Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
@Idomind
Het allerfijnste aan jou is dat je andere mensen respecteert en ze dus de ruimte geeft om zichzelf te zijn, een eigen mening te hebben maar ook dat je ze laat worstelen met dingen die jij allang weet. Je oordeelt niet over situaties en je gaat ook niet heel sterk aan 1 kant staan. Dat is mooi, want dan kunnen mensen, die op niemand meer kunnen rekenen, nog wel bij jou terecht. Wat ook mooi aan jou is, is dat je openstaat voor diepgang op elk gewenst niveau. En je staat open om nieuwe dingen te leren. Je bent een sterk persoon hoewel ik soms denk dat je iets minder je gevoelens moet wegstoppen en ze niet alleen maar moet oplossen met humor. Jij hebt ook het recht om je ware gevoelens te delen met anderen. |
![]() |
|
bugge post goede en heldere posts, probeert mensen
die het nodig hebben een hart onder de riem te steken (en dat lukt ook wel aardig ![]() Volgens mij ben jij in het bezit van een flinke dosis gezond verstand en doorzettingsvermogen. ![]() <edit> En toen was Idomind overgeslagen. Ik 'ken' je niet echt, en heb de laatste tijd ook niet veel van je gelezen ed. Toch denk ik dat jij veel nadenkt over dingen, en dat ook best weet te verwoorden...
Laatst gewijzigd op 17-03-2004 om 19:30. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
iemand die om andere geeft iemand die er wel komt
||
![]() |
Citaat:
hoewel ik ook mijn kleine probleempjes heb zeg maar. maar dat boeit niet zo.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een stukje waarheid over de Islam Kaka8 | 4 | 23-01-2011 10:18 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Verhalen & Gedichten |
omdat je het zocht een verhaal te schrijven Visjeblieb | 2 | 27-02-2006 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De discussie. Kerboga | 9 | 06-07-2005 21:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 |