![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bron: www.derat.nl |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Alex Bryssink: van La Louvière naar MVV
..... Micelli: van La Louvière naar MVV Diego Jongen: van Roda JC op huurbasis naar MVV Patrick Deckers: van FC Den Bosch (daar speelde hij toch eerst?) naar MVV. Verder hebben we nog een aantal spelers op proef, een of andere spits uit Cassablanca, een Canadees en ik d8 ook nog een Bulgaar. Vertrokken: WaZzZiOoOw TaAaIiWoOoW (naar AGOVV Apeldoorn), John Mutsaers (naar UDI '19), Fuat Usta (naar Meerssen), Nyron Wau (terug naar PSV en volgend jaar uitgeleend aan Helmond Sport), Robert van der Weert (hoorde iets dat-ie voor het eerste elftal van mijn wijk in Maastricht gaat spelen ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 28-07-2003 om 11:56. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oud NAC-speler regillio simons is deze week op proef bij fc volendam. De in amsterdam geboren aanvaller hoopt bij de promovendus een contract te verdienen.
simons stond van 1999 tot en met 2003 onder contract bij NAC, maar hij wist nimmer te overtuigen. In de 61 officiele wedstrijden die hij voor NAC speelde, scoorde hij slechts 15 maal. De laatste anderhalf jaar van zijn contract speelde hij op huurbasis voor fortuna sittard en willem ii. Voor willem ii kwam hij 21 keer in actie, maar wist niet te scoren. bron: de Rat |
![]() |
|
Ronald Koeman wil de op dit moment stage lopende Nicolae Mitea tot een vaste waarde van het team maken.
Er wordt nu gekeken naar de voorwaarden. bron: VI.nl
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
31/7/2003 14:01 Volgens het gezaghebbende Portugese sportblad A Bola is Ajax de belangrijkste kandidaat om Sergio Conceição in te lijven. De international heeft na zijn vertrek bij Internazionale talloze aanbiedingen uit zowel Engeland als Spanje, maar de Amsterdammers hebben vooralsnog de beste papieren. 'Het is aan Conceição om te bepalen waar zijn toekomst ligt', aldus het blad, 'maar Ajax lijkt de meest waarschijnlijke nieuwe werkgever voor hem. A Bola weet dat de Amsterdamse club hem een concrete aanbieding heeft gedaan, een aanbod dat de speler niet onwelgevallig is.' Internazionale en Sergio Conceição gingen begin deze week met onmiddellijke ingang uit elkaar. De Portugees zag mede door de komst van Andy van der Meyde geen toekomst meer. Hij was ontevreden over zijn rol als invaller, die hem door trainer Héctor Cúper was toebedeeld. Inter was bereid mee te werken aan een ontbinding van het doorlopende contract. Ajax, dat onmiddellijk na de breuk zou hebben toegehapt, is niet de enige club die op het vinkentouw zit. Celta de Vigo is één van de andere clubs die zich concreet bij Conceição's zaakwaarnemer Luciano D'Onofrio heeft gemeld. bron: www.vi.nl iets zegt mij dat ie misschien toch wilt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Schreuder tekent voor drie jaar bij Feyenoord
31/7/2003 17:24 Alfred Schreuder is officieel Feyenoorder. De speler en de clubs hebben een akkoord bereikt over de transfer van de 30-jarige middenvelder van NAC Breda. Schreuder tekende voor drie jaar bij de Rotterdammers en kan zaterdag in De Kuip het oefenduel met Celta de Vigo al zijn rentree maken voor Feyenoord. Met Schreuder heeft Feyenoord weer een bredere bezetting op het middenveld. Na het vertrek van vooral Paul Bosvelt en Brett Emerton en de blessure van Shinji Ono werd de spoeling wat dun voor coach Bert van Marwijk. De ervaren linkspoot is dan ook meer dan welkom. 'Ik ben erg blij dat hij er is', liet Van Marwijk weten op de website van Feyenoord. Schreuder speelde al één keer eerder in de Eredivisie voor Feyenoord. In het seizoen 1991/92 maakte hij zijn debuut in de hoofdmacht. Verder dan dat optreden kwam de Barnevelder niet bij de Rotterdammers. Via RKC Waalwijk en NAC Breda ontwikkelde Schreuder zich tot een gevestigde naam en gewaardeerde kracht, waarna Feyenoord hem besloot terug te halen. De strateeg met de sterke pass past goed bij waar Van Marwijk naar op zoek was. De Feyenoord-trainer vertelde een 'Nederlandstalige speler voor in de as te willen'. Schreuder zelf gaf ook al aan graag naar Feyenoord te gaan. 'Ik wil maar naar één club en dat is Feyenoord.' Na vijf dagen onderhandelen kreeg het duo zijn zin. ‘Ik wil alles gaan laten zien wat ik kan', vertelde Schreuder op www.feyenoord.nl. 'Of ik dan in de basis kom, zie ik wel. Feyenoord heeft 25 tot 30 goede voetballers. Ik ben in ieder geval ouder dan de meeste spelers en er zijn veel toppers weg. Met mijn ervaring kan ik misschien voor wat extra communicatie binnen de ploeg zorgen.’ bron: www.vi.nl feyenoord wilt een frisse wind laten waaien en koopt een versleten 30er? ![]() |
![]() |
|
Sergio Conceição hoeft van mij niet te komen. Ik vind het niet echt een ajax speler. Bovendien zal hij teveel salaris kosten en als je maar naar hem kijkt gaatie liggen. Verder zal hij niet in een competitie zoals in NL willen spelen + kut klimaat.
dus geloof niet echt dat hij komt. |
![]() |
||
Citaat:
hij zal niet meer salaris gaan kosten dan de meestverdienende speler van ajax, want anders komen er scheven verhoudingen en dat wil ajax koste wat kost niet creëren... bovendien zou het een mooi uithangbord van de club kunnen worden want het is natuurluk een naam in het europese voetbal... ik betwijfel ook of Nederland hem zal bevallen qua klimaat, competitie etc..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Matthieu Antolini gaat naar AGOVV.
Opmerkelijk, deze kerl is al 2x geflopt bij de Graafschap, reden: de veel last van heimwee en nu krijgt hij in Apeldoorn een kans.
|
![]() |
Bergdolmo zo goed als zeker naar Porthsmouth (ook weer kwijt)
Mitea voor 2 jaar naar Ajax (Linksbuiten of Linkerspits) Ajax had Kalu Uche op t oog, maar deze is nu 6 maanden geschorste wegens werkweigering. Hij wilde niet spelen in CL kwalificatieduel omdat hij dan niet voor Ajax in de Champions League kon uitkomen. Hij wil graag naar Ajax. Ik zelf vindt Kalu Uche en Sergio Conceicao eigenlijk overbodig. We hebben Van der Gun, Pienaar, Boukhari, Wamberto, Sikora en evt Van der Vaart als buitenspelers en anders wordt het te veel.
|
Verwijderd
|
Woowww... De rat meldt, dat NAC in gesprek zou zijn met niemand minder dan de in Breda totaal vergald en verguisde cri$tiano.... eeuuhh, herstel, Cristiano. De spits zou niet overweg kunnen met zijn huidige trainer en wil dolgraag terug naar Breda. NAC zou zelfs al met hem in gesprek zijn. Hoe ver die gesprekken staan is niet bekend.
Nog heel erg kort geleden werd cri$tiano volledig uitgekotst door de NAC-aanhang, nadat hij met veel beloftes aan NAC plots vertrok naar roda jc. Volgens cri$tiano om sportieve verbetering, volgens de rest van de wereld vanwege het geld. Nu wordt cri$tiano wat ouder en wijzer en misschien wel weer gewoon Cristiano. Zodra we meer weten (want nou gaan we zoeken natuurlijk) dan plaatsen we het natuurlijk direct. Bron: B-side Rats, De Rat |
![]() |
|
Over NAC gesproken: ze azen op Mike Zonneveld en good oldy Richard Witschge.
Verdere transfers: Andre Bergdolmo van Ajax naar Portsmouth. FC Utrecht huurt de Japanner Toshiya Fujita. Richard Hastings (verdediger) van Grazer AK naar MVV ![]() Hossam Ghali naar Feyenoord (weer zo'n onbekende snuiterd ![]() ![]() ![]() Arnold Bruggink van PSV naar Mallorca (nu wel 100% zeker!)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |