|
|
Bekijk resultaten poll: Wanneer en waar zou jij naar de meeting kunnen komen? kruis meerdere antwoorden aan | |||
24 november |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 25.00% |
1 december |
7 | 19.44% |
8 december |
10 | 27.78% |
15 december |
21 | 58.33% |
andere datum, namelijk: (vul in je bericht in) |
5 | 13.89% |
Rotterdam |
14 | 38.89% |
Utrecht |
16 | 44.44% |
Amsterdam |
10 | 27.78% |
andere plaats, namelijk: (vul in je bericht in) |
10 | 27.78% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dalijk zijn we daar tissues aan het uitdelen enzo ![]() Na ja, inmiddels gaat het alweer iets beter. Vannacht was een ramp maarjah. Ik kom dus wel gewoon. @Mouse: Dragon is getting ready for battle ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet het nu echt niet meer, ik wil heel graag komen, maar mijn vriend heeft opeens gezegd dat ie niet meer gaat en ik heb hem gisteren ook de hele dag niet gezien omdat ie weer allemaal dingen moest doen voor scouting, en ik ben nog steeds een beetje ziek dus ik kon niet mee
![]() Ik hoop wel te komen, ik ga het er nu nog eventjes met hem over hebben ![]() |
![]() |
|
Morgen zal ik wel het spannende W.C. avontuur neerzetten....
Ik heb het erg naar mijn zin gehad. ![]() 1. Voor de discussie waar ik het over had verwijs ik je naar hier 2. Als jullie me wat beter kennen, ontdekken jullie dat ik niet echt zo´n monster ben als jullie denken. Truste Matthijs aka Sjaak ![]() Pino aka Bert.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 2). Ik vond je ook geen vreselijk monster hoor, ik vond je heel schattig ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jup mensen, ik vond het ook erg gezellig!!
Ik vond het jammer dak niet helemaal wakker was, kzakte steeds weg in een staar en dan ineens woepsie, oja, ik ben op een meeting ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar we zijn vast niet de enigen die op dat idee komen.. Wordt het een collectieve gigantische scholierenmeeting ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat diegene die wel kunnen best iets kunnen gaan doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar als mensen een meeting willen houde, zeg maar waar en wanneer en dan ben ik er (hopelijk) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nee maar het is het beste om met zijn allen weer naar Utrecht te gaan lijkt me echt kewl ![]() En juist omdat de treinen gratis zijn kan iedereen in principe komen! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tip: Voor de mensen die de volgende keer errug graag foto's willen hebben is het een goed ID als ik mijn Spycam meeneem? De kwaliteit is niet zo heel goed (640x480) maar buiten maak je er toch heel leuke foto's mee. Laatst gewijzigd op 16-12-2002 om 16:18. |
![]() |
||
Citaat:
Komen er alleen maar mooie dames, worden er geen foto's gemaakt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar euh.. volgende week zaterdag zou ik op zich best kunnen alleen geeft mn broertje die avond een kerstconcert dus moet ik alweer best wel vroeg terug.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik al kom, want een vriendin van me mailde net, zei wilde misschien naar Nijmegen en vroeg of ik meeging. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat zou je willen veranderen aan de forummer boven je? Numero zoveel. Swlabr | 301 | 15-07-2007 01:16 | |
Drugs & Alcohol |
Meeting 21 juli Tilburg Mephisto | 199 | 24-07-2006 23:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[Meeting!!] Nieuwe meeting in de nazomer! Deel 2 WolterB | 500 | 20-10-2005 18:26 | |
De Kantine |
meeting.... Secreet | 29 | 10-08-2003 22:02 | |
Lifestyle |
De Nieuwe Meeting dreadlocks | 479 | 16-04-2003 13:27 | |
Liefde & Relatie |
Nieuwe meeting? Verwijderd | 244 | 05-02-2003 17:07 |