![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er zitten exemplaren tussen die zonder kennis en zonder respect maar zitten te blaten en menen de wijsheid in pacht te hebben, met een arrogantie waar zelfs een niet-roker spontaan een klaplong van krijgt. Generalisreren kunnen ze als de beste, een eigen leven leiden niet, want ze zitten zich maar constant te fixeren op de "verkeerde" gewoonten van anderen, ipv werken aan hun eigen tekortkomingen. Tja das groep nummer 2 de niet-rokers waar een rechtgeaarde roker op kotst, en terecht, want respect moet van 2 kanten komen: ik wil rekening houden met niet rokers, als zij zich normaal opstellen tov mij, en me niet bij voorbaat al bestempelen als asociaal, en crimineel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
gezien het feit dat er nogal wat gelegenheidsrokers zijn, betwijffel of je stembanden dat uithouden ![]() en nee dit is geen kwestie van een gebrek aan respect, want roken in cafe's is nog steeds niet verboden |
![]() |
||
Citaat:
![]() De meeste niet-rokers hebben ook niks tegen (de meeste) rokers.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() and besides that, she's only a kiddo, so don't blame her..... ![]() Laatst gewijzigd op 10-06-2004 om 16:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alhoewel ik denk dat één hijs wel genoeg is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wij zijn niet degenen die er een groepjesvorming van willen maken, maar als rokers als groep gegeneraliseerd en gecriminaliseerd worden, moet je het ook niet gek vinden dat rokers als een groep zich gaan verdedigen en verzetten hiertegen. Ik denk dat met een beetje respect over en weer zouden dit soort gesprekken veel nuttiger en aangenamer zijn. Maar als bij voorbaat al vaststaat dat een roker een aso is een smeerlap, zonder dat de betreffende niet-roker de roker als persoon kent, houdt het een keer op om vriendelijk te blijven replyen. Maar ja blijkbaar vind meisje KIDdO zichzelf te goed voor respect, tja dan krijgt ze er ook niet veel voor terug. Overigens is zij de enige niet Laatst gewijzigd op 11-06-2004 om 07:46. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar als je zegt: in rookcafe mag je ook gewoon alcohol schenken... tja, dan zijn dat gewoon de 'cafe's van nu'. En we willen juist naar rookvrije horeca. Kijk, het maakt mij niet uit. Maar kleine cafe's kun je niet in tweeen splitsen. Dan is rooksalon toch mooie oplossing. Nogmaals: HOEFT NIET. |
![]() |
|
![]() |
maar maak er dan een rookruimte van, geen rook CAFÉ...
gewoon een ruimte op een drukke straat ergens op een hoek in de stad ofzo, waar je peuken kunt kopen of een sigaretje of blowtje kunt komen roken ofzo. gewoon n modern in gericht ruimtetje met enkel banken en tafels en asbakken ofzo. waar mensen in hun pauze ff kunnen komen roken als ze in de stad werken ofzo... verder vind ik roken vies... ik heb nog NOOIT een hijs genomen van een peuk en dat ga ik ook nooit doen ook... geef mij nou maar n jointje ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Roken is zeer traag zelfmoord plegen. Het is allang bekend dat roken je levensduur drastisch verkort. De meeste rokers komen dan met het zeer sterke (
![]() Ik stoor me niet aan rokers, ik stoor me nooit aan mensen met suicidale trekjes, alles doen om erbij te horen of gewoon aan mensen in het algemeen. Mijn ouders en mijn zus roken. Als we op restaurant gaan, roken ze aan mijn tafel. Ik vraag hun enkel niet hun rook over de tafel uit te blazen. Ik zal nooit een roker vragen te stoppen met roken. Ik ga gewoon ergens anders heen. Behalve bij mijn vrienden of mijn ouders ![]() Roken in openbare gebouwen is hier afgeschaft, dat vind ik zeer terecht. Als je wilt roken doe het dan niet waar andere mensen moeten zijn, zoals stations of overheidsgebouwen. In restaurants en pubs is er meestal een rokers gedeelte dus daar heb ik geen last van. Kort gezegd: Ik rook niet, zal nooit roken. Ik vind het gewoon een idiote gewoonte, die me voor de rest koud laat.
|
Horeca verkoopt drank, geen sigaretten.
Ik heb ook helemaal niet gezegd dat roken in restaurants afgeschaft moet worden, want die zijn meestal toch verdeeld. Rook waar je wil, behalve in openbare gebouwen ( niet horeca etc, maar overheids gebouwen enz).
|
|