Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2004, 14:29
MieX
MieX is offline
Citaat:
BleuQueen schreef op 30-03-2004 @ 15:21:
Ik ben alleen de komende tijd niet zoveel online, want ik heb het best wel druk gekregen. Dus dit spel laat ik voorbij gaan als spelleider. Ik vond het wel harstikke leuk om te doen hoor. Alleen ik heb het nu best wel druk en ik kom voorlopig niet zoveel meer online, dus...
Sorry trouwens AlopiA .

@AlopiA: dan moet jij maar kijken ofzow wie jou voortaan dan gaat helpen. Kvond het wel leuk hoor met zijn tweeën zo
Ik wil je functie wel overnemen, ik bied me bij deze aan
Oud 30-03-2004, 14:38
Sjoerd
Sjoerd is offline
1. Charmed Prue
2. Dukko
3. Hi
4. Foefighter
5. Silver rain
6. jet666
7. Owlbeer
8. Spoonie
9. xx
10. light fighter
11. MieX
12. a*rainbow*girl
13. Severus
14. zjoerd

Citaat:
Spelleider! schreef op 29-03-2004 @ 19:31:
Ik heb de weerwolf extra tijd gegeven, maar een stem komt er niet, hierbij heeft hij vette pech en mogen de dorpelingen weer stemmen, tot morgen 17.00 uur
succes weerwolf! (en de rest natuurlijk )
- Lopi
Nééé! dat bedoel ik niet. jullie mogen seplleider blijven hoor! mara 't leek erop dat jij het niet wou hebben dat er nog een wws kwam. Dus dacht ik: nou dan neme ik het wel over.
Maar laat nu maar ik doe weer lekker mee als dorpeling, weerwolf of wat dan ook..
En jullie doen het uitstekend hoor!

Citaat:
MieX schreef op 30-03-2004 @ 15:29:
Ik wil je functie wel overnemen, ik bied me bij deze aan
En ik ook!

@ AlopiA: Misschien moet je maar weer loortjes trekken wie je mag helpen.. en anders doe ik gewoon mee in 't spel..

'K heb ff alles bij elkaar gedaan! Dat scheelt. En ik heb nog wat berichten weggehaalt, zover het nog kon..

Laatst gewijzigd op 30-03-2004 om 15:00.
Oud 30-03-2004, 14:40
Verwijderd
hee, dit lijkt me wel een leuk spelletje, kan ik ook meedoen?

1. Charmed Prue
2. Dukko
3. Hi
4. Foefighter
5. Silver rain
6. jet666
7. Owlbeer
8. Spoonie
9. xx
10. light fighter
11. MieX
12. a*rainbow*girl
13. Severus
14. zjoerd
15. Murray
Oud 30-03-2004, 15:38
huppelmeis
huppelmeis is offline
Volgens mij wil BQ meedoen.

1. Charmed Prue
2. Dukko
3. Hi
4. Foefighter
5. Silver rain
6. jet666
7. Owlbeer
8. Spoonie
9. xx
10. light fighter
11. MieX
12. a*rainbow*girl
13. Severus
14. zjoerd
15. Murray
16. BleuQueen

als dat niet zo is verwijder ik deze post wel.
Oud 30-03-2004, 17:27
light smiley
light smiley is offline
. Charmed Prue
2. Dukko
3. Hi
4. Foefighter
5. Silver rain
6. jet666
7. Owlbeer
8. Spoonie
9. xx
10. light fighter
11. MieX
12. a*rainbow*girl
13. Severus
14. zjoerd
15. Murray
16. BleuQueen
17. Konijn
18. light smiley

ik wil meedoen
Oud 30-03-2004, 17:45
:) L. :)
:) L. :) is offline
Als het nog kan wil ik ook wel weer meedoen
Oud 30-03-2004, 18:00
AlopiA
AlopiA is offline
Ik heb weer lootjes getrokken, dit keer is MieX de gelukkige

er mochten idd maar 15 deelnemers..we doen dat met 2 weerwolven, 1 ziener, 1 tovenaar en 1 wolfsbane (dan heb ik ze toch?) en de wolfsbane mag 1x per spel op jacht gaan..
verder wordt de stand bekend gemaakt als het gelijk spel is voor de weerwolven en je mag bluffen over je functie, je mag dus ook zeggen 'ik ben weerwolf' of dat nu zo is of niet..
ik zal straks vast functies verdelen..en die meteen versturen, zodra je je functie binnenhebt begint de eerste ronde meteen,
de dorpelingen en co mogen stemmen tot morgen (even weer een makkelijkere tijd, met MieX overleg ik de 'vaste' tijd voor dit spel) tot morgen 21.00 uur..

Niet chatten of spammen, dan krijgen we het spel niet meer af!

de deelnemers zijn dus:

1. Charmed Prue
2. Dukko
3. Hi
4. Foefighter
5. Silver rain
6. jet666
7. Owlbeer
8. Spoonie
9. xx
10. light fighter
11. Konijn
12. a*rainbow*girl
13. Severus
14. zjoerd
15. Murray

als je bent opgehangen wordt je naam blauw (blauw van stikken uhuh) als je bent opgegeten rood (van het bloed ) en als je verwijderd bent uit het spel (alleen als je 3x niet hebt gestemd, anders hebben we niks aan je) wordt je naam paars (zomaar een kleur )

succes, deelnemers, dat de beste moge winnen
Oud 30-03-2004, 21:47
phmpruim
phmpruim is offline
jammer, te laat, ik had mee willen doen
zijn jullie de dorpsgek niet vergeten?
dat was ik vorig spel, maar was al de eerste ronde dood
Oud 31-03-2004, 11:23
owlbeer
owlbeer is offline
*dorpeling is*

*stemt*
Oud 31-03-2004, 15:52
Severus
Severus is offline
Citaat:
Silver rain schreef op 31-03-2004 @ 16:44 :
Niet slim om dat te zeggen. Sommige die geen idee hebben op wie ze moeten stemmen zullen voor jou gaan
Hij kan net zo goed bluffen... in dit spel weet je tenslotte niets zeker.
Oud 31-03-2004, 16:58
Spoonie
Spoonie is offline
mijn stem krijgt ze in ieder geval
Oud 31-03-2004, 17:27
Severus
Severus is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 31-03-2004 @ 17:58 :
mijn stem krijgt ze in ieder geval
Owlbeer is een man, hoor...

dacht ik toch dan...
Oud 31-03-2004, 18:16
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Silver rain schreef op 31-03-2004 @ 16:44 :
Niet slim om dat te zeggen. Sommige die geen idee hebben op wie ze moeten stemmen zullen voor jou gaan
laat maar stemmen, tis een test. Als ik eruit lig, lach ik jullie uit. Zo niet vind ik jullie slim. Tis heel simpel, als ik een wolf was had ik het niet gedaan
Oud 31-03-2004, 19:27
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 31-03-2004 @ 19:16 :
laat maar stemmen, tis een test. Als ik eruit lig, lach ik jullie uit. Zo niet vind ik jullie slim. Tis heel simpel, als ik een wolf was had ik het niet gedaan
En nu proberen toch nog levend uit de stemronde te komen..
Oud 31-03-2004, 20:05
Spelleider!
Spelleider! is offline
we hebben gelijkspel, de weerwolven mogen stemmen..
het gaat tussen xx ,owlbeer en severus
als de weerwolven op een van hen zo snel mogelijk wil stemmen..graag zonder overleg en voor morgen 17.30
- Lopi

en niet teveel posten, dit topic moet nog lang mee
Oud 31-03-2004, 21:13
Verwijderd
ik vraag me af of het in het verleden al eens voorgekomen is dat een weerwolf (per ongeluk) door een tovenaar beschermd werd? dat lijkt me wel grappig.

btw, ik heb de vorige topics helemaal doorgelezen en ik denk dat xx en a *rainbow* girl de weerwolven zijn, dat denk ik op gevoel... vanwege de redenen die meerdere leden in het vorige spel gezegd hebben. nu moéten ze toch wel weerwolf zijn, lijkt me. of iig een van de twee.

ik weet dat het vroeg is om nu al dingen te gaan lopen zeggen, maar 1 ding weet ik wel zeker: ze zijn geen gewone dorpelingen, wat ik je brom...

Laatst gewijzigd op 31-03-2004 om 21:16.
Oud 31-03-2004, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Murray schreef op 31-03-2004 @ 22:13 :
bla bla bla
mooi, kan jij de volgende ronde eruit.
Oud 31-03-2004, 22:58
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
zjoerd schreef op 31-03-2004 @ 20:27 :
En nu proberen toch nog levend uit de stemronde te komen..
zoals ik al zei, stem vooral ik mij
Oud 01-04-2004, 12:51
Paris
Paris is offline
Citaat:
Murray schreef op 31-03-2004 @ 22:13 :
ik vraag me af of het in het verleden al eens voorgekomen is dat een weerwolf (per ongeluk) door een tovenaar beschermd werd? dat lijkt me wel grappig.

btw, ik heb de vorige topics helemaal doorgelezen en ik denk dat xx en a *rainbow* girl de weerwolven zijn, dat denk ik op gevoel... vanwege de redenen die meerdere leden in het vorige spel gezegd hebben. nu moéten ze toch wel weerwolf zijn, lijkt me. of iig een van de twee.

ik weet dat het vroeg is om nu al dingen te gaan lopen zeggen, maar 1 ding weet ik wel zeker: ze zijn geen gewone dorpelingen, wat ik je brom...
Het is inderdaad zo dat ik nu al heel wat keren heb meegedaan en dat ik geen van die keren weerwolf was. Het logische zou zijn dat ik nu weerwolf ben, maar denk even na, dat weet de spelleider ook en die wil natuurlijk geen logische weerwolf. Dat is mijn theorie daartegen. Ook wil ik nog zeggen dat ik gewoon geen weerwolf ben. Misschien ben ik wel een gewone dorpeling, misschien niet, maar ik ben geen weerwolf.
Oud 01-04-2004, 15:04
Verwijderd
Aan Murray, de vorige ronde toen ik tovenaar was, heb ik geen enkele keer een weerwolf beschermt
Gelukkig.
Ik geloof a*rainbow*girl
Oud 01-04-2004, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Charmed Prue schreef op 01-04-2004 @ 16:04 :
Aan Murray, de vorige ronde toen ik tovenaar was, heb ik geen enkele keer een weerwolf beschermt
Gelukkig.
Ik geloof a*rainbow*girl
Dus je hebt mij niet eens beschermd.

Had je eigenlijk wel moeten doen.
Oud 01-04-2004, 15:26
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
a*rainbow*girl schreef op 01-04-2004 @ 13:51 :
Het is inderdaad zo dat ik nu al heel wat keren heb meegedaan en dat ik geen van die keren weerwolf was. Het logische zou zijn dat ik nu weerwolf ben, maar denk even na, dat weet de spelleider ook en die wil natuurlijk geen logische weerwolf. Dat is mijn theorie daartegen. Ook wil ik nog zeggen dat ik gewoon geen weerwolf ben. Misschien ben ik wel een gewone dorpeling, misschien niet, maar ik ben geen weerwolf.
Ik geloof je wel in ieder geval Dat is hetzelfde als bij mij. Ik heb alle weerwolfspellen meegedaan maar wil dat meteen zeggen dat ik zelf ook een weerwolf ben? Nee
Oud 01-04-2004, 15:47
Spelleider!
Spelleider! is offline
De weerwolven hebben gestemd en Owlbeer is opgehangen, hij was een dorpeling.

De weerwolven, ziener en tovenaar mogen pmen tot morgen 17.00 uur.

1. Charmed Prue
2. Dukko
3. Hi
4. Foefighter
5. Silver rain
6. jet666
7. Owlbeer
8. Spoonie
9. xx
10. light fighter
11. Konijn
12. a*rainbow*girl
13. Severus
14. zjoerd
15. Murray

- MieX
Oud 01-04-2004, 15:48
Paris
Paris is offline
Citaat:
Silver rain schreef op 01-04-2004 @ 16:26 :
Ik geloof je wel in ieder geval Dat is hetzelfde als bij mij. Ik heb alle weerwolfspellen meegedaan maar wil dat meteen zeggen dat ik zelf ook een weerwolf ben? Nee
Inderdaad. Het is veel handiger als nieuwen/onbekenden weerwolf zijn, daar wordt niet zo snel op gestemd, omdat ze niet zo opvallen.
Oud 01-04-2004, 16:33
xx
xx is offline
Ik word veel te veel verdacht, maar waarom....... Ik snap het niet, want Murray zegt dat ze mij verdacht vind door het vorige spel en de redenen die daar in genoemd werden. Nou de enige reden was volgens mij omdat ik een korte zinloze naam heb.............

xx
Oud 01-04-2004, 16:51
Spelleider!
Spelleider! is offline
Iedereen heeft snel gereageerd dus ik kan nu al vertellen dat Spoonie is opgegeten door de weerwolven.

De dorpelingen mogen weer stemmen tot morgen 21.00 uur dan, iets langer dan de tijd die ik voor de weerwolven had gesteld zodat mensen niet morgen pas om 5 uur kijken en dan ontdekken dat ze al hadden moeten stemmen.

- MieX
Oud 01-04-2004, 17:18
hi
hi is offline
1. Charmed Prue
2. Dukko
3. Hi
4. Foefighter
5. Silver rain
6. jet666
7. Owlbeer
8. Spoonie
9. xx
10. light fighter
11. Konijn
12. a*rainbow*girl
13. Severus
14. zjoerd
15. Murray

Aangepast lijstje
Oud 01-04-2004, 17:35
Sjoerd
Sjoerd is offline
Moet het wws nu niet verplaatst worden naar games?
Oud 01-04-2004, 17:39
Paris
Paris is offline
Citaat:
Spelleider! schreef op 01-04-2004 @ 17:51 :
Iedereen heeft snel gereageerd dus ik kan nu al vertellen dat Spoonie is opgegeten door de weerwolven.

De dorpelingen mogen weer stemmen tot morgen 21.00 uur dan, iets langer dan de tijd die ik voor de weerwolven had gesteld zodat mensen niet morgen pas om 5 uur kijken en dan ontdekken dat ze al hadden moeten stemmen.

- MieX
En de functie van Spoonie was?
Oud 01-04-2004, 20:53
Spoonie
Spoonie is offline
met moet en lef durf ik op volle maan snel naar m'n schoonmoeders huis te rennen.
maar ik hoor aan het gehijg en gehuil dat ik word gevolgd.
Ik ren sneller en sneller maar net voor de deur word ik ingehaald
de pijn in m'n rug is met geen woorden te beschrijven een schreeuw van angst en pijn bloed vloeit en vloeit opengescheurd nadenkend wat ik al laatste wil doen denk ik bij mezelf

*wat heb ik toch een pech dat ik als eerste dood moet*
Oud 02-04-2004, 07:36
MieX
MieX is offline
Citaat:
a*rainbow*girl schreef op 01-04-2004 @ 18:39 :
En de functie van Spoonie was?
dorpeling
Oud 02-04-2004, 09:54
owlbeer
owlbeer is offline
sukkels
Oud 02-04-2004, 09:54
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 01-04-2004 @ 21:53 :
met moet en lef durf ik op volle maan snel naar m'n schoonmoeders huis te rennen.
maar ik hoor aan het gehijg en gehuil dat ik word gevolgd.
Ik ren sneller en sneller maar net voor de deur word ik ingehaald
de pijn in m'n rug is met geen woorden te beschrijven een schreeuw van angst en pijn bloed vloeit en vloeit opengescheurd nadenkend wat ik al laatste wil doen denk ik bij mezelf

*wat heb ik toch een pech dat ik als eerste dood moet*
ik was eerder
Oud 02-04-2004, 12:26
Verwijderd
Misschien waren jullie beiden irritant voor de dorpelingen en de weerwolven omdat jullie zoveel nutteloze dingen in dit topic zetten en dus dit topic minder lang meekan. Ik zou dus zeggen - eigen schuld, dikke bult. Moet je maar niet zoveel op de voorgrond treden.

Maar da's mijn mening.
Oud 02-04-2004, 17:02
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
Murray schreef op 02-04-2004 @ 13:26 :
Misschien waren jullie beiden irritant voor de dorpelingen en de weerwolven omdat jullie zoveel nutteloze dingen in dit topic zetten en dus dit topic minder lang meekan. Ik zou dus zeggen - eigen schuld, dikke bult. Moet je maar niet zoveel op de voorgrond treden.

Maar da's mijn mening.
is dit niet nutteloos dan volgens mij ben jij de volgende
Oud 02-04-2004, 17:32
Verwijderd
Mijn enige theorie, gebasseerd op mijn eigen ervaringen: de dorpelingen zijn denk ik de mensen die weinig tot niets zeggen.
Dolenthousiast was ik als tovenaar. Nu als dorpeling, is het spel niet meer zo leuk als ik dacht. Het is eigenlijk best wel saai om dorpeling te zijn.
Oud 02-04-2004, 20:04
Spelleider!
Spelleider! is offline
Bijna iedereen heeft gestemd en Severus is opgehangen, zij was een weerwolf. De wolfsbane is ook op pad gegaan om iemand te vermoorden en heeft Murray vermoord, dat was een dorpeling.

De weerwolf, ziener en tovenaar mogen pmen tot morgen 17.00 uur, maar als ik alles eerder binnen heb horen jullie het eerder.

- MieX

1. Charmed Prue
2. Dukko
3. Hi
4. Foefighter
5. Silver rain
6. jet666
7. Owlbeer
8. Spoonie
9. xx
10. light fighter
11. Konijn
12. a*rainbow*girl
13. Severus
14. zjoerd
15. Murray

Murray is groen, omdat de wolfsbane haar heeft gedood
- Lopi

Laatst gewijzigd op 02-04-2004 om 20:07.
Oud 02-04-2004, 20:10
Severus
Severus is offline
Bah, ik ga er bij zulke spelletjes altijd veel te vroeg uit. Ook vroeger bij het spelletje 'Moordenaartje', waarbij je, als je moordenaar was, naar iemand moest knipogen, waarop die dood ging. Bij dat spelletje ging ik er als moordenaar gauw aan, maar ook als gewone mens. Niet leuk.

Wat deed ik nou fout? Volgens mij ligt 't aan mijn nickname...
Oud 02-04-2004, 20:20
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Severus schreef op 02-04-2004 @ 21:10 :
Bah, ik ga er bij zulke spelletjes altijd veel te vroeg uit. Ook vroeger bij het spelletje 'Moordenaartje', waarbij je, als je moordenaar was, naar iemand moest knipogen, waarop die dood ging. Bij dat spelletje ging ik er als moordenaar gauw aan, maar ook als gewone mens. Niet leuk.

Nou weexs blij: ongelukkig in het spel, gelukkig in de liefde..
En je hebt altijd je echte leven nog (ja, dat leven buiten het forum )
Oud 02-04-2004, 20:25
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Severus schreef op 02-04-2004 @ 21:10 :

Joepie! ik heb 2x op je gestemd! en je was een weerwolf!
Maar nu wrod ik verdacht voor mensen.. leuk. Zo is 't spelletje toch!? Ik vind niet dat je alleen maar stil moet zijn..

(Charmed prue, leeg je inbox nou eens! ik kan je geen PMétjes meer sturen!!)

Laatst gewijzigd op 02-04-2004 om 20:32.
Oud 02-04-2004, 20:29
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 02-04-2004 @ 18:32 :
Mijn enige theorie, gebasseerd op mijn eigen ervaringen: de dorpelingen zijn denk ik de mensen die weinig tot niets zeggen.
Dolenthousiast was ik als tovenaar. Nu als dorpeling, is het spel niet meer zo leuk als ik dacht. Het is eigenlijk best wel saai om dorpeling te zijn.
Nja als dorpeling kan je niet zoveel doen inderdaad. Maar als je tovenaar of wolfsbane bent wordt het een stuk leuker

En de eerste weerwolf hangt al Jammer dat ik verkeerd had gestemd, maargoed
Oud 02-04-2004, 20:32
Severus
Severus is offline
Citaat:
zjoerd schreef op 02-04-2004 @ 21:25 :
Joepie! ik heb 2x op je gestemd! en je was een weerwolf!
Waarop had je die verdenking gebaseerd dan?
Oud 02-04-2004, 20:51
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Severus schreef op 02-04-2004 @ 21:32 :
voorgevoel, en ik denk nog steedts dat de wat bekendere mensen die meedoen aan dit spel, dat die eerder een aparte rol krijgen.. En jij bent toch redleijk vaak aanwezig op dit forum.
Soms heb je gewoon zo'n gevoel..en soms is 't dan goed..
Oud 02-04-2004, 21:33
Severus
Severus is offline
Citaat:
zjoerd schreef op 02-04-2004 @ 21:51 :
voorgevoel, en ik denk nog steedts dat de wat bekendere mensen die meedoen aan dit spel, dat die eerder een aparte rol krijgen....
Ik ben niet zo bekend, eigenlijk. En als Ripper ook niet zo (wel een beetje in mijn eerste twee jaar op dit forum, maar afgelopen jaar ben ik zelden op het forum geweest, ik vond het niet zo leuk meer).

Dit was de 2e keer dat ik meedeed; de eerste keer werd ik meteen wolfsbane, en de 2e keer dus meteen weerwolf (het zal wel iets met mijn nicknames te maken hebben). Als ik nog eens een keer meedoe, word ik vast dorpeling, dat zal wel saai worden... Dus het volgende spelletje laat ik maar eens overstag gaan.

Ondertussen ga ik genieten hoe mijn mede-weerwolf wraak op jullie gaat nemen... Ach, wat is mijn wraak toch zoet...

Oud 03-04-2004, 12:16
hi
hi is offline
Citaat:
Severus schreef op 02-04-2004 @ 21:32 :
Jij bent naar mijn idee slim, dus daarom gokte ik dat je weerwolf was. Ook 2 keer op je gestemd. Dat moet niet iedereen gaan zeggen
Oud 03-04-2004, 13:02
Severus
Severus is offline
Citaat:
hi schreef op 03-04-2004 @ 13:16 :
Jij bent naar mijn idee slim, dus daarom gokte ik dat je weerwolf was.
Slim? Ik? ...Bedankt voor 't compliment! Je bent vast de enige die dat denkt... als ik dat aan mijn familie en vrienden vertel, lachen ze zich rot.

Heh heh. *gniffelt*
Oud 03-04-2004, 13:11
owlbeer
owlbeer is offline
bah jullie zijn echt slecht
Oud 03-04-2004, 13:56
Verwijderd
Hehe, ik had op owlbeer gestemd, whoops. Sorry
En daarna op light fighter.
Oud 03-04-2004, 14:40
foefighter
foefighter is offline
ik heb zo'n vaag voorgevoel dat zjoerd de 2de weervolf is en dat ze nu een spelletje spelen van doe net alsof jij een dorpeling bent en op mij hebt gestemd

[no offence though ]

Laatst gewijzigd op 03-04-2004 om 15:12.
Oud 03-04-2004, 15:53
Spelleider!
Spelleider! is offline
De weerwolf heeft geprobeerd Charmed Prue op te eten, maar ze was beschermd. De volgende stemronde duurt tot morgen 17.00 uur

- MieX

Regels voor berichten