Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hahaha mattheijs
![]() Ik heb aan: - superkort geruit jurkje, sisley - witte longsleeve, maar heb 'm andersom aan want dat merkje aan de voorkant irriteert me, van tommy - Normaal rose getailleerd colbertje, josephine & co - zwarte balletschoentjes, invito - lichte panty, echt hema - parelkettinkje & parelknopjes - haar maar weer eens los ![]() - luchtje; burberry britt Heb me vandaag hoewel ik de hele dag heb gespijbeld toch nog zinnig gemaakt. ![]()
|
-3 kwart lange rok, zwart, wijd uitlopend met ruches van kookai
-zwarte longsleeve van benetton -daarover heen wit hempje met groene katjes van h*m -zwart kant ondergoed -zwarte kousen -kuithoge blauwe adidasjes -haar los -beetje makeupjes -dior- addict
|
Het is vandaag Internationale Vrouwendag maar zelfs geen man heeft even de deur voor me open gehouden ofzo
![]() ![]() Ik heb aan: zwart tshirtje felgele strakke trui met boothals mini spijkerrokje zwarte riem met witte stippen zwarte panty zwarte pumps zilveren oorbellen zilveren slavenarmband zilveren glad horloge
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
-zwarte beenwarmers markt
-kniekousen H&M -zwarte jeans,licht wijduitlopend LTB jaja -spaghettihemdje H&M -felrode blouse-zonder-knopen-wel-met-kraag-en-diepe-decollete H&M -donkergroene korte off-schoulder trui ![]() -ondergoed H&M en carrefour -ander-rode-sjaal,met borduursels Oxfam wereldwinkel -oranje sjaal,met oranje inwevingen. gentse feesten. -koptelefoon.
|
![]() |
fale spijkerbroek, daar overgeen zwart rokje met bloemetjes, Levi's schoenen, zwart shirtje van de H&M met V-hals (en ik heb het gevoel dat ik inkijk heb, niet zo'n succes) zwart vest met blauwe strepen en in mijn haar een haarband met allerlei kleurtjes!!!
alles bij elkaar gewoon typisch woensdag.. ![]()
|
wit ondergoed
witte sokken wit hemdje met spaghettibandjes paars truitje met lange mouwen spijkerbroek met wijduitlopende pijpen los haar tsja, dagje vrij ![]()
||
Citaat:
ik draag groene baggy broek groene boxer zwarte tshirt en daarboven blauw tommy aarsvinger shirt jaja twee is stylo groene legertrui zwarte zweetbandje army dogtags zwarte sokken groene legerjas |
![]() |
||
Citaat:
rrr, heb ik een nieuwe stalker?? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Even ontopic; ik heb nu aan; sjit,ben de naam kwijt ![]() puma vest. sneakertjes. [ik ga over uurtje sporten nml] |
![]() |
||
![]() |
-ondergoed
-wit shirtje van de H&M -gebrokenwit vestje van de H&M -beige ribbroek -wit/marineblauw gestreepte sokjes -bruine Esprit laarjes Citaat:
![]()
|
![]() |
Lekker truttig vandaag;
- Rode nette broek met steekzakken, dockers - Mouwloos rood/wit strak shirtje wat in een soort v naar het midden loopt, weet niet waarvan > kan het ook niet goed uitleggen hoe het er nu precies uitziet maar hij is ![]() - Wit colbertje, Josephine & Co - Wannabe-witte laarsjes (halfhoog), bronx - Fijne zilveren schakelketting, bijpassend armbandje en een in elkaar verdraaide zilveren ring - Creooltjes in m'n oren, haar netjes in een staartje - Geurtje Romance van RL, vond ik nog terug ![]() Susannie gaat vnvnd rijlessen, weer lekker bijna mensen aanrijden, happy joy! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor kleertjez heb jij aan vandaag? TopDrop | 293 | 15-06-2007 17:12 | |
Lifestyle |
Wat heb je NIET aan? S | 16 | 12-09-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? rodina | 496 | 05-07-2003 21:28 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Black Sugar | 461 | 08-11-2002 19:31 |