Advertentie | |
|
![]() |
|||
1. Charmed Prue
2. Dukko 3. Hi 4. Foefighter 5. Silver rain 6. jet666 7. Owlbeer 8. Spoonie 9. xx 10. light fighter 11. MieX 12. a*rainbow*girl 13. Severus 14. zjoerd __________________________________ Citaat:
![]() ![]() Maar laat nu maar ik doe weer lekker mee als dorpeling, weerwolf of wat dan ook.. En jullie doen het uitstekend hoor! ![]() Citaat:
![]() @ AlopiA: Misschien moet je maar weer loortjes trekken wie je mag helpen.. en anders doe ik gewoon mee in 't spel.. 'K heb ff alles bij elkaar gedaan! ![]() Laatst gewijzigd op 30-03-2004 om 15:00. |
![]() |
|
Ik heb weer lootjes getrokken, dit keer is MieX de gelukkige
![]() er mochten idd maar 15 deelnemers..we doen dat met 2 weerwolven, 1 ziener, 1 tovenaar en 1 wolfsbane (dan heb ik ze toch?) en de wolfsbane mag 1x per spel op jacht gaan.. verder wordt de stand bekend gemaakt als het gelijk spel is voor de weerwolven en je mag bluffen over je functie, je mag dus ook zeggen 'ik ben weerwolf' of dat nu zo is of niet.. ik zal straks vast functies verdelen..en die meteen versturen, zodra je je functie binnenhebt begint de eerste ronde meteen, de dorpelingen en co mogen stemmen tot morgen (even weer een makkelijkere tijd, met MieX overleg ik de 'vaste' tijd voor dit spel) tot morgen 21.00 uur.. Niet chatten of spammen, dan krijgen we het spel niet meer af! de deelnemers zijn dus: 1. Charmed Prue 2. Dukko 3. Hi 4. Foefighter 5. Silver rain 6. jet666 7. Owlbeer 8. Spoonie 9. xx 10. light fighter 11. Konijn 12. a*rainbow*girl 13. Severus 14. zjoerd 15. Murray als je bent opgehangen wordt je naam blauw (blauw van stikken uhuh) als je bent opgegeten rood (van het bloed ![]() ![]() succes, deelnemers, dat de beste moge winnen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() dacht ik toch dan... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
we hebben gelijkspel, de weerwolven mogen stemmen..
het gaat tussen xx ,owlbeer en severus als de weerwolven op een van hen zo snel mogelijk wil stemmen..graag zonder overleg en voor morgen 17.30 ![]() - Lopi en niet teveel posten, dit topic moet nog lang mee ![]()
|
Verwijderd
|
ik vraag me af of het in het verleden al eens voorgekomen is dat een weerwolf (per ongeluk) door een tovenaar beschermd werd? dat lijkt me wel grappig.
![]() btw, ik heb de vorige topics helemaal doorgelezen en ik denk dat xx en a *rainbow* girl de weerwolven zijn, dat denk ik op gevoel... vanwege de redenen die meerdere leden in het vorige spel gezegd hebben. nu moéten ze toch wel weerwolf zijn, lijkt me. of iig een van de twee. ik weet dat het vroeg is om nu al dingen te gaan lopen zeggen, maar 1 ding weet ik wel zeker: ze zijn geen gewone dorpelingen, wat ik je brom... Laatst gewijzigd op 31-03-2004 om 21:16. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Had je eigenlijk wel moeten doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
De weerwolven hebben gestemd en Owlbeer is opgehangen, hij was een dorpeling.
De weerwolven, ziener en tovenaar mogen pmen tot morgen 17.00 uur. 1. Charmed Prue 2. Dukko 3. Hi 4. Foefighter 5. Silver rain 6. jet666 7. Owlbeer 8. Spoonie 9. xx 10. light fighter 11. Konijn 12. a*rainbow*girl 13. Severus 14. zjoerd 15. Murray - MieX
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Iedereen heeft snel gereageerd dus ik kan nu al vertellen dat Spoonie is opgegeten door de weerwolven.
De dorpelingen mogen weer stemmen tot morgen 21.00 uur dan, iets langer dan de tijd die ik voor de weerwolven had gesteld zodat mensen niet morgen pas om 5 uur kijken en dan ontdekken dat ze al hadden moeten stemmen. - MieX
||
Citaat:
|
![]() |
|
met moet en lef durf ik op volle maan snel naar m'n schoonmoeders huis te rennen.
maar ik hoor aan het gehijg en gehuil dat ik word gevolgd. Ik ren sneller en sneller maar net voor de deur word ik ingehaald de pijn in m'n rug is met geen woorden te beschrijven een schreeuw van angst en pijn bloed vloeit en vloeit opengescheurd nadenkend wat ik al laatste wil doen denk ik bij mezelf *wat heb ik toch een pech dat ik als eerste dood moet* ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Misschien waren jullie beiden irritant voor de dorpelingen en de weerwolven omdat jullie zoveel nutteloze dingen in dit topic zetten en dus dit topic minder lang meekan. Ik zou dus zeggen - eigen schuld, dikke bult. Moet je maar niet zoveel op de voorgrond treden.
Maar da's mijn mening. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn enige theorie, gebasseerd op mijn eigen ervaringen: de dorpelingen zijn denk ik de mensen die weinig tot niets zeggen.
Dolenthousiast was ik als tovenaar. Nu als dorpeling, is het spel niet meer zo leuk als ik dacht. Het is eigenlijk best wel saai om dorpeling te zijn. |
![]() |
|
Bijna iedereen heeft gestemd en Severus is opgehangen, zij was een weerwolf. De wolfsbane is ook op pad gegaan om iemand te vermoorden en heeft Murray vermoord, dat was een dorpeling.
De weerwolf, ziener en tovenaar mogen pmen tot morgen 17.00 uur, maar als ik alles eerder binnen heb horen jullie het eerder. - MieX 1. Charmed Prue 2. Dukko 3. Hi 4. Foefighter 5. Silver rain 6. jet666 7. Owlbeer 8. Spoonie 9. xx 10. light fighter 11. Konijn 12. a*rainbow*girl 13. Severus 14. zjoerd 15. Murray Murray is groen, omdat de wolfsbane haar heeft gedood - Lopi
Laatst gewijzigd op 02-04-2004 om 20:07. |
![]() |
|
Bah, ik ga er bij zulke spelletjes altijd veel te vroeg uit. Ook vroeger bij het spelletje 'Moordenaartje', waarbij je, als je moordenaar was, naar iemand moest knipogen, waarop die dood ging. Bij dat spelletje ging ik er als moordenaar gauw aan, maar ook als gewone mens. Niet leuk.
![]() Wat deed ik nou fout? ![]() ![]()
||
Citaat:
En je hebt altijd je echte leven nog (ja, dat leven buiten het forum ![]()
||
Citaat:
![]() Maar nu wrod ik verdacht voor mensen.. leuk. Zo is 't spelletje toch!? Ik vind niet dat je alleen maar stil moet zijn.. (Charmed prue, leeg je inbox nou eens! ik kan je geen PMétjes meer sturen!!) Laatst gewijzigd op 02-04-2004 om 20:32. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En de eerste weerwolf hangt al ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Soms heb je gewoon zo'n gevoel..en soms is 't dan goed.. |
![]() |
||
Citaat:
Dit was de 2e keer dat ik meedeed; de eerste keer werd ik meteen wolfsbane, en de 2e keer dus meteen weerwolf (het zal wel iets met mijn nicknames te maken hebben). Als ik nog eens een keer meedoe, word ik vast dorpeling, dat zal wel saai worden... Dus het volgende spelletje laat ik maar eens overstag gaan. ![]() Ondertussen ga ik genieten hoe mijn mede-weerwolf wraak op jullie gaat nemen... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Heh heh. *gniffelt* ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94: openingstopic fizzle-fluffy | 197 | 04-11-2013 23:14 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 54 Fantôme | 500 | 15-12-2008 21:07 | |
De Kantine |