Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Razor Crusade... Toch wel ff wennen, Ivo's stem erbij, maar het klonk wel goed. Vond de stem wel iets te hard staan, werd zo schel.
Vaux, kon me echt geen 1 moment boeien, op cd ook niet trouwens. Thrice zelf speelde super, stond alleen vooraan in de mosh, dus moest eerst weg zien te komen, lekkah gevallen, maar wel lekkah opgetild door een anonymous john. (volgens mij heb ik wel in m'n val iemands tiet eraf gerukt, maar ja ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
omg ![]() Nouja. Razor Crusade vond ik echt geweldig, heel maf om die gast van AT weer te zien, met zo'n totaal andere band.. wel erg vet om naar te luisteren iig ![]() Vaux vond ik kut en saai. Thrice klonk goed, ik kende maar 2 nummers niet dus dat was wel fijn, maar de merch was echt belachelijk duur, en ik vond ook dat ze een beetje arrogant ofzo op het podium stonden. Ik weet niet, er klopte iets niet ofzo. MAAR het was een vette avond. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Razor Crusade: Wennen aan de nieuwe zanger, maar vond ze goed spelen ![]() Vaux: nee, vond ik niet leuk Thrice: supersupersupervet! Jammer dat de merch te duur was enzo. Maar echt, wat is het toch een gave band. ![]()
|
Razor Crusade: vet zover ik er wat van gehoord heb
vaux: gitaren klonken een beetje als een grote ruis maar verder vond ik het wel goed Thrice: zeer goed. Gelukkig heb ik de trein maar gemist anders had ik de helft van het concert gemist. Erna nog ff wat hoertjes en junkies bekeken en was vanmorgen rond 10:30 thuis. Vette avond en nacht ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() razor crusade heb ik niet echt gezien want we waren wat aan de late kant.. vaux kende ik helemaal niet maar vond het eigenlijk wel vrij gaaf.. sommige liedjes waren wat standaard en saaiig maar sommige dingen vond ik ook echt gaaf.. ik vond alleen die lui een beetje stom doen maargoed.. thrice viel me een beetje tegen, in tegenstelling tot iedereen die het geweldig vond vond ik het wel aardig ofzo..
|
hebben jullie trouwens ook nog die meisjes gezien met hun blije zelfgemaakte thrice shirtjes
MAN wat waren die lelijk zeg maar voor de rest was het supervet daarna nog gedanst tot 2 uur half 3 ofzo en toen kregen we het voor elkaar om om half 7 pas thuis te komen en met zijn 3en in mijn bed te belanden gelukkig heb ik een twijfelaar, anders had arjan (hoe dun die ook is) fijn op de grond mogen slapen moest trouwens eerst nog mijn broer uit mijn kamer kicken kortom: geweldig
|
Verwijderd
|
haha ja vreselijk. zelfgemaakte shirtjes
![]() Nouja, hempjes. Met achterop ook nog eens '14 februari 2004'. Jammer. En ik liep me te ergeren aan het compleet stijlloze lompe gebeuk bij vaux. Ik vond trhice niet boeiend, Vaux erg gaaf en razor crusade erg wennen. Ik weet niet wat ik d'r van moet vinden eigenlijk. |
![]() |
||
Citaat:
sloeg nergens op en ik ergerde me ook aan de crowdsurfers die ineens bommetjes gingen maken op mijn hoofd.
|
![]() |
Ik heb echt een vette avond gehad.
RC kon me echt niet boeien. ik vind Ivo, zoals hij blijkt te heten, echt irritant. Nee, niet echt iets speciaals. Vaux vond ik wel erg vet. Vanaf het begin tot eind super energiek en hard. De zanger vond ik echt geweldig. Goeie belevind van de muziek. (henk jan smits ![]() Thrice was helemaal waar ik op had gehoopt. Voor mij een super muzikaal start van 2004, misschien iets laat, maar toch. Ik had ze niet zo hard verwacht als ze speelden. Iets rustiger dacht ik, maar dat het harder was dan verwacht vond ik niet erg. Jammer van de kilo's stage divende mensen, ik heb het er niet zo op, van die kisten in je nek als je naar een band staat te kijken. Al met al een geslaagde avond, nu ga ik pitten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik kreeg een schoen van een dude op m'n bovenlip toen hij een koprol 't publiek in maakte... damn
![]() sjesus, dus met z'n drieën in één bed ? Dan heb ik dé orgies gemist! Nouja, 't was ook wel koel in de ghetto opzich ![]() Razor Crusade ![]() Vaux ![]() ![]() ![]() Thrice ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Crew-pics ![]() ![]() ![]() http://www.playroll.net/thrice/12.jpg
Laatst gewijzigd op 16-02-2004 om 12:03. |
![]() |
||
Citaat:
![]() dus moest het alleen met jessica stellen. zoals je kunt zien ik kan me die foto trouwens niet echt meer herinneren
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Nou ook hier mijn verlate reactie op de show:
Razor Crusade: nieuwe zanger is al een stuk beter!! Alleen mis ik een soort van eigen identiteit bij de band. Op een of andere manier doet het me iets teveel aan hun 'grotere' broertjes klinken. Vaux: had die cd van ze al eens geďmporteerd voor 2 doller ofzo. Vond de cd wel OK. Nix bijzonders. Live was het tot een nummer of 6 leuk. Vooral meneer de metaldrummer was erg vermakelijk. Thrice: wordt allemaal misschien iets te gelikt. De 'grote' band mentaliteit begint ervan af te druipen ![]() ![]() Wel weer wat nieuwe boardmensen gezien. STP, Face the Truth (je cd krijg je nog wel) en vast nog wel wat mensen in een glimp, maar hoofden bij foto's plaatsen gaat me vaak wat lastig af. |
![]() |
|
razorcrusade.. beetje jammer.. oude razorcrusade had meer uitstraling, tis nu echt een slap aftreksel van boy sets fire
![]() vaux.. kende ut niet, maar erg gaaf! vooral de drummer die de hele tijd rare dingen uithaalde! ![]() en thrice, ja super!! khad ze bij decon tour gezien maar toen vond ik t niet zo geweldig maar nu maakten ze t helemaal waar! vette shit! (band is erg gegroeit lijkt t) |
![]() |
|
Dat van die merch is inderdaad een triest iets. Ik zal een band daar niet zo snel op afrekenen omdat dat uiteindelijk niet hun eigen keuze is, meer van platenmaatschappij enzo. Onzin dat ze support-acts vragen hun merch duurder te maken
![]() Maargoed, Thrice zal er muzikaal niet minder om worden ![]()
|
he ik ken die gozer op de schouder van STP, ken jij die ook es tee pee of zat ie te posen
-> http://www.playroll.net/thrice/11.jpg |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Thrice/Coheed and Cambria in de Melkweg IEMOW-KOR | 103 | 18-01-2006 13:34 | |
Muziek |
Vette Emo in de W2 IEMOW-KOR | 109 | 22-11-2003 16:37 |