Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2004, 15:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Snoeps schreef op 16-06-2004 @ 16:05 :
geen idee
Je bent 13, dan is dat heel normaal hoor.
Advertentie
Oud 16-06-2004, 15:54
loveflower
loveflower is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-06-2004 @ 16:53 :
Je bent 13, dan is dat heel normaal hoor.
Voor een meisje is dat anders denk ik.
Oud 16-06-2004, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 16-06-2004 @ 01:01 :
Dan kun je alles met een kut wel neuken -_-
Je begint de mannenmentaliteit door te krijgen.
Oud 16-06-2004, 17:53
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
robuez schreef op 15-06-2004 @ 19:23 :
u-hu ik ken dr een heeeel goed, and thats me!
heb wel genoeg van die onbetrouwbare gluiperds! die hebben me al genoeg verdriet gedaan
nee geef mij maar een lieve zorgzame jongen
of ben ik nu een uitzondering
Je bent een uitzondering. Serieus.
Oud 16-06-2004, 18:32
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-06-2004 @ 14:22 :
Je komt nogal gefrustreerd over. Dat 1 persoon je besodemieterd heeft betekent niet dat alle meiden zo zijn.
Zijn er 5,en bovendien meteen allemaal, En als ik zie wat er met vriend(in)en om me heen gebeurt op relatiegebied, snap ik ECHT niet wat dan het leuke gedeelte van de relatie moet wezen.
Oud 16-06-2004, 18:48
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 12-06-2004 @ 13:14 :

- Kieskeurig?
- extreem verlegen?
- gruwelijk lelijk? (niet lullig opvatten aub)
- meteen op zoek naar de ware, maar nog niet gevonden
- in de omgeving en omstreken zijn simpelweg geen geschikte meiden/jongens te vinden
- teveel slechte relatie's gehad, je begint er niet meer aan of heb de moed opgegeven
- m'n "type" is gewoon onvindbaar
- ik heb absoluut geen idee

Lucht je hart...waardoor denk jij dat je nog vrijgezel bent?
Nou kieskeurig ben ik zeker. Maar dat komt omdat ik geen genoegen neem met iemand die niet enigszins interessant is. En aangezien er niet zo heel veel interessante mensen in deze stad wonen, wordt het nogal moeilijk. Echt verlegen ben ik niet, wel bang om iets verkeerd te doen. Bijvoorbeeld zoenen. Ik zoen niet zo gauw met iemand gedeeltelijk omdat ik bang ben dat ik tegen val. Onzin natuurlijk want ik heb nu al met 3 jongens gezoend en zo afgrijselijk was het ook weer niet. Hoe dan ook, echt lelijk. Tja, ik ben niet een van de knapste. Maar om nou te zeggen dat ik oerlelijk ben? Op zoek naar de ware ben ik al niet meer. Ik heb min of meer de hoop opgegeven. Het klinkt heel kinderachtig en triest om te zeggen dat ik diegene al gevonden heb. Maar de timing is er steeds niet. En afgezien van die ene persoon is mijn type inderdaad bijna onvindbaar. Óf als ik hem vind, onbereikbaar. Er staat me altijd wel íets in de weg. Meestal ben ikzelf het obstakel. Raar hè?
Oud 16-06-2004, 19:22
loveflower
loveflower is offline
Ik ben lelijk, dom en kansloos
Oud 16-06-2004, 19:29
thalia
thalia is offline
Citaat:
Methuus schreef op 15-06-2004 @ 20:07 :
Maar je zoekt toch eerder 'n intelligente studente?
Wie zegt dat 16-jarigen geen intelligente studentes kunnen zijn?
Oud 16-06-2004, 19:32
Weylyn
Weylyn is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 16-06-2004 @ 01:48 :
Mailen, gooi je hengel en je hart naar haar en wacht af...of ze bijt
Met die methode heb ik het zo ondertussen wel gehad. Vrouwen schijnen de neiging te hebben om ons mannen nogal lullig af te wijzen. De enige die me ooit een beetje heeft ontzien is een goede vriendin van me, maar die kende me ook al 3 jaar.
Oud 16-06-2004, 19:33
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
thalia schreef op 16-06-2004 @ 20:29 :
Wie zegt dat 16-jarigen geen intelligente studentes kunnen zijn?
Ik ken geen enkele zestienjarige die al aan 'n universiteit zit.
Oud 16-06-2004, 19:36
thalia
thalia is offline
Citaat:
Methuus schreef op 16-06-2004 @ 20:33 :
Ik ken geen enkele zestienjarige die al aan 'n universiteit zit.
Studente hoeft niet universtiteit of hoge school te zijn.

En wat niet is, kan nog komen!

Laatst gewijzigd op 16-06-2004 om 19:51.
Oud 16-06-2004, 19:40
Jarahh
Jarahh is offline
Waarom ben je vrijgezel?

Als ik dat wist, dan was ik het niet meer.
Oud 16-06-2004, 19:57
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
thalia schreef op 16-06-2004 @ 20:36 :
Studente hoeft niet universtiteit of hoge school te zijn.

En wat niet is, kan nog komen!
De rest zijn scholieren imho, Hogeschool tot daar aan toe, maar studenten, dat zijn eigenlijk alleen universiteits-studenten.
Oud 16-06-2004, 20:00
thalia
thalia is offline
Citaat:
Methuus schreef op 16-06-2004 @ 20:57 :
De rest zijn scholieren imho, Hogeschool tot daar aan toe, maar studenten, dat zijn eigenlijk alleen universiteits-studenten.
Bij ons valt dat allemaal onder studenten, volgens mij toch ...
Oud 16-06-2004, 20:03
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
thalia schreef op 16-06-2004 @ 21:00 :
Bij ons valt dat allemaal onder studenten, volgens mij toch ...
Denk dat nare man daar ook niet mee akkoord gaat gaan, maar soit.

Lang leve België en de échte studenten.
Oud 16-06-2004, 20:07
thalia
thalia is offline
Citaat:
Methuus schreef op 16-06-2004 @ 21:03 :
Denk dat nare man daar ook niet mee akkoord gaat gaan, maar soit.

Lang leve België en de échte studenten.
Dan ben ik blijkbaar de enige Belg die mensen in het aso onder studenten reken ...
Oud 16-06-2004, 20:16
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
thalia schreef op 16-06-2004 @ 21:07 :
Dan ben ik blijkbaar de enige Belg die mensen in het aso onder studenten reken ...
Mensen in 't ASO zijn gewone middelbare scholieren. Alsof bvb mensen die Menswetenschappen studeren (humane wetenschappen of whatever ze 't nu noemen) studenten zijn. Student, dan zit je ofwel op 'n hogeschool ofwel aan 'n universiteit. Middelbaar, dat zijn écht wel scholiertjes hoor.
Oud 16-06-2004, 20:19
thalia
thalia is offline
Citaat:
Methuus schreef op 16-06-2004 @ 21:16 :
Mensen in 't ASO zijn gewone middelbare scholieren. Alsof bvb mensen die Menswetenschappen studeren (humane wetenschappen of whatever ze 't nu noemen) studenten zijn. Student, dan zit je ofwel op 'n hogeschool ofwel aan 'n universiteit. Middelbaar, dat zijn écht wel scholiertjes hoor.
Humane wetenschappen idd, geen idee waarom ze dat zo noemen tegenwoordig...

Over een tweetal jaartjes zijn wij wel volwaardige studenten dan

De meesten uit mijn klas iig dan toch. (Die zin die klopt niet volgens mij.)
Oud 16-06-2004, 20:27
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
thalia schreef op 16-06-2004 @ 21:19 :
Humane wetenschappen idd, geen idee waarom ze dat zo noemen tegenwoordig...

Over een tweetal jaartjes zijn wij wel volwaardige studenten dan

De meesten uit mijn klas iig dan toch. (Die zin die klopt niet volgens mij.)
Mja, maar voorlopig geen hoge dunk krijgen van jezelf, ken mensen genoeg die Latijnse gedaan hebben en die nu zo ongeveer nergens staan.
Oud 16-06-2004, 22:55
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-06-2004 @ 18:00 :
Je begint de mannenmentaliteit door te krijgen.
Het overgrote deel wel, ik heb ook zo m'n meer dan genoeg (slechte) ervaringen O_o
Oud 16-06-2004, 22:57
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Weylyn schreef op 16-06-2004 @ 20:32 :
Met die methode heb ik het zo ondertussen wel gehad. Vrouwen schijnen de neiging te hebben om ons mannen nogal lullig af te wijzen. De enige die me ooit een beetje heeft ontzien is een goede vriendin van me, maar die kende me ook al 3 jaar.
Het hangt er maar net vanaf in welke omgeving je woont en welke meiden je aantrekt ^_^
Ik heb nog nooit iemand op een lullige manier afgewezen tenminste (niet dat dit zulk schokkend nieuws is,maar goed, dit vult de tijd weer een beetje)
Oud 16-06-2004, 23:15
Warsocket
Warsocket is offline
Waarom ben ik vrijgezel

Omdat het uit is met mijn ex
en ik op het moment geen zin heb in een relatie
of dat nog een keer komt weet ik niet
het vrijgezel zijn bevalt nl steeds beter
Oud 17-06-2004, 12:46
Luna
Luna is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 15-06-2004 @ 18:08 :
Ik bedoelde juist dat je het niet naar een bepaald iemand toe hebt, maar juist 'het gevoel zelf' mist en niet zozeer 'het gevoel voor iemand'. Als je begrijpt wat ik bedoel beetje lastig uit te leggen. Misschien omdat het onzin is, dat kan ook heh :/ :]
nee, ik begrijp wat je bedoelt, en ik herken het ook wel. De intimiteit die je met iemand kunt hebben, het gevoel wat er tussen 2 personen kan zijn, dat mis je zonder aan een bepaald persoon te denken. (ja, ik kan het ook niet beter uitleggen denk ik)
Gelukkig mis ik dat nu niet zo erg.
Oud 17-06-2004, 15:22
Verwijderd
omdat ik op de verkeerde meisjes verliefd wordt en de verkeerde meisjes op mij...

te kieskeurig dus?
Oud 17-06-2004, 15:30
belgo
belgo is offline
Omdat ik nooit buiten kom.
Oud 17-06-2004, 17:22
loveflower
loveflower is offline
Weinig contact met vrouwen.
Oud 17-06-2004, 17:22
loveflower
loveflower is offline
en ik ga bijna nooit uit.
Oud 17-06-2004, 19:45
thalia
thalia is offline
Citaat:
Methuus schreef op 16-06-2004 @ 21:27 :
Mja, maar voorlopig geen hoge dunk krijgen van jezelf, ken mensen genoeg die Latijnse gedaan hebben en die nu zo ongeveer nergens staan.
Wees gerust, ik blijf met m'n beide voeten op de grond zolang ik geen diploma heb.
Oud 17-06-2004, 20:13
bassgirl
bassgirl is offline
tja dat krijg je als je gedumpt wordt he ...
en stiekem hoopt dat t goedkomt (wat nietzo zal zijn)

en ik neem niet meteen weer een vriend binnen een maand ... afgezien van mn ex
Oud 17-06-2004, 21:21
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
loveflower schreef op 17-06-2004 @ 18:22 :
Weinig contact met vrouwen.
Oud 17-06-2004, 21:27
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jarahh schreef op 16-06-2004 @ 19:40 :
Waarom ben je vrijgezel?

Als ik dat wist, dan was ik het niet meer.
waarom wil je dan zo graag een relatie?
Oud 17-06-2004, 21:32
Verwijderd
Citaat:
belgo schreef op 17-06-2004 @ 16:30 :
Omdat ik nooit buiten kom.
ow ja, das inderdaad ook een reden
Oud 17-06-2004, 22:04
loveflower
loveflower is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 17-06-2004 @ 22:21 :
dat komt jou dus ook bekend voor
Oud 17-06-2004, 23:22
Verwijderd
Waarom vrijgezel?

Omdat m'n schoonouders geen kinderen wilde.

PS. M'n eerste post allertijden op scholieren.com! JAAAAAAAA! GEWELDIG! (en ik ben hier om lekker m'n zusje (grandmommy) te kwallen )

Laatst gewijzigd op 17-06-2004 om 23:25.
Oud 18-06-2004, 01:21
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
loveflower schreef op 17-06-2004 @ 18:22 :
en ik ga bijna nooit uit.
Oud 18-06-2004, 08:01
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 17-06-2004 @ 22:27 :
waarom wil je dan zo graag een relatie?
Omdat je er iedereen over hoort praten hoe geweldig het is. Omdat je in alle films (het zijn films maar á la) hoe blij die mensen samen zijn.
Omdat sommige mensen (zoals ik) dan voor het eerst het genot van een zoen mee mogen maken en na die jaren wachten ook wel eens aan de beurt willen komen
Oud 18-06-2004, 08:12
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 18-06-2004 @ 08:01 :
Omdat je er iedereen over hoort praten hoe geweldig het is. Omdat je in alle films (het zijn films maar á la) hoe blij die mensen samen zijn.
Omdat sommige mensen (zoals ik) dan voor het eerst het genot van een zoen mee mogen maken en na die jaren wachten ook wel eens aan de beurt willen komen
Mja das dan wel weer een logische redenatie. Maar je hebt ook het 'soort' mensen die koste wat het kost een relatie móeten hebben omdat ze zich anders waardeloos voelen. Dus zodra het uit is pakken ze de eerste de beste voorbijganger die wel wil zodat ze niet alleen hoeven zijn.
Oud 18-06-2004, 08:59
JennyMindTricks
JennyMindTricks is offline
Omdat ik nog niet iemand ben tegengekomen met wie ik een relatie wil en hij met mij. ofzo.
Oud 18-06-2004, 09:10
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
ChildOfTheNight schreef op 18-06-2004 @ 09:59 :
Omdat ik nog niet iemand ben tegengekomen met wie ik een relatie wil en hij met mij. ofzo.
En dat is raar, want deze chick is cool (ze wijst hun stiekum allemaal af )
Oud 18-06-2004, 09:22
JennyMindTricks
Citaat:
Fade of Light schreef op 18-06-2004 @ 10:10 :
En dat is raar, want deze chick is cool (ze wijst hun stiekum allemaal af )
en afwijzen? neenee. kon dat maar
Oud 18-06-2004, 09:33
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Mss wel een beetje te kieskeurig, ben hopeloos verliefd geweest op een jongen en laat ons nu maar zeggen dat als ik een nieuwe jongen tegenkom hij gewoon beter moet zijn dan die jongen (wat dan weer moeilijk te vinden is) een soort van ideaalbeeld in m'n hoofd dus.
En ja ik weet het ik wacht te lang, ben vroeger nogal eens te vlug bij een jongen gegaan wat dan verkeerd uitdraaide, maar blijkbaar wacht ik nu veel te lang om mijn gevoelens te tonen, nja ik ben het wachten blijkbaar niet waard .
Oud 18-06-2004, 09:48
loveflower
loveflower is offline
Citaat:
ChildOfTheNight schreef op 18-06-2004 @ 10:22 :
en afwijzen? neenee. kon dat maar
volgens mij wel.
Je bent namelijk supermooi.
Oud 18-06-2004, 10:03
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
loveflower schreef op 18-06-2004 @ 10:48 :
volgens mij wel.
Je bent namelijk supermooi.
en ze is leuk, dus grijp je kans, alle mannen van nederland, die lief/leuk/aardig/mooi genoeg zijn, go get her (een per keer he, niet allemaal erop duiken )
Oud 18-06-2004, 10:06
JennyMindTricks
shit, wat word ik hier blozerig van
thnx guys!
Oud 18-06-2004, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 18-06-2004 @ 09:12 :
Mja das dan wel weer een logische redenatie. Maar je hebt ook het 'soort' mensen die koste wat het kost een relatie móeten hebben omdat ze zich anders waardeloos voelen. Dus zodra het uit is pakken ze de eerste de beste voorbijganger die wel wil zodat ze niet alleen hoeven zijn.
Ik voel me niet waardeloos zonder relatie. Ik heb door de jaren heen mn + en - punten leren kennen en die - punten zijn voornamelijk - punten voor mezelf en niet voor de mensen zelf.
Ik heb een jaartje of wat rondgelopen met de instelling dat ik een relatie moest hebben. Ik ben er echter overheen gegroeid. Ik heb geleerd dat ik ook van het leven kan genieten zonder een vriendin. Ik heb nog nooit een vriendin gehad dus ik zal enkel kunnn gissen, al is dat misschien beter. Ik weet niet wat ik mis, mn enige ervaring (tot zoenen aan toe) komt uit verhalen van anderen.
Ik weet best dat mijn tijd komt en ik zal niet elke als mogelijk slachtoffer zien. Ik wil echt verliefd zijn, echt iets voor die ene vrouw/meid voelen.
Dit neemt echter niet weg dat ik geen relatie wil en er niet over droom. Dat ik ook wel iemand wel om vast te kunnen houden, om te knuffelen, om te zoenen, om lief te hebben, om tegen jezelf te kunnen zeggen dat je je vriendin eindelijk weer kan zien en helemaal euforisch bent omdat je weet dat ze ook blij zal zijn om jou weer te zien. En dat ik dan een gedichtje voor dr opdraag en vervolgens een lange liefdevolle knuffel. Dat soort dingen wil ik dolgraag maar ik heb geleerd dat ik dat niet zal krijgen door hopeloos achter elke meid te lopen.
Oud 18-06-2004, 10:59
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 18-06-2004 @ 10:49 :
Ik voel me niet waardeloos zonder relatie. Ik heb door de jaren heen mn + en - punten leren kennen en die - punten zijn voornamelijk - punten voor mezelf en niet voor de mensen zelf.
Ik heb een jaartje of wat rondgelopen met de instelling dat ik een relatie moest hebben. Ik ben er echter overheen gegroeid. Ik heb geleerd dat ik ook van het leven kan genieten zonder een vriendin. Ik heb nog nooit een vriendin gehad dus ik zal enkel kunnn gissen, al is dat misschien beter. Ik weet niet wat ik mis, mn enige ervaring (tot zoenen aan toe) komt uit verhalen van anderen.
Ik weet best dat mijn tijd komt en ik zal niet elke als mogelijk slachtoffer zien. Ik wil echt verliefd zijn, echt iets voor die ene vrouw/meid voelen.
Dit neemt echter niet weg dat ik geen relatie wil en er niet over droom. Dat ik ook wel iemand wel om vast te kunnen houden, om te knuffelen, om te zoenen, om lief te hebben, om tegen jezelf te kunnen zeggen dat je je vriendin eindelijk weer kan zien en helemaal euforisch bent omdat je weet dat ze ook blij zal zijn om jou weer te zien. En dat ik dan een gedichtje voor dr opdraag en vervolgens een lange liefdevolle knuffel. Dat soort dingen wil ik dolgraag maar ik heb geleerd dat ik dat niet zal krijgen door hopeloos achter elke meid te lopen.
dat is wel een goeie instelling
Oud 18-06-2004, 11:22
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Volgens mij wordt het sowieso nooit wat als je echt achter ieder meisje aan gaat lopen, want dan doe je het alleen voor jezelf.
Dan ben ik nog liever alleen!
Oud 18-06-2004, 11:24
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Zotje schreef op 18-06-2004 @ 12:22 :
Volgens mij wordt het sowieso nooit wat als je echt achter ieder meisje aan gaat lopen, want dan doe je het alleen voor jezelf.
Dus iemand die een relatie heeft, en/of meestal niet lang single blijft, loop achter ieder meisje aan?

Bovendien, voor wie 'neem' je ander een relatie dan voor jezelf?
Oud 18-06-2004, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Zotje schreef op 18-06-2004 @ 12:22 :
Dan ben ik nog liever alleen!
Bedoel je misschien dat het niks wordt wanneer je wanhopig bent en "iedere kans grijpt" zeg maar, dus dat zo'n persoon niet echt om z'n vriendin geeft, maar gewoon graag een vriendin wil?

Zoja, dan ben ik het ermee eens dat dat niks is.. ik heb genoeg van zulke jongens gezien en het is dan eigenlijk niet eens een compliment als zo'n jongen je leuk vindt...
Oud 18-06-2004, 12:02
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 18-06-2004 @ 09:01 :
Als je vraagt naar de slechte ervaringen van relatie's, zul je merken dat je aan de andere kant niets mist/
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten