Advertentie | |
|
![]() |
|
Wieh!
Loop al de hele dag te stuiteren, van binnen, en soms, als niemand het ziet, ook aan de buitenkant Voel me superhappy, weet niet waarom Voel me supergelukkig, komt door hem Hij is zo lief ![]() Heb me nuttig gemaakt vandaag, voor t eerst sinds tijden Heerlijk Warm weer, maar niet vervelend warm meer ![]() Rijles ging best ok, ik kan het wel! Wieh *heeft energie over en gaat dalijk dus superfanatiek dansen* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
gaat het wel met je? knuff... wendy
|
nu op school
internet thuis doet t ff nie meer bijna toetsweek ![]() fiets gejat ![]() nu sparen voor een nieuwe! blegh met uitgaan stomme ik waarom nou Abdu boete en huisarrest ![]() Eddy weer gezien slijmbal wehehe bb was wel leuk verkering?? HAHAHA ![]() wel een lieverd bijna zaterdag hihi ![]() 'Duits mondeling eerst tussenuur gister ijsjes Manon van school ![]() zal der missen klotezooi m'n keel begint weer
||
Verwijderd
|
Citaat:
*wil nu even sorry tegen mies zeggen, was niet echt aardig..spijt me.. heb alleen een kuthumeur das alles..* het spijt me echt ontzettend... Laatst gewijzigd op 03-06-2003 om 16:59. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
moe hoofdpijn snap niets van natuurkunde pas om 11.00uur naar school toetsweek blegh ze snapt het niet verteld bang |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hahaha Charlot, das een liedje van Blof! *met streepje door de o* nie ongerust gaan maken hoor! *heeft u gemaild* |
![]() |
|
grijs
regen onweer toetsweek biologie morgen wiskunde 6,3?! hellup! kriebels stiekem toch wel gestressed... niet weer als vorige keer please... niet op mezelf afreageren het mag niet meer! doe het dan ook niet! DAMN! drukte pfff.... mensen nozem bloed beetje nog van laatst verstikking BLEGH *hmm, weer niet positieft* ik ga hier voor mezelf een rijdje posi dingen neerzetten: - nu de zon niet schijnt is het ook niet erg dat je moet leren - zaterdag komt suus! ![]() - kan in principe toch niet meer blijven zitten - uit eten was leuk - die cdrom met nog foto's en muziek van de musical is echt gaaf! - ik begin wiskunde al meer te begrijpen. =xxx=!
||
Citaat:
![]()
|
zenuw8ig
wat tegen me ouders zeggen..?! ohoh alleen overblijven morgen bah.... ![]() wrom ik weer?! nog steeds nix gehoord van ze grr..haat V. stom mens ze douwt me zow super de grond in ze gebruikt me gwoon GRRRRRRRGRRRRRR snap niet wat M in m ziet zal wel weer aan mij liggen hij rookt hij blowt hij verbreekt relaties moek nog meer zeggen? ow jah, hij schept op ![]() ![]() ![]() morgen... AAARRGGHHHH
|
Verwijderd
|
je ne regrette rien!!
het spijt me ik weet, meer vragen kan ik niet *zucht* moeilijk gedoe weer ruzie gehad om niets ben bang regen is errug lekker niet meer zo benauwd goh, mega probleem*hoor het sarcasme* moeilijk gezeur *zucht weer* stomme toetsen leren lukt toch niet |
Advertentie |
|
![]() |
|
|