Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2004, 00:57
Freshh~
Freshh~ is offline
Hier ik heb eindelijk een foto gevonden van Adam uit Ellen..

maar ik vond John Cusack eest ook niks hoor, maar in eens door een of andere film vond ik hem zo leuk en lief
maar goed ik vind hem er wel op lijken, daarom vind ik hem ook leuk denk ik?
Advertentie
Oud 18-07-2004, 13:10
Severus
Severus is offline
*zucht* Wat kijkt hij lief....

Gisteren trouwens naar "Cousin Bette" gekeken, daarin speelt de Britse acteur Hugh Laurie (die trouwens ook in "Sense & Sensibility" te zien was als Mr. Palmer) - ik vind hem knap en schattig, nog meer mensen hier die 't met me eens zijn?

Hier is 'n foto van 'm:

De Australische acteur Jonathan Hyde vind ik trouwens ook echt een lekker ding - ik leerde 'm voor 't eerst kennen in "Richie Rich" (ja, die film met Macaulay Culkin) en ik smolt meteen. Andere films waarin hij speelde (en waarin ik 'm heb gezien) zijn: "Jumanji", "Anaconda", "Titanic" en "The Mummy." Ik heb 'm trouwens ook al eens gezien in een aflevering van "A Touch Of Frost" en "Midsomer Murders."

Hier is een foto van 'm (ik heb er helaas niet meer of betere kunnen vinden):

*zucht*
Oud 18-07-2004, 15:10
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Severus schreef op 18-07-2004 @ 14:10 :
*zucht* Wat kijkt hij lief....

Gisteren trouwens naar "Cousin Bette" gekeken, daarin speelt de Britse acteur Hugh Laurie (die trouwens ook in "Sense & Sensibility" te zien was als Mr. Palmer) - ik vind hem knap en schattig
Moet je Blackadder eens gaan kijken (hoewel dat momenteel volgens mij niet wordt uitgezonden).

Wat een Alan Rickman obsessie hier trouwens. Nou ja, hij heeft wel een karakteristieke kop natuurlijk.

Ik heb gisteren trouwens de soundtrack van PoA gekocht.
Oud 19-07-2004, 12:52
Verwijderd
Zo he, kijk ik ook een paar dagen niet in dit topic, wordt er lekker op los gespamd Ben nu bezig de boeken te lezen heb net (een kwartier geleden) The Goblet of Fire uitgelezen. En ik moet zeggen, ik vind die boeken echt zo goed. Nog wel beter dan de films, alhoewel Azkaban [de film] ook goed was. Maar goed, ben iig helemaal verslaafd aan het lezen van de HP boeken
Oud 19-07-2004, 14:43
Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 19-07-2004 @ 13:52 :
Zo he, kijk ik ook een paar dagen niet in dit topic, wordt er lekker op los gespamd
Ik zou 't eigenlijk geen spam willen noemen. Gewoon wat off-topic gepraat (onder 'spam' versta ik die vervelende ongewenste e-mailtjes).

Citaat:
Cassiopeia schreef op 19-07-2004 @ 13:52 :
Maar goed, ben iig helemaal verslaafd aan het lezen van de HP boeken
Lees je de Nederlands- of Engelstalige boeken?
Oud 19-07-2004, 15:56
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
@ Sev; jij bent ook nooit online

En wat vind je trouwens van Clive Barker? Niet de boeken, die zijn geniaal, maar de persoon Hij is mooi En lief
Oud 19-07-2004, 16:03
Severus
Severus is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef op 19-07-2004 @ 16:56 :
@ Sev; jij bent ook nooit online
Ehh.... Ik heb de afgelopen dagen niet veel zin gehad om met wie dan ook te chatten (dan word ik altijd zo afgeleid van de andere dingen die ik op 't Internet wil doen), dus heb mijn MSN dan ook even niet aanstaan of iedereen geblokkeerd.

Maarre, ik verschijn gauw, I promise.

Citaat:
Lucky Duck schreef op 19-07-2004 @ 16:56 :
@ En wat vind je trouwens van Clive Barker? Niet de boeken, die zijn geniaal, maar de persoon Hij is mooi En lief
Eh, de naam komt me heel bekend voor, maar ik kan me er geen gezicht bij voorstellen. *zoekt even rond op 't Net* Oeh, die ziet er zwoel en mysterieus uit, een soort van macho (hij kan zo in 'n western met z'n pokerface ).

Dus hij is een schrijver? Dan moet ik wel eens van een van z'n bekendste boeken gehoord hebben, lijkt me. *zoekt* Nee, niks gezien dat me bekend voorkomt. Volgens mij dacht ik vaag altijd dat Barker een acteur was.
Oud 19-07-2004, 16:12
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Severus schreef op 19-07-2004 @ 17:03 :
Ehh.... Ik heb de afgelopen dagen niet veel zin gehad om met wie dan ook te chatten (dan word ik altijd zo afgeleid van de andere dingen die ik op 't Internet wil doen), dus heb mijn MSN dan ook even niet aanstaan of iedereen geblokkeerd.

Maarre, ik verschijn gauw, I promise.

Eh, de naam komt me heel bekend voor, maar ik kan me er geen gezicht bij voorstellen. *zoekt even rond op 't Net* Oeh, die ziet er zwoel en mysterieus uit, een soort van macho (hij kan zo in 'n western met z'n pokerface ).

Dus hij is een schrijver? Dan moet ik wel eens van een van z'n bekendste boeken gehoord hebben, lijkt me. *zoekt* Nee, niks gezien dat me bekend voorkomt. Volgens mij dacht ik vaag altijd dat Barker een acteur was.
Ach, ik sta ook vaak op offline weergeven

edit: en je moet op het moment een gigantisch geduld hebben of weten dat je mij kunt zeggen dat ik m'n bek moet houden als je mij in je MSN hebt Verliefd? Ik? Welnee!

Barbaar Maar hij is homo, dus geen enkele kans En een stuk ouder dan je zou denken als je 'm ziet. En heel lief

Laatst gewijzigd op 19-07-2004 om 16:14.
Oud 19-07-2004, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 19-07-2004 @ 15:43 :
Ik zou 't eigenlijk geen spam willen noemen. Gewoon wat off-topic gepraat (onder 'spam' versta ik die vervelende ongewenste e-mailtjes).

Lees je de Nederlands- of Engelstalige boeken?
Hehe, vandaar ook de achter het woord "gespamd"

Natuurlijk de engelse versie, stukken beter vind ik.

Trouwens, om maar even op het onderwerp van dit moment te reageren (acteurs e.d.), ik vind meestal de rol die een acteur speelt interessanter dan de acteur zelf. Zoals met David Thewlis, dat ik Lupin een leuk personage vind, maar de acteur me verder niet zo heel erg boeit. (alhoewel Alan een uitzondering is haha).
Oud 19-07-2004, 20:06
Severus
Severus is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef op 19-07-2004 @ 17:12 :
edit: en je moet op het moment een gigantisch geduld hebben of weten dat je mij kunt zeggen dat ik m'n bek moet houden als je mij in je MSN hebt Verliefd? Ik? Welnee!
*gooit handen wanhopig in de lucht* Waar ben ik aan begonnen?!?!

Citaat:
Lucky Duck schreef op 19-07-2004 @ 17:12 :
[Barbaar Maar hij is homo, dus geen enkele kans En een stuk ouder dan je zou denken als je 'm ziet. En heel lief
Ik zal me 'ns wat meer in 'm verdiepen, zeker als zijn boeken zo eng zijn als ze zeggen, want ik ben namelijk een liefhebber van horrors en thrillers (zowel in boekvorm als op de film).

Citaat:
Cassiopeia schreef op 19-07-2004 @ 18:02 :
Trouwens, om maar even op het onderwerp van dit moment te reageren (acteurs e.d.), ik vind meestal de rol die een acteur speelt interessanter dan de acteur zelf. Zoals met David Thewlis, dat ik Lupin een leuk personage vind, maar de acteur me verder niet zo heel erg boeit. (alhoewel Alan een uitzondering is haha).
't Is precies hetzelfde voor mij (Alan daargelaten).

Welke Alan films heb je nu trouwens al gezien, of heb je weer 't een en ander uitgesteld?

Laatst gewijzigd op 19-07-2004 om 20:09.
Oud 19-07-2004, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 19-07-2004 @ 21:06 :
't Is precies hetzelfde voor mij (Alan daargelaten).

Welke Alan films heb je nu trouwens al gezien, of heb je weer 't een en ander uitgesteld?
Hehe betrapt

Heb HP 1+2 gekeken terwijl ik met een project bezig was, dus dat telt eigenlijk niet. Het enige wat ik doe is slapen en lezen Mijn doel is Michael Collins deze week te kijken (oi ik weet nu al dat ik dat toch weer uit ga stellen). Ow ja en Sense and Sensibily heb ik ook gekeken, alleen niet helemaal..maar dat komt ook nog wel (ooit).

Ben nu Azkaban aan het downloaden, hij moet nog 14 minuten
Oud 19-07-2004, 22:01
Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 19-07-2004 @ 21:11 :
Hehe betrapt
Ik ben niet voor niets een Slytherin.

Citaat:
Het enige wat ik doe is slapen en lezen Mijn doel is Michael Collins deze week te kijken (oi ik weet nu al dat ik dat toch weer uit ga stellen). Ow ja en Sense and Sensibily heb ik ook gekeken, alleen niet helemaal..maar dat komt ook nog wel (ooit).
Je komt niet toe aan 't kijken van de DVD's omdat je bezig bent met de "HP" boeken, niet? In dat geval - niets om je voor te schamen, ik liet ook even alles liggen toen ik met de boeken bezig was. "Order of the Phoenix" is echt een geweldig boek, veel plezier met 't lezen daarvan!

Citaat:
Ben nu Azkaban aan het downloaden, hij moet nog 14 minuten
Ach, jij ook al? Igor (die heeft hier maar af en toe gepost) was daar ook al mee bezig - volgens mij kan men de film nu gemakkelijker downloaden, niet meer zoveel mensen willen hem tegelijkertijd hebben (want de meesten hebben 'm nu al).

*gaat naar bed om bij te komen van het mindblowende MSN-gesprek met Lucky Duck*
Oud 19-07-2004, 22:32
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Severus schreef op 19-07-2004 @ 21:06 :
*gooit handen wanhopig in de lucht* Waar ben ik aan begonnen?!?!

Ik zal me 'ns wat meer in 'm verdiepen, zeker als zijn boeken zo eng zijn als ze zeggen, want ik ben namelijk een liefhebber van horrors en thrillers (zowel in boekvorm als op de film).

Je hebt 't gemerkt Maar weest gerust; erger kan 't volgens mij niet meer worden

Je moet Thief of Always/Dief van Altijd echt eens lezen Het is mijn all time favourite Ik slaap zelfs met dat boek... En er staat 'to Yola, best wishes, Clive Barker' in

Maar ook Abarat is erg leuk
Oud 19-07-2004, 22:33
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
[geheel offtopic en doelloos, maar iig Sev zal er wat van snappen]

Man, wat ben ik moe van mezelf...

[/geheel offtopic en doelloos]
Oud 21-07-2004, 12:09
Verwijderd
Goh dit topic zakt aardig.. Even een upje maar;

Wat is jullie favoriete film en/of Harry Potter boek?

Ik kan het nu nog niet zeggen aangezien ik nog met "The order of the Phoenix" bezig ben, maar mijn favoriete film is natuurlijk wel "Azkaban"
Oud 21-07-2004, 12:27
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
boek: Goblet of Fire
film: Azkaban
Oud 21-07-2004, 12:56
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 21-07-2004 @ 13:09 :
Goh dit topic zakt aardig.. Even een upje maar;

Ik kan het nu nog niet zeggen aangezien ik nog met "The order of the Phoenix" bezig ben, maar mijn favoriete film is natuurlijk wel "Azkaban"
Juh, vast mijn schuld Dankzij mij is Severus zo ontzettend moe geworden dat ze niet meer in 't topic komt

Maar goed, terug ontopic -voor zover dat hier mogelijk is-; film wordt toch Azkaban en boek PoA of OotF. Daar kan ik niet helemaal uit kiezen
Oud 23-07-2004, 12:13
Severus
Severus is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef op 19-07-2004 @ 23:33 :
Man, wat ben ik moe van mezelf...
*schrijft LD een sinistere hoeveelheid valium voor* Nee, slik maar gerust, maak je maar niet bang - word je rustig van.

Citaat:
Cassiopeia schreef op 21-07-2004 @ 13:09 :
Ik kan niet kiezen tussen "The Goblet of Fire" en "The Order of the Phoenix", want beide boeken zijn erg goed en spannend.

Wat betreft de films.... ach, ik ga maar voor "Chamber of Secrets", ook al haat ik Lockhart zo erg - in "CoS" is 't acteerwerk beter dan in "The Philosopher's Stone" en bovendien heb je er ook niet mee te maken met Professor Quirrel (die ik nog meer haat dan Lockhart). Plus.... we hebben natuurlijk de supergeweldige scčne waarin Snape Lockhart eens goed laat zien wie de beste vechter is en daarmee ook de beste keus voor de DADA baan.

Ik ga niet "Prisoner of Azkaban" kiezen om alleen maar de Snape en Hermione scenes - ik kijk naar de films als geheel, en dan vind ik dat "Chamber of Secrets" toch het sterkste is van alle tot nu toe gemaakte "HP" films.

Citaat:
Lucky Duck schreef op 21-07-2004 @ 13:56 :
Juh, vast mijn schuld Dankzij mij is Severus zo ontzettend moe geworden dat ze niet meer in 't topic komt
Onder andere, ja. Maar ook omdat ik nu iedere morgen om 7 uur moet gaan opstaan om vervolgens om 8 uur bessen te gaan plukken, tot en met 12 uur (krijg je rugpijn van, man! ).

Ik hoop trouwens dat iedereen niet vergeten heeft om gisteravond "Quigley Down Under" op te nemen? Ik heb 't opgenomen, en even het eerste half uurtje bekeken voordat ik werkelijk naar bed ging - het zag er goed uit! De film zelf lijkt me bagger, maar in ieder geval duizend keer beter dan dat saaie "Robin Hood: Prince of Thieves." Maar wanneer het op Alan goodness aankomt, zit je met deze film goed. *zwijmel* Ik denk dat Elliott Marston heel hoog op mijn lijstje van favoriete Alan personages gaat komen, maar ik wacht maar even met een definitief oordeel vellen tot ik de film helemaal heb gezien.

*gaat de film straks afkijken*
Oud 24-07-2004, 12:12
Verwijderd
Bleggh, ben Quigley Down Under vergeten op te nemen. Beetje jammer, maar gelukkig heb ik nog genoeg films met Alan en co.

Heb ook net vandaag The Order of the Phoenix uitgelezen. Vind het ook een erg mooi boek, alleen jammer dat
Spoiler

Maar ik denk dat mijn favoriete boek toch wel The Goblet of Fire wordt. Want in TOFTF ergerde ik me soms behoorlijk aan Harry's pubergedrag Maar gelukkig werd dat tegen het einde wel wat minder.

*verheugt zich nu al op de volgende HP boeken*
Oud 25-07-2004, 12:50
Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 24-07-2004 @ 13:12 :
Bleggh, ben Quigley Down Under vergeten op te nemen. Beetje jammer, maar gelukkig heb ik nog genoeg films met Alan en co.

Ik heb "Quigley Down Under" inmiddels gezien, en ik vind Elliott Marston een schatje! Vooral in zijn eerste scene, waarin je hem ziet lopen en de manier waarop Alan daar met zijn heupen wiegt en hoe slank hij is.... *ZUCHT*

Alleen vind ik het volgende érg klote:
Spoiler

By the way, mensen - ik zag net een trailer van de film "Arthur" (die komt op 29 juli in de bioscoop), en toen zag ik daar een bekend gezicht voorbij komen. Ik dacht: "Hee, is dat niet Clive Owen?!" En.... ja, 't is Clive Owen! Jullie kennen 'm vast wel niet, maar ik ken hem uit de film "Close My Eyes", waarin hij samen met Alan Rickman te zien is ('t is die film over de relatie tussen broer en zus).

Ik ben benieuwd hoe hij in "Arthur" is - ik denk dat ik donderdag meteen de film ga bekijken, zeker omdat ik de boeken van de legende heb gelezen en die ook heel leuk vind.
Oud 25-07-2004, 17:41
Verwijderd
Ja ik schaam me ook diep dat ik het vergeten ben, maar hij kwam ook op zo'n raar tijdstip op tv (oke geen excuus, maar toch...)

Maar gister was A Fish Called Wanda op tv, en daar speelde Kevin Kline in mee (John Clees en Jamie Lee Curtis vind ik ook zeer ). Dat is ook wel een beetje een redelijke vervanging voor QDU. Had hem al wel eerder gezien, maar ik hij blijft leuk vind ik

edit: ik ga wel even op zoek naar pics van QDU, ben toch wel benieuwd ernaar geworden hehe.

Laatst gewijzigd op 25-07-2004 om 17:45.
Oud 25-07-2004, 21:36
Freshh~
Freshh~ is offline
quigley down under heb ik alleen het begin stuk gezien, maar alan zag er wel goed uit (daar doel ik vooral qua lichaam op)

en a fish called wanda ik wilde hem al een hele tijd gezien, want had hem nog nooit gezien..
Kevin kline heeft er ook een oscar voor gewonnen, maar wat een heerlijke vent (alleen qua uiterlijk ičtsjes minder in die film )
Oud 26-07-2004, 10:39
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Arthur lijkt me trouwens helemaal geen goeie film... Echt zo'n 'hoe verkracht ik een goed verhaal'-film. Maar dat kan ook deels komen doordat Keira Knightley (hoe schrijf je dat ) erin speelt. Ik haat haar. Ze is ongeveer even oud als ik en heeft met bijna al mijn favoriete acteurs samen gespeeld. Het is niet eerlijk.
Oud 26-07-2004, 10:53
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef op 26-07-2004 @ 11:39 :
Arthur lijkt me trouwens helemaal geen goeie film... Echt zo'n 'hoe verkracht ik een goed verhaal'-film. Maar dat kan ook deels komen doordat Keira Knightley (hoe schrijf je dat ) erin speelt. Ik haat haar. Ze is ongeveer even oud als ik en heeft met bijna al mijn favoriete acteurs samen gespeeld. Het is niet eerlijk.
het is the real story behind the legend, hč?
Ja, ik ben ook niet al te dol op miss Knightley, en de manier waarop ze Guinevere neerzet, in lederen bikini in the middle of f*cking winter...met pijl en boog, ik weet niet of Guinny dat wel deed as a lady of the royal court.........
Oud 26-07-2004, 18:59
Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 25-07-2004 @ 18:41 :
Maar gister was A Fish Called Wanda op tv, en daar speelde Kevin Kline in mee (John Clees en Jamie Lee Curtis vind ik ook zeer ). Dat is ook wel een beetje een redelijke vervanging voor QDU. Had hem al wel eerder gezien, maar ik hij blijft leuk vind ik
"A Fish Called Wanda" heb ik héééél lang geleden gezien, in een grijs verleden. Ik herinner me er eigenlijk niets meer van, behalve dat Michael Palin's personage iets met een dierentuin of jungle of safari had ofzo. Ik moet die film ook weer 'ns bekijken - ik moet 'm de eerste keer gezien hebben rond mijn 13e ofzo, maar toen vond ik er niet veel aan (ook al vond ik Kevin Kline toen al knap). Hopelijk vind ik de film nu wat leuker.

Citaat:
Freshh~ schreef op 25-07-2004 @ 22:36 :
quigley down under heb ik alleen het begin stuk gezien, maar alan zag er wel goed uit (daar doel ik vooral qua lichaam op)
Ja, zeker! Zo goed gekleed, zo slank, zo knap.... En zijn snor vind ik daar mooier en leuker dan die snor die hij in "Truly, Madly, Deeply" had. Sexy, sexy, sexy....

Citaat:
Arthur lijkt me trouwens helemaal geen goeie film... Echt zo'n 'hoe verkracht ik een goed verhaal'-film.
Nu ik in Mikro Gids gelezen heb dat men zich in de film niet echt aan de originele legende houdt, heb ik er ook een beetje m'n twijfels over. Maar ik wil de film toch zien, gewoon uit nieuwsgierigheid.

Citaat:
Maar dat kan ook deels komen doordat Keira Knightley (hoe schrijf je dat ) erin speelt. Ik haat haar. Ze is ongeveer even oud als ik en heeft met bijna al mijn favoriete acteurs samen gespeeld. Het is niet eerlijk.
Keira Knightley is een paar weken jonger als ik ( ) - ze is geboren op 26 maart 1985 in Teddington, Groot-Brittannië. Ongelooflijk - ze ziet er uit als iemand van 25 ofzo.

Ik haat haar niet echt ofzo, maar vooral haar rol in "Love Actually" deed me haar ervan verdenken dat ze in het echte leven oppervlakkig is en je misschien zo zou laten vallen als ze er zelf beter van wordt. En Freddie (mijn Britse e-mail buddy die ergens in de 50 is en veel verstand heeft van films en acteurs/actrices) vertelde mij dat zij ook nog nogal posh is, dus ze is waarschijnlijk een type waarbij ik me niet op mijn gemak zou voelen.

Maar in "PotC" viel ze dan weer mee....
Oud 26-07-2004, 22:07
Severus
Severus is offline
Oeh, kijk eens wat ik nu weer gevonden heb:

*smelt helemaal en valt in katzwijm*

Klik hier voor een lekkere foto van Kevin Kline!

Oeh, oeh, oeh! *raakt bewusteloos door ademnood*

Oud 26-07-2004, 22:11
Severus
Severus is offline
...Hmm.... blijkbaar staat die site geen hotlinking toe.

Ga dan maar hier naar toe:

http://www.probertencyclopaedia.com/CYKA.HTM

En scroll dan net zo lang naar beneden tot je Kevin langs ziet komen.
Oud 26-07-2004, 22:14
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Ey! Wat is er mis met Rickman! ik wil Kline niet!
Oud 26-07-2004, 23:09
Freshh~
Freshh~ is offline
hč bah, severus ik vind snorren niet leuk
ik ga op zoek naar een mooie foto van kevin kline

oh trouwens heb je de film in and out weleens gezien, daar is hij knap en die film is echt heel leuk

en hyperspeed hou je mond, kline is OOK heel erg leuk
Oud 27-07-2004, 07:39
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 27-07-2004 @ 00:09 :
ik ga op zoek naar een mooie foto van kevin kline

oh trouwens heb je de film in and out weleens gezien, daar is hij knap en die film is echt heel leuk

en hyperspeed hou je mond, kline is OOK heel erg leuk
Kom op, in In & Out is zelfs Tom Selleck leuk
Oud 27-07-2004, 09:27
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef op 27-07-2004 @ 08:39 :
Kom op, in In & Out is zelfs Tom Selleck leuk
Oud 27-07-2004, 13:56
Severus
Severus is offline
Citaat:
Hyperspeed schreef op 26-07-2004 @ 23:14 :
Ey! Wat is er mis met Rickman! ik wil Kline niet!
Dat ik Alan worship, wil niet zeggen dat mijn ogen gesloten zijn voor andere knappe mannen.

Citaat:
Jammer voor jou, want ik vind snorren zeer sexy en val er vrijwel altijd op.

Citaat:
Ik heb die film 2x gezien, en die is inderdaad heel leuk! 't Was wel raar om Tom Selleck zonder zijn trademark snor te zien, maar hij zag er best sexy uit zonder snor. Wel cool om Kevin & Tom te zien zoenen met elkaar, dat staat in mijn geheugen gegrift!
Oud 28-07-2004, 08:39
Verwijderd
Een tijdje terug zou Thelma and Louise op tv komen, maar werd verstoten door The January Man.. Maaar nu komt TAL eindelijk toch nog op tv.

Thelma And Louise: Vrijdag, Yorin om 20.30 uur

Trouwens, er zijn hier ook een aantal "Ellen"-kijkers toch, wanneer is Ellen's coming out eigenlijk? Hehe, ja was ik even nieuwsgierig naar.
Oud 28-07-2004, 10:40
Freshh~
Freshh~ is offline
ja eindelijk! echt stom dat thelma and louise er verleden keer niet was, maar wel toevallig dat er dan een film met Alan kwam

nee maar ik kijk altijd ellen maar ik moet het elke nacht kijken, omdat ik s'avonds werk..
maar ehm ze zitten nu in 1995 en haar comingout is pas in 1997 en oh ja weet je er is in 1997 ook een aflevering met emma thompson (die ook lesbisch is dacht ik )
die wil ik wel zin

ik hoop ook niet dat ze er mee stoppen als de vakantie is afgelopen (adam is ook zo poepig )
Oud 28-07-2004, 21:00
Verwijderd
Mja, ik kijk Ellen ook meestal snachts, de avond aflevering mis ik meestal (jaja soms zijn hh wel handig)

Zat even te zoeken naar die ep van Ellen met Emma Thompson, en toen heb ik een grappig artikel gevonden.

Ja ik hoop ook dat ze Ellen blijven uitzenden, vast wel toch, er zijn nog zo veel afleveringen van. In het begin van de serie vond ik Adam nog niet zo oke, maar nu ziet hij er idd heel lievig uit
Oud 31-07-2004, 23:54
Aurora
Aurora is offline
uche uche uche

Sorry als iemand anders deze al 100 keer heeft gepost.
Oud 01-08-2004, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Aurora schreef op 01-08-2004 @ 00:54 :
uche uche uche

Die 2e foto .

GRRR, had Thelma and Louise opgenomen (naja had mn moeder gedaan), staan de laatste 5 minuten er niet op Terwijl ik dat nou net een van de beste scenes van de hele film vind Op zich wel een goed excuus om hem op dvd te kopen natuurlijk
Oud 01-08-2004, 12:59
Aurora
Aurora is offline
Cassiopeia, waar komt die quote uit je sig vandaan?

En ben ik de enige die het haar van Rupert helemaal geweldig vindt op deze foto?

Oud 01-08-2004, 13:00
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Severus schreef op 27-07-2004 @ 14:56 Wel cool om Kevin & Tom te zien zoenen met elkaar, dat staat in mijn geheugen gegrift! [/B]
Wie wat waar?!?!
Oud 01-08-2004, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Aurora schreef op 01-08-2004 @ 13:59 :
Cassiopeia, waar komt die quote uit je sig vandaan?

En ben ik de enige die het haar van Rupert helemaal geweldig vindt op deze foto?

[afbeelding]

"You fool," said Lupin softly. "Is a schoolboy grudge worth putting an innocent man back inside Azkaban?"

BANG! Thin, snakelike cords burst from the end of Snape's wand and twisted themselves around Lupin's mouth, wrists, and ankles; he overbalanced and fell to the floor, unable to move. With a roar of rage, Black started toward Snape, but Snape pointed his wand straight between Black's eyes.

"Give me a reason," he whispered. "Give me a reason to do it, and I swear I will."

(Harry Potter and the Prisoner of Azkaban)

Daar komt de quote vandaan

En nee, je ben niet de enige die zn haar daar geweldig vindt , lekker nonchalant..

hm stiekem ben ik op het moment wat meer Susan Sarandon obsessed, dan Alan (maar Alan is wel een blijvertje natuurlijk, hehe
Oud 01-08-2004, 17:11
Aurora
Aurora is offline
Susan S rox my sox as well

Ik kan me heel die scene niet meer herinneren moet ik zeggen, maar die quote is erg inspirerend op zich..
Oud 01-08-2004, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Aurora schreef op 01-08-2004 @ 18:11 :
[B]Susan S rox my sox as well

Ik kan me heel die scene niet meer herinneren moet ik zeggen, maar die quote is erg inspirerend op zich..
Ik heb erg mooie pics van haar gevonden, voor mn computer achtergrond. Als ik ze zo nog weer kan vinden, post ik ze hier wel even. (we moeten dit topic toch een beetje levend houden haha )

Hehe, en je kan de quote ook op meerdere manieren interpreteren.

Laatst gewijzigd op 01-08-2004 om 18:28.
Oud 01-08-2004, 18:47
Verwijderd
Haha, dit is een beetje anders dan Alan en co, maar ik hoop dat jullie me het kunnen vergeven

@Aurora; deze pics bedoelde ik dus:

Hmm jammer, de foto die ik het mooist vind kan ik zo even niet vinden..
Oud 01-08-2004, 21:54
Aurora
Aurora is offline
Mooie foto's

Wist je trouwens dat het erg moeilijk is Draco/Harry slash te schrijven?
Oud 02-08-2004, 19:30
Freshh~
Freshh~ is offline
susan sarandon
zeker een van mijn favoriete actrice en zeker mooie foto's

Wel jammer dat je het laatste stuk gemist hebt..
ik had hem opgenomen en de helft gezien, al ben ik alleen bang dat bij mij ook het laatste stukje er niet op staat..

en het haar van rupert vindt ik ook enorm sexy
Oud 02-08-2004, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Freshh~ schreef op 02-08-2004 @ 20:30 :
susan sarandon
zeker een van mijn favoriete actrice en zeker mooie foto's

Wel jammer dat je het laatste stuk gemist hebt..
ik had hem opgenomen en de helft gezien, al ben ik alleen bang dat bij mij ook het laatste stukje er niet op staat..

en het haar van rupert vindt ik ook enorm sexy
Ach, ik ga hem morgen denk ik toch wel op dvd kopen. Was ik sowieso al van plan, kan ik hem lekker vaak kijken .

Hehe, grappig hoe het topic onderwerp steeds verschuift, tis meer een "aanbid" topic geworden .
Oud 02-08-2004, 20:10
Severus
Severus is offline
Citaat:
Aurora schreef op 01-08-2004 @ 00:54 :
uche uche uche

Lekkerrrr, danke sehr.

Citaat:
Aurora schreef op 01-08-2004 @ 14:00 :
Wie wat waar?!?!
In de film "In & Out" - alleen geen tongzoen, helaas.

Om maar even te reageren op de discussie over Susan Sarandon: ik vind haar een goede actrice, al behoort ze niet tot mijn favoriete actrices. Ik vond haar het leukst (en het best) in: "Dead Man Walking", "Stepmom", "Little Women" en "The Witches of Eastwick."

Dit heb ik trouwens net gepost in een topic op White Flag (sorry, ik had geen zin om te gaan vertalen):

Okay, maybe not strictly on-topic, but.... which actors/actresses would you like to see in the 5th, 6th and 7th film? Name at least five.

This is my list (if there's a name you don't recognise, just click on the name):

1. Ian McKellen
2. Adrien Brody
3. Anthony Stewart Head
4. Liam Neeson
5. Gabriel Byrne
6. Ian Richardson
7. Gerard Butler
8. Hugh Laurie
9. Timothy Dalton
10. Jeremy Northam
11. Colin Firth
12. Jeremy Clyde
13. Anthony Hopkins
14. Geoffrey Rush
15. Jonathan Pryce
16. Nathaniel Parker
17. Ioan Gruffudd
18. David Wenham
19. Liam Cunningham
20. Ben Kingsley

Rather extensive list, I know.

As for actresses, I can't come up with that many - only Kate Winslet, Joely Richardson, Elizabeth Hurley, Helena Bonham Carter and Helen Mirren spring to mind. And speaking of Helen Mirren, I think she would make an *excellent* Umbridge (Helen excels at playing bitches).

Pretty creepy fact: Helen Mirren could be my aunt's twin when it comes to outward appearance (but luckily, my aunt is anything but strict or bitchy)! hock:

Further.... I would also like to say this:

- Ian Richardson would've made a better Fudge than Robert Hardy;
- When I read the books, I always pictured nowadays' Lupin to look like Liam Neeson, while I pictured a younger Lupin like Adrien Brody. And I pictured Percy Weasley with a face like Ioan Gruffudd's.
- With that especially that nose of his (and structure of his face, too), Adrien Brody could well play Snape in the flashbacks to when Snape was young.
- Both Helena Bonham Carter and Elizabeth Hurley could play Bellatrix Lestrange, but Helena Bonham Carter would be the best choice of the two for the role - I've seen her in a film where she was an unstabile and dangerous woman, and so I think she wouldn't be a bad Bellatrix.
- Anthony Stewart Head, Gabriel Byrne, Timothy Dalton, Jeremy Pryce and Ben Kingsley would be excellent as supporters of Voldemort, even Death Eaters.
- Geoffrey Rush would be good as some crazy character - perhaps as one of the prisoners of Azkaban (who've gone starkers with the Dementors around them). When Lucius and co. escape from Azkaban in book 6, perhaps an other fellow (crazy) prisoner will be mentioned, which should be Geoffrey Rush in the film.
- Joely Richardson would've been a much better choice to play Harry's mum than the woman they used in the first film.
- Hugh Laurie, Jeremy Clyde, Liam Cunningham and Nathaniel Parker would be good as either Ministry workers or members of the Order of the Phoenix.

Eh.... well, that is everything, I suppose. I hope someone posts their list too, the "HP" section should liven up a bit.

Ik zou zelf benieuwd zijn hoe jullie lijstje(s) eruit ziet - hebben we meteen ook wat om over te kletsen in dit topic.

Op de nieuwsgroep alt.fan.harry-potter heb ik een bericht gepost met de volgende vraag:

Welke acteur lijkt jullie het meest geschikt om de jongere versie van Snape te spelen in de film over 'Order of the Phoenix'?

Ikzelf vind dus Adrien Brody het meest geschikt (ook al is hij een Amerikaan en ergens in de 30) om de Snape te spelen in de flashbacks. Die grote neus van hem, de vorm van gezicht (bijna hetzelfde als bij Alan Rickman), etc. maken hem daar geschikt voor. Met zijn leeftijd is hij eigenlijk te oud om tiener Snape te spelen (maar hij zou wel goed Death Eater Snape kunnen spelen, die is dan in de 20) - maar met een goede dosis make-up en wat afvallen kan dat misschien best wel lukken.

Ik vind dat Brody van zichzelf een beetje te engelachtig eruitziet en te onschuldig kijkt (past niet bij Snape) - maar hij heeft tegelijkertijd wel iets droevigs over zich, dat past dan wel weer bij Snape (want tiener Snape en twintiger Snape hadden een miserabel leven en voelden zich ook miserabel). Ik weet niet hoe Brody eruitziet wanneer hij kwaad is of zuur kijkt, maar ik denk dat hij dat wel geloofwaardig zou kunnen zijn in de rol van Snape.

En.... last but not least, hier drie foto's van Brody:

Zo, en nou ben ik benieuwd naar wie jullie geschikt zouden vinden om een jongere Snape te spelen.
Oud 02-08-2004, 22:14
Severus
Severus is offline
Oei, ik heb een oude 'obsessie' herontdekt. Kijk maar eens op de 6e pagina van het topic over Bassie & Adriaan. Ik ben niet meer normaal, lijd ernstig aan het 'shipper syndroom (en villain syndroom)....

Oud 02-08-2004, 22:33
Aurora
Aurora is offline
Ah damn, ik wil absoluut nog geen spoilers over boek 6 lezen eigenlijk

Enie-weej, Brody als jonge Snape? Hmmmzz dat moet ik zien voordat ik daar iets nuttigs over kan zeggen

Ik ben erg benieuwd wie Umbridge gaat spelen. Wát een verschrikking dat mens zeg
Oud 03-08-2004, 06:38
Severus
Severus is offline
Citaat:
Aurora schreef op 02-08-2004 @ 23:33 :
Ah damn, ik wil absoluut nog geen spoilers over boek 6 lezen eigenlijk
Wat ik ook gezegd heb over boek 6, zijn geen of amper spoilers - er is maar heel weinig bekend over boek 6.

Citaat:
Aurora schreef op 02-08-2004 @ 23:33 :
Ik ben erg benieuwd wie Umbridge gaat spelen. Wát een dat mens zeg
Helen Mirren lijkt me de beste.

Regels voor berichten