Advertentie | |
|
![]() |
|
Ben gister naar A'dam geweest en de nieuwe aanwinsten zijn:
Zwarte riem met rode doodshoofdjes zwart/wit en zwart/blauw gestreepte kniekousen een pak oreos een spuitbus met gele en een spuitbus met paarse verf CD oasis - definitely maybe CD Supergrass - S/T rood/zwart geblokte Vans Hight-tops ![]()
|
Geel shirtje met groene opdruk en vreemde kraag
Groen/beige spijkerbroek met uitlopende pijpen en zakken aan de zijkant Roze sokken met andere kleurtjes en zilveren glitters Een paar patatjes Blikje cola En ik heb eindelijk mijn zelfgemaakt (nep) All Stars af... ![]()
|
heute:
- 2 glazen borden van doorzichtig smurfenblauw glas - 1 kommetje van doorzichtig smurfenblauw glas - 1 sla-schaal van doorzichtig roze met geel glas - haarlak - oldschool zwarte adidas schoudertas voor schoolboeken enzo ![]() - dvd idols - 150 haribo aardbeien - quiche lorraine boeiende details ook ![]() |
![]() |
|
een rode skatebroek
een zwarte skatebroek met ringen eraan een hondenband voor mijn nek (kheb er al 10 maar ben verslaafd) zwarte nagellak, bruine nagellak, groene nagellak kisten rammstein shirt bert en ernie shirtje prikkeldraadketting nog een ander vage ketting 2 riemen
|
|