Advertentie | |
|
![]() |
|
niet verteld
niet eens de kans stomme Chau wegwezen BAH! geen ruzie plzz niet om dit laat me nou vertellen weg trainen ![]() ach, ik wil ook wel es wat hou es op! nu der ook niet kan ik t weer niet zeggen AHHH boeken opgehaald stom verrot rooster bah! 4 wis boeken terwijl ik helemaal geen wis meer heb ![]() ![]() ![]() Nja, boeie moe vermoeid what's tha diffrence? (ofzo ![]() remind me morgen school eerst weer dom gesprek geen levensbeschouwingboek geen maatschappijleerboek getsie ook daar weer achteraan... slapen moe last van m'n rug
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf heb ik iets van 5 jaar in 1 avond beëindigd. Echt raar om nu ineens thuis te zitten ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
wil niet naar school morgen
wel naar de rolling stones ![]() 4 weken. wel niet amsterdam? Tel niet de jaren die we vieren deze dag tel de vrienden die jij erg graag mag. Tel waar je staat en wat je hebt bereikt tel hoe iedereen met veel trots naar je kijkt. Tel de vreugde van de vrienden die je kent en bedenk dan pas dat je een jaartje ouder bent. gewoon zomaar. |
![]() |
|
verteld
blij ![]() samen blij hihi gisteren eerste schooldag bah 2 tussenuren achter elkaar ![]() trainen goed msn Abdu hier heuvel snoep ![]() samen op bed liggen heerlijk knus! slapen kusje morgen niet? jammer toch ff gekomen certificaat vergeten portomonnee ook hihi moet je vaker doen ![]() morgen stad in met A joepie leuk straks weer school weer ff inkomen ![]()
|
Verwijderd
|
bah
heb nu al geen zin meer in school en ik had maar 3 uurtjes ![]() neem een baaldag, vrijwilligers om mee te gaan? you can't allways get what you want... bleeegh mag ik weg? [edit] jankbui vreetbui bah moe misseluk *en ik mag me niet bewegen tot de pijn geslonken is* [/edit] Laatst gewijzigd op 20-08-2003 om 19:45. |
![]() |
|
![]() heb nergens zin in heb overal zin in sta constant te stuiteren maar doe nix nuttigs wie spreekt mij even ernstig toe? rooster gezien voor komend schooljaar (vanaf 3-9 naar school) hooguit 6 college's in de week... weer nix dus kom maar op met die extra vakken *blaat* bah, ik zeur |
![]() |
|
whaa
nat ![]() kieperen kano niet leuk wel gezellig en gelachen Wat een schattige jongens zitten toch bij mij in de klas ![]() ![]() stokbrood ![]() sausjes ![]() wat een klets-zeur-arrogant-zeik-wijf ![]() waarom ben ik nu net het zusje van HEM?!?!?! ![]() Is het normaal als je buurman z'n carvan schoonmaakt VOORDAT hij op vakantie gaat? ![]()
|
Gisteren weer 'n k*tbui gehad
Moest bijten van mezelf Mag niet van hem Is toch beter dan je hoofd kapot slaan? Ik zie het probleem niet... Wel lief van 'm dat-ie zo bezorgd is Maar is niet nodig Ik kan voor mezelf zorgen Meer dan iedereen denkt Vandaag beetje meer ![]() Net rijles gehad... Instructeur wil tussentijdse toets aanvragen Joepie! |
![]() |
|
Verwijderd
|
*zucht*
school 8 uur ![]() geschiedenis was leuk *grijnst* hans is koewl bah haat het om een meisje te zijn *grrrr* doodmoe gaan dan in je bed liggen kind slaap toch niet! frans snap ik ook geen flikker van muts hè jemig, doe nou gewoon een keer normaal k heb er geen zin meer in maak me zorgen en waarom ben ik nooit compleet gelukkig met wat er hoort bij mij, waarom moet er toch steeds weer iets bij? ![]() Laatst gewijzigd op 21-08-2003 om 15:37. |
![]() |
|
school
trainen stad gezellie boeken niet terug zware tas schoolspullen vader van E niet durfen scheiterd is niet niks vandaag weer zo laat foto goed? leuk? hoop t wel nja scheit zo ben ik nou eenmaal shirt geur mmmhh heerlijk weg
|
|