Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
wel gaan
niet gaan wel gaan niet gegaan moeilijk frans mondeling ging oke een 6 ![]() Jeej niks te doen relaxt eindelijk beetje rust ander forum stom foto's ben benieuwd en Suus, hou je in geen smsjes geen mailtjes en geen hupsjes naar hem toe niks meer
|
Kl*te cabaret
ik wou dat ik er nooit aan begonnen was waarom denkt nou iedereen ineens dat het mijn caberet is? Het is ons cabaret!!!!!! niet meewerken -> tegenwerken ![]() draaiboek filmen schiet niet op toetsweek komt er aan nog twee weken maar eigenlijk nog maar een pws moet ook nog af aaaaaaaaaaaaah, alles tegelijk Ik wordt gek!!!!!!!!!
||
Citaat:
![]() kun je misschien op msn komen? Of was je daar net en ben je nu weer weg..?... ![]()
|
ik word verdrietig van al die ellende hier....
*schaam me omdat ik mezelf rot voel, terwijl er in feite niks aan de hand is vergeleken met jullie (dolce, fantome ed)* shit waarom? waarom? ik? ik? pff.. ìk..! niemand vind mij echt leuk waarom niet? omdat ik niet echt leuk bén!! niemand écht niemand (zelf op i-net niet) pff... zeikerd!!! ![]()
||
Citaat:
mijn dingen die ik (heb) mee(ge)maak(t) zijn ook niet zo heel ernstig in vergelijking met sommige anderen hier. het gaat niet om wat je meemaakt, maar om hoe je je eronder voelt oke. hierover hoef je je echt niet schuldig te voelen lees jij ook mijn positieve steekwoorden wel eens? ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nog één dag en dan ben ik klaar met mijn stage.
Teveel mappen inleveren. Het woord alleen al. Ik word gek van mezelf. Maar ik ga op kamers wonen met mijn vriend. En ik ga naar Werchter. En Amélie kijken. En shoppen. En schoolfeest. In Utrecht. Leuke mensen. En een geweldige jurk! En nu ga ik slapen. Ik hou zoveel van. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
bijbel vervalsd? k.m | 19 | 25-11-2004 08:57 | |
Psychologie |
'nadenkhuis' in E'hoven Verwijderd | 37 | 09-07-2004 13:48 | |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Psychologie |
geef je stemming weer met 1 smiley bloemkool | 1 | 27-01-2004 12:59 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |