Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Waar is die gnoe? Ik zie, ik zie hem niet staan... Daar bij de skilift! Ik zie die gnoe al staan die gast die gaat eraan ik pak m'n knuppel en hij gaat eraan Ik sleep hem naar mijn grot en dat klinkt misschien wel bot maar alleen noten en bessen dat is toch echt te zot! Zie die gnoe daar nou staan bij de skilift met z'n bijdehante bek Zie die gnoe daar nou staan bij de skilift hij verdient echt een klap in zijn nek!
|
Als we stooooooonde gedichtjes gaan posten.......
---------------------------------------------------- Ik trek je vuile slipje langzaam aan en ga dan voor de spiegel staan hij zit heel lekker en ruikt zo goed doordrenkt met menstruatiebloed hij blijft goed plakken aan me reet en zachtjes pak ik mijn tepel beet ineens kom jij dan binnenlopen en vraagt aan mij met grote ogen vin je dat lekker, mijn vieze string ik dacht het al, vanaf het begin je bent gewoon een vieze vent maar wel een die mij goed verwend dus vergeef ik het je deze keer maar dit zien wil ik echt niet meer dus trek em uit en kom naar bed dan zorg ik voor menstruatiepret --------------------------------------------------- Mja, sloeg echt weer helemaaaaaaaaaaal nergens op ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 21 Verwijderd | 500 | 27-01-2004 17:46 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 20 Verwijderd | 500 | 19-01-2004 15:13 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 19 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 20:03 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 18! Verwijderd | 500 | 07-01-2004 18:00 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 11 Verwijderd | 500 | 12-10-2003 11:49 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 4 cha0s | 500 | 17-08-2003 15:15 |