Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik draag btw: *zwarte afzaklaarzen *zwarte panty *spijkerrokje *zwarte afzaktruitje |
![]() |
||
Citaat:
hahaha stiekem voel je je heel spang of niet? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
snoodaard is zeker cool. |
![]() |
|
![]() |
Grijze totaal versleten-aan-de-onder-kant rib broek
Zwart met bordeaux-en-borduursels-en-rare-hals licht truitje Shanti Ondergoed Donkergroene off shoulder kort model trui Haarband-met-allerlei-kleurtjes en haar opgestoken Sjaal met dreadlocks onderaan,als een rolmops. die nu achter me ligt Blote voeten. sandalenuit. en ketting met donker rondje eraan. met een gat in het midden.
|
hehe ook nog op japie
![]() kom net terug van feestje helemaal bezopen ![]() heb aan: Replay trui met japanse teken (hoe player ![]() Broke Clothing Beanie Jamie Thomas Bootcut Jeans Mötorhead england tshirt és eric koston skateshoes en nu ik m;n trui heb uitgedaan (bier over geknoeit ![]() Hier ff wat pics: replay trui ![]() broke clothing beanie ![]() És eric koston (mijn skateschoenen op dit moment, heb ook nog een paar Emerica's en Zoo York, maar tegewoordig gebruik ik alleen mijn koston's om te skaten ![]() Quiksilver vest: ![]() Mötorhead england shirt (pickserver wilde mijn plaatje niet uploaden, dus maar ff een plaatje van het net) ![]() enne, ik drink Maternus bier (aldi) , rook nu drum shag en net een white widow joint ![]()
Laatst gewijzigd op 28-03-2004 om 04:04. |
![]() |
|
snoodaard is mijn alltime favorite
![]() Ennehm mijn outfit, donkerbruine onwijs lage ribbroek witte dunne boothalstrui met ook een soort brede rib felrood colbertje wat ik steeds aan en uit doe felrode laarzen haar in een staart horloge oorbellen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor kleertjez heb jij aan vandaag? TopDrop | 293 | 15-06-2007 17:12 | |
Lifestyle |
Wat heb je NIET aan? S | 16 | 12-09-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? rodina | 496 | 05-07-2003 21:28 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Black Sugar | 461 | 08-11-2002 19:31 |