Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- enkeltje A'dam - Zwolle
- enkeltje Raalte - A'dam - bagelbroodje met wit kaasprut - in totaal drie bakken koffie - mismaakte patat van de Burger King - fanta - pizza margarita Aaallemaal verjaardagscadeautjes van Marijke, Manon en Menno: - ge-wel-dige roze ronddraaiende discobal - vingerverf - popper-ding-waar-confetti-en-ander-papieren-zooi uit floept als je aan een knopje draait - roze plastuit ![]() En verder: - slaapgebrek - pijn in bijna alles wat pijn kan doen en een opengehaalde arm aan een manowar-concert-ganger - een rood getalletje onder m'n nickname, afgelopen vrijdag *kijkt stoer* - gevoel van liefde voor de hele wereld i.v.m. geweldig weekend |
![]() |
|
Ze zien dr niet uit op dat plaatje eigenlijk, maar ik heb vrijdag samen met Masj, Manon, Marge, Bram, Hidde en Melissa mijn Ideale Schoenen aangeschaft:
En gisteren een Soda P cd. En verhaaltjes in het boekje gekregen van de bandleden ![]()
Laatst gewijzigd op 23-12-2002 om 20:35. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 23-12-2002 om 20:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier: 4 bekers Froop ? ofzo .. van die rare yoghurt troep met een dikke laag aardbeisausd'r over heen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Waar heb je die gevonden??? Ik heb vandaag gekeken maar weer niks kunnen vinden. ![]() (Ben aurelia Autumnrain trouwens)
||
Citaat:
![]() Waarschijnlijk heb ik toch geen geld voor een kaartje, maarja, dat zie ik dan wel... ![]()
||
Citaat:
![]() Heb eindelijk mijn loon binnen vanmiddag per ongeluk 100 Euro gepind en dus meteen een neue Hose gekocht ![]() Yee
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Melodyofdeath
Dagje shoppen in R'dam; zwarte latex bondage broek (hijs koelll ![]() zwart strak t-shirt zwarte kreukelblouse voor nordens konge (die overigens een enorme sexy leren broek heeft gekocht ![]() fles jonge jenever voor paps flesje wijn voor mams rood/grijze shawl
|
(Li)
Wit shirtje l'altra moda Blauw/wit geruite pyjamabroek h&m En ik krijg altijd kerstcadeautjes op kerstavond dus: Oorbellen Dvd van Hans Teeuwen (trui) Dvd Jiskefet (de lullo's) Heel lichtbruine oogschaduw Chanel Cd van St. Germain Haarspeldjes Een of ander ding voor in de muziekstudio waarop je kunt drummen, wel heel cool ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ook ik vier kerst op kerstavond.
kaartje reel big fish kaartje vandals Grote strippenkaart -ik krijg altijd praktische cadeaus ![]() Zwarte onderrok van tule,voor onder mn andere rokken,zodat ze wijd uit gaan staan. Roze kralenketting,grote kralen. Blondeerspul voor mn haar -my hair is nót going to like this- Nieuw horloge Cd die ik al had,en kan gaan ruilen voor een andere. Witte heel fijn gehaakte handschoentjes. En zwarte strakke leren handschoenen. Olie voor in bad met hele fijne glittertjes. Mooi bewerkte roze stompkaars. zo lief. |
![]() |
|
|