Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mijzelf momenteel in steekwoorden? ok, komt ie:
druk vol *heeft net gegeten* alleenig mist iemand in gesprek op msn blij mist school mist vrienden is boos op iemand wil met sommigen even niet praten voelt RSI opkomen van het vele computeren *rotkabel ![]() mja, dat is nog lang niet alles, maar ok |
![]() |
|
Verwijderd
|
grmbl
liefde suckt heeft iig geen honger wil retourtje lesbos is nog misseluk van de noga zin in morgen hoofdpijn slaaptekort voelt zich ff niet helemaal 100 wil alleen nog maar naar huis voelt zich genegeerd wil naar vrienden+familie toe stomme ouders stom zusje klotewereld mag ik stoppen?? wor best depri zo |
![]() |
|
Verwijderd
|
En wat hebben we hiervan geleerd kleine smurf?
Nou smurf met een rode muts op: - Nooit naar feestjes gaan van mensen waar je haast nooit mee praat. - Die mensen vinden je maar stil en zoeken naar drogredenen.. - jim is en blijft irritant - je zit jezelf een complex aan te praten - chagrijnig doen is niet goed :/ - wat heet introvert? - sjucht. places I would rather be.. |
![]() |
|
Ik moet zeggen dat ik het nooit op deze manier doe, dat helpt toch niet? Als ik de behoefte heb iets op te schrijven (wat ik bijna dagelijks doe in mn dagboek) dan schrijf ik het hele verhaal op en niet alleen in steekwoorden. Dat helpt toch veel meer?
In steekwoorden kan ik niet genoeg van me afschrijven moet ik eerlijk zeggen...
|
Verwijderd
|
Net wakker
ochtendhumeur familiebezoek gaat schoen redden uit klauwen van de woeste schoenmaker luistert simply red *zeiknummer* heeft honger *again'* moet huiswerk maken, doe ik niet ![]() is blij voor mensen is nog steeds boos op sommige mensen. *luistert nu safrid duo. ik ga denk ik ook maar een trommel kopen, kan ik me ook afreageren* |
![]() |
|
als we met kleuren gaan beginnen:
--- zwart---- voor de rest - verdomme - geheimen - dagboek gelezen - trut - mama ![]() - sanne - als je me pm heb gelezen, ga je geen zorgen maken, please.... - niet - wel - niet - zwaar - grauw - wind - kwal
|
![]() |
|
|