Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() - vrolijk - fris van de kapper ![]() - filmpjuh - kriebel ![]() ![]()
||
Citaat:
Weet het.. Heb besloten om mn pm-box gewoon niet meer te legen, in de hoop dat mensen de moeite nemen om gewoon een mailtje te sturen.. ![]() (ben aan het oppassen, zit daarom constant heen en weer te lopen.. Morgen ga 'k naar de bieb, zal je dan mailen, nu gaat dat wat moeilijk.. ![]() Het gaat goed? ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 07-03-2003 om 18:23. |
![]() |
||
Citaat:
*heeft jouw geweldige knip-en-plak-mailtjes-stuur-truc uitgevoerd* In word is je mailtje 17 pagina's lang.. ![]() ![]() (hint: er is dus nog steeds iets mis met je outlook.. ![]() - Voel me normaal, een beetje saai misschien.. (oppassen is niet leuk meer als het kindje 100x hetzelfde saaie spel wil spelen, en constant naar herhalingen van de Smurfen kijkt. :\ ![]() - Druk, druk, druk.. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() en smurfen zijn koel. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vind je 'mijn' hondje net zo schattig, of juist eng? ![]() tjees, nog zoveel te doen, terwijl ik eindelijk een rustige zondag dacht te hebben. Afijn, het zijn leuke dingen Laatst gewijzigd op 09-03-2003 om 13:16. |
![]() |
|
klote
klote ziek (in me hoofd) verliefd ik hou van r zij vast niet van mij klote boos moe geergerd kwaad boos lelijk moe zinloos kwaad pijn ? huh? (die snap ik zelf niet eens) moe lui niksnut zinloos alleen gestoord En nu weer kwaad en boos en rustig ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Grrrrrrrrrrrrr... m'n moeder..
![]() Echt elke keer als ik het inschrijf-formulier voor geneeskunde in wil vullen begint ze weer "mja misschien is A'dam toch beter" . En als ik dat heb ingevuld is het weer "nee doe maar Maastricht". En dan vindt ze het gek dat ik het nog niet heb opgestuurd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wij hebben hier te maken met een architect die zo slim is om op het laatste moment van alles te veranderen, zodat wij alle bouwtekeningen mogen aanpassen *feest* ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Merkwaardig - luistertopics 86dagreed | 74 | 20-10-2003 17:40 |