Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2003, 11:19
xx
xx is offline
Chandrika heeft op ron gestemd, ik had het terug gekeken. René op Elise en Ron ook op Elise. Ik denk nu dus dat Ron de mol is, want anders was chandrika er wel uit gegaan en zij is het absoluut niet !! (denk ik)

xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2003, 16:48
C'est moi
C'est moi is offline
ik pas het ook aan ron want niemand verdenkt hem of bijna niemand en hij blijft er toch inzitten.

ik zou het anders niet weten is het de volgende week de laatste keer|?

chretienne
Oud 11-05-2003, 17:10
De Bitch
De Bitch is offline
hmmm ik denk nog steeds chandrika, omdat ze gewoon he-le-maal niks doet, en mensen vergeet niet dat de vraag 'wie is de mol?' dr maar 1 is van de 20, als je voor de rest helemaal niks weet kan je dr dus nog steeds uitgaan.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 17:26
karamba
karamba is offline
Citaat:
xx schreef op 11-05-2003 @ 12:19:
Chandrika heeft op ron gestemd, ik had het terug gekeken. René op Elise en Ron ook op Elise. Ik denk nu dus dat Ron de mol is, want anders was chandrika er wel uit gegaan en zij is het absoluut niet !! (denk ik)

xx
Verklaart alles. Ik ben er nu van overtuigd dat Ron de Mol is. Dit is nog alleen maar een bevestiging en 1 van de vele redenen voor me...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 18:21
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
addy schreef op 11-05-2003 @ 18:26:
Verklaart alles. Ik ben er nu van overtuigd dat Ron de Mol is. Dit is nog alleen maar een bevestiging en 1 van de vele redenen voor me...
idd..k was er vanaf alfv 2 al (vrijwel)van overtuigd dat het ron was..hij doet van die hele onopvallende dingen, die eigenlijk pas mollig zijn als je erover nadenkt, en verder is er altijd iemand die meer de molaandacht trekt dan hij(ferdi, elise..), k vind hem een goede mol..
Oud 11-05-2003, 19:10
martijn1985
martijn1985 is offline
Maar: als Ron de mol is, waarom had hij dan die laatste vraag in de bus goed beantwoord? Als hij de mol is en hij wist dat bij die vraag van hem af zou hangen (Chandrika/René snapten er sowieso de ballen van, en Elise was niet goed in rekenen) dan zou hij toch niet 36 geantwoord hebben?
Oud 11-05-2003, 19:22
Chocoladekoekje
Chocoladekoekje is offline
Mijn mol vloog eruit.. Ik had Rene alleen maar gekozen omdat ie bij de beginfoto en sommige andere foto's zo mooi in het midden stond

Nu ga ik voor .... Chandrika (of hoe je het ook schrijft)

Stefan
Oud 11-05-2003, 19:36
Verwijderd
Citaat:
martijn1985 schreef op 11-05-2003 @ 20:10:
Maar: als Ron de mol is, waarom had hij dan die laatste vraag in de bus goed beantwoord? Als hij de mol is en hij wist dat bij die vraag van hem af zou hangen (Chandrika/René snapten er sowieso de ballen van, en Elise was niet goed in rekenen) dan zou hij toch niet 36 geantwoord hebben?
Omdat de verdenking van zich af te houden, de held van de dag zogezegd.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 20:40
Anne
Anne is offline
Chandrika is de Mol, Elise is de winnaar en Ron is de verliezer.

Hoop ik.
Oud 11-05-2003, 22:27
De Bitch
De Bitch is offline
Citaat:
Anneee schreef op 11-05-2003 @ 21:40:
Chandrika is de Mol, Elise is de winnaar en Ron is de verliezer.

Hoop ik.
elise is irritant, beter wint ron
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 22:40
superjip
superjip is offline
eh volgens mij flikker je er uit als je het meeste fouten maakt in de test....aangezien ferdi al zn zinnen op chandrika zette, kan zij de mol niet zijn. Hij had z'n test niet goed gemaakt en vloog eruit....ik gok op ron, elise is gewoon te enthousiast bezig met het spelletje...

En Chandrika is liev

Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 12:23.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 07:57
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 11-05-2003 @ 20:10:
Hij was verbaast dat ze nog geld hadden verdient... waarschijnlijk dacht hij dat ze al niets meer hadden...
Oud 12-05-2003, 19:57
BillyFish
BillyFish is offline
Ik blijf, bij de mol die ik al vanaf aflevering 1 heb gekozen: Chandrika. vooral met de opdrcaht in de bus kwam dat heel erg naar voren.
Oud 13-05-2003, 07:43
xx
xx is offline
ik hoop dat de uitslag zo wordt

de mol: ron
winnaar: chandrika
verliezer: elise

Het zou echt lekker voor ferdi zijn als chandrika wint want hij heeft haar wel heel erg afgekraakt

xx
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 11:11
De Bitch
De Bitch is offline
Citaat:
xx schreef op 13-05-2003 @ 08:43:
Het zou echt lekker voor ferdi zijn als chandrika wint want hij heeft haar wel heel erg afgekraakt

xx
Chandrika heeft nooit ene flikker gedaan, zij verdient het niet
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 13:33
Cameo
Cameo is offline
ik denk "ook" dat chandrika de mol is, en hoop dat Ron wint.
Elise met al haar vrijstellingen..
Oud 13-05-2003, 14:13
De Bitch
De Bitch is offline
mja aan de ene kant vind ik die vrijstellingen wel dom, helemaal als je nog maar met z'n 4en bent, maar zo kwam er wel een strijd tussen chandrika/ron/rene en elise
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 20:13
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Milk schreef op 11-05-2003 @ 20:36:
Omdat de verdenking van zich af te houden, de held van de dag zogezegd.
juist. zoals angela in de intro zei, zijn 'bliksemafleider' ferdi was weg, en hij moest dus een beetje de held spelen om ervoor te zorgen dat hij niet de hoofdverdachte werd, en dat werkte: elise is zijn vervanger voor ferdi..
Oud 14-05-2003, 01:13
superjip
superjip is offline
chandrika kan de mol niet zijn want ferdi is er nu uit...hij had zn test slecht gemaakt, terwijl hij elke vraag er op afgestemd heeft dat chandrika de mol is......hoe kan zij de mol nou zijn als ferdi er uit vliegt vanwege zn slechte test...

mis ik nou iets...
Oud 14-05-2003, 12:45
C'est moi
C'est moi is offline
wanneer is het de laastste keer van wie is de mol?

groetejs chretienne
Oud 14-05-2003, 13:44
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
chretienne schreef op 14-05-2003 @ 13:45:
wanneer is het de laastste keer van wie is de mol?

groetejs chretienne
Zaterdag de finale... en dan meestal een of andere terugkijk aflevering...
Oud 14-05-2003, 14:46
Ketjing
Ketjing is offline
Ik denk dat ze zelfde doen als vorig jaar, dat je pas volgende week weet wie de mol, de winnaar en de verliezer is. In die aflevering is dan meteen terugkijk gedoe.
Oud 14-05-2003, 20:19
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 14-05-2003 @ 15:46:
Ik denk dat ze zelfde doen als vorig jaar, dat je pas volgende week weet wie de mol, de winnaar en de verliezer is. In die aflevering is dan meteen terugkijk gedoe.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 21:38
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 14-05-2003 @ 15:46:
Ik was alweer vergeten dat ze dat gedaan hadden... Maar nu je t zegt, dat denk ik ook.
Oud 16-05-2003, 09:44
karamba
karamba is offline
Aan de ene kant vind ik zoiets irritant omdat je er zolang op zit te wachten, aan de andere kant is het slim om kijkers te houden en wordt de spanning nog 1 keer opgevoerd...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 09:57
Anne
Anne is offline
Ik moet helemaal alleen naar de finale kijken.
Oud 16-05-2003, 10:04
Ketjing
Ketjing is offline
Ik moet het opnemen.
Oud 16-05-2003, 14:14
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 16-05-2003 @ 11:04:
Ik moet het opnemen.
Ik ook. (wat een droevige mensen hier )
Oud 16-05-2003, 15:23
C'est moi
C'est moi is offline
dank je wel ik dacht het al wel maar wist het niet zeker. bedankt!

chretienne
Oud 16-05-2003, 17:03
Severus
Severus is offline
Hoi mensen!

Ik heb vandaag de herhaling van "Wie Is De Mol?" gezien (want ik had het vorige week gemist ). Ik vond het erg kut dat René eruit is gegaan, aangezien ik hem zag als mijn Mol. *zucht*

Nou ja, dat kan gebeuren, hè.

Ik moet toegeven dat Elise hier en daar verdacht deed. Er is een grote kans dat de Mol dit jaar een vrouw is (we hadden nl. in seizoen 1 een vrouwelijke Mol en in de andere seizoenen steeds een mannelijke). Als dat zo is, dan is Elise voor mij de Mol (want Chandrika is voor mij niet de Mol, ze gaat winnen).

Maar, dat ligt misschien een beetje teveel voor de hand. En dus kies ik Ron als mijn nieuwe Mol. Chandrika wordt dan de winnares, en Elise de verliezer. Dat is mijn voorspelling.

Ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen zaterdag. Ik kan bijna niet wachten.

Groetjes,

Ripper
Oud 16-05-2003, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef op 16-05-2003 @ 18:03:
Ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen zaterdag. Ik kan bijna niet wachten.
Ik weet het al..je krijgt de mol niet te zien, zul je nog een week op moeten wachten.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 19:22
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
superjip schreef op 14-05-2003 @ 02:13:
chandrika kan de mol niet zijn want ferdi is er nu uit...hij had zn test slecht gemaakt, terwijl hij elke vraag er op afgestemd heeft dat chandrika de mol is......hoe kan zij de mol nou zijn als ferdi er uit vliegt vanwege zn slechte test...

mis ik nou iets...
Misschien had hij de andere vragen niet goed genoeg gemaakt?
Wat ik trouwens wel raar vond; toen Ferdi z'n rode scherm te zien kreeg, zei hij "Ik wist het wel" of zoiets, en toen zat Angela hem te "Shht"-en. Hoezo wist hij het wel dat hij er uit ging als hij er zo zeker van was dat Chandrika de mol was? Ik zie het nog best gebeuren dat dat 'zeker zijn' allemaal toneelspel is van Ferdi, en dat hij Elise op het verkeerde pad probeerde te lokken.

Maar goed, ik hoop niet dat Chandrika de mol, dan is het een slechte mol Hoop dat Ron het is, zou subtiel zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 10:02
Chocoladekoekje
Chocoladekoekje is offline
Van de officiële website:

In de tiende aflevering van “Wie is de.. Mol?” die op zaterdag 17 mei om 21.00 uur door de AVRO op Nederland 1 wordt uitgezonden, heeft de kijker nog één maal de kans om hun Mol in actie te zien. Is het Chandrika, Ron of Elise? Zij zijn de drie overgebleven deelnemers van de vierde reeks “Wie is de.. Mol?”. In de elfde en laatste aflevering op zaterdag 24 mei (eveneens om 21.00 uur bij de AVRO op Nederland 1) wordt de identiteit van de Mol bekendgemaakt. Evenals vorig jaar ging de finale door het slechte weer bijna mis. Na de ontknoping praten alle kandidaten na over hun ervaringen in de afgelopen weken en legt de Mol uit hoe en wanneer hij/zij de Mol-acties heeft gedaan.
Oud 17-05-2003, 10:04
wilco984
wilco984 is offline
KUT!!!!

nog een week w8en
Oud 17-05-2003, 14:30
asahi
asahi is offline
Citaat:
Ripper schreef op 16-05-2003 @ 18:03:
Ik moet toegeven dat Elise hier en daar verdacht deed. Er is een grote kans dat de Mol dit jaar een vrouw is (we hadden nl. in seizoen 1 een vrouwelijke Mol en in de andere seizoenen steeds een mannelijke). Als dat zo is, dan is Elise voor mij de Mol (want Chandrika is voor mij niet de Mol, ze gaat winnen).

Maar, dat ligt misschien een beetje teveel voor de hand.
Wat ligt te veel voor de hand
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 14:31
asahi
asahi is offline
Citaat:
Orsino* schreef op 16-05-2003 @ 20:22:
Wat ik trouwens wel raar vond; toen Ferdi z'n rode scherm te zien kreeg, zei hij "Ik wist het wel" of zoiets, en toen zat Angela hem te "Shht"-en. Hoezo wist hij het wel dat hij er uit ging als hij er zo zeker van was dat Chandrika de mol was?
Ik denk eerder van: ik wist t wel, elise heeft mij genept

oid.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 17:15
Verwijderd
Ah nee, nog een week wachten
Ik verheugde me er de hele dag al op dat ik vandaag zou weten wie de Mol is...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 17:23
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 17-05-2003 @ 18:15:
Ah nee, nog een week wachten
Ik verheugde me er de hele dag al op dat ik vandaag zou weten wie de Mol is...
idd, maar zo blijft t wel spannend tot t eind
Oud 17-05-2003, 21:18
Severus
Severus is offline
Citaat:
wilco984 schreef op 17-05-2003 @ 11:04:
KUT!!!!

nog een week w8en
Nou, dat was dus pretty much dezelfde reactie die ik net had... grrr! Ik wil niet wachten!

Maar ja, in ieder geval ben ik nu nog zekerder van het feit dat Ron mijn Mol is...

Groetjes,

Ripper
Oud 17-05-2003, 22:03
BillyFish
BillyFish is offline
We willen hierna nog een seizoen wie is de mol: toch?

goed, de avro is dus erg bezig met het beïndigen van het programma dus we er is een kleine actie gaande op het wieisdemol.com forum.
Wie is de mol forum - wie is de mol in 2004
reageer even op het topic, vertel in een zin waarom je wilt dat de mol doorgaat en alles wordt later uitgeprint en gestuurd naar de avro...
Oud 17-05-2003, 22:03
Crazy Angel
Crazy Angel is offline
Ik heb ut vandaag gemist maar ik kijk de herhaling wel. die is toch op vrijdag?
maar de super spannende uitslag zien we dus volgende week... nice.. nog maar ff wachten dan..
Oud 17-05-2003, 22:13
BillyFish
BillyFish is offline
En what the heck: voor de mensen die echtechtechtecht willen dat het blijft: stem ook nog even op Wie is de mol seizoen 5!
Oud 17-05-2003, 23:31
peaceflower
peaceflower is offline
Ik weet het echt helemaal niet meer.
Ik denk dat Ron de mol is, en dat Chandrika dus wint, maar ik heb er totaal geen sterke argumenten meer voor.
Vorig jaar ging ik voor Jantien, dit jaar twijfel ik tussen alle 3 de personen.
Ik kies Ron als mol. Denk ik.
Oud 18-05-2003, 08:55
WolterB
WolterB is offline
Het is echt nog steeds niet 100% duidelijk voor mij, wat wel weergeeft dat er een goede mol is geweest dit seizoen

ron stemde elise
elise stemde chandrika
chandrika stemde ron

Chandirka is voor mij afgevallen nadat Ferdi eruit ging, dus zij is voor mij zeker geen mol
Als Elise het spel goed heeft gevolgd moet zij dit weten en is het dus niet slim dat zij op Chandrika stemt, dus zij zal het spel iig niet winnen

Dan blijven al mollen over Ron of Elise en als winnaars Chandrika of Ron

Ik vond bij de argumentatie zowel die van Ron als van Chandrika heel sterk en hierdoor ben ik nog steeds aan het twijfelen (bijv die half 6 van ron en de 17 of 21 van Elise)

Zelf zou ik gaan voor Elise als mol, maar het zou evengoed Ron kunnen zijn
Oud 18-05-2003, 10:21
Verwijderd
[zeur] Ik wil het weheheheteeeeen [/zeur]

Ik weet het niet, maar ik stem op Ron mol, Chandrika winnaar en Elise verliezer. Ron vindt vaak op het laatste nippertje het juiste antwoord en dat vind ik nogal verdacht. Bovendien is hij de hele tijd al gespannen terwijl Elise en Chandrika wat meer ontspannen lijken.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 10:31
Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Ik heb altijd het gevoel gehad dat Elise de mol was. In dat geval is het geloof ik:Elise mol, Ron winnaar, Chandrika verliezer?
Oud 18-05-2003, 10:33
Verwijderd
ron is de mol! ik zeg het al 5 weken, en nu krijg ik gelijk! ghaha ahum
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 12:16
C'est moi
C'est moi is offline
ik denk nu elise en mijn vriend denkt chandrika. wie weet....
Oud 18-05-2003, 14:00
G.T.C.
G.T.C. is offline
Ik zag het gister pas voor het eerst. Maar ik had echt veel eerder moeten gaan kijken zeg. Echt een tof programma!
Komt er na deze weer een nieuw seizoen? Want dan ga ik die wel kijken.

P.S. Als buitenstaander denk ik dat het Ron is. Ik ga dan dus even helemaal af op het overtuigend overkomen enzo. En ik had gewoon het idee dat als het over de vraag ging, "wie is de Mol" dan trok hij zich een beetje terug. Maar ja.....wie ben ik als buitenstaander
Oud 18-05-2003, 16:15
Anne
Anne is offline
Elise. Vanaf de eerste aflevering al mijn eerste gevoel, ik vond het alleen niet echt goed te zien en had daarom steeds andere mollen. Maar nu ga ik écht op mijn gevoel af.
Reageren

Regels voor berichten