Advertentie | |
|
![]() |
|
Gisteren werken
Vandaag werken Morgen werken Vrijdag werken Zondag werken Leuk vooruitzicht *zucht* Moet vanalles regelen vandaag Nu al stressig daarvoor Wat ben ik toch een aansteller Hoop dat ik 'm vanavond nog even zie... Al is het 5 minuutjes... Ik moet niet altijd naar papa luisteren Of toch wel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
moe
moet ook naar bed eigenlijk maarja niemand trekt zich toch wat van mij aan in dit kuthuis honger eten - niet doen slapen muggen kutbeesten Smoorverliefd van doemaar ![]() ![]() Smooooooooooorverliiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeffdd op joooooouuu ![]() maar met mij gaat alles goed hoor ![]() ooehh.. *hm* tja.. komt moeilijk uit woorden.. *daar heb je nu ook niets aan..* Laatst gewijzigd op 08-07-2003 om 22:04. |
![]() |
||
Citaat:
uitlachen? zie er niet uit? help... nog erger weer depri bui versterkt mensen luid gelach dom vreetzak lelijk eigen schuld brandwondjes... jank
|
stad
vergeten boodschappen voor de vakantie veel geld uitgegeven boodschappenbriefje kwijt toch ongesteld ![]() pil doorslikken honger visite strand
|
alleen
huilerig oneerlijk gebruikt vies gevoelloos gekwetst als stront behandelt worden lesbisch niet te begrijpen niet acceptabel moe niet meer willen pijn lichamelijke pijn, fijn auto's springen mes bloed auw ijskoud jenognooitzokutvoelen 5 dagen
|
nix
binnen een paar minuten van ![]() ![]() waarom ik weet het niet het is alles en eigenlijk ook weer nix ik zal wel de aansteller zijn iedereen heeft gelijk iedereen is verstandig iedereen weet wat het beste is behalve ik nou ja, eigenlijk weet ik het allemaal wel maar op dit moment kan het me allemaal nix schelen en luister ik amper naar mijn verstand stom hou je in! hou je gezeik voor je! niet afreageren op de liefste jongen van de wereld... er komt een punt dat hij dat niet meer pikt en als dat is, komt er nix meer goed... dan hoef ik niet meer te leven zo ongeveer *zucht* ik ben hopeloos |
![]() |
|
Verwijderd
|
Moe
Duizelig Misselijk Last van rug Moe Wil slapen Kan niet slapen Waarom? Iedereen tegen me Wil alleen maar een beetje aandacht Zijn voor haar Niet voor mij Niet begrepen Wil uitleggen Willen het niet horen Heeft het moeilijk Ik ook Ze is zielig - Pfeiffer En ik dan? Bezig met vriendin en andere vriendin - heeft geen tijd voor mij Standaard Nooit tijd voor me Maar een iemand die altijd voor me klaar staat Misschien twee Maar zij ook Ik is handig als zij iets heeft - meer niet Word genegeerd Zij is boos Ik ben natuurlijk fout Standaard Ik heb het weer gedaan Wilde alleen maar antwoord op mail Hoe gaat het? Simpel antwoord Antwoord op SMS Antwoord op voicemail Gedag gezegd worden Noemt zich vriendin Gaat weg Sluit af Wil niet meer Helemaal niet meer Rot op iedereen Alleen jij mag nog Je bent er niet |
![]() |
|
rapport opgehaald
vriendin na zes jaar weer gezien was gezellig veel gepraat msn is leuk! meeting al bijna gelukkig toch rotterdam morgen tas inpakken boodschappenlijstje maken help! al bijna op vakantie zou alles in mn tas passen uitslapen ben moe, moe!
|
Verwijderd
|
waaaarrruuuummmm!!!
niet normaal kleren werken moe bah *zet telefoon vannacht uit, voordat mensen het idee krijgen om me te gaan smsen om 6 uur 's nachts ![]() hoofdpijn verkouden dorst lunchen in stad =| *stom gedoe* niet eten gaat goed zo *ja ik kijk uit* muziek |
![]() |
|
moe
kutkoppijn koud hou op kutgezeik irritant geen sociaal leven ik wil een sociaal leven ik kan geen sociaal leven vinden ik krijg geen sociaal leven zin in school ![]() volgende week vrijdag..
|
|