Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() *wil zo een voor haar verjaardag* |
![]() |
||
Citaat:
jaaaaaa! ![]() ![]() ![]() ik vond dat zoooo stoer! rory moet met jess gaan ![]() oh, en ik vond het ook zo stoer toen ze helemaal boos werd op jess toen hij zei "i didnt think he was your type!". whaha ![]() en ze was helemaal blij dat hij bjork herkende in die sneeuwvrouw! gisteren was een leuke aflevering ![]()
||||||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
*gaat zitten wachten op sneeuw* |
![]() |
||
Citaat:
anders was ik vergeten dat 't vanavond gilmore-avond is!!! ![]() Toetsdag van morgen moet dan maar ff wachten... ![]()
||
Citaat:
Lorelai & rory's huis zaten vol termieten en om het gereapareerd moest lorelai $15000 betalen maar dat had ze niet toen moest ze een lening aanvragen alleen dat lukte niet en rory had het verteld aan emily en die ging zich er mee bemoeien. en lorelai werd kwaad op rory omdat ze het had verteld maar uiteindelijk is alles weer goed gekomen
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
oohhh, ik zat me echt dood te ergeren aan lorelai's vader!!! Jeezz, wat was die irritant, ik dacht soms echt 'geef hem ajb een mep in z'n gezicht ofzo of ga gigantisch lopen schreeuwen!!!'.
Met dat ontbijt man, of met dat telefoontje van de Inn! Hahaha, toen lag ik echt dubbel! ![]() En Paris is echt niet normaal haha, met Rory bij Luke! En Dean is natuurlijk een schatje... ![]() ![]()
||
Citaat:
En Dean werd door Rory uitgenodigd om bij Lorelai's ouders te gaan eten en toen begon Richard over wat z'n cijfers waren en naar welke school hij ging enzo. En eigenlijk vond hij Dean veel te min voor Rory. (Daar hadden ze het deze aflevering nog over, toen bij het controleren van die auto!)
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vond het gister echt een leuke aflevering, vooral toen Lorelai en Richard in de hal stonden, en ze allebei een tijdje niet precies wisten wat ze moesten zeggen. Of dat hij haar ook ging observeren, net zoals hij bij Emily deed, haha. Maar het einde vond ik best zielig, dat hij alleen naar zijn kamer ging en het gevoel had echt niet gewild te zijn.
Het gedoe in Stars Hollow rondom Rory's optreden tegen de twee jongetjes is ook cool, vooral die foto ![]() En tja, Dean is lief ![]() Ik vond dit echt een leuke aflevering, is die van vorige keer weer goedgemaakt ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Sex and the city, Desperate Housewives en Gilmore Girls Ikkuuuuuh | 6 | 19-12-2005 21:11 | |
Eten & Drinken |
Hoelaat avondeten? KiMZz | 106 | 14-10-2005 06:57 | |
Lifestyle |
kenkie kenkie hoe was je dag. Haligh | 500 | 14-08-2005 14:41 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls Mara | 500 | 18-11-2003 20:27 | |
Films, TV & Radio |
Everwood Topic 2 Talon | 476 | 02-10-2003 21:38 | |
Muziek |
gevraagd=ska-punk Verwijderd | 42 | 18-10-2002 07:04 |