Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2003, 21:38
Multilot
Multilot is offline
Dat het in scene is gezet geloof ik niet... Dan hadden ze het allemaal niet zo gespeeld. Ryan had het dan bijvoorbeeld niet zo ver gedreven, Die achterlijke Robin gaat dan ook niet huilen...

Robin was eerst leuk, maar ik vind het nu helemaal nix meer... Lang leve de bananen!!!
Goed, mijn theorie:
Ilona gaat er hierna uit. Ryan wint ook van Ilona. De volgende zal Jutta zijn. Tenzij de spelleiding ingrijpt en iets aan de spelregels verandert. Judge gaat er daarna uit. Dan zit Ryan nog op dat eiland. Dan hebben we die drie dus nog over. Er moet dan met zn drieen gestreden worden, dan winnen ryan en Gio, tenzij het een denkproef is. Dan wint Robin en Ryan. Uiteindelijk wint Robin.

OOO mensen, nog maar 2 nachtjes slapen....

Uiteraard vind ik nog steeds dat Jutta moet winnen!
Oud 29-11-2003, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 28-11-2003 @ 22:38:
Dat het in scene is gezet geloof ik niet... Dan hadden ze het allemaal niet zo gespeeld. Ryan had het dan bijvoorbeeld niet zo ver gedreven, Die achterlijke Robin gaat dan ook niet huilen...

Robin was eerst leuk, maar ik vind het nu helemaal nix meer... Lang leve de bananen!!!
Goed, mijn theorie:
Ilona gaat er hierna uit. Ryan wint ook van Ilona. De volgende zal Jutta zijn. Tenzij de spelleiding ingrijpt en iets aan de spelregels verandert. Judge gaat er daarna uit. Dan zit Ryan nog op dat eiland. Dan hebben we die drie dus nog over. Er moet dan met zn drieen gestreden worden, dan winnen ryan en Gio, tenzij het een denkproef is. Dan wint Robin en Ryan. Uiteindelijk wint Robin.

OOO mensen, nog maar 2 nachtjes slapen....

Uiteraard vind ik nog steeds dat Jutta moet winnen!
nee, ik bedoel dat stukje dat ze een paar weken geleden hadden uitgezonden, toen ze het voor het eerst over die bananen hadden, dat zag je zo in 'grijs' iemand met zn rug naar de camera bij die bananen staan, dat is volgens mij in scène gezet, de rest zeker niet.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 20:53
Multilot
Multilot is offline
ryan moet gewoon terug!!!!

Das mooi, dan heb je een mooie finale. Gio vs Ryan...

Helaas heeft Gio dan een grote kans om te winnen...
Oud 30-11-2003, 21:16
niña
niña is offline
Jutta of Gio plzzz
ik vind de olijke tweeling 'n beetje kotsopwekkend worden
Oud 30-11-2003, 21:38
Ketjing
Ketjing is offline
ik denk dat de finale verassend gaat worden. er zitten in totaal 5 mensen in de finale ronde. met proeven vallen er nog mensen af, maar hoeveel? en als de afvallers weer mogen kiezen wie er wint kan een Jutta of een Ryan nog winnen.
Oud 01-12-2003, 07:57
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
s**********t de band was op was was er gebeurd nadat toen judge en robin die avond die kip gingen vangen???
Oud 01-12-2003, 08:45
Multilot
Multilot is offline
niet veel, de kip is niet gevangen. Judge vond dat dat de finale maar moest zijn. Degene die de kip had gevangen won. Ilona is eruit en de 4 anderen bleven dus over... Ik hoop echt dat Ryan wint van Ilona. Maar is de ontknoping volgende week al?? Wat moet ik dan op zondagavond doen?
Oud 01-12-2003, 09:24
Daysleeper
Daysleeper is offline
Jammer dat Ilona van het eiland weg is, ik hoop dat ze terugkomt in de finale, ik vond haar wel sterk.
Die Judge moet echt weg hoor, loopt alleen maar stom achter Robin aan.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 09:26
Lady Jane
Lady Jane is offline
Robin moet winnen. Ookal word hij nu wel een stuk egoïstischer, ik begrijp dat wel, je doet aan het spel mee om te winnen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 10:50
Charisma
Charisma is offline
In België zijn ze blijkbaar een of twee afleveringen achter...ik lees deze dread niet meer
Oud 01-12-2003, 11:17
Mister Sir
Mister Sir is offline
Ik hoop dat Ryan terug komt en dan alles gaat winnen. Belachelijk dat die mensen hem zo hebben behandeld. Hij heeft toch zelf gezien met dat eten enzo? Gio is een vette kneus man. En vet dom dat die Judge en Robin zo dom reageerden toedertijd.

Ik wil hun gezichten weleens zien als Ryan terug komt. Ryan is gewoon een normale eerlijke kerel.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Mister Sir schreef op 01-12-2003 @ 12:17:
Ik hoop dat Ryan terug komt en dan alles gaat winnen. Belachelijk dat die mensen hem zo hebben behandeld. Hij heeft toch zelf gezien met dat eten enzo? Gio is een vette kneus man. En vet dom dat die Judge en Robin zo dom reageerden toedertijd.

Ik wil hun gezichten weleens zien als Ryan terug komt. Ryan is gewoon een normale eerlijke kerel.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 12:25
Ketjing
Ketjing is offline
volgende week is de laatse uitzending van het eiland en ik denk de week erop dat iedereen weer in de studio zit en men gaat terugblikken en dat daar de stemmen pas worden getelt.
Oud 01-12-2003, 12:48
*gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
Mister Sir schreef op 01-12-2003 @ 12:17:

mee eens
Oud 01-12-2003, 13:01
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Daysleeper schreef op 01-12-2003 @ 10:24:
Jammer dat Ilona van het eiland weg is, ik hoop dat ze terugkomt in de finale, ik vond haar wel sterk.
Ik vond haar alleen maar zeuren, sinds die vriendin, wiens naam ik vergeten ben, weg moest.

Ik hoop zelf dat Robin wint.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 20:32
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik hoop dat Ryan gewonnen heeft van Ilona ik wil namelijk dat hoofd van Gio zien

Vorig jaar was die finale(tussen 2 personen) pas na een half jaar ofzo.

Ik vond de vragen van Bjorn wel goed en ook goed dat Robin antwoordde dat hij zijn extra stem heeft gebruikt omdat hij er anders zelf wel eindelijk uit was uitgegaan
Oud 01-12-2003, 22:27
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 01-12-2003 @ 14:01:
Ik vond haar alleen maar zeuren, sinds die vriendin, wiens naam ik vergeten ben, weg moest.

Ik hoop zelf dat Robin wint.
karen heet ze...

Mooie naam is dat toch
Oud 01-12-2003, 22:28
Talon
Talon is offline
Citaat:
Multilot schreef op 01-12-2003 @ 23:27:
karen heet ze...

Mooie naam is dat toch
Oud 02-12-2003, 12:36
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
en sinds die robin zich zo aanstelde bij dat gedoe van de bananen mag die ook weg. Ryan of Ilona moet winnen Oh ja of Jutta

Laatst gewijzigd op 02-12-2003 om 12:39.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 13:36
Verwijderd
wie denk je dat op het duivelseiland wint.... ik hoop Ryan... Ilona is zo'n arrogante trut...

Uiteindelijk vind ik dat Robin moet winnen (hij is cool, met zijn Zorro outfit...)
ik heb helemaal zin in de finale!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Acey schreef op 02-12-2003 @ 14:36:
wie denk je dat op het duivelseiland wint.... ik hoop Ryan... Ilona is zo'n arrogante trut...

Uiteindelijk vind ik dat Robin moet winnen (hij is cool, met zijn Zorro outfit...)
ik heb helemaal zin in de finale!
ik vond het wel stom dat ze al lieten zien hoe de overgeblevenen gingen reageren, dat er nog iemand bij komt dat was juist een van de hoogtepunten van volgende keer.
ik denk dat Ryan zal winnen, omdat hij die proef al vaker heeft gedaan, dus meer geoefend heeft, en ik dacht dat ik Ryan op die boot zag staan, in de 'na-stukjes'.

hoe werkt de finale nou precies?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 22:44
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Rianne schreef op 02-12-2003 @ 19:49:
ik vond het wel stom dat ze al lieten zien hoe de overgeblevenen gingen reageren, dat er nog iemand bij komt dat was juist een van de hoogtepunten van volgende keer.
ik denk dat Ryan zal winnen, omdat hij die proef al vaker heeft gedaan, dus meer geoefend heeft, en ik dacht dat ik Ryan op die boot zag staan, in de 'na-stukjes'.

hoe werkt de finale nou precies?
Ze zagen toch niet wie zich bij hen ging voegen? Zou wel suf zijn als het Ilona is, die is nog maar net weg. Ik had het opgenomen en herhaaldelijk de boot met de 5e finalist stilgezet en met de hele familie bestudeerd maar het is echt niet te zien hoor.

Finale is geloof ik een krachtproef waarbij er 3 afvallen en dan stemmen alle overgebleven kandidaten wie van de laatste 2 er wint.

Vervolgens gaan we LIIIVE naar Hilversum(?) waar alle kandidaten zijn om de urn te openen en te kijken wie heeft gewonnen. Ook wordt dan de publiekswinnaar gekozen (dus dat wordt smsen).
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 08:50
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Multilot schreef op 01-12-2003 @ 23:27:
karen heet ze...

Mooie naam is dat toch
Ben ik wel met je eens
Oud 07-12-2003, 12:25
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Robin is voor mij nu al de winnaar
Oud 07-12-2003, 14:21
Pla
Pla is offline
Ik denk dat Robin gaat winnen, maar die is bij mij zoo erg gezakt in populariteit dat voor mij Ryan of Jutta moet winnen
Oud 07-12-2003, 14:55
SlackerBitch
SlackerBitch is offline
Citaat:
Ik vind Ilona dus echt verschrikkelijk! Het enige dat zij kon was klagen en zeiken. En toen Karen er nog was, vond ik haar onwijs egoïstisch.

Wat mij betreft mag de finale tussen Ryan en Robin gaan. Robin vond ik eerst geweldig, nu ietsje minder, maar nog steeds enorm grappig. Ryan had naar mijn mening gewoon gelijk in de bananen-kwestie en daarom vind ik dat hij die tweede kans echt verdient.

Maargoed, we zullen zien vanavond...
Oud 07-12-2003, 15:23
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
hae wacht ff dus de winnaar is nog niet bekend?! dat moet vanavond gebeuren of juist niet ?!
Oud 07-12-2003, 16:13
ikaruz
ikaruz is offline
ben wel blij dat we dit jaar niet een week moeten wachten op de ontknoping. Vorig jaar ging ineens na het stemmen de urn dicht en terug naar nederland. Echt zo'n goedkoop marketing trucje dat je de volgende keer wel moet kijken Maar nu gelukkig vanavond al, dus ik kijk er naar uit
Oud 07-12-2003, 16:40
alwaysgood
alwaysgood is offline
ik denk dat ze in de finale ook een opdracht moeten doen, waarin ze de volgorde waarin iedereen eruit is gestemd moeten noemen.
Oud 07-12-2003, 18:28
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
SlackerBitch schreef op 07-12-2003 @ 15:55:
Ik vind Ilona dus echt verschrikkelijk! Het enige dat zij kon was klagen en zeiken. En toen Karen er nog was, vond ik haar onwijs egoïstisch.

Wat mij betreft mag de finale tussen Ryan en Robin gaan. Robin vond ik eerst geweldig, nu ietsje minder, maar nog steeds enorm grappig. Ryan had naar mijn mening gewoon gelijk in de bananen-kwestie en daarom vind ik dat hij die tweede kans echt verdient.

Maargoed, we zullen zien vanavond...
precies

en judge moet gewoon weg, het enige waar hij aan denkt is eten, vooral met die schildpad vond ik dat
maar robin of ryan moet winnen, hoewel ik jutta ook goed vind..
maar of die nou echt zou kunnen overleven in haar eentje in de bush..?
Oud 07-12-2003, 18:35
$uperGirl
$uperGirl is offline
Robin moet winnen!!! Hij is echt cool alleen doet hij de laatste tijd een beetje vaag mahja. Maar ryan, ilona, judge en gio moegen wel weg wat een losers zeg vooral ryan en ilona en jutta is ook wel leuk
Oud 07-12-2003, 18:37
Gwinnie
Gwinnie is offline
robin moet winnen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 07-12-2003 @ 19:37:
robin moet winnen.
Dat gaat dus al niet meer lukken.

Ik zeg dat Jutta wint.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 20:15
Lady Jane
Lady Jane is offline
Jammer van Robin.

Jutta moet winnen, ik word echt zo ziek van Judge engelse gelul.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 20:16
Verwijderd
Citaat:
ZwerfCath schreef op 07-12-2003 @ 21:15:
Jammer van Robin.

Jutta moet winnen, ik word echt zo ziek van Judge engelse gelul.
Idd, toen hij dat 'cityslicker' zei ging ik bijna over m'n nek...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 20:17
Winter
Winter is offline
ik vind het stiekem wel leuk dat Robin eruit is, ik vond hem de laatste weken heel vervelend.

Jutta wint
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Winter schreef op 07-12-2003 @ 21:17:
ik vind het stiekem wel leuk dat Robin eruit is, ik vond hem de laatste weken heel vervelend.

Jutta wint
Ik vind het eerlijk gezegd wel goed dat Robin eruit is; op een of andere manier zou het anders heel voorspelbaar worden, nu is het weer spannend.. (hoewel Jutta wint!)

Maareh, hoe is Robin er nu uitgegaan? Ik had net de eerste 20 minuutjes gemist, vandaar...

(Ow en dat Peking Express lijkt me ook eigenlijk wel heel erg leuk )
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 20:33
Verwijderd
Ow man, m'n hart bonkt
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 20:42
ssjpan
ssjpan is offline
spannend hooor!
Oud 07-12-2003, 20:46
T*
T* is offline
dubieuze stemming

hoe kunnen ze nou van te voren weten dat het 4-4 werd en dat winnaar bepaald moet worden in NL
Oud 07-12-2003, 20:51
Verwijderd
jammer dat robin eruit is.

Ik denk dat Jutta gaat winnen. Nou ja, nu Nederland mag bepalen wie wint weet ik het niet meer maar stiekem hoop ik dat zij wint.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 20:55
ikaruz
ikaruz is offline
Citaat:
T* schreef op 07-12-2003 @ 21:46:
dubieuze stemming

hoe kunnen ze nou van te voren weten dat het 4-4 werd en dat winnaar bepaald moet worden in NL
Denk dat ze al geteld hadden toen camera's niet aanstonden. In geval van overwinning van een van beide, urn dicht een naar nederland met als gevolg een extra uitzondeing + publieksprijs. En als het gelijk was, al tellen en alleen eigenlijk een publiekprijs. Lijkt mij allemaal vooropgezet.
Oud 07-12-2003, 20:59
idioot.1986.
idioot.1986. is offline
what the f*ck heb ik iets gemist ofzo wat is er met ryan gebeurt?
Oud 07-12-2003, 21:02
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
idioot.1986. schreef op 07-12-2003 @ 21:59:
what the f*ck heb ik iets gemist ofzo wat is er met ryan gebeurt?
verslagen door Ilona...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 21:03
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
dubieuze stemming

dat was 6 maanden geleden toch, die vent zei toch ook dat de uitslag pas over een half jaar is...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 21:08
Verwijderd
Citaat:
dubieuze stemming

De serie op het eiland is al 6 maanden geleden afgelopen; zodat ze dus genoeg tijd hebben om te monteren enzo.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 21:13
PV
PV is offline
k heb net op Jutta gestemd 3 x bellen voordat je er eens doorkomt
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 21:15
Lady Jane
Lady Jane is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 07-12-2003 @ 21:19:
Ik vind het eerlijk gezegd wel goed dat Robin eruit is; op een of andere manier zou het anders heel voorspelbaar worden, nu is het weer spannend.. (hoewel Jutta wint!)

Maareh, hoe is Robin er nu uitgegaan? Ik had net de eerste 20 minuutjes gemist, vandaar...

(Ow en dat Peking Express lijkt me ook eigenlijk wel heel erg leuk )
Robin verloor als eerst zijn evenwicht.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 21:32
Freshh~
Freshh~ is offline
hmm die Ryan is en blijft eng.. maar nu hij 'normaal' weer is, heeft hij wel wat (beetje)
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 21:33
Verwijderd
Bwah
wat een stomme finale
ik vind ze allebei geen robinsons
Judge heb ik gewoon niks mee, aansteller met irritant lachje (op tv iig )
en Jutta.. ja.. saai mens.. (iig niet 'vermakelijk' en bij een programma wil ik entertainment, en dus een vermakelijk persoon die wint.. zelfs nog liever een Giovanni, die zorgde nog voor leuke tv)

Ja, ik heb rare voorkeuren

mja, ik kijk dus maar half
niet spannend

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten