Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2003, 19:53
Atje85
Atje85 is offline

ahahaha
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2003, 20:16
Isa
Isa is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 23-12-2003 @ 13:59:
Tja indrukwekkend die site....maar zo op internet weet je maar nooit of t gemanipuleerd is en er is ook nog zoiets als toeval (mja ik geloof niet zo in toeval, maar je kan ook achter alles meteen iets zoeken das dan weer t andere uiterste).
http://www.geocities.com/islamimirac...h_Almighty.htm

dit is nogmaar het begin... bekeer je nou eindelijk eens zus zijn we allemaal blij en dat toeval is wel ergggg groot dan... dat van allahs naam in de de oren (een van de vele dingen in die galery) kan je bovendien zelf checken
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 21:04
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 23-12-2003 @ 14:01:
Niks verkeerd gelezen dan toch?? Ze hebben het niet uit gekregen: te weinig lestijd dus. Ja en natuurlijk werkt het soort leerkracht wat je hebt ook daar aan mee.
inderdaad, franse imbiciel kan getuigen dat de boeken best uit hadden kunnen zijn. de godsdienst les vond echter altijd plaats in het computer lokaal. dat is ook vragen om moeilijkheden (forum?)
Oud 23-12-2003, 21:25
e r t a njunior
e r t a njunior is offline
Citaat:
Isa schreef op 23-12-2003 @ 21:16:
http://www.geocities.com/islamimirac...h_Almighty.htm

dit is nogmaar het begin... bekeer je nou eindelijk eens zus zijn we allemaal blij

Isa, vergeet vandaag niet Nova te kijken. Er is een jongen in Betlehem geboren met de naam van Allah in zijn gezicht.

Laatst gewijzigd op 23-12-2003 om 21:48.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 21:51
Isa
Isa is offline
Citaat:
e r t a njunior schreef op 23-12-2003 @ 22:25:

Isa, vergeet vandaag niet Nova te kijken. Er is een jongen in Betlehem geboren met de naam van Allah in zijn gezicht.
he shit te laat, had je wel iets eerder mogen zeggen
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 21:57
e r t a njunior
e r t a njunior is offline
Citaat:
Isa schreef op 23-12-2003 @ 22:51:
he shit te laat, had je wel iets eerder mogen zeggen
Kop op, om één uur vannacht is er nog de herhaling.
Oud 23-12-2003, 22:19
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Hmm, dat wil ik ook wel zien dan.....als ik dan nog wakker ben (vast niet mezelf kennende) Gaan Isa en ik wel gesjellie samen kijken als Isa dan tenminste ook nog wakker is (vast niet hem kennende). Misschien nemen we het wel op anders, kan natuurlijk ook nog.

Hehehe....arme jongen.....ik hoop voor hem dat t een moslim is en geen jood
(Mja alhoewel hehe....misschien is het dan wel ergens goed voor)
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 11:33
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
e r t a njunior schreef op 23-12-2003 @ 22:57:
Kop op, om één uur vannacht is er nog de herhaling.
damnit, er was iets over bruel, dus ik mocht niet kijken. kan iemand effe verslag doen over die jongen?
Oud 24-12-2003, 12:42
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
JaJ schreef op 24-12-2003 @ 12:33:
damnit, er was iets over bruel, dus ik mocht niet kijken. kan iemand effe verslag doen over die jongen?
http://www.novatv.nl

Daar kun je de uitzending ook bekijken.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 13:19
Isa
Isa is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 23-12-2003 @ 23:19:
Hmm, dat wil ik ook wel zien dan.....als ik dan nog wakker ben (vast niet mezelf kennende) Gaan Isa en ik wel gesjellie samen kijken als Isa dan tenminste ook nog wakker is (vast niet hem kennende). Misschien nemen we het wel op anders, kan natuurlijk ook nog.

je hebt gelijk ertan, mijn zus heeft me gewezen op de herhaling en ik heb het gezien. heel mooi. of zuslief het ook gezien heeft weet ik niet, samen gekeken hebben we iig niet.

Citaat:
Hehehe....arme jongen.....ik hoop voor hem dat t een moslim is en geen jood
(Mja alhoewel hehe....misschien is het dan wel ergens goed voor)

waarom dat? was het maar een jood, dan had half israel zich misschien wel bekeerd.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 14:10
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Isa schreef op 24-12-2003 @ 14:19:

waarom dat? was het maar een jood, dan had half israel zich misschien wel bekeerd.
ik twijfel...

edit
die video doet het niet bij mij. ik probeer straks wel op een andere comp

Laatst gewijzigd op 24-12-2003 om 14:12.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 15:59
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Video doet t bij mij ook niet, weet nl niet waar ik hem in moet openen, weet iemand dat?
Wel plaatje op die site gezien van het jochie.
Heb reportage niet meer gezien. Ook niet kunnen opnemen want de video is een beetje kaduuk sinds Isa zn game-cube heeft gekocht... hehehe
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 18:16
Isa
Isa is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 24-12-2003 @ 16:59:
Video doet t bij mij ook niet, weet nl niet waar ik hem in moet openen, weet iemand dat?
Wel plaatje op die site gezien van het jochie.
Heb reportage niet meer gezien. Ook niet kunnen opnemen want de video is een beetje kaduuk sinds Isa zn game-cube heeft gekocht... hehehe
die is toevallig al drie kwartier voor nova begon gemaakt...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 17:17
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Isa schreef op 24-12-2003 @ 19:16:
Had je wel even mogen melden dan
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 14:56
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Isa schreef op 24-12-2003 @ 19:16:
Isa heeft gamecube
Oud 28-12-2003, 04:45
SpAwNy
SpAwNy is offline
Hoe zouden ze het in die "hoofddoek-dragende-landen" vinden als wij met zn 100.000enden dat land binnekomen en zouden vragen om
onze eigen kerken???
onze eigen winkels???
Dingen die voor ons alleen zijn??

Wat zou die "regering" daar doen als wij allemaal met petten ( of andere dingen) op in klasen gingen zitten etc??

Juist dan zeggen ze een ding en dat is dit

>>>>> <<<<<<
Oud 28-12-2003, 11:22
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
SpAwNy schreef op 28-12-2003 @ 05:45:
Hoe zouden ze het in die "hoofddoek-dragende-landen" vinden als wij met zn 100.000enden dat land binnekomen en zouden vragen om
onze eigen kerken???
onze eigen winkels???

Wat zou die "regering" daar doen als wij allemaal met petten ( of andere dingen) op in klasen gingen zitten etc??

>>>>> <<<<<<
Lig jij effe achter zeg...
Oud 28-12-2003, 11:25
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
onze eigen kerken???
onze eigen winkels???

>>>>> <<<<<<
En zo is het wel...
Oud 28-12-2003, 12:17
Verwijderd
Citaat:
onze eigen kerken???
onze eigen winkels???

>>>>> <<<<<<
Wat een geweldige vergelijking, en ook nog nooit eerder gemaakt. Hulde!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 14:50
BARON
BARON is offline
Citaat:
Yousra schreef op 28-12-2003 @ 12:22:
Lig jij effe achter zeg...
En jij wil beweren dat moslims tolerant zijn?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 14:51
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
BARON schreef op 12-01-2004 @ 15:50:
En jij wil beweren dat moslims tolerant zijn?
Hoe past dit in het verhaal? Heb ik die bewering ooit gedaan? Nee.
Oud 12-01-2004, 15:04
Gatara
Gatara is offline
Deze laatste pagina is 1 en al off-topic gebazel. Ga nu weer on-topic of de discussie gaat dicht.
Oud 12-01-2004, 15:08
BARON
BARON is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-01-2004 @ 16:04:
Deze laatste pagina is 1 en al off-topic gebazel. Ga nu weer on-topic of de discussie gaat dicht.
Bij deze ga ik dan on topic.Pascale Thewissen: Ook pleidooi in België voor verbod hoofddoek (Rotterdams Dagblad, 12 januari 2004, tijdelijke link). In navolging van de Fransen willen nu ook de Belgische liberalen een verbod op hoofddoekjes op scholen en bij de overheid. Premier Verhofstadt, minister Patrick Dewael van Binnenlandse Zaken en de Franstalige vice-premier Louis Michel pleitten voor zo'n verbod.

Het verstand komt met de jaren.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:19
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
Hoe zouden ze het in die "hoofddoek-dragende-landen" vinden als wij met zn 100.000enden dat land binnekomen en zouden vragen om onze eigen kerken???
Voor jou en alle andere flapdrollen die die achterhaalde thatcher-stelling nog op durven te werpen:

Zie hier: Kerken in "hoofddoek-dragende"/arabische/islamitische landen

Dubai:

Kuweit:

Libanon:

Palestina:

Iran:

Egypte:

Syrië:

Irak:

Marokko:

Oud 12-01-2004, 15:25
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
BARON schreef op 12-01-2004 @ 16:08:
Bij deze ga ik dan on topic.Pascale Thewissen: Ook pleidooi in België voor verbod hoofddoek (Rotterdams Dagblad, 12 januari 2004, tijdelijke link). In navolging van de Fransen willen nu ook de Belgische liberalen een verbod op hoofddoekjes op scholen en bij de overheid. Premier Verhofstadt, minister Patrick Dewael van Binnenlandse Zaken en de Franstalige vice-premier Louis Michel pleitten voor zo'n verbod.
Reactie AEL hierop:

AEL betoogt tegen verbod op hoofddoekjes in België

BRUSSEL (ANP) - De Arabisch-Europese Liga (AEL) verzet zich tegen ideeën om in België hoofddoekjes en andere religieuze symbolen te verbieden op openbare scholen en in overheidsfuncties. De organisatie roept op tot een betoging op 22 februari bij station Brussel-Noord.

De Belgische minister van Binnenlandse Zaken Dewael pleitte zaterdag voor het verbod: hij wil zo de overheid neutraal houden. De AEL, die opkomt voor de Arabieren en moslims in Europa, vindt het verbod in strijd met de vrijheid van godsdienst, een van de mensenrechten. ,,Neutraliteit betekent niet het vernietigen van elke publieke religieuze manifestatie'', aldus de organisatie die door Abou Jahjah word geleid.
Bron: Trouw
Oud 12-01-2004, 15:29
BARON
BARON is offline
Citaat:
Yousra schreef op 12-01-2004 @ 16:19:
Voor jou en alle andere flapdrollen die die achterhaalde thatcher-stelling nog op durven te werpen:

Alleen in Nederland alleen staan al meer moskeeen dan dat er kerken staan in al die landen tezamen. Bovendien trekken Christenen alleen maar weg uit die landen, omdat je je leven als Christen daar niet zeker bent.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:29
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
BARON schreef op 12-01-2004 @ 16:29:
Alleen in Nederland alleen staan al meer moskeeen dan dat er kerken staan in al die landen tezamen. Bovendien trekken Christenen alleen maar weg uit die landen, omdat je je leven als Christen daar niet zeker bent.
Bron?
Oud 12-01-2004, 15:30
BARON
BARON is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-01-2004 @ 16:25:
Reactie AEL hierop:

AEL betoogt tegen verbod op hoofddoekjes in België

BRUSSEL (ANP) - De Arabisch-Europese Liga (AEL) verzet zich tegen ideeën om in België hoofddoekjes en andere religieuze symbolen te verbieden op openbare scholen en in overheidsfuncties. De organisatie roept op tot een betoging op 22 februari bij station Brussel-Noord.

De Belgische minister van Binnenlandse Zaken Dewael pleitte zaterdag voor het verbod: hij wil zo de overheid neutraal houden. De AEL, die opkomt voor de Arabieren en moslims in Europa, vindt het verbod in strijd met de vrijheid van godsdienst, een van de mensenrechten. ,,Neutraliteit betekent niet het vernietigen van elke publieke religieuze manifestatie'', aldus de organisatie die door Abou Jahjah word geleid.
Bron: Trouw
Ze mogen er toch mee op straat lopen? Abu Jahjah hoort echt thuis in een inrichting, die man heeft een Calimero complex.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
BARON schreef op 12-01-2004 @ 16:30:
Abu Jahjah hoort echt thuis in een inrichting, die man heeft een Calimero complex.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:33
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
BARON schreef op 12-01-2004 @ 16:30:
Ze mogen er toch mee op straat lopen? Abu Jahjah hoort echt thuis in een inrichting, die man heeft een Calimero complex.
Drogreden
Oud 12-01-2004, 15:34
BARON
BARON is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-01-2004 @ 16:29:
Bron?
zeur niet

http://www.allesopeenrij.nl/index.ht.../moskeeen.html

heel wat meer dan waar Yousra mee kan komen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:34
Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Citaat:
Yousra schreef op 12-01-2004 @ 16:19:

Zie hier: Kerken in "hoofddoek-dragende"/arabische/islamitische landen

Dubai:

[afbeelding]

Kuweit:

[afbeelding]

Libanon:

[afbeelding]

Palestina:

[afbeelding]

Iran:

[afbeelding]

Egypte:

[afbeelding]

Syrië:

[afbeelding]

Irak:

[afbeelding]

Marokko:

[afbeelding]
Goh, waarom staan er toch hekken om zoveel van die kerken heen? Is het hek een heilig symbool van de Christenen?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:35
BARON
BARON is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-01-2004 @ 16:33:
Drogreden
Van Abu Jahjah dus.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:36
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
BARON schreef op 12-01-2004 @ 16:35:
Van Abu Jahjah dus.
Nee, van jou.
Het gaat om scholen en dat vind ie een beperking. Dat jij daar op straat bij lopen bijhaalt, slaat dan nergens op.
Oud 12-01-2004, 15:38
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Happydeath schreef op 12-01-2004 @ 16:34:
Goh, waarom staan er toch hekken om zoveel van die kerken heen? Is het hek een heilig symbool van de Christenen?
Overdrijven van hekken alsof het de muur in Israel is, is ook een kunst.

Is gewoon een deel van de architectuur, imo.
Oud 12-01-2004, 15:39
BARON
BARON is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-01-2004 @ 16:36:
Nee, van jou.
Het gaat om scholen en dat vind ie een beperking. Dat jij daar op straat bij lopen bijhaalt, slaat dan nergens op.
,,Neutraliteit betekent niet het vernietigen van elke publieke religieuze manifestatie''

Die wordt dus ook niet vernietigd, alleen in openbare gebouwen mag je geen hoofddoek op. Drogreden van Ali Baba dus.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:41
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
BARON schreef op 12-01-2004 @ 16:39:
,,Neutraliteit betekent niet het vernietigen van elke publieke religieuze manifestatie''

Die wordt dus ook niet vernietigd, alleen in openbare gebouwen mag je geen hoofddoek op. Drogreden van Ali Baba dus.
Er is wel degelijk sprake van vernietiging van een publieke religieuze manifestatie - aangezien de vrouw gedeeltelijk in haar publieke leven (school en overheid) geen hoofddoek zou mogen dragen. Geen drogreden, dus.
Oud 12-01-2004, 15:44
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Bron?
www.opendoors.nl www.nd.nl
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:44
Zaina
Zaina is offline
Jeej de baron is weer terug en het is gelijk weer druk.

Okay ik reageer al niet meer off topic.
Oud 12-01-2004, 15:47
BARON
BARON is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-01-2004 @ 16:41:
Er is wel degelijk sprake van vernietiging van een publieke religieuze manifestatie - aangezien de vrouw gedeeltelijk in haar publieke leven (school en overheid) geen hoofddoek zou mogen dragen. Geen drogreden, dus.
Alleen die twee dus. Voor de rest kan ze haar hoofdoek ophouden. Abu Jahjah overdrijft dus weer. Het typische houdinkje van `wat zijn we toch weer zielig`. (waar kennen we dat meer van?)

Waarom neem jij het trouwens in allahsnaam voor die moslims op. Alsof ze zelf niet mans genoeg zijn om te discusieren!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:54
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
BARON schreef op 12-01-2004 @ 16:47:
Alleen die twee dus. Voor de rest kan ze haar hoofdoek ophouden. Abu Jahjah overdrijft dus weer. Het typische houdinkje van `wat zijn we toch weer zielig`. (waar kennen we dat meer van?)

Er is geen sprake van overdrijving. Het zou hetzelfde voor die meisjes zijn als ze overal op straat wel gewoon hun kleding aan mochten houden, maar in de klas en op overheidsposities ze hun kleding uit moesten doen en hun werk doen en lessen volgen in hun ondergoed.

Citaat:

Waarom neem jij het trouwens in allahsnaam voor die moslims op. Alsof ze zelf niet mans genoeg zijn om te discusieren!
Ik kom op voor de mensheid, daar vallen moslims ook onder.
Oud 12-01-2004, 15:56
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
BARON schreef op 12-01-2004 @ 16:34:
zeur niet
http://www.allesopeenrij.nl/index.ht.../moskeeen.html
Da's alleen maar het aantal moskeen hier. Daarmee heb je nog niet aangegeven dat:

Citaat:
"Alleen in Nederland alleen staan al meer moskeeen dan dat er kerken staan in al die landen tezamen."
En:

Citaat:
"Bovendien trekken Christenen alleen maar weg uit die landen, omdat je je leven als Christen daar niet zeker bent."
Oud 12-01-2004, 15:57
BARON
BARON is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-01-2004 @ 16:54:

Er is geen sprake van overdrijving. Het zou hetzelfde voor die meisjes zijn als ze overal op straat wel gewoon hun kleding aan mochten houden, maar in de klas en op overheidsposities ze hun kleding uit moesten doen en hun werk doen en lessen volgen in hun ondergoed.[/B]

Dat is natuurlijk flauwekul. Ik hoop dat je dat zelf ook inziet?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:59
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Bron?
Ga eens met een medewerker van Vluchtelingenwerk Oost-Gelderland, locatie Zutphen, praten over de positie van Christenen in die landen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:01
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-01-2004 @ 16:59:
Ga eens met een medewerker van Vluchtelingenwerk Oost-Gelderland, locatie Zutphen, praten over de positie van Christenen in die landen.
Ik heb bij Vluchtelingenwerk gewerkt
Oud 12-01-2004, 16:02
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
BARON schreef op 12-01-2004 @ 16:57:
Dat is natuurlijk flauwekul. Ik hoop dat je dat zelf ook inziet?
Kun je het weerleggen?
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-01-2004 @ 17:01:
Ik heb bij Vluchtelingenwerk gewerkt
Toevallig in Doetinchem of Zutphen?
Met citaat reageren
BARON
BARON is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-01-2004 @ 16:56:
Da's alleen maar het aantal moskeen hier. Daarmee heb je nog niet aangegeven dat:
Dat eerste punt heb ik al bewezen, aangezien Yousra niet met een tegenbewijs kan komen.

Het tweede punt is simpel te bewijzen. Ooit gehoord van bijvoorbeeld de slachting die de moslims hebben gehouden onder de Maronieten. Of de jarenlange strijd in het zuiden van Soedan? Overal op de wereld is de Islam bezig haar macht te verstevigen, met als doel de hele wereld in de greep te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:07
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-01-2004 @ 17:02:
Kun je het weerleggen?
Mag ik? Vergelijkingen waar over the top.

Citaat:
Overal op de wereld is de Islam bezig haar macht te verstevigen, met als doel de hele wereld in de greep te krijgen.

Nou niet zelf overdrijven.
Oud 12-01-2004, 16:07
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
BARON schreef op 12-01-2004 @ 17:02:
Dat eerste punt heb ik al bewezen, aangezien Yousra niet met een tegenbewijs kan komen.

Hallo. Ik discussieer nu met jou.
Daarnaast: als jij iets beweert, moet jij met ondersteunende argumenten komen en niet dat de ander het moet gaan weerleggen. Als jij beweert dat jij een paarse appel hebt zien groeien in Zutphen, dan moet je dat kunnen aantonen en dan moet niet de ander alle bomen van Zutphen gaan fotograferen om te laten zien dat er geen paarse appel groeit.

Citaat:

Het tweede punt is simpel te bewijzen. Ooit gehoord van bijvoorbeeld de slachting die de moslims hebben gehouden onder de Maronieten. Of de jarenlange strijd in het zuiden van Soedan? Overal op de wereld is de Islam bezig haar macht te verstevigen, met als doel de hele wereld in de greep te krijgen.
Nee. URL of boek of cijfers. Dus

[edit: irritante grammaticafout van mij eruit gehaald]

Laatst gewijzigd op 12-01-2004 om 16:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten