Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2003, 18:36
BlackInside
BlackInside is offline
Citaat:
Hooligirl schreef:
Al eens van bijbanen gehoord ? En er zijn zat jongeren die niet verder leren omdat ze het niet kunnen.

Komop zeg hoevaak is er op het nieuws of staat er in de krant dat allochtonen niet eens nederlands willen leren? Laat staan dat ze zich omscholen.
ze heeft gelijk. niet zozeer van dat staat in de krant (isdatzowdan) maar wel het feit dat de meeste ouders (vooral moeders) zich niet willen scholen
Oud 19-02-2003, 18:41
Hooligirl
Hooligirl is offline
Citaat:
naam onbekend schreef:
Dat zijn er echt geen 99 van de 100. Ik schat 10 van de 100.
Ik ken echt veel allochtonen hoor maar ik kan me geen eentje bedenken die zich zou laten omscholen. Lees je nooit de krant ofzo, tis een probleem dat de allochtonen nix uitvoeren en het ook niet willen. Als die allemaal zo goed nederlands spraken en zon goede banen hadden als jij beweert zou er toch helemaal geen probleem zijn
Oud 19-02-2003, 18:43
BlackInside
BlackInside is offline
Citaat:
Hooligirl schreef:
Ik ken echt veel allochtonen hoor maar ik kan me geen eentje bedenken die zich zou laten omscholen. Lees je nooit de krant ofzo, tis een probleem dat de allochtonen nix uitvoeren en het ook niet willen. Als die allemaal zo goed nederlands spraken en zon goede banen hadden als jij beweert zou er toch helemaal geen probleem zijn
eigelijk als ik rascistisch nadenk: waarom maken we problemen... de ongeschoolde allochtonen nemen de vuile baantjes zodat wij de betere overhouden
Oud 19-02-2003, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Hooligirl schreef:
er zijn ook zat allochtonen die WEL nederlands leren, of tenminste hun best doen, en werk hebben of zoeken, dus ga niet generaliseren
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 18:44
Hooligirl
Hooligirl is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
er zijn ook zat allochtonen die WEL nederlands leren, of tenminste hun best doen, en werk hebben of zoeken, dus ga niet generaliseren
Ik heb ook niet gezegd dat er geen allochtonen zijn die hun best doen hoor. Ik zeg alleen dat de meerderheid het niet doet.
Oud 19-02-2003, 18:47
AGH
AGH is offline
Citaat:
gegennazis schreef:
okee, je hebt gelijk, geen aandacht aan besteden is het beste, maar over dat er niks gaat gebeuren; Ik heb gehoord dat heel vaassen naar apeldoorn komt, dus ik weet nie zeker of het rustig gaat verlopen
Tja, ik weet niet wat voor een sterke verhalen je hebt gehoord over Vaassen maar ik neem dat dorp in ieder geval niet serieus meer. Maar als ik het begrijp verwacht jij enorme ongeregeldheden in het centrum van Apeldoorn, maar zoals ik al zei bestaan extremen niet meer.
Extreem rechts is niet meer extreem rechts, behalve achter gesloten deuren en hetzelfde geldt voor extreem links of Molukkers uit Vaassen.
Ik zeg niet dat we er geen aandacht aan hoeven te geven, maar de betoging serieus nemen hoeft natuurlijk ook weer niet.
Omdat de sociologische lading die de demonstratie meebrengt mij wel interesseert heb ik links en rechts (zowel letterlijk als figuurlijk) wat rondgevraagd en niemand heeft zin in een massaal tegenprotest of nazistisch protest.
Ook niet Molukkers, behalve misschien wat jongeren.

Nogmaals het massale is er allang vanaf.
Kraakfeesten bestaan niet meer zoals ze vroeger bestonden.
Hardcore feesten zijn niet meer gedoemd uit te lopen op een vechtpartij.
Voetbalgeweld is niet meer 70 tegen 70 in de binnenstad, maar 10 tegen 10 langs de snelweg.
Links en rechts zoekt elkaar niet meer op.
Nederland wordt gekenmerkt door een gematigd klimaat en het extreme is er vanaf.

Ik weet niet wat je verwacht (hoopt dat gaat gebeuren) en wat je van plan bent, maar ik ga die zaterdagmiddag me er in ieder geval niet om druk maken en gewoon wat drinken in de Finnegans.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 18:47
Hooligirl
Hooligirl is offline
Ik ben eigeluk veel te vrolijk om op t forum te zijn
Oud 19-02-2003, 18:49
Hooligirl
Hooligirl is offline
Citaat:
AGH schreef:
[/B]
Zijn ze nooit geweest maar goed
Oud 19-02-2003, 18:49
Verwijderd
en ik ben niet wakker genoeg om nuttige replies te posten..
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 18:52
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Hooligirl schreef:
tis een probleem dat de allochtonen nix uitvoeren en het ook niet willen.
Dat zijn dus niet 'de' allochtonen!
Citaat:
Ik heb ook niet gezegd dat er geen allochtonen zijn die hun best doen hoor. Ik zeg alleen dat de meerderheid het niet doet.
Als jij ook goed naar het nieuws had gekeken, en ook goed de kranten had gelezen, dan had jij nu geweten dat het niet een meerderheid, maar een minderheid is.
Oud 19-02-2003, 18:52
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
AGH schreef:
Tja, ik weet niet wat voor een sterke verhalen je hebt gehoord over Vaassen maar ik neem dat dorp in ieder geval niet serieus meer. Maar als ik het begrijp verwacht jij enorme ongeregeldheden in het centrum van Apeldoorn, maar zoals ik al zei bestaan extremen niet meer.
Extreem rechts is niet meer extreem rechts, behalve achter gesloten deuren en hetzelfde geldt voor extreem links of Molukkers uit Vaassen.
Ik zeg niet dat we er geen aandacht aan hoeven te geven, maar de betoging serieus nemen hoeft natuurlijk ook weer niet.
Omdat de sociologische lading die de demonstratie meebrengt mij wel interesseert heb ik links en rechts (zowel letterlijk als figuurlijk) wat rondgevraagd en niemand heeft zin in een massaal tegenprotest of nazistisch protest.
Ook niet Molukkers, behalve misschien wat jongeren.

Nogmaals het massale is er allang vanaf.
Kraakfeesten bestaan niet meer zoals ze vroeger bestonden.
Voetbalgeweld is niet meer 70 tegen 70 in de binnenstad, maar 10 tegen 10 langs de snelweg.
Links en rechts zoekt elkaar niet meer op.
Nederland wordt gekenmerkt door een gematigd klimaat en het extreme is er vanaf.

Ik weet niet wat je verwacht (hoopt dat gaat gebeuren) en wat je van plan bent, maar ik ga die zaterdagmiddag me er in ieder geval niet om druk maken en gewoon wat drinken in de Finnegans.
Good point ik geef je serieus gelijk
Niks om op aan te merken
Oud 19-02-2003, 18:55
Hooligirl
Hooligirl is offline
Citaat:
naam onbekend schreef:
Dat zijn dus niet 'de' allochtonen!

Als jij ook goed naar het nieuws had gekeken, en ook goed de kranten had gelezen, dan had jij nu geweten dat het niet een meerderheid, maar een minderheid is.
Jouw woord tegen t mijne.. heeft geen zin..

En raad eens wat ik nu ga doen ?

Het nieuws kijken yaaaay

Tot over een half uur
Oud 19-02-2003, 18:56
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
en ik ben niet wakker genoeg om nuttige replies te posten..
Ach houd dan gewoon je kop sukkel!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 18:56
Diovai
Diovai is offline
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 18:58
AGH
AGH is offline
Citaat:
Hooligirl schreef:
Tuurlijk mogen ze demonstreren, iedereen heeft een mening en mag die uiten. Zolang het bij mening uiten blijft, en niet geweld bij de demonstratie zou niemand er wat tegen mogen hebben, ookal ben je het niet eens. De NVU is ook maar een partij, maar ze hebben een afwijkende mening dus daarom zouden ze geweld veroorzaken? De meest linkse partijen zijn tegen nazi's, veroorzaken die dan ook geweld tegen nazi's? Nee inderdaad. Degene die geweld veroorzaken zijn de buitenlanders, als die er niet waren zouden er ook geen neo-nazis zijn die er tegen waren en zou er dus ook geen geweld tussen hun zijn.

Kut marokkanen
Beetje aparte redenatie.
Wat was er eerder? De kip of het ei.
Wat was er eerder? Agressie of de buitenlander?

Overal waar geweld voorkomt moeten naar mijn mening mensen naar zichzelf kijken, want daar ligt het probleem veelal.
Neonazi zijn is geen gevolg van buitenlanders, het is jezelf afzetten, je zelf willen bewijzen en exact hetzelfde doen wat kansarme Marokkanen doen die zichzelf willen bewijzen.
Is geweld niet gewoon een handicap die de man met zich mee heeft gebracht omdat hij geen raad weet met zijn emoties en omdat hij het leuk vind?

De goede student wil graag de hoogste cijfers halen.
De sportman of vrouw wil altijd winnen.
De casanova wil de mooiste en de meeste meisjes versieren.
De workaholic wil zichzelf bewijzen met zijn goede baan.
Diegene die niets heeft wil zich bewijzen door middel van geweld (‘kijk eens hoe gek ik ben!’).
Waarom noem je jezelf hooligirl?
Niet omdat je de wereld wilt laten shockeren met je talenten als boswortelslingeraar.

Ik ben regelmatig op hardcorefeesten (en dan bedoel ik niet Mysteryland, mede mogelijk gemaakt door TMF en UNOX) geweest en heb zo af en toe ook eens een kraakfeest bezocht, maar toch moest er vaak gevochten worden.
Tegen elkaar of met elkaar tegen de politie.

Cultuurverschillen kunnen zorgen voor verschil in mening, maar kunnen nooit de aanleiding zijn voor haat.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 18:59
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
Hooligirl schreef:
Komop zeg hoevaak is er op het nieuws of staat er in de krant dat allochtonen niet eens nederlands willen leren? Laat staan dat ze zich omscholen.
Wat ben jij kortzichtig zeg. Als je dat aantal gevallen vergelijkt met het aantal mensen dat als Nederlander Nederlands voor het gemak aan de kant schuift op de middelbare school, is dat een verwaarloosbaar aantal. Bovendien, geloof jij alles wat er in de krant staat? En denk je dat het aantal krant-meldingen representatief is voor het aantal gevallen?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 19:15
chris9 tje
chris9 tje is offline
Citaat:
Als je dat aantal gevallen vergelijkt met het aantal mensen dat als Nederlander Nederlands voor het gemak aan de kant schuift op de middelbare school, is dat een verwaarloosbaar aantal.
nederlands aan de kant schuiven voor het gemak????
ik snap niet wat je hiermee bedoeld

bovendien: nederlands op de middelbare school is iets anders dan nederlands leren waarmee je je in het dagelijks leven en op je werk of op school redelijk mee kunt redden.

AHG (ofzoiets.. sorry, k ben te lui om nog een keer te scrollen)
precies...
Oud 19-02-2003, 19:18
Roberto15
Roberto15 is offline
geen enkele mening moet onderdrukt worden... dit helpt niks en roept alleen maar agressie op... Vandaar dat ik zeg dat ze mogen demonstreren; al ben ik het absoluut niet eens met hun standpunten
Oud 19-02-2003, 19:19
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
chris9 tje schreef:
nederlands aan de kant schuiven voor het gemak????
ik snap niet wat je hiermee bedoeld

bovendien: nederlands op de middelbare school is iets anders dan nederlands leren waarmee je je in het dagelijks leven en op je werk of op school redelijk mee kunt redden.

AHG (ofzoiets.. sorry, k ben te lui om nog een keer te scrollen)
precies...
Wat ik bedoel is, dat veel mensen hier in Nederland ook niet fatsoenlijk Nederlands spreken. Die zijn een veel grotere bron van ergernis dan een van onwetendheid stotterende Turk of Marokkaan.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 19:24
dystopia
dystopia is offline
Offtopic: Hey de discussie begint een beetje offtopic te raken. Vind ik op zich niet zo erg maar probeer elkaar wel in waarde te laten (of doe alsof ). Maw: niet gaan schelden want dat komt een discussie niet ten goede. Alvast bedankt!
Oud 19-02-2003, 19:43
dystopia
dystopia is offline
Voor het overzicht:

Citaat:
8 maart nazi-demo Apeldoorn

Dit topic -> http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=381585
Citaat:
Jouw mening wat betreft allochtonen in Nederland.

eztah schreef:
Topic over buitenlanders
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=383080
Citaat:
[Pol.&Soc. Filosofie] Ben je het eens of oneens met het neo-nazistisch gedachtengoed?

Gatara schreef:
Discussieer HIER maar verder over dit off-topic gebazel:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=383016

Extra geopend.
Oud 19-02-2003, 19:52
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Hooligirl schreef:
Jouw woord tegen t mijne.. heeft geen zin..
Nee, inderdaad.....jij houdt vast aan jouw mening, en ik aan de mijne....schieten we niets mee op. Dus kap ik er mee.

En laat de NVU maar lekker demonstreren.
Oud 19-02-2003, 20:08
sublime
sublime is offline
Citaat:
Joostje schreef:
ligt het nou aan mij of draagt onze medeforummer gegennazis geen argumenten aan?

Ik ben voor de vrijheid van meningsuiting, zowel voor aanhangers van massamoordenaar Stalin als van massamoordenaar Hitler.
hear hear!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 20:36
Synonym
Synonym is offline
Op zich moet iedereen zijn mening kunnen uiten MITS je daar niemand anders mee kwetst. En dat vind ik wel, als een stel van die (sorry hoor: maar meestal laagbegaafden) idioten rond gaan zitten schreeuwen dat alle buitenlanders Nederland uit moeten. Ik bedoel: hoe zielig ben je dan?
Oud 19-02-2003, 22:55
Gatara
Gatara is offline
Kom net terug.
Denk maar niet dat ik al dit off-topic gezeik ga lezen.

Wat mij betreft kan hier een slotje op, als er nog meer off-topic in geneuzeld wordt

Laatst gewijzigd op 20-02-2003 om 09:09.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 09:41
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
rofl, e-battle
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 12:27
Verwijderd
Citaat:
AnzjeboowN schreef:
Op zich moet iedereen zijn mening kunnen uiten MITS je daar niemand anders mee kwetst. En dat vind ik wel, als een stel van die (sorry hoor: maar meestal laagbegaafden) idioten rond gaan zitten schreeuwen dat alle buitenlanders Nederland uit moeten. Ik bedoel: hoe zielig ben je dan?
ach, die mensen kunnen er ook niks aan doen dat nog maar net genoeg IQ bezitten om een hoogontwikeld kudde-instinct te hebben

bevendien hebben ze het vaak over dat ze dappere strijders voor nederland zijn.
als ze dapper zijn; waarom dragen ze dan vaak bivakmutsen?
of vinden ze het soms koud?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 12:53
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Havock schreef:
ach, die mensen kunnen er ook niks aan doen dat nog maar net genoeg IQ bezitten om een hoogontwikeld kudde-instinct te hebben

bevendien hebben ze het vaak over dat ze dappere strijders voor nederland zijn.
als ze dapper zijn; waarom dragen ze dan vaak bivakmutsen?
of vinden ze het soms koud?
hoeze generaliseren he, slaat werkelijk nerges op, en laat des te meer zien hoe kortzichtig jullie zijn
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Mannetje17 schreef:
hoeze generaliseren he, slaat werkelijk nerges op, en laat des te meer zien hoe kortzichtig jullie zijn
ja, terecht generaliseren ja.

en over kortzichtigheid gesproken....
nazisme/extreem rechts = über-kortzichtig
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 14:34
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Havock schreef:

ik wou net zeggen
Oud 20-02-2003, 14:41
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef:
Mwah.... denk dat dit meer algemeen was bedoeld: zulke lui vind je bijna bij iedere demonstratie.
Oud 20-02-2003, 16:19
red_and_black
red_and_black is offline
MMmmmmm, ik hoorde net dat de demo waarschijnlijk niet door gaat op 8 maart, omdat er een herdenking is van de woeste hoeve(ondergronds verzet) hier in apeldoorn!!!!

Dit kan ik moeilijk beargumenteren!!! want het nieuws is nog nie officieel!!!!!! Dussss, maar wou het ff kwijt!!!!
Oud 20-02-2003, 16:27
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
gegennazis schreef:
MMmmmmm, ik hoorde net dat de demo waarschijnlijk niet door gaat op 8 maart, omdat er een herdenking is van de woeste hoeve(ondergronds verzet) hier in apeldoorn!!!!

Dit kan ik moeilijk beargumenteren!!! want het nieuws is nog nie officieel!!!!!! Dussss, maar wou het ff kwijt!!!!
je komt al met argumenten aan, tenminste is je bedoeling, vind ik goed van je!serieus!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 16:30
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Havock schreef:

waarom terecht? zijn alle neo - nazis mensen met een lage opleiding? of niet goed bij hun hoofd? of dom? of kaal?
NEE, nou dan, moet je ook generaliseren.
Hun mening is extreem, maar hoeft daarom toch niet dom te zijn?
Ik ben het ook niet met hun extreme ideeen eens, maar daarom zijn die mensen toch neit dom? da zijn HUN meningen!
Dan kunnen ze jou ook dom vinden! en zeggen alle linkse mensen zijn achterlijk.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 16:32
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef:
je komt al met argumenten aan, tenminste is je bedoeling, vind ik goed van je!serieus!
Mmmmm, ja heb de afgelopen 2 dagen een keer goed geslapen en nu denk ik weer goed na!!!!!

Hahaha bedankt!
Oud 20-02-2003, 17:16
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:
gegennazis schreef:
Mmmmm, ja heb de afgelopen 2 dagen een keer goed geslapen en nu denk ik weer goed na!!!!!

Hahaha bedankt!
Weet je wel wat een argument is..? (en sarcasme..?)
Oud 20-02-2003, 17:20
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Het valt me op hoeveel mensen in dit topic een blinddoek om lijken te hebben.
Oud 20-02-2003, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Mannetje17 schreef:
waarom terecht? zijn alle neo - nazis mensen met een lage opleiding? of niet goed bij hun hoofd? of dom? of kaal?
NEE, nou dan, moet je ook generaliseren.
Hun mening is extreem, maar hoeft daarom toch niet dom te zijn?
Ik ben het ook niet met hun extreme ideeen eens, maar daarom zijn die mensen toch neit dom? da zijn HUN meningen!
Dan kunnen ze jou ook dom vinden! en zeggen alle linkse mensen zijn achterlijk.
ze kunnen vinden wat ze willen.
ik blijf erbij dat het gewoon een stelletje extreem chauvinistische zwijntjes zijn, die allemaal achter elkaar aan lopen.
vooral achter degene met de groostte bek.
en een frutratie, joh, dat wil je niet weten.
hier in de buurt ehbben de ook 2 broertjes, skinheads.
altijd stoer doen over dat ze weer "zwartjes" in elkaar hebben geslagen, maar het punt is: ze kunnen niet vechten.
ze zijn slap, ze zijn na de basisschool niet meer naar school gegaan. en iedereen die het niet met hen eens is, is een landverrader. echt, zwaar trieste figuren, gewoon dom.
DM.
dom.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 18:33
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Havock schreef:
ze kunnen vinden wat ze willen.
ik blijf erbij dat het gewoon een stelletje extreem chauvinistische zwijntjes zijn, die allemaal achter elkaar aan lopen.
vooral achter degene met de groostte bek.
en een frutratie, joh, dat wil je niet weten.
hier in de buurt ehbben de ook 2 broertjes, skinheads.
altijd stoer doen over dat ze weer "zwartjes" in elkaar hebben geslagen, maar het punt is: ze kunnen niet vechten.
ze zijn slap, ze zijn na de basisschool niet meer naar school gegaan. en iedereen die het niet met hen eens is, is een landverrader. echt, zwaar trieste figuren, gewoon dom.
DM.
dom.
trieste figuren zijn het zeker, maar ik vind dat je niet kunt generaliseren, met niks niet! Er zullen er ook vast zijn die wel gestudeerd hebben etc etc.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Mannetje17 schreef:
trieste figuren zijn het zeker, maar ik vind dat je niet kunt generaliseren, met niks niet! Er zullen er ook vast zijn die wel gestudeerd hebben etc etc.
hehe, dat zijn dan de uitzonderingen die de regel bevestigen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 18:48
theone87nl
theone87nl is offline
Citaat:
Hooligirl schreef:
Ja is toch zo.. Als ze er niet waren waren er toch ook geen problemen met ze ?
ja kut buitenlanders
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 19:03
Verwijderd
Citaat:
theone87nl schreef:
ja kut buitenlanders
hahaha.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 21:17
Crimson Death
Crimson Death is offline
Snuf Snuf!

O my GOD

FIIIIIIIIIREEEEEEEEEEEEEEE!

Stop met Vlammen, ga naar Apeldoorn, scheld elkaar daar uit

Taarten en geld kunnen de FB's sturen naar Postbus 192383939474857
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 22:30
Verwijderd
hmz tsja hoe fout t ook is, die mensen hebben daar ook recht op, zolang ze maar geen andere mensen discrimineren......
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 21:14
chris9 tje
chris9 tje is offline
Citaat:

lijkt me een goede reden... vind ik netjes van ze
Oud 21-02-2003, 21:51
Verwijderd
Citaat:
AnzjeboowN schreef:
Precies, het is heel bedreigend voor allochtonen. Ik ben t helemaal met je eens, vrijheid van meningsuiting is goed, maar het mag niet beledigend worden voor andere mensen.
Dat bijv. El Moumni niet vervolgd is vind ik schandalig, hij kwetst met zulke uitspraken een grote groep mensen.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 21:55
Verwijderd
Wat mij tegen de borst stuit, is de simpele gedachte dat iedereen die iemand anders kwetst of beledigt maar vervolgd moet worden.

Voor de duizendste maal: het strafproces is niet bedoeld om in individuele gevallen iemand aan de schandpaal te nagelen. Als een groep homo's zich beledigd voelt door El Moumni, dan nodig ik ze uit een vordering uit onrechtmatige daad in te stellen, waarin ze natuurlijk geen kans van slagen hebben. Immers, ze hebben geen schade geleden.

Het is gewoon zoiets triviaals, ik word echt gek van het gezeik altijd. Een of andere oude gek als El Moumni zegt iets, dat neem je toch niet serieus? Valt me een beetje tegen van dat COC, dat die meteen zo op hun achterste benen staan. Denk gewoon: laat die kerel toch lullen. Wees verstandig, doe normaal. Maar nee, de afgelopen anderhalf jaar moet iedereen die zich een beetje in z'n wiek geschoten voelt meteen zeiken over artikel 1 Grondwet, of het befaamde 139c Strafrecht ('verspreiden van haat').
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Diovai schreef:
Wat ik bedoel is, dat veel mensen hier in Nederland ook niet fatsoenlijk Nederlands spreken. Die zijn een veel grotere bron van ergernis dan een van onwetendheid stotterende Turk of Marokkaan.
Ironisch genoeg zijn dat altijd de mensen die zeuren dat buitenlanders Nederlands moeten leren.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 22:50
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
nare man schreef:
Maar nee, de afgelopen anderhalf jaar moet iedereen die zich een beetje in z'n wiek geschoten voelt meteen zeiken over artikel 1 Grondwet, of het befaamde 139c Strafrecht ('verspreiden van haat').
137 c.
Oud 22-02-2003, 10:43
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef:
137 c.
Bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten