Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004 / HAVO

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2004, 14:43
weird/kirsten
weird/kirsten is offline
Citaat:
Jokum schreef op 25-05-2004 @ 15:30 :
Het is globaal gestaald de mening van de Burgemeester tegen die van de dichter. Ik heb anders geredeneerd. Voorhetzelfde geld houdt de Burgemeester een mooi praatje voor de gemeenteraad om te kinderen te helpen, maar hebben ze dat in werkelijkheid misschien wel helemaal niet zo insentief geprobeerd.Wat ik probeerde uit te leggen was dat de Burgemeester er baat bij zou kunnen om de situatie mooier te beschrijven dan hij al is om de mensen te laten geloven dat de gemeente het beste met de arbeiders voor had. De dichter is daarentegen neutraal in het proces en hij had geen motief om te gaan liegen.Ook staat een dichter doorgaans dichter bij het volk en kan hij zo beter een impressie schetsen van wat er allemaal in zo'n fabriek gebeurd.

Kan iemand zich in mijn beredenatie vinden?
Nee , nie echt nou het zou kunnen dat het ok is maar ik dacht aan iets anders. Waarom zou hij negatief er over zijn als het niet zo was de fabrieks arbeiders verliezen hun goedkope arbeiders dus daar krijgt hij gedonder mee de arbeiders gezinnen lopen inkomsten mis als hun kinderen niet meer werken. Ik denk niet dat hij hier veel profijt van heeft.
maar je argumenten zijn ok dus als je die ook heb opgeschreven kan dat ook best ok zijn.

Niet dat ik er super veel van weet maar dit denk ik.
Advertentie
Oud 25-05-2004, 14:46
Jokum
Jokum is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 25-05-2004 @ 15:34 :
Dat zou mooi dom zijn van de burgemeester om de arbeiders gelijk te geven terwijl hij er helemaal niet mee eens is. Daar komen die arbeiders toch juist meer van in opstand als er dan vervolgens alsnog niks gebeurd? Daarbij werden er feiten genoemd over de aantallen kinderen die in de fabriek werken én het is een rapport. Géén toespraak.
Het is een rapport aan de staatscommissie.Als hij nou aan de staatscommissie verteld dat hij en zijn gemeentevrienden de hele tijd proberen om te kinderen te helpen, haalt hij natuurlijk een wit voetje bij de andere arbeiders en de commissie.

Zo'n commissie maakt een beoordeling. Over Almelo zou men dan kunnen stellen: "De gemeente Almelo doet zijn uiterste best om de kinderen te helpen, maar door vermoeidheid etc. lukt dit niet."
Het enigste wat de commissie zou kunnen zeggen is dat de gemeente vooral door zou moeten gaan met het proberen te helpen van de kinderen. Als die burgemeester de boel voor zou liegen zou dit natuurlijk mooi voor hem zijn, want de commissie dacht dat hij er alles aan zou doen voor de kinderen, maar in feite doet hij er zeer weinig aan.

Zie ik door de bomen het bos niet meer of is dat enigszijn een begrijpelijk gedachte? haha

Oja ik heb trouwens 51 punten(streng gerekend), dus ik mag toch wel van een voldoende uitgaan, moest een 5 halen dus zit wel snor.
Oud 25-05-2004, 14:49
lilfreak
lilfreak is offline
Ik heb tussen een 5,9 en 7,4! En ik heb nog soepel geteld ook. Dingen waarvan ik niet zeker wist of ze goed waren heb ik geen punten voor geteld. Op schoolexamens haal ik ook meestal rond de 7 dus ik denk wel dat ik dat nu ook heb.
Oud 25-05-2004, 14:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Jokum schreef op 25-05-2004 @ 15:46 :
Het is een rapport aan de staatscommissie.Als hij nou aan de staatscommissie verteld dat hij en zijn gemeentevrienden de hele tijd proberen om te kinderen te helpen, haalt hij natuurlijk een wit voetje bij de andere arbeiders en de commissie.

Zo'n commissie maakt een beoordeling. Over Almelo zou men dan kunnen stellen: "De gemeente Almelo doet zijn uiterste best om de kinderen te helpen, maar door vermoeidheid etc. lukt dit niet."
Het enigste wat de commissie zou kunnen zeggen is dat de gemeente vooral door zou moeten gaan met het proberen te helpen van de kinderen. Als die burgemeester de boel voor zou liegen zou dit natuurlijk mooi voor hem zijn, want de commissie dacht dat hij er alles aan zou doen voor de kinderen, maar in feite doet hij er zeer weinig aan.

Zie ik door de bomen het bos niet meer of is dat enigszijn een begrijpelijk gedachte? haha

Oja ik heb trouwens 51 punten(streng gerekend), dus ik mag toch wel van een voldoende uitgaan, moest een 5 halen dus zit wel snor.
Ik vind het logischer dat als de burgemeester zegt dat ze het verbeterd hebben en dat er nu niet meer zoveel kinderen werken terwijl dit nog stiekem wordt gedaan. Het scheelt je tenslotte geld.

Maar ja, dan zijn dus beide bronnen niet betrouwbaar. En het ging toch om de meest betrouwbare? Dat blijft nog altijd bron 11 vind ik.
Oud 25-05-2004, 15:00
lilfreak
lilfreak is offline
Bij mij stond nvsh helemaal niet in het boek en ik heb er nooit van gehoord. Heb het boek meerdere malen goed doorgelezen. Ik heb het boek van wolters noordhoff
Oud 25-05-2004, 15:02
Energie
Energie is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 25-05-2004 @ 15:18 :
Je vindt jezelf wel heel geweldig he?!
nee .. maar als mensen na 2 weken leren nog steeds een onvoldoende halen ... is et wel heel zwak vind je niet
Oud 25-05-2004, 15:02
spinnie
spinnie is offline
Oud 25-05-2004, 15:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Energie schreef op 25-05-2004 @ 16:02 :
nee .. maar als mensen na 2 weken leren nog steeds een onvoldoende halen ... is et wel heel zwak vind je niet
Misschien... maar om nou te zeggen dat je dan een 10 moet halen?? Je hoeft niet allemaal geweldig te presteren op de havo. Je kan ook een matige havo leerling zijn hoor... En dan kost het je gewoon wat meer moeite.
Oud 25-05-2004, 15:11
MysteryZ
MysteryZ is offline
Geschiedenis ging bij mij wel goed. Ik vond op zich niet érg moeilijk. Voor mensen die nog antwoorden willen controleren:

http://www2.citogroep.nl/vo/ex2004/4...05251607258523

Ik heb zelf alleen vluchtig gekeken. Volgens mij is Geschiedenis wel zo´n vak waar niet echt standaard-antwoorden zijn.

Mja hopelijk wel voldoende .
Oud 25-05-2004, 15:12
mar87
mar87 is offline
Nou kvond 'm wel goed te doen, alleen zoveel schrijven en sommigen dingen ha'k echt nog nooit gehad. NVSH en vraag 14 von'k vaag en vraag 23 geloof ik, naja heb iig al geklaagd. Maar zien hoe de normering wordt.

Heb in ieder geval rond de 55 punten wat neerkomt op 'n cijfer tussen de 6,6 en 8,1 duzzz BETER!!Wel redelijk streng nagekeken duzz.
Oud 25-05-2004, 15:13
luchtballon
luchtballon is offline
Al 1450 klachten
Oud 25-05-2004, 15:16
Barbabob
Barbabob is offline
Dat gaat goed dan ...nog ff doorklagen
Oud 25-05-2004, 15:16
Energie
Energie is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 25-05-2004 @ 16:13 :
Al 1450 klachten
doen ze er denk je ook iets mee?
Oud 25-05-2004, 15:17
Barbabob
Barbabob is offline
denk wel dat ze met de norm rekening gaan houden ja...tenminste laten we dat hopen! Waarom is de klachtenlijn anders..als het toch geen invloed heeft op de puntentelling..
Oud 25-05-2004, 15:20
Energie
Energie is offline
Oja dus de nominering gaat meestal wel omhoog?

hoeveel punten meestal dan?
Oud 25-05-2004, 15:21
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Energie schreef op 25-05-2004 @ 16:16 :
doen ze er denk je ook iets mee?
Ik denk het wel. De klachten zijn namelijk gegrond, mensen hadden de stof gewoon niet behandeld.
Oud 25-05-2004, 15:23
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Energie schreef op 25-05-2004 @ 16:20 :
Oja dus de nominering gaat meestal wel omhoog?

hoeveel punten meestal dan?
Hoezo? Je hebt toch al een geweldig cijfer? Wat doet dat er nou aan toe? Alles is mooi meegenomen.
Oud 25-05-2004, 15:24
Energie
Energie is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 25-05-2004 @ 16:23 :
Hoezo? Je hebt toch al een geweldig cijfer? Wat doet dat er nou aan toe? Alles is mooi meegenomen.
precies alles is mooi meegenomen dus daarom wil ik weten hoeveel punten ongeveer
Oud 25-05-2004, 15:24
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Energie schreef op 25-05-2004 @ 16:02 :
ik vind niet dat jij daarover mag oordelen. maarja, wie ben ik...
Oud 25-05-2004, 15:26
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Energie schreef op 25-05-2004 @ 16:24 :
precies alles is mooi meegenomen dus daarom wil ik weten hoeveel punten ongeveer
Zeikerd... je bent zeker zo'n type die op hoge cijfers geilt ofzo en dan ook nog tegen iedereen roept dat ie er niks voor doet??
Oud 25-05-2004, 15:26
Barbabob
Barbabob is offline
haha ja idd is toch wel lkkr nog net ffies wat punten hoger..
Oud 25-05-2004, 15:27
Fantôme
Fantôme is offline
@ luchtballon,

het wordt echt erg met mij... tijdens mn examen zat ik bij een vraag even na te denken en ik kwam er niet echt uit, en ik zat (echt waar!) te denken van wat zou luchtballon hier invullen.... Grumpf, zelfs tijdens het examen denk ik aan wat iemand van een FORUM daar in zou vullen

xxxxx
Oud 25-05-2004, 15:31
Energie
Energie is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 25-05-2004 @ 16:26 :
Zeikerd... je bent zeker zo'n type die op hoge cijfers geilt ofzo en dan ook nog tegen iedereen roept dat ie er niks voor doet??
oww :- O K!! hoge cijfers he!!

tsja 10 is misschien overdreven maar als iemand 2 weken leert moet een voldoende haalbaar zijn toch.. ik zit te stressen voor een 3,4 omdat ik nauwelijks geleerd heb en hoor ik mensen die maanden van te voren leren op de zelfde manier stressen
Oud 25-05-2004, 15:34
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 25-05-2004 @ 16:27 :
@ luchtballon,

het wordt echt erg met mij... tijdens mn examen zat ik bij een vraag even na te denken en ik kwam er niet echt uit, en ik zat (echt waar!) te denken van wat zou luchtballon hier invullen.... Grumpf, zelfs tijdens het examen denk ik aan wat iemand van een FORUM daar in zou vullen

xxxxx
hahaha

Nouja.. als het helpt..Nog een antwoord kunnen bedenken?
Trouwens, zo geweldig heb ik het nou ook weer niet gedaan hoor Hoewel het wel mooi is (6.1-7.6 streng gecontroleerd). Weet jij wat je ongeveer hebt?
Oud 25-05-2004, 15:35
levi's
levi's is offline
Ik zeg het nu alvast: Allemaal gaan klagen voor wiskunde morgen! Ik moet hoog scoren moet 5.6 halen...
Oud 25-05-2004, 15:44
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 25-05-2004 @ 16:34 :
hahaha

Nouja.. als het helpt..Nog een antwoord kunnen bedenken?
Trouwens, zo geweldig heb ik het nou ook weer niet gedaan hoor Hoewel het wel mooi is (6.1-7.6 streng gecontroleerd). Weet jij wat je ongeveer hebt?
ja, naja, ik zat te denken hóe ik het zou opschrijven.
ik heb ongeveer gekeken, mn 3,7 heb ik sowieso wel en ik schat dat ik ook rond de 50 punten zit. had zelf 51 berekend, maar kan altijd minder zijn, met een beetje geluk is het meer natuurlijk... maar ik had heel veel uit mn samenvattingding maar even fout gerekend omdat ik andere voorbeelden had, en niet wist of die goed zouden zijn. als die wel kloppen heb ik er nog zo'n 4 pt bij.
Oud 25-05-2004, 15:45
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
levi's schreef op 25-05-2004 @ 16:35 :
Ik zeg het nu alvast: Allemaal gaan klagen voor wiskunde morgen! Ik moet hoog scoren moet 5.6 halen...
ik heb geen wiskunde, maar ik wil wel klagen hoor.... als jij zegt wat de klacht moet zijn
Oud 25-05-2004, 15:47
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Energie schreef op 25-05-2004 @ 16:31 :
oww :- O K!! hoge cijfers he!!

tsja 10 is misschien overdreven maar als iemand 2 weken leert moet een voldoende haalbaar zijn toch.. ik zit te stressen voor een 3,4 omdat ik nauwelijks geleerd heb en hoor ik mensen die maanden van te voren leren op de zelfde manier stressen
nou, dan is het je eigen schuld denk, dat je misschien dat cijfer niet hebt... en dat die anderen daar ook om lopen te stressen die langer hebben geleerd... ik denk dat die mensen niks te verwijten valt, die hebben hun best gedaan... Dus loop niet zo te zeuren, of hooguit op jezelf ofzo
Oud 25-05-2004, 16:11
Impry
Impry is offline
Ik heb de moeite genomen om even het desbetreffende stuk over de NVSH over te typen om wat duidelijkheid te scheppen...

Dit stond er in het boekje van Nijgh Versluys

Blz. 12 Bovenaan
Citaat:
De NVSH, omstreden in de jaren '50

Kort na de Tweede Wereldoorlog werd de NVSH (Nederlandse Vereniging voor Seksuele Hervorming opgericht (1946).
Binnen enkele jaren werd de NVSH een massa-organisatie. De NVSH deed aan huwelijksbegeleiding, voorlichting over geboorteregeling, verkocht voorbehoedmiddelen tegen lage prijzen en gaf het blad 'Verstandig ouderschap' uit.
De kerkelijke en politieke leiders keerden zich tegen de activiteiten van de NVSH. Door het Bisschoppelijk Mandement (blz. 21) werd de NVSH in 1954 voor katholieken een verboden organisatie. In 1960 weigerde de KVP-minister van Sociale Zaken en Volksgezondheid een congres van de NVSH over geboorteregeling te openen. En het 'Dagblad voor Noord-Limburg' nam geen blad voor de mond toen het in 1956 schreef: 'Ze heet vereniging voor sexuele hervorming; feitelijk is het een vereniging voor sexuele misvorming. Vaak wordt op een tegennatuurlijke wijze ingegrepen, door allerlei gemene en stiekeme middelen, in de intimiteit van het huwelijksleven, om de conceptie te verhinderen, zonder nochtans de lust te verminderen. '
Blz. 13 Linksbovenaan
Citaat:
Vooral niet-kerkelijken wilden bijvoorbeeld aan geboortebeperking doen. Maar voorbehoedmiddelen konden ze alleen maar verkrijgen door lid te worden van de NVSH. Vooral in het katholieke zuiden voleden zij zich vaak beschaamd op hun heimelijke tocht naar het obscure 'adresje' van de NVSH.

Blz. 35 Rechtsbovenaan
Citaat:
De uitvinding van de pil

(...)

De pil was overigen aanvankelijk alleen bij de NVSH verkrijgbaar, sinds 31 maart 1963. Het zou nog enkele jaren duren voordat ook de meeste katholieken huisartsen de pil gingen voorschrijven, zogenaamd 'om de menstruatie te regelen'.
Oud 25-05-2004, 16:13
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 25-05-2004 @ 16:27 :
@ luchtballon,

xxxxx
dat ha ik idd ook. bij een vraag zat ik zo: als ik dit nou op het forum had gezet, hoe zou er dn geantwoord zijn. ik wist het antwoord wel, maar ging bdenken hoe ik nou moest opschrijven
Oud 25-05-2004, 16:30
soofjuh
soofjuh is offline
Ik heb wel even geklaagd bij LAKS uiteraard nog extra puntjes zijn altijd mee genome maar ik vind om goed te doen had moeilijker verw8. alleen vind ik het op ineternet btje onhandig nakijke je kan alles heel anders formuleren en vaak zit er altijd toch wel iets goeds in.. Dus ik laat het aan de correctors. Ik w8 het wel af.. maar heb een goed gevoel had ut veel moeilijker verw8.
Oud 25-05-2004, 16:30
Barbabob
Barbabob is offline
Citaat:
Impry schreef op 25-05-2004 @ 17:11 :
Ik heb de moeite genomen om even het desbetreffende stuk over de NVSH over te typen om wat duidelijkheid te scheppen...

Dit stond er in het boekje van Nijgh Versluys

Blz. 12 Bovenaan

Blz. 13 Linksbovenaan

Blz. 35 Rechtsbovenaan
Ja idd dat heb ik ook gelezen! Lijkt mij dat er in in iederen boekje wel íets over staat toch? En ja..anders bleef er uiteindelijk 1tje over..dan had je miss de beredenering wel fout..maar iig nog wel een puntje dr bij gesprokkeld
Oud 25-05-2004, 16:38
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Barbabob schreef op 25-05-2004 @ 17:30 :
Ja idd dat heb ik ook gelezen! Lijkt mij dat er in in iederen boekje wel íets over staat toch? En ja..anders bleef er uiteindelijk 1tje over..dan had je miss de beredenering wel fout..maar iig nog wel een puntje dr bij gesprokkeld
nope. Er stond bij mij (wolters noordhoff) echt helemaal niks over.
Ik heb de vraag wel goed idd. En ik had zelfs goed gegokt wat de betekenis moest zijn, dus ik heb de redenatie misschien ook nog wel goed..
Oud 25-05-2004, 16:41
Energie
Energie is offline
Kheb net weer ff die boek afgezocht
nee die NVSH staat nergens in de Boek van "Memo" antikraak beweging enz wel maar de rest ...
Oud 25-05-2004, 16:45
Verwijderd
Citaat:
luchtballon schreef op 25-05-2004 @ 17:38 :
Ik heb de vraag wel goed idd. En ik had zelfs goed gegokt wat de betekenis moest zijn, dus ik heb de redenatie misschien ook nog wel goed..
dan zijn die 1644 klachten toch terecht
Oud 25-05-2004, 16:58
kaisz
kaisz is offline
ik heb 44 punten !!!!!!!! en ik moet een 5.5 halen
ik heb niet heel streng gerekend maar die antwoorden die ik gaf (bij bepaalde vragen) zijn ZEKER goed en het antwoord op inet klopt ook wel, maar mijn goede antwoord staat er niet bij

moeten leraren nou precies nakijken volgens het blaadje?? want we hebben het over GS

(ik het het boek de studie gids van thieme meulenhoff er staat NIETS in over NSVC)

ik heb wel
c
a
f
maar bij 1 verkeerde uitleg (die eerste over nsvc)
Oud 25-05-2004, 16:58
Babette
Babette is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 25-05-2004 @ 17:38 :
Idd, wij hebben ook wolters noordhoff en er stond niks over in.
Heb t slecht gemaakt....zo tussen de 3.5 en 5.0...goed geleerd maja, geschiedenis is absoluut niet mn sterkste kant
Oud 25-05-2004, 17:03
anjali
anjali is offline
Ik begrijp iets niet hoe komen jullie aan zulke hoge cijfers? Hebben jullie de antwoorden soms letterlijk goed allemaal?
En bij de stelopdracht hoe kunnen jullie nou weer weten datjullie dat goed hebben? Iedereen heeft daar toch andere antwoorden?
Oud 25-05-2004, 17:09
Suey
Suey is offline
Citaat:
anjali schreef op 25-05-2004 @ 18:03 :
Ik begrijp iets niet hoe komen jullie aan zulke hoge cijfers? Hebben jullie de antwoorden soms letterlijk goed allemaal?
En bij de stelopdracht hoe kunnen jullie nou weer weten datjullie dat goed hebben? Iedereen heeft daar toch andere antwoorden?
Jah idd, ik weet bij veel antwoorden echt niet of het goed geteld wordt.
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
anjali schreef op 25-05-2004 @ 18:03 :
bij heel veel staat 'het moet erop neer komen dat'. bij voorbeelden die ik moet noemen heb ik idd veel precies hetzelfde als dat ze daar zeggen. bij de stel opdracht worden voorbeelden van goede antw. gegeven, ik heb daar alleen goed gerekend wat ik precies zo heb.
anjali
anjali is offline
Willen jullie is het vragenboekje van vwo geschiedenis http://www.havovwo.nl bekijken en mij vertellen of ik nou gek ben of dat dit examen gewoon SIMPEL is!

Op al die vragen had ik zo antwoord gegeven ik ga ook maar eens een klacht indienen!
Oud 25-05-2004, 17:13
Fantôme
Fantôme is offline
@ impry,

bij mij in het boekje (van thiememeulenhoff) staat hierover niets. in memo ook niet dacht ik.
Oud 25-05-2004, 17:15
Energie
Energie is offline
Citaat:
anjali schreef op 25-05-2004 @ 18:09 :
Willen jullie is het vragenboekje van vwo geschiedenis http://www.havovwo.nl bekijken en mij vertellen of ik nou gek ben of dat dit examen gewoon SIMPEL is!

Op al die vragen had ik zo antwoord gegeven ik ga ook maar eens een klacht indienen!
mwha valt ook wel mee hoor .. gras lijkt altijd groener aan de overkant ..

maar misschien heb je wel gelijk dat ie makkelijker is, als ik em zo ff bekijk lijkt ie ook best wel moeilijk hoor .. maar ben nu ook moe
Oud 25-05-2004, 17:17
jannuhthapannuh
jannuhthapannuh is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 25-05-2004 @ 17:45 :
dan zijn die 1644 klachten toch terecht
Ehm waar kan je kan klagen? En waar zijn er dan eigenlijk zo veel klachten over? Zo moeilijk was het toch niet? Of denk ik er alleen zo over...

Jah ik vind het antwoordmodel wel een beetje eenzijdig..i

Ik weet heel zeker dat op een bepaalde vraag waarom de vakbonden in het begin van de jaren 50 zo sociaal harmonisch waren.. een van de antwoorden was dat ze dachten dat ze zo later meer welvaart ervoor terug kregen...

Staat dat in het antwoordmodel? Neen. Jah hee dat stond zo toch wel in mn boek!

Okey daar ga ik over klagen..

En dat vd NVSH had ik zomaar goed gegokt jeeh..

Verders als ik maar ik klein beetje over het gevraagde weet lul ik er altijd van alles om heen wat me vaak wel heel erg helpt
Ik heb dan volgens mij ook als enigste van mn klas 11 kantjes volgepent..
Oud 25-05-2004, 17:19
Suey
Suey is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 25-05-2004 @ 18:13 :
@ impry,

bij mij in het boekje (van thiememeulenhoff) staat hierover niets. in memo ook niet dacht ik.
In Memo staat er ook niks over.
Oud 25-05-2004, 17:24
Impry
Impry is offline
Dus voor zover ik weet staat het alleen in het boekje van Nijgh Versluys?
Oud 25-05-2004, 17:25
Verwijderd
Citaat:
jannuhthapannuh schreef op 25-05-2004 @ 18:17 :
Ehm waar kan je kan klagen? En waar zijn er dan eigenlijk zo veel klachten over? Zo moeilijk was het toch niet? Of denk ik er alleen zo over...

Jah ik vind het antwoordmodel wel een beetje eenzijdig..i

Ik weet heel zeker dat op een bepaalde vraag waarom de vakbonden in het begin van de jaren 50 zo sociaal harmonisch waren.. een van de antwoorden was dat ze dachten dat ze zo later meer welvaart ervoor terug kregen...

Staat dat in het antwoordmodel? Neen. Jah hee dat stond zo toch wel in mn boek!

Okey daar ga ik over klagen..

En dat vd NVSH had ik zomaar goed gegokt jeeh..

Verders als ik maar ik klein beetje over het gevraagde weet lul ik er altijd van alles om heen wat me vaak wel heel erg helpt
Ik heb dan volgens mij ook als enigste van mn klas 11 kantjes volgepent..
op www.eindexamen.nu

ik heb geklaagd over die NVSH
Oud 25-05-2004, 17:31
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Ik vond hem klote terwijl ik goed geleerd had... hij was ook een btje lang die stellingopdracht vond ik een beetje raar en heb ik dus slecht gemaakt daardoor omdat ik niet precies wist wat ze van je vroegen
Oud 25-05-2004, 17:33
Verwijderd
heb ook even gekeken naar die NVSH, en in mijn boek staat ie inderdaad ook niet. *thiememeulenhoff*. daar heb ik dan dus even lekker over geklaagd
Oud 25-05-2004, 17:33
Impry
Impry is offline
2009 klachten over GS bij het LAKS

Regels voor berichten