Advertentie | |
|
![]() |
|
Een witte dieselbroek van parachutestof.
D. blauw polootje van PJ RL D. blauwe lack instappertjes van Esprit (al heeeel oud) Esprit oorbellen, Fossil horloge, Symbols ketting en Symbols armbandje, parelarmbandje. Beetje mascara (zit er nog op van gisteren ![]() |
![]() |
|
- Koe T-shirt
![]() - Pigletroze trui met nummertje dr op - gestreepte sokken met hartjes - zwarte onderbroek - groene BH - zwarte Osiris - Catootje-staartjes (met van die bolletjes) + haarband *is wanhopig op zoek naar nieuw kapsel btw* *nog steeds?* *ja nog steeds ![]()
|
![]() |
- roze shirtje (zeeman)
- groen spaghettibandjeding daar onder (zeeman) - denim wijde spijkerbroek (overseaz, britain) - rood geruit rokje (mexx, v&d) - zwarte bh (hemaaa) - roze met oranje sokken (hema) - zwart boxershort met condooms waar mijn mams bang voor is ![]()
||
Citaat:
|
lange zwarte rok met erover heen een zwarte kanten rok die rechts 20 cm lang is en links tot aan mijn voeten komt
zwarte hemdje met spaghettibandjes en een strasfiguurtje iets erop. beige adidasjes
|
![]() |
draag nu een donkerblauwe broek met persvouw van TH,
een knalrode polo met 3-kwart mouwtjes van lacoste, en voor de verandering heb ik weer eens een paar oude palladiums uit de kast getrokken ![]() verder mn haar in een werkelijk piepklein knotje (gisteren heeft de kapper zich eens flink uitgeleefd, iets te kort geworden ![]() en ehm ook weer sieraden enzo..ga ik niet allemaal opnoemen ![]()
|
- zwarte seude instappertje (mexx)
- zwarte niet wijd/niet strak model broek (MEXX) - wit truitje (esprit) - rood polotje (bien blue) verder nog - een niet al te best horloge (mijn normale is kapot, en hij is al 4 weken bij de maker) - Symbols ketting en armbad - kleine oorstekertjes (zilver) - zilveren knip in mijn haar
|
* Lichtblauwe spijkerrok tot net over knie (Sami jeans)
* Felroze topje (WonderWoman) * Blauw vestje (Markt) * Blauw spijkerjackje (Bogart Sister) * Die nieuwe gympen met felroze strepen (Adidas) En ook nog * Zilver dun armbandje (?) * Dunne grote zilveren oorringen (?) * Zwart + Metaal horloge (Danish Design) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
geen kousen meer haar in 2 staartjes met haarband erin
||
Citaat:
Ik heb aan: Wit/beige beetje uitlopende broek dockers rode polo zonder knoopjes van river woods blauw shirtje met lange mouwen en v-hals van ck lichtgeel ondergoed witte enkelsokjes horloge dkny haar los en geen make-up |
![]() |
|
Standaard saai school-outfit:
- D.blauwe 7/8 broek Polo Jeans Co. - Lichtrose polo'tje Polo Jeans Co. - Beige Allstars Drie dunne parelarmbandjes, Symbols armbandje, zilveren slavenarmband, Symbols ketting. Een moe hoofd met een beetje mascara en lipgloss.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik zie er vandaag vrij netjes uit, had ik even behoefte aan ![]() - wit shirtje H&M - roze/wit gestreept getailleerd blousje Gimaud - roze vilten (? hoe noem je dat) getailleerd colbertje met goudkleurige knopen Gimaud - heel lichtblauwe spijkerbroek Diesel - lichtroze leren laarsjes Sacha Klinkt erg tuttig maar door de kleur (niet lichtroze maar meer donkerroze, vrij harde kleur) en spijkerbroek valt het wel weer mee ![]() Haar in een soort van hoge knot/staart, roze hangdiamantjes in mn oren, zilverkleurig Guess? horloge en zilveren slavenarmband Esprit.
Laatst gewijzigd op 15-05-2002 om 18:33. |
![]() |
|
![]() |
groen spagettibandjestruitje
daarboven een zwart hemdje met touwtjes in zo'n v-hals zwarte rok beetje wijd tot iets over m'n knieen en netpanty paarse laars achtige lelijke dingen.... paars met gouden muntjes achtige dingen hoofddoekje om
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Spikov II Verwijderd | 7 | 06-04-2004 19:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel II] Sweet_Hadar | 4 | 14-03-2004 21:29 | |
De Kantine |