ze balletzooi verkopen vast ook wel.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
oe ja ik weet weer wat
![]() groene oogschaduw met glitters ![]() dus eigelijk wat Sophie Ellis Bextor in d'r clip van Murder on the Dancefloor op heeft ![]() ![]() maarrrr waar vind je zoiets? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ik val op gereformeerde meisjes; waar vind ik ze? Maakmeklaar | 45 | 03-10-2012 18:26 | |
Lifestyle |
Waar vind ik....? III Gadje | 500 | 06-10-2005 18:03 | |
Software & Hardware |
[Drivers] Voor geluidskaart vinden rijk_v | 6 | 03-05-2004 16:25 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Waar vind ik Frans teksten? Flexx | 7 | 07-03-2003 19:21 | |
Liefde & Relatie |
Waar vind ik meisjes van mijn type? Rerisen Phoenix | 52 | 27-10-2002 08:43 | |
Verhalen & Gedichten |
waar vind ik mijn adem? The one who I am | 1 | 05-12-2001 21:16 |