![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Avatar... Die reden lijkt me nog zwakker. Posts... Ik ben met jou nog nooit in discussie geweest.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Avatar: Ava's van Fortuin vind ik een teken van het bewondering voor Fortuin hebben wat weer reden is om je een leeghoofd te vinden. Posts: Dat betekent nog niet dat ik geen posts van je gelezen heb. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En omdat jij Fortuyn niet bewondert, ben ik hersenloos? Berichten lezen is nog heel wat anders dan zelf met iemand communiceren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja. Dat klopt maar daarom weet ik wel wat voor een posts jij plaatst. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Ik vind dat het ervanafhangt hoe iemand met die bewondering omgaat. Die massahysterie met die stille tocht. 'gedachtengoed', en ga zo maar door vind ik zelf nogal kansloos.. Maar daarintegen heb ik wel een milde bewondering voor bepaalde aspecten rondom de man. Ben ik nu ook gedegradeerd tot hersenloos? ![]() Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik ben dus niet gekaapt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Die massabewondering... Daar moet je toch echt wat genuanceerder over denken. Er zullen mensen tussen zitten die oprecht intens verdrietig zijn. Wellicht door kortzichtigheid, maar zolang het geen verplicht kunstje is mogen ze 't van mij doen. Ja, maar ik ben meestal in gesprek met 1 of een paar personen, dan formuleer je je gedachten toch anders dan je doet wanneer je een boek zou schrijven.
||
Citaat:
Feit is dat van der G. radicaal links is. Het moge ook duidelijk zijn dat de linkse partijen Fortuyn niet konden uitstaan en andersom. Ik geloof niet dat het over het algemeen de intentie is geweest van linkse partijen om Fortuyn fysiek te bedreigen, maar ze hebben de stemming wel erg grimmig gemaakt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat deze discussie nu eens bezworen moge worden met het adagium: 'gekken hou je altijd'. |
![]() |
||
Citaat:
Gekken zullen er altijd zijn, maar voor mij is de belangrijkste vraag: wie of wat is daar de oorzaak van.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En inderdaad, de sfeer werd ineens grimmig omdat er jarenlang niet over gepraat mocht worden van 'de polletiek' terwijl bij de gewone burger allang het besef leefde dat er iets rammelde aan het asiel-, immigratie- en minderhedenbeleid. Maar ook in een grimmige sfeer kun je debatteren, en ik vind niet dat je de linkse partijen kunt verwijten dat zij Fortuin bewust in een compromitterende positie hebben gebracht. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nu ken ik van der G. natuurlijk niet persoonlijk en zijn diepste beweegreden(en) ook niet, maar ik vind het gevaarlijk om te zeggen dat er altijd gekken zijn , er worden er ook genoeg gemaakt .
||
Citaat:
![]() Ik mis hem absoluut niet 't was maar een enge man, en ik ga er absoluut niet om rouwen. eerder het tegenover gestelde
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En die uitspraak van dat volkert geniaal is, vind ik echt kansloos. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
maar je reactie is wel zo'n beetje waar ik op doelde |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
kerk en begravenis, pim fortuyn knijtert! | 35 | 10-01-2012 17:37 | |
Murat D veroordeeld tot... meisje | 325 | 12-05-2004 22:57 | |
Schrijfster Anja Meulenbelt vast in Gaza (wat zielig nou :p) Sweet_Hadar | 52 | 15-05-2003 14:43 | |
De Islam in zijn huidige vorm is een bedreiging voor de wereld vrede Stainleszs | 3 | 18-10-2002 21:06 | |
Vrije tijd |
Bert van Marwijk krijgt kogels thuisgestuurd Boogie | 43 | 18-08-2002 22:19 | |
samenvatting van de demonisering dutch lion | 7 | 18-07-2002 18:19 |