Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2. Jij vind dat Kenjirro charmes heeft. 3. Jij hebt behoorlijk wat Homoseksuel neigingen. 4. Ik ben heteroseksueel en merk geen enkele charme op bij Kenjirro. Daaruit volgt: 5. Kenjirro's charme wordt alleen door homoseksuelen opgemerkt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
-------------------------------------------------------------------------------- Wat een prachtige ontroerende foto's. Alleen je hebt geen playerfot's van jezelf. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar playergedrag? ^o) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maarre iedereen moet het dus met je eens zijn? Kvind het prachtig als mensen een hele andere mening over iets hebben, dat zorgt voor variatie, dat maakt ons uniek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En nee niet iedereen moet het met mij eens zijn maar daarom hou ik nog niet van die mensen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() hmm je hoeft niet perse van die mensne te houden, maar om onaardig tegen ze te doen is ook niet goed vind ik |
![]() |
||
Citaat:
Je bent wel aardig hoor maar om te zeggen dat ik van iemand hou terwijl ik alleen digitaal met ze praat vind ik erg overdreven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Kenjirro heeft bepaalde woeste mannelijke charmes - Die charmes maken indruk op iedereen, ook op jou, maar jij onderdrukt het - Homo's en heteroseksuele meisjes vatten een brandende liefde op voor Kenjirro - Echter, God wil niet dat er teveel Kenjirrootjes komen en maakt daarom lesbische meisjes, die wel gevoelig zijn voor Kenjirro's charmes, maar zich niet met hem willen voortplanten - Asperientje is een meisje --> Asperientje is niet verliefd op Kenjirro --> waaruit logischerwijs volgt dat Asperientje lesbisch is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus ben jij homo..? ![]() Laatst gewijzigd op 09-02-2004 om 11:44. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vraag me nu alleen af, waarom dit allemaal over MIJ gaat..!! ![]() ![]() *heeft (nog) niet alles gelezen* |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #123 Verwijderd | 364 | 08-02-2016 09:46 | |
Onzin |
Werkende mensen, assemble! #27 Mema | 500 | 04-02-2016 13:53 |