Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Jammer, want in de vorige rondes vond ik d'r wel heel goed zingen en dat improviseren was idd ![]()
|
HIND!
Pardon: Ontopic: ik vind dat de jury tot nu toe wel goed bezig is geweest, op een paar kleine foutjes na misschien. De irritante sukkels moeten zij natuurlijk doorlaten als ze gewoon goed kunnen zingen, maar dat soort mensen, ik noem geen namen, Joel, worden toch gewoon weggestemd nu wij mogen stemmen. Hopen dat het Hind wordt! |
![]() |
|
ik noem geen namen, joel ... LOL! maar idd, hind is gewoon de beste! tis gewoon heerlijk om naar die stem van haar te luisteren, een cd van haar zou helemaal heaven zijn
![]()
|
![]() |
Ik hoop echt Jim en Hind een duet gaan opnemen ik vind hun zooooooooo leuk en goed!! (net als iedereen).
Alleen ik vind dat ene jurylid (manager van di-rect ofzo) echt een ongeloofwaardig persoon, ik vind dat hij er geen verstand van heeft en hij echt alleen maar op uiterlijk let. Zo als bij die ene negerin die écht goed kon zingen. xx |
![]() |
|
HIND!
Sorry, haar haar zat zo mooi, de laatste keer, volgens mij ben ik verliefd haha! Droevig... ![]() Ik weet niet hoor, die Jim, we weten niets van hem af... Wayne leek ook eerst heel koel en je moet toegeven dat Jim buiten de audities nog niet veel in beeld is geweest! misschien is ie wel daadwerkelijk een grote eikel! Naja goed, misschien Hind ook ![]() Die David wat moeten we daar van denken hij lijkt aardig, maar ik zie ook iets slechts in zijn ogen Die Roger lijkt me wel een aardige knaap ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind die Hind ook niet helemaal geweldig hoor
![]() ![]() ![]() *kijkt op de site* Suze is wel koel maar die heb ik nog niet veel horen zingen...Jim en Jamai zijn ![]() ![]() en de rest weet ik niet, niet veel gezien/gehoord. |
![]() |
|
![]() |
Wat vinden we van Jim
![]() www.cu2.nl/jimbolo http://members.lycos.nl/jimbolo1008/hpbimg/ (die laatste zijn foto's en ik hoop dat ze het doen!) ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
hallooooooooooooooo ik had de primeur hoor met jims site!!!! ![]() xx |
![]() |
||
Citaat:
Laten we een nep-cu2 opzetten, en doen alsof die van Jim is. Dan zetten we daar allemaal vreselijke dingen neer. |
![]() |
|
Verwijderd
|
breezerknaapje is *min of meer* "mannelijke" vorm van breezersletje, en das maar een uitdrukking zoek maar in eerdere topics.
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik moet wel zeggen dat ik nogal mijn twijfels heb over de indeling van de groepen van 10 aanstaande vrijdag, waarvan er 3 doormogen
kan de 'redactie' van idols dan niet grotendeels zelf sturen wie er door gaat en wie niet? tenzij men de 3 besten tot nu toe in aparte groepen stopt, daarna de 3 die daarna komen verdeelt over 3 groepen, enzovoort. |
![]() |
|
![]() |
Nou wat een negatieve reacties zeg!
Ze zoeken bij idols ook een soort idool, en ik denk dat jim daar wel een voorbeeld van is. Tuurlijk er zijn altijd mensen die zo iemand niet uit kunnen staan, maarja het zal wel verder. Kee mensen sluit de topic dan maar als je dat wil.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Het grote Kelly Clarkson-topic PakaPeaceTjing | 24 | 30-01-2006 10:01 | |
De Kantine |
Het Grote "KLAAGPAAL" Topic Maradinus | 137 | 10-12-2003 20:01 | |
Films, TV & Radio |