![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar je argumenten zijn ok dus als je die ook heb opgeschreven kan dat ook best ok zijn. Niet dat ik er super veel van weet maar dit denk ik. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zo'n commissie maakt een beoordeling. Over Almelo zou men dan kunnen stellen: "De gemeente Almelo doet zijn uiterste best om de kinderen te helpen, maar door vermoeidheid etc. lukt dit niet." Het enigste wat de commissie zou kunnen zeggen is dat de gemeente vooral door zou moeten gaan met het proberen te helpen van de kinderen. Als die burgemeester de boel voor zou liegen zou dit natuurlijk mooi voor hem zijn, want de commissie dacht dat hij er alles aan zou doen voor de kinderen, maar in feite doet hij er zeer weinig aan. Zie ik door de bomen het bos niet meer of is dat enigszijn een begrijpelijk gedachte? haha ![]() Oja ik heb trouwens 51 punten(streng gerekend), dus ik mag toch wel van een voldoende uitgaan, moest een 5 halen dus zit wel snor. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar ja, dan zijn dus beide bronnen niet betrouwbaar. En het ging toch om de meest betrouwbare? Dat blijft nog altijd bron 11 vind ik. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Geschiedenis ging bij mij wel goed. Ik vond op zich niet érg moeilijk. Voor mensen die nog antwoorden willen controleren:
http://www2.citogroep.nl/vo/ex2004/4...05251607258523 Ik heb zelf alleen vluchtig gekeken. Volgens mij is Geschiedenis wel zo´n vak waar niet echt standaard-antwoorden zijn. Mja hopelijk wel voldoende ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
tsja 10 is misschien overdreven maar als iemand 2 weken leert moet een voldoende haalbaar zijn toch.. ik zit te stressen voor een 3,4 omdat ik nauwelijks geleerd heb en hoor ik mensen die maanden van te voren leren op de zelfde manier stressen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Nouja.. als het helpt..Nog een antwoord kunnen bedenken? Trouwens, zo geweldig heb ik het nou ook weer niet gedaan hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb ongeveer gekeken, mn 3,7 heb ik sowieso wel ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb wel even geklaagd bij LAKS uiteraard
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb de vraag wel goed idd. En ik had zelfs goed gegokt wat de betekenis moest zijn, dus ik heb de redenatie misschien ook nog wel goed.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb 44 punten !!!!!!!! en ik moet een 5.5 halen
ik heb niet heel streng gerekend maar die antwoorden die ik gaf (bij bepaalde vragen) zijn ZEKER goed en het antwoord op inet klopt ook wel, maar mijn goede antwoord staat er niet bij moeten leraren nou precies nakijken volgens het blaadje?? want we hebben het over GS (ik het het boek de studie gids van thieme meulenhoff er staat NIETS in over NSVC) ik heb wel c a f maar bij 1 verkeerde uitleg (die eerste over nsvc)
||
Citaat:
Heb t slecht gemaakt....zo tussen de 3.5 en 5.0...goed geleerd maja, geschiedenis is absoluut niet mn sterkste kant ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Willen jullie is het vragenboekje van vwo geschiedenis http://www.havovwo.nl bekijken en mij vertellen of ik nou gek ben of dat dit examen gewoon SIMPEL is!
Op al die vragen had ik zo antwoord gegeven ik ga ook maar eens een klacht indienen! |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar misschien heb je wel gelijk dat ie makkelijker is, als ik em zo ff bekijk lijkt ie ook best wel moeilijk hoor .. maar ben nu ook moe ![]()
||
Citaat:
Jah ik vind het antwoordmodel wel een beetje eenzijdig..i Ik weet heel zeker dat op een bepaalde vraag waarom de vakbonden in het begin van de jaren 50 zo sociaal harmonisch waren.. een van de antwoorden was dat ze dachten dat ze zo later meer welvaart ervoor terug kregen... Staat dat in het antwoordmodel? Neen. Jah hee dat stond zo toch wel in mn boek! Okey daar ga ik over klagen.. En dat vd NVSH had ik zomaar goed gegokt jeeh.. Verders als ik maar ik klein beetje over het gevraagde weet lul ik er altijd van alles om heen wat me vaak wel heel erg helpt ![]() Ik heb dan volgens mij ook als enigste van mn klas 11 kantjes volgepent.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb geklaagd over die NVSH |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Geschiedenis 2 vragen rakker126 | 3 | 26-06-2011 19:01 | |
Algemene schoolzaken |
Vraagje mbt Loting Verwijderd | 13 | 05-01-2005 14:56 | |
Algemene schoolzaken |
vraag over profielen MightyMarcel | 18 | 09-12-2004 16:23 | |
De Kantine |
Geschiedenis of geld? Rerisen Phoenix | 48 | 02-05-2003 10:42 | |
Algemene schoolzaken |
Onderzoeksopdracht Geschiedenis Tweede Fase Triple B[RIP] | 0 | 26-02-2002 22:28 |