Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je zal bij mij nooit merktekentjes op mijn kledij zien, dus voor hem ben ik snob omdat ik me deftig kleed.
||
![]() |
Citaat:
![]() Vandaag : -Je bent zo modieus,ja, je bent echt modieus gekleed. (God, tantes ![]() -Heb je dat zelf gedaan,je haar? (ook tantes.)
|
eerst had ik een blousje aan.. maar toen ging ik me ff verkleden..
zegt me mamma: 'wat heb je NU weer aangetrokken, dat andere stond toch veel leuker!!' ik zo van nou dit zit lekkerder ![]() 'maar de kleur wit van het hempje staat niet bij de kleur wit van je vestje!! maakt het hempie gorig.. en je wordt dan zo wit in de winter" boeie! het is vakantie en ik bleef heel de dag thuis ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maargoed, ik stond vanmiddag bij de DA samen met een vriendje van mij, en toen kwam er een jongen langs met een oranje leren jackje van vero moda. Dus ik zeg tegen dat vriendje van mij "hij heeft een meisjesjas aan" (misschien zei ik dat een beetje te hard ![]() ![]()
|
De vriend van mn zus: 'Hey..heb je andere kleren aan getrokken?'
Ik: 'nee, ik liep denet in mn pyjama ![]() De vriend van mn zus: 'Hmm k dacht dat het je gewone kleren waren' Paar sletjes op straat: 'Ja je kan natuurlijk ook zulke broeken aan doen als je dr dom bij wil lopen' (vriendin droeg een rode en ik een roze broek) We hebben ze smakelijk uit staan lachen..wij zijn gelukkig geen 13 jarige sletjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Vanochtend naar de supermarkt geweest:
- is dat niet te koud (vrouw bij oversteekplaats) - mmm, blote hammen (3 meisjes op straat) - hij draagt er niets onder (2 meisjes achter me bij de kassa) - ik heb jouw blote bil gezien! (meisje achter de kassa) - kijk eens, helemaal bloot (2 jongens op straat) Ik had een jeans aan met een groot gat vanachteren zodat mijn halve bil bloot was. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Lifestyle |
Wat voor 'commentaar' heb jij vandaag op je kleding gehad? Verwijderd | 496 | 27-05-2004 11:02 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Nieuw verhaal van mij, iemand commentaar? Anne | 7 | 31-10-2001 15:24 |