Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Wat een ranzigheid van die mannen zeg! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vannacht. Tot een uur of halfzeven 's ochtends filmpjes kijken (Being John Malcovich <3) en kroelen en flauwe seksgrapjes maken en wijn drinken met Konstantine/Merel en een vriendje van mij. Daarna een uur of.. vier geslapen, wakkergeprikt door bovenstaand jochje die een ei voor me gebakken had. <33 Naar beneden gegaan, tosti's gegeten en Fear and Loathing in Las Vegas + een dvd'tje van 'n live optreden van Metallica gezien. Toen moesten mijn vriendjes naar huis dus heb ik ze stuk voor stuk uitgezwaaid en daarna te veel Diablo gespeeld. Dat was erg leerzaam. En nu ben ik moe en heb ik een kilo koppijn. Dus ik gok dat ik zometeen een bed opzoek. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en ik heb nu bling bling en ga de stad in en lowlandsboodschappen doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik werd wakker en ging met Job / Back Door Man's pappie praten & foto's kijken terwijl er tosti's voor me werden gemaakt. Daarna ging ik douchen en gingen we naar Max / antigone om te chillen. Toen besloten we naar de stad te gaan, waar het erg gezellig was, met goffics enzo. Na nog twee keer naar Job / Back Door Man's huis en één keer naar Max / antigone's huis te zijn geweest, ging ik maar naar huis treinen. Toen ik daarna in de bus zat, zat er een gozer aan me te plukken, maar gelukkig ben ik nu thuis en ben ik iedereen aan het vertellen over mijn avontuur in Antwerpen. Laatst gewijzigd op 19-08-2004 om 20:08. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Vandaag heb ik m'n moeder geholpen met het in orde maken van haar klas. En ik ben naar de kapper geweest. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|