Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dit is nogmaar het begin... bekeer je nou eindelijk eens zus zijn we allemaal blij ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Isa, vergeet vandaag niet Nova te kijken. Er is een jongen in Betlehem geboren met de naam van Allah in zijn gezicht.
Laatst gewijzigd op 23-12-2003 om 21:48. |
![]() |
|
Hmm, dat wil ik ook wel zien dan.....als ik dan nog wakker ben (vast niet mezelf kennende)
![]() Hehehe....arme jongen.....ik hoop voor hem dat t een moslim is en geen jood ![]() (Mja alhoewel hehe....misschien is het dan wel ergens goed voor) |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Daar kun je de uitzending ook bekijken. |
![]() |
|||
Citaat:
je hebt gelijk ertan, mijn zus heeft me gewezen op de herhaling en ik heb het gezien. ![]() ![]() Citaat:
![]() waarom dat? was het maar een jood, dan had half israel zich misschien wel bekeerd. |
![]() |
||
Citaat:
edit die video doet het niet bij mij. ik probeer straks wel op een andere comp
Laatst gewijzigd op 24-12-2003 om 14:12. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hoe zouden ze het in die "hoofddoek-dragende-landen" vinden als wij met zn 100.000enden dat land binnekomen en zouden vragen om
onze eigen kerken??? onze eigen winkels??? Dingen die voor ons alleen zijn?? Wat zou die "regering" daar doen als wij allemaal met petten ( of andere dingen) op in klasen gingen zitten etc?? Juist dan zeggen ze een ding en dat is dit >>>>> ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Het verstand komt met de jaren. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zie hier: Kerken in "hoofddoek-dragende"/arabische/islamitische landen ![]() Dubai: ![]() Kuweit: ![]() Libanon: Palestina: ![]() Iran: ![]() Egypte: ![]() Syrië: ![]() Irak: ![]() Marokko: ![]()
||
Citaat:
AEL betoogt tegen verbod op hoofddoekjes in België BRUSSEL (ANP) - De Arabisch-Europese Liga (AEL) verzet zich tegen ideeën om in België hoofddoekjes en andere religieuze symbolen te verbieden op openbare scholen en in overheidsfuncties. De organisatie roept op tot een betoging op 22 februari bij station Brussel-Noord. De Belgische minister van Binnenlandse Zaken Dewael pleitte zaterdag voor het verbod: hij wil zo de overheid neutraal houden. De AEL, die opkomt voor de Arabieren en moslims in Europa, vindt het verbod in strijd met de vrijheid van godsdienst, een van de mensenrechten. ,,Neutraliteit betekent niet het vernietigen van elke publieke religieuze manifestatie'', aldus de organisatie die door Abou Jahjah word geleid. Bron: Trouw
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.allesopeenrij.nl/index.ht.../moskeeen.html heel wat meer dan waar Yousra mee kan komen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Is gewoon een deel van de architectuur, imo.
||
Citaat:
Die wordt dus ook niet vernietigd, alleen in openbare gebouwen mag je geen hoofddoek op. Drogreden van Ali Baba dus. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Waarom neem jij het trouwens in allahsnaam voor die moslims op. Alsof ze zelf niet mans genoeg zijn om te discusieren! |
![]() |
|||
Citaat:
Er is geen sprake van overdrijving. Het zou hetzelfde voor die meisjes zijn als ze overal op straat wel gewoon hun kleding aan mochten houden, maar in de klas en op overheidsposities ze hun kleding uit moesten doen en hun werk doen en lessen volgen in hun ondergoed. Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Dat is natuurlijk flauwekul. Ik hoop dat je dat zelf ook inziet? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het tweede punt is simpel te bewijzen. Ooit gehoord van bijvoorbeeld de slachting die de moslims hebben gehouden onder de Maronieten. Of de jarenlange strijd in het zuiden van Soedan? Overal op de wereld is de Islam bezig haar macht te verstevigen, met als doel de hele wereld in de greep te krijgen. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Nou niet zelf overdrijven. ![]()
|||
Citaat:
Hallo. Ik discussieer nu met jou. ![]() Daarnaast: als jij iets beweert, moet jij met ondersteunende argumenten komen en niet dat de ander het moet gaan weerleggen. Als jij beweert dat jij een paarse appel hebt zien groeien in Zutphen, dan moet je dat kunnen aantonen en dan moet niet de ander alle bomen van Zutphen gaan fotograferen om te laten zien dat er geen paarse appel groeit. Citaat:
[edit: irritante grammaticafout van mij eruit gehaald]
Laatst gewijzigd op 12-01-2004 om 16:36. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opvallend nieuws #1 Kitten | 500 | 22-04-2010 19:07 | |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Integratie allochtonen geheel of gedeeltelijk geslaagd; integratiebeleid mislukt. Gatara | 68 | 04-02-2004 15:13 | |
Andere kijk op multicultuur door een moslimbroeder Boosoog | 2 | 20-10-2003 14:10 | |
Antisemitisme in Nederland: enkele verhalen Rabbi Daniel | 179 | 13-08-2003 13:41 |