Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2002, 18:35
StrawberrySwirl
StrawberrySwirl is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Ik zoek appelgroene nagellak. (Euhm..)

Die heb ik Met glitters Etos, heel veel jaar geleden. En op de markt heb je ook genoeg. Vooral rond carnaval.
Oud 09-12-2002, 18:39
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Ik bedoel met grote natuurlijk brede.. Kheb niet zo'n groooooooooooot hoofd

En uit een been is het weer te klein (*zeik* *zeik*)
ja euhh...

been is wel goed. gewoon heel erg uitrekken, en van het bovenste deel van het been nemen..
Oud 09-12-2002, 18:40
Verwijderd
Citaat:
StrawberrySwirl schreef:
Die heb ik Met glitters Etos, heel veel jaar geleden. En op de markt heb je ook genoeg. Vooral rond carnaval.
Ik doe niet aan carnaval en wil zonder glitters. *kijkt opstandig*
Oud 09-12-2002, 19:39
StrawberrySwirl
Citaat:
Jewel schreef:
Ik doe niet aan carnaval en wil zonder glitters. *kijkt opstandig*
Ik zal morgen even kijken of we hem hier nog in zo'n winkeltje hebben, waar ze allemaal van die felle kleurtjes hebben. En anders ga ik zaterdag wel even op de markt kijken. Voor jouhou!
Oud 10-12-2002, 13:03
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Jewel schreef:

En nog steeds een roze jas.
Heb je die roze-ribjas van O-Neill al bekeken??? (ze zijn ook bij allerlei sportzaken te koop)
Oud 10-12-2002, 15:32
xlyndseyx
xlyndseyx is offline
IK heb alles al wat ik wil hebben!!
Oud 10-12-2002, 15:37
StrawberrySwirl
Citaat:
xlyndseyx schreef:
En daar zijn we ook allemaal heel erg blij om.
Oud 10-12-2002, 16:47
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
xlyndseyx schreef:
(S)

O.
Oud 10-12-2002, 18:41
Marshall
Marshall is offline
ik eigenlijk ook wel.. thnx nog sinterklaas
Oud 10-12-2002, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Heb je die roze-ribjas van O-Neill al bekeken??? (ze zijn ook bij allerlei sportzaken te koop)
Je had gezegd bij de Sting eerst toch? Heb in Rotterdam gekeken maar daar hadden ze 'm niet.. Zal wel ff in Utrecht kijken. (Hebben ze daar een Sting? )
Oud 11-12-2002, 07:23
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Je had gezegd bij de Sting eerst toch? Heb in Rotterdam gekeken maar daar hadden ze 'm niet.. Zal wel ff in Utrecht kijken. (Hebben ze daar een Sting? )
xou bij sport/surf zaken kijken .. weet dat ze bij verschillende inter sports te koop zijn..
Oud 11-12-2002, 10:11
Gwen.
Gwen. is offline
Bij Black Planet in Vlaardingen kan je een jas laten maken. Als je een ontwerp of een plaatje hebt. Vriendin van Britt heeft het ook laten doen, kost 120 € ofzo.
Oud 11-12-2002, 14:36
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Bij Black Planet in Vlaardingen kan je een jas laten maken. Als je een ontwerp of een plaatje hebt. Vriendin van Britt heeft het ook laten doen, kost 120 € ofzo.
dat is wel heeel erg goedkoop, of moet je dan nog sowieso alle stof kopen???
Oud 11-12-2002, 17:43
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef:
dat is wel heeel erg goedkoop, of moet je dan nog sowieso alle stof kopen???
Nee.
Oud 11-12-2002, 17:46
Gwen.
Gwen. is offline
Ik word echt gestoord van zoeken.

Waar vind ik een redelijk maar niet te kort zwart rokje met 2 plooitjes voor en 2 achter. Of iets meer plooitjes. Of gewoon een strak rokje boven de knie dat iets wijd uitloopt.
Oud 11-12-2002, 21:00
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Ik word echt gestoord van zoeken.

Waar vind ik een redelijk maar niet te kort zwart rokje met 2 plooitjes voor en 2 achter. Of iets meer plooitjes. Of gewoon een strak rokje boven de knie dat iets wijd uitloopt.

hockeyrokje?
Oud 12-12-2002, 20:17
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
hockeyrokje?
Heb je daar nog plooirokjes van dan? Tegenwoordig worden alleen maar die stretch-rokjes gemaakt, met een binnenbroekje erin. Die zijn ook veel fijner.
Maar die stretch rokjes zijn niet geschikt voor dagelijks gebruik. Tenminste het is geen mooi stofje, heel sinthetisch, net als die wielrennerbroekjes.
Oud 12-12-2002, 20:29
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
Heb je daar nog plooirokjes van dan? Tegenwoordig worden alleen maar die stretch-rokjes gemaakt, met een binnenbroekje erin. Die zijn ook veel fijner.
Maar die stretch rokjes zijn niet geschikt voor dagelijks gebruik. Tenminste het is geen mooi stofje, heel sinthetisch, net als die wielrennerbroekjes.
ja I know. hebben wij ook. maar ik bedoelde de oude rokjes. ik denk dat er nog best veel clubs zijn met nog oude plooirokjes, en dat sportwinkels oude nog wel hebben omdat toen de nieuwe kwamen niemand de oude meer wilde. en op het waterlooplein hebben ze volgens mij ook nog plooi-hockey-rokjes en plooi-tennis-rokjes.
Oud 13-12-2002, 08:20
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
hockeyrokje?
Ik ben al eeuwen geleden alle sportzaken afgeweest en de maatjes tennisrokjes die tweedehandswinkeltjes verkopen daar past bij mij ongeveer een been in. .
Oud 13-12-2002, 18:09
Verwijderd
cheerleader rokjes zijn vet, al sik geld had, had ik die in haarlem gekocht ( he maartje?)
Oud 13-12-2002, 18:21
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Ik ben al eeuwen geleden alle sportzaken afgeweest en de maatjes tennisrokjes die tweedehandswinkeltjes verkopen daar past bij mij ongeveer een been in. .

oh dan weet ik het ook niet..
Oud 13-12-2002, 18:47
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
cheerleader rokjes zijn vet, al sik geld had, had ik die in haarlem gekocht ( he maartje?)
En als ik geld had had ik die ook gekocht,was echt geweldig.

Ooh ik zoek een roze grof gebreide spencer achtig iets met grooooote kol.
Oud 13-12-2002, 21:42
not an addict
not an addict is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

ik had een hele mooie gezien bij de vero moda *zwijmelt* maar 70 euro gaat me te ver :\
Oud 14-12-2002, 12:32
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Benetton heeft misschien zoiets wel

Ik ben opzoek naar een stempelkussen. Ben echt al overal geweest, V&D, Hema, Donner, Bart Smit, maar nergens hebben ze het
Oud 14-12-2002, 15:22
Verwijderd
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
Ik ben opzoek naar een stempelkussen. Ben echt al overal geweest, V&D, Hema, Donner, Bart Smit, maar nergens hebben ze het
Je kan gewoon een stempelpakket kopen en dan daar alleen het stempelkussen van gebruiken
Oud 14-12-2002, 15:46
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
Benetton heeft misschien zoiets wel

Bij een boekenhandel maybe
Oud 14-12-2002, 17:44
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:

gebroeder winter, of gewoon zo'n ako of bruna winkel!
Oud 14-12-2002, 18:15
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Donner is een kantoor-boekhandel met 8 verdiepingen (Ze hebben zelfs een lift en een restaurant)
Bruna ben ik nog niet geweest, ga ik kijken
Oud 14-12-2002, 19:04
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
Donner is een kantoor-boekhandel met 8 verdiepingen (Ze hebben zelfs een lift en een restaurant)
Weet ik ook wel
Maar het is algemeen bekend dat boekhandels met 8 verdiepingen geen stempekussens verkopen.
Oud 14-12-2002, 23:44
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Weet ik ook wel
Maar het is algemeen bekend dat boekhandels met 8 verdiepingen geen stempekussens verkopen.
de kantoorboekhandel de Ark in almere

Laatst gewijzigd op 15-12-2002 om 12:21.
Oud 15-12-2002, 08:23
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Ik zag hem laatst ook in een gewone (perry sport in dit geval) sportzaak...
Oud 15-12-2002, 13:45
Jules
Jules is offline
Ik zoek al een tijdje een girlielongsleeve die rood/zwart of roze/zwart gestreept is. Ik heb er wel 1 gevonden van wol, maar ik zoek er dus 1 van katoen of iets dergelijks.. iemand al zo'n ding ergens gezien?
Oud 15-12-2002, 15:01
StrawberrySwirl
Citaat:
Sooz schreef:
Ik zoek al een tijdje een girlielongsleeve die rood/zwart of roze/zwart gestreept is. Ik heb er wel 1 gevonden van wol, maar ik zoek er dus 1 van katoen of iets dergelijks.. iemand al zo'n ding ergens gezien?
Op de H&M kinderafdeling hebben ze rood/zwart, wit/zwart, wit/blauw, wit/rood en nog meer. Ik weet niet of het longsleeves zijn trouwens, kunnen ook 3kwartdingetjes zijn.
Oud 15-12-2002, 15:26
Jules
Jules is offline
Citaat:
StrawberrySwirl schreef:
Op de H&M kinderafdeling hebben ze rood/zwart, wit/zwart, wit/blauw, wit/rood en nog meer. Ik weet niet of het longsleeves zijn trouwens, kunnen ook 3kwartdingetjes zijn.
een kinderafdeling .. daar had ik natuurlijk nog niet gekeken
thnx
Oud 15-12-2002, 15:45
StrawberrySwirl
Citaat:
Sooz schreef:
een kinderafdeling .. daar had ik natuurlijk nog niet gekeken
thnx
Je bent welkom.
Oud 15-12-2002, 18:11
Mysterons
Mysterons is offline
van dat campouflage poeder gedoe, maar dan wit. of anders ander gezicht-wit-maak spul. ik kan het echt niet vinden.
Oud 15-12-2002, 19:09
*Butterfly*
*Butterfly* is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
van dat campouflage poeder gedoe, maar dan wit. of anders ander gezicht-wit-maak spul. ik kan het echt niet vinden.
Kijk bij het losse poeder van de hema (miss helen, je kent t wel).....is een doorzichtig ding met een zwarte deksel. Kleurnummer 31 nemen en het flink dik opdoen en je bent zo wit als een lijk. Toen ik vroeger nog alternatief was deed ik dat ook namelijk , gelukkig ben ik er overheen gegroeit.

Ok.....Ik ben op zoek naar beenwarmers. Alle bladen (Cosmo van deze maand bijvoorbeeld) schreeuwen dat het de nieuwe trend is. Vooral om ze te dragen over puntlaarzen en andere puntschoenen. Waar, in hemelsnaam, vind ik die dingen!!!! H&M heeft ze niet (verwachtte ik het wel, maar helaas).....winkels als V&D en Hema hebben ze ook niet??? In deze tijd van het jaar had ik ze toch wel ergens verwacht.....Wie helpt mij???
Oud 15-12-2002, 19:13
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
attitude holland

wil je Gothic worden?
Oud 15-12-2002, 19:20
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
*Butterfly* schreef:

Ok.....Ik ben op zoek naar beenwarmers. Alle bladen (Cosmo van deze maand bijvoorbeeld) schreeuwen dat het de nieuwe trend is. Vooral om ze te dragen over puntlaarzen en andere puntschoenen. Waar, in hemelsnaam, vind ik die dingen!!!! H&M heeft ze niet (verwachtte ik het wel, maar helaas).....winkels als V&D en Hema hebben ze ook niet??? In deze tijd van het jaar had ik ze toch wel ergens verwacht.....Wie helpt mij???
Jambelle, dat is zo'n sokken en panty zaakje die overal wel te vinden is denk ik. (wel in utrecht en amersfoort in ieder geval )
Is wel duur. En er zijn niet zulke leuke kleuren, zwart bruin grijs, toevallig had ik lichtblauwe maar die zijn van 3 maanden geleden
Oud 15-12-2002, 19:37
*Butterfly*
*Butterfly* is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Jambelle, dat is zo'n sokken en panty zaakje die overal wel te vinden is denk ik. (wel in utrecht en amersfoort in ieder geval )
Is wel duur. En er zijn niet zulke leuke kleuren, zwart bruin grijs, toevallig had ik lichtblauwe maar die zijn van 3 maanden geleden
Thanks, de naam komt me wel bekend voor....Ik moet binnekort te weer eens naar amsterdam oid, dus dan kom ik daar misschien nog wel wat tegen....Eigenlijk moet ik ze vooral in kleuren hebben waar ik ook truien van heb (roze, blauw, rood ed. ) Het leuke is om zwarte laarzen te doen met bv. roze beenwarmers een zwart rokje en dan weer een roze trui......*zucht* --> ik ben kledingverslaafd! Kan ik echt uren over praten....
Oud 15-12-2002, 19:52
konflict
konflict is offline
Citaat:
bertbart schreef:
hahaha... ik wil geen vintage kleding kopen... ja, uiteindelijk wel... maar het is een bepaald merk en dat heet John's vintage... en ik denk niet dat ik het op het waterloopplein kan krijgen... but anyway, bedankt voor de reactie
ik heb een heel koel vest van jack jones vintage... van de canadian stocks geloof ik (vond 't eigenlijk maar een baggerzaak maar dat vest was koel)
Oud 15-12-2002, 20:38
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
*Butterfly* schreef:
Kijk bij het losse poeder van de hema (miss helen, je kent t wel).....is een doorzichtig ding met een zwarte deksel. Kleurnummer 31 nemen en het flink dik opdoen en je bent zo wit als een lijk. Toen ik vroeger nog alternatief was deed ik dat ook namelijk , gelukkig ben ik er overheen gegroeit.

ok dankjewel zal is kijken . ik wil niet zo wit als een lijk zijn. maar ik wil wit(ter) poeder omdat het allerlichtste me al niet staat gewoon ff kijken. tis niet om de gothic uit te hangen.

beenwarmers hebben ze bij ons bij de V&D wel van de yes or no en van v&d zelf, bij de sokken&kousen. anders moet je naar een grotere v&d. verder bij hippe kledingwinkels zullen ze ze wel krijgen omdat het hip wordt. en op het waterlooplein, bij winkels waar ze balletzooi verkopen vast ook wel.
Oud 15-12-2002, 20:39
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
Firefly schreef:
attitude holland

wil je Gothic worden?
nee *grin*
Oud 16-12-2002, 10:30
scala
scala is offline
oe ja ik weet weer wat

groene oogschaduw met glitters
dus eigelijk wat Sophie Ellis Bextor in d'r clip van Murder on the Dancefloor op heeft staat haar btw geweldig. maar goed ik wil et dus ook eens proberen

maarrrr waar vind je zoiets? bij de standaard drogist make up afdeling of zoiets als douglas heb ik het niet zien liggen. En ook bij de hema hadden ze niet iets soortgelijks terwijl die altijd koele kleurtjes&glitters hebben...mja tips?
Oud 16-12-2002, 12:39
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
scala: kan je niet felgroene oogschaduw kopen, en daarbij een potje losse glitters (die geschikt zijn voor je ogen natuurlijk).
Ik zou iig niet weten waar je die murder-on-the-dancefloor-oogschaduw kan krijgen. Ik denk dat dat ook aparte groene en aparte glitter oogschaduw is,
Oud 16-12-2002, 13:45
ieyor
ieyor is offline
Citaat:
scala schreef:
oe ja ik weet weer wat

groene oogschaduw met glitters
dus eigelijk wat Sophie Ellis Bextor in d'r clip van Murder on the Dancefloor op heeft staat haar btw geweldig. maar goed ik wil et dus ook eens proberen

maarrrr waar vind je zoiets? bij de standaard drogist make up afdeling of zoiets als douglas heb ik het niet zien liggen. En ook bij de hema hadden ze niet iets soortgelijks terwijl die altijd koele kleurtjes&glitters hebben...mja tips?
klinkt zo dom, maar, bij n carnavalswinkel? daar hebben ze vaak de raarste combinaties enzo, dus misschien ook wel groen met glitters
Oud 16-12-2002, 16:30
forum.scholieren.com
forum.scholieren.com is offline
Waar vind ik van die wijde broeken van Dickies die héél donkerblauw zijn?

Bij Brittain hebben ze ze niet
Weet iemand waar ze wel te krijgen zijn?
Oud 16-12-2002, 17:26
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
forum.scholieren.com schreef:
Waar vind ik van die wijde broeken van Dickies die héél donkerblauw zijn?

Bij Brittain hebben ze ze niet
Weet iemand waar ze wel te krijgen zijn?
bij sommige dump stores hebben ze ze wel
Oud 16-12-2002, 18:52
scala
scala is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
scala: kan je niet felgroene oogschaduw kopen, en daarbij een potje losse glitters (die geschikt zijn voor je ogen natuurlijk).
Ik zou iig niet weten waar je die murder-on-the-dancefloor-oogschaduw kan krijgen. Ik denk dat dat ook aparte groene en aparte glitter oogschaduw is,
goedemiddag heeft u ook murder-on-the-dancefloor-oogschaduw? maar is wel een goed idee! denk dat ik dat maar ga doen als ik nix vind..dankjewel iig

Citaat:
IEYOr schreef:
klinkt zo dom, maar, bij n carnavalswinkel? daar hebben ze vaak de raarste combinaties enzo, dus misschien ook wel groen met glitters
nou eigelijk niet zo'n dom idee dank je voor de tip!
Oud 16-12-2002, 19:47
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(roos)

Trouwens mensen ik heb m'n stempelkussen gevonden in een heel klein hobbywinkeltje ergens. Ik heb echt een half uur gezocht (ze hadden 100en stempels, maar kussens ho maar), maar nu heb ik hem
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten