Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
de negers die rundvlees met mij hebben zouden willen dat ze het terugdraaien konden, Ruzie zoeken met deze whigger is onverstandiger dan een dollar omhoog houden in de ghetto, ben jij de Pinokkio maak ik of breek ik je als Gepetto, met je stoere Bruce Lee-praatjes vul je geen gaatjes, eet meer wannabe-rappers dan een konijn slaatjes. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Rundvlees met mij is echt heel onverstandig, twee vogels in mijn hand, ik ben ook links ontzettend handig, met beheerstheid huid pellend van je botten, zelfs de slimste G kan de Negrotiator niet bedotten, als ik een dollar kreeg voor gewonnen disputaties: financiële masturbatie door miljoenencumulatie. ik sta los van alleman door maatschappelijk onthechten dus waarom wil die domme Jan nog met mij vechten? vervlechting van mijn woorden op ritmiek en melodie neger het kan elke dag zijn dat ik je opzoek en je zie! vrede uit! |
![]() |
|
1-2-1-2
Ik spin zinnen galopperend als het paard van Sinterklaas ritmisch in ik schulden, op en neer ben ik de baas, dakje op dakje af, ja zo rijd ik langs de mensen, mijn zwarte pieten brengen negers altijd gaarne wat zij wensen, de don sinterklaas heeft een vogel en geen staf, en als je op het dak zit nou dan schiet ik je eraf! geen roe wordt gebruikt voor wat Pieten demonstreren, geen moorden heten dat maar sociaal harmoniseren! aight |
![]() |
|
Verwijderd
|
Negro mijn man
![]() Baseer mijn rijms losjes op hiphopklassiekers alsof het niets is, Wu-Tang Clan, 2Pac en my man Mos Def in the flesh flowen beter dan Manneke Pis. Ben gevangen door de hiphop als Colonel Abrams in de liefde, op de momenten waarop het tegen zat was hiphop wat ik beliefde. Vlijmscherpe rijms en beats die mij gaven wat ik nodig had, spinnend van genot als een krolse kat. Breng mijn ode aan de hiphop als Erykah Badu, big word voor alle negers van Malcolm X tot Zaka Zulu. Diss alle nepnegers als Nelly en Fabolous met hun whacke shit, deze woorden blijven beter plakken dan Pritt. |
![]() |
|
![]() |
Ego cum nigribus praevaricatorem
eum labi pateor non multum laborem hac niger die occisus: sed quis dolet? nemo lacrimabit nam pecunia non olet! Het liet me niet veel moeite met mijn niggers die verrader weg te laten glippen vandaag is er weer een nigger gestorven: maar wie berouwt dat? niemand zal wel huilen want geld stinkt niet aight |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh jee, een rap in het Latijn. Daar kan ik niet tegen op.
Een Engelse wil ik wel proberen: Spittin' my words like a football star, I'm playing this scene like Jimi Hendrix his guitar Got the turntables on my side, ladies en gentlemen watch how I ride On these wheels of steel I'm on the flow, got more future than a prisoner on Death Row Like Laidback Luke I'm rockin' with tha best, but no windmillskills for me 'cuz got no time to rest Got to get some ammo for my rhymes to keep going, like Tony Montana's AK47 I'm shooting for every wrongdoing But got to leave this spot now after droppin' my shit, and remember it's not in the spit but in the hit. |
![]() |
|
op de fugees, ready or not
ik groeide op in de getto en het leven was goed ik ging een mooie toekomst als thug tegemoet trapte rotzooi met me homies yo ik was in the hood dat was vroeger en voorbij en voorbij is het voorgoed ik dealde drugs vocht met cops ach je weet hoe dat gaat de tijden waren mooi en onbezorgd daar op straat dat neemt niet weg dat de klok des levens verder slaat en voor je het beseft yo dan is het te laat maar ik bereidde me voor en ik wist ik had de ballen om in een drive-by vijfentwintig mensen neer te knallen dan zou ik echt pas eens als harde gangster opvallen dan was ik de eerste grote-mensen homie van allen maar we waren onervaren en dat moesten we bekopen eenmaal bij het doel kreeg ik het autoraampje niet goed open me homies hebben in paniek de auto toen verzopen dus nadat ik m'n gun gepakt had zijn we maar wat gaan lopen we liepen toen wat rond waren daar niet bepaald bekend opeens kwamen er op ons twee boze coppers afgerend "kleine gangsters arresteren heh dat zijn we wel gewend maar rot jij maar op omdat je slechts een witte neger bent" dat was een klap in mijn gezicht dat was harde realiteit de getto heeft me toen verstoten het was een voldongen feit ik was een domme blanke dat was nauwelijks een verwijt het ging mij maar om één ding: mijn zwarte huidskleur was ik kwijt ik ging naar neverland en klopte aan bij michael jackson ik zei "kan jij als ex-neger mij ook tot neger heksen" hij zei "ok da's goed eerst gaan we lekker wat relaxen" ik wist niet dat dat betekende dat ik met hem moest seksen ik ging los op die bitch heb zijn neus eraf getrapt ik was een domme gangster die naïef had toegehapt ik rende weg van neverland en was tenauwernood ontsnapt en ben na mijn vlucht beduusd een albert heijn binnengestapt ik wist het niet meer ik was aan het eind van mijn latijn ik zou nooit een neger worden en dat deed me erg pijn nu had ik honger zocht naar fruit want ik deed aan de lijn en opeens voelde ik wat m'n bloemkoolfetish bleek te zijn daar lag stralend in de schappen wat ik nu nog liefheb ik zag haar al eens een keer op het wereldwijde web cu2 punt nl slash kussies breezahbloemkoolbep maar toen dacht ik dit is zo mooi dit kan niet yo dit is nep ik heb me toen tot in de nacht in een vriesvak verstopt en toen had er zich in mij een begeerte opgekropt ik heb toen in bloemkoolbep me smith & wesson gestopt terwijl de schappen wiebelden had zich een liefde ontpopt de zon kwam al weer op en ik wist het was gedaan me smith & wesson was een keer of twintig afgegaan ik voelde me wat beter kon mijn blankheid weer wat aan alleen helaas had bloemkoolbep mijn gangster lovin' niet doorstaan moet nog behoorlijk bijgeschaafd worden, maar dan zal men maandag as op school ook eens met een echte witte neger te maken krijgen, en uiteraard zijn trieste levensverhaal
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Fototopix # 824 Verwijderd | 500 | 21-10-2004 19:02 | |
De Kantine |
wat zou jij in een script zetten? Ambivalence | 54 | 13-09-2004 18:22 | |
De Kantine |
Welke beroemdheid zou jij nog weleens willen ontmoeten? Verwijderd | 255 | 30-04-2004 11:49 | |
Lifestyle |
Waaraan erger jij je gruwelijk in iemands styl? big star | 108 | 22-06-2003 16:54 | |
Liefde & Relatie |
Tis al een tijd geleden, soms dwaal je ineens door mijn hoofd. Ben je mij vergeten? O blueeyes_jochie | 39 | 23-04-2003 12:38 | |
Muziek |
Stakker The Untouchable | 28 | 12-03-2003 23:16 |