Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
On topic: Zwart shirtje Zwart vestje ![]() Lichtbruine ribbroek |
![]() |
|
witwollen trui met wijde hals (zara)
wit hemdje (hema) blauwe spijkerbroek, iets versleten (only) zwart/grijze laarzen met gesp (dick boons) donkerblauwe 'voetbalkousen' (hema) wit ondergoed lange parelketting staartje
|
-rode sokken
-wit ondergoed -geel spaghettihempje -strakke heupspijkerbroek met uitlopende pijpen -eerst had ik er een grijs ribcolbertje op, maar ik heb per ongeluk de knopen er vanaf gebroken (het jasje bleef haken in de deurklink ![]() -haar in een los knotje -zilveren ring, regenboogketting, horloge, regenboogarmbandje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik neem aan dat dit niet serieus is... Laatst gewijzigd op 23-12-2003 om 00:46. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik denk dat ik niet meer bij kom van het lachen |
![]() |
|
een wijd 80's paars shirt met rare figuurtjes erop van de H&M
een rood vestje met streep aan de zijkant van de mouwen van H&M Een wollen donkerbruine broek met oranje "krijtstreep" van de H&M Euhm. Verder draag ik mijn kistjes en een polsbandje (Hoe mode bewust hoe mode bewust, alleen draag ik het slechts voor mijn slechte polsen.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nare is meer een type voor Patek Philippe.http://www.patekphilippe.com <-- chique horloges |
![]() |
||
Citaat:
je hebt m'n ochtend goed gemaakt [= haha ![]() ![]() ![]() nare man for president!!!
|
Verwijderd
|
wit t-shirtje
turquoise knoopvestje met witte strepen zwart capuchon ritsvestje grijs carhartt w'master pants met strijkvouw (oude foto gebruikt) ![]() dickies riem zwarte lage allstars zometeen nog een grijze carhartt jas, zwarte sjaal, en als ik op de fiets zit een gebreide muts met oorflapdingen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Broek indian rose
truitje mer du nord Verder ga ik me dalijk spectaculair omkleden, ![]() dan word het een nieuwe indian rose kante truitje zwart doorzichtig met sluiting hoog maar dan wel dat je je een beetje inkijk hebt ( he fuck hoe leg je dat uit) (beetje chinees maar dan anders ) daarover een zwart colbertje sjaaltje door broek laarzen van dick boons armband van otazu en klip in haar en klaar is Lot voor het volgende kerstdiner ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
FB verkiezing lifestyle Tom Violence | 181 | 11-10-2005 19:02 | |
Lifestyle |
Evaluatietopic Otis | 308 | 14-06-2005 20:00 | |
Lifestyle |
lifestyle evaluatie topic Verwijderd | 480 | 26-04-2004 21:31 | |
Lifestyle |