![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat is je bedoeling, jezelf doodhongeren? Maag- en darmklachten krijgen? Twintig kilo aankomen zodra je ophoudt met dieeten? Zoals ik al een paar keer gezegd heb: Als je serieus echt overgewicht hebt (bmi meer dan 27), dan mag je een dieet volgen waarbij je 1000 kc per dag eet. Niet eens een dieet waarbij je 750-850 kc per dag eet, zoals jij doet. Als je gewoon een paar kilo lichter wil worden omdat je dat mooier vindt, mag je nóóóit onder de 1500 kc gemiddeld per dag, tenzij je ernstig ziek bent en de hele dag op bed ligt! Om enigszins gezond te eten zou jij dus 2 keer zo veel moeten eten als je nu doet! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien is het wat radicaal, daar kan ik je geen ongelijk in geven, maarja..
||
Citaat:
![]() 1 x appel 2.5 1 x mandarijn 1 st. 60g 1 1 x chips 1 zakje 25g 5.5 7 x water 0 1 x rijstwafel 1 6 x bami goreng 1 opschepl. 60g 21 3 x brood volkoren 1 snee 30g 9 Totaal 40 Nja ik snap het ook niet, zelfs met chips kom ik niet hoog ![]()
|
Voor al die mensen die nu aan dat 40 punten dieet gaan beginnen: Ik denk sowieso dat je niet met eten moet minderen (snoepen wel) maar echt moet gaan sporten, dat heb ik vanaf het begin af aan gezegd en daar blijf ik bij, want de kans op een flinke terugval is veeel minder.
Trouwens, nog voor de mensen die aan mijn profielwerkstuk hebben meegewerkt: Ik heb het onderzoeksgedeelte ingeleverd en dat is goedgekeurd ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Veel succes nog verder en graag gedaan ![]()
||
Citaat:
Maar het helpt gewoon goed je lichaam 'schoon te houden' zeg maar en bij mij helpt het af te vallen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
tnx voor je advies ![]() |
![]() |
|
Nouja, ik zou ook oppassen met light-frisdranken, ik hoor welles dat daar in plaats van suiker andere stoffen inzitten die dikmakend kunnen zijn ofzo?
Leonoor, weet jij daar wat van? Niet dat je helemaal geen cola of cola light meer mag drinken hoor, maar als je gewoon een aantal glazen vervangt door water ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ik heb ook wel eens gehoord dat je van heel koud water juist afvalt omdat je lichaam het dan ook nog moet verwarmen,k weet niet zeker of dat zo is |
![]() |
||
Citaat:
![]() En water is ook erg goed voor je (geen thee), zoals WishfulDreaming ook al zei.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat denken jullie als jullie een ontzettend tempting Mars o.i.d zien liggen? Kunnen jullie jezelf in gedachten overtuigen dat het beter is die niet te eten? Zo ja, hoe dan?
Dat is namelijk altijd mijn zwakke moment, en ik denk dat ik iets moet bedenken om dan te kunnen weglopen, zeg maar.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Want als ik zelf niets voor me heb liggen, dan is het van: Ik ga niet snoepen, want ik moet afvallen. Zie ik iets liggen, dan is het: Afvallen? Lekker boeiend, dit is lekker en dit ga ik nu eten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dat is er dus niet goed aan thee, maar theine vrije thee (wat leonoor al zei) is dus beter
||
Citaat:
|
![]() |
ik heb net de voedingswijzer gedaan op becel.nl en ben eigenlijk best wel geschrokken!! ik had altijd wel het idee dat ik normaal eet en heb ook echt geen hongergevoel ofzo..en dan heb ik nog tussen de 760-950 calorieen ongeveer!!! volgens mij is dat te weinig... maar ik eet gewoon heel veel fruit en daardoor ook minder brood... hoeveel calorien moet je eigenlijk eten op een dag??
|||
Verwijderd
|
Citaat:
ff zelf gezocht: Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
veel dingen uit de tabel eet ik genoeg ik eet bijvoorbeel heel veel fruit maar ook heel veel dingen eet helemaal niet zoals melk en boter ik lust dat niet..ook neem ik geen sju want daar word ik misselijk van..ik eet geen vlees want ik ben vegatarisch..eet wel vegaburgers hoor!! maar ja..zou eigenlijk niet weten hoe ik dan eggt mijn melkproducten enzo binnenkrijg..ook eet ik 2 knackerbrood en een bruine boterham en 2 plakken onbijtkoek is dat ook niet genoeg dan???
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vleesvervangers gelden als vlees. (Tahoe en tempé staan er ook tussen.) Qua broodproducten zou je op zich wel iets meer kunnen eten...maar als jij daarmee vol zit...je kunt jezelf moeilijk volstouwen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Vleesvervangers gelden gewoon als vlees, hou je ook niet van chocolademelk (of fristi of iets dergelijks (ken namelijk mensen die niet van melk houden, maar wel van dat soort producten))? Weet iemand of de melk die in aardappelpuree zit ook als melkproduct telt?
|
Hee ik zou niet teveel letten op die calorieenteller van becel.nl want ik heb voor de grap even ingevuld alsof ik alles had gegeten dat in dat tabel hierboven staat en dan ook in adh en dan het hoogste wat kon.. (dus 4-6 aardappelen --> 6 ingevuld), 8 boterhammen ook ingevuld en ik kwam nu totaal op 1809 kcal uit.
![]() |
![]() |
|
![]() |
VRAAGJE:
Een vriend van me had het over Dextro Energy poeder, waar je volgens hem een minder hongergevoel van krijgt. Gewoon kopen bij de drogist. 2 scheppen in een flesje water, en je komt je schooldag wel door. Hij was er flink mee afgevallen. Weet iemand hoe dat zit? En of het werkt? Etc. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Becel.nl is denk ik meer een richtlijn dan een bijbel. Voor mij iig wel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het gaat erom dat ze zeggen dat je 2200 kcal moet hebben op een dag en je dan in zo'n tabel op veel minder uitkomt, dat klopt gewoon niet. Die mensen die daar hun eten mee hebben uitgerekend hebben dan ook een vertekend beeld van hoeveel ze daadwerkelijk hebben gegeten. |
![]() |
||
Citaat:
(drink nou maar gewoon veel water, sport wat meer en minder het snoepen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik denk ook dat het vreselijk is eigenlijk..
|
bah ik ben echt chagerijnig
![]() vandaag had ik sowieso al gezondigt, dus had ik zoiets van ach, dan kan ik vanavond wel lekker chinees gaan eten ofzo. dus ik mn moeder bellen om te overleggen, zegt ze ja we kijken wel even als je thuis komt. dus ik kom thuis, heeft ze al een gore aardappel-mozarella taart in de oven staan die voor geen meter vult, dus nu ben ik chagerijnig. want ik heb én te veel punten gehaald vandaag en dan ook nog aan mozarella. als er iets goor is is het mozarella. en aangezien het niet vult zal ik vanavond nog wel brood gaan eten want ik ben nu net klaar met eten en heb alweer honger.. ![]() ![]() ![]() wel goed punt is dat ik - ondanks de regen - zo'n 12km gelopen heb. maar ja, dat is door die klote mozarella ook alweer te niet gedaan.... *vervloekt* |
![]() |
|
Ik zou zeggen wacht in ieder geval een half uurtje voordat je weer iets eet, dan is het eten wat gezakt en heb je vaak een voller gevoel.
En eh ga een komkommer eten, ik weet niet of dat echt vult, maar ik zag dat 1 komkommer maar 1 punt was. ![]()
|
hm.. iig is mn humeur al weer iets minder erg, helpt ook
![]() en ik doe trouwens niet het 40punten dieet, maar weight watchers.. en dan is een komkommer zelfs helemaal nix, dus dat is wel een goed plan ![]() en meestal word ik er niet echt gefrustreerd van, ww is ook wel goed te doen, als je gewoon oplet dat je niet te veel tussendoortjes eet enzo, maar nu was het gewoon irritant ![]() ach ik ben ook moe, dan zie je alles in een heel ander perspectief dan normaal ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #21 MieX | 481 | 18-05-2004 15:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic # 19 Miracle | 488 | 14-03-2004 15:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
ephedra artez | 1 | 05-03-2004 17:32 | |