Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2004, 17:37
Marshall
Marshall is offline
ik wel, kan ik daarna ook nog even n*e*r*d doen
Advertentie
Oud 17-08-2004, 17:42
Verwijderd
ik wou een opruimdag houden, maar dat liep uit de hand en is er weer niks van terecht gekomen. daarna lekker genikst en kreeg ik honger maar ik kan niet koken.
toen zei m'n zusje zullen we een wedstrijdje houden wie er beter kan koken/iets eetbaars maken, dus ik dacht okee!
maar dat had ik beter niet kunnen doen want ze lachtte m'n eten gewoon uit en ze had gewonnen met haar roereischotel ding met worstjes en paprikadingetjes, kreng
Oud 17-08-2004, 19:21
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik was vanochtend om half 11 al bij de Ikea. Daar wat spulletjes gekocht omdat ik over 2 weken verhuis op kamers naar Utrecht. Vanmiddag bij m'n tante op ziekenbezoek geweest, maar was maar heel kort bezoek omdat ze te vermoeid en te ziek was Straks ga ik nog dvd huren en deze met m'n zus kijken.
Oud 17-08-2004, 20:01
Glory
Glory is offline
Ik heb ellende gemaakt en verder nisk gedaan behalve taartjes eten want mijn bf is jarig.
Oud 17-08-2004, 20:09
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik heb me ingeschreven in de Schiedamse gemeente
Vervolgens heb ik in de slijter en drogisteritus dingen gekocht die ik vergeten ben (tandenborstel, altijd die godvergeten tandenborstel). En hihi dat deed ik niet alleen :'):') maar met mijn huisgenoot! en bovenbuurman hieheihie.
En toen ging ik afwassen en dat vond ik gaaf. En het gasfornuis poetsen haa-haaa wat een lol een mens daarmee kan hebben.
Vervolgens ging ik jenever drinken want dat moet in Schiedam. En nu zit ik hier naar Kaleidoscope te luisteren want dat heb ik ook al weer maaaaanden niet gedaan??
En ik heb een lieve vriend die morgen gaat proberen Siouxsie kaartjes te bestellen :') (dat zei hij NET dus dat mag erbij)
en ehmm ik ben wel blij. Als ik werk had was ik gewoon fucking gelukkig
Oud 17-08-2004, 20:21
Verwijderd
omg koetje is blij <3

ik heb uitgeslapen. lowlands dingies gekocht. een bh gekocht die afgeprijsd en nog eens afgeprijsd was (je bent nederlander of je bent het niet. of je bent student en nederlander.)
gewerkt. lekkere vieze pleetjes geschrobt (en het is waar: mannen zijn viezerikken ga jullie schamen!)
Oud 17-08-2004, 20:25
Glory
Glory is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 17-08-2004 @ 21:21 :
(en het is waar: mannen zijn viezerikken ga jullie schamen!)
hihi, ja. Ik heb weleens in een spermarkt gewerkt en daar meost ik ook de plees schoon maken en bij de mannen zat het schaamhaar aan de muren geplakt Zodadelijk komt er visite maar daar heb ik geen zin in dus ik ga niet sociaal doen.
Oud 17-08-2004, 20:29
Verwijderd
mn pc WEER naar de pcwinkel gebracht omdat die mensen daar retarded zijn

geshopt ( ) in uden
Oud 17-08-2004, 20:31
Vromerukker
Vromerukker is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 17-08-2004 @ 21:21 :

gewerkt. lekkere vieze pleetjes geschrobt (en het is waar: mannen zijn viezerikken ga jullie schamen!)
De vrome rukker veegt zijn kwakjes altijd netjes van de bril af met een tissue.

Wat een ranzigheid van die mannen zeg! .
Oud 17-08-2004, 20:57
Verwijderd
Ik heb heel erg de huisvrouw uitgehangen want ik heb de was gedaan en eten gemaakt.
Daarna heb ik nog geneukt en martini's gedronken.
Net had ik visite en toen hebben we geluld en te veel gerookt en nu heb ik hoofdpijn en ben ik heel erg moe
Oud 17-08-2004, 21:17
Jules
Jules is offline
Naar Utrecht gegaan, gewinkeld met vriendinnetje en naar de kapper geweest
Oud 17-08-2004, 21:29
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Erachter gekomen dat The ClockCrew op Newgrounds.com niet meer bestaat. Mn sociale leven is zo in het slop geraakt, dat ik het echt erg vind ook, sod
Oud 17-08-2004, 21:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
In m'n uppie naar de bios gegaan om Shaun Of The Dead te zien, boterhammen met ei gegeten en te horen gekregen dat m'n zus weer es diep in de problemen heeft gewerkt
Oud 17-08-2004, 21:50
ZerO
ZerO is offline
Waauw mijn dag , vanochtend vroeg opgestaan want er kwam iemand naar mijn computer kijken en nu doet de computer het weer goed <3, 's middags naar de stad met een vriendin en zij heeft allemaal kadobonnen uitgegeven en ik heb vrijwel niks gekocht aangezien ik zuinig moet doen in verband met LL. Nog wat mensen tegengekomen en een broodje gegeten. Thuis heb ik achter de computer gezeten en turnen op tv gekeken en nu zit ik weer achter de computer zo.
Oud 17-08-2004, 22:05
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef op 17-08-2004 @ 21:09 :
Ik heb me ingeschreven in de Schiedamse gemeente
Vervolgens heb ik in de slijter en drogisteritus dingen gekocht die ik vergeten ben (tandenborstel, altijd die godvergeten tandenborstel). En hihi dat deed ik niet alleen :'):') maar met mijn huisgenoot! en bovenbuurman hieheihie.
En toen ging ik afwassen en dat vond ik gaaf. En het gasfornuis poetsen haa-haaa wat een lol een mens daarmee kan hebben.
Vervolgens ging ik jenever drinken want dat moet in Schiedam. En nu zit ik hier naar Kaleidoscope te luisteren want dat heb ik ook al weer maaaaanden niet gedaan??
En ik heb een lieve vriend die morgen gaat proberen Siouxsie kaartjes te bestellen :') (dat zei hij NET dus dat mag erbij)
en ehmm ik ben wel blij. Als ik werk had was ik gewoon fucking gelukkig

Vannacht. Tot een uur of halfzeven 's ochtends filmpjes kijken (Being John Malcovich <3) en kroelen en flauwe seksgrapjes maken en wijn drinken met Konstantine/Merel en een vriendje van mij. Daarna een uur of.. vier geslapen, wakkergeprikt door bovenstaand jochje die een ei voor me gebakken had. <33 Naar beneden gegaan, tosti's gegeten en Fear and Loathing in Las Vegas + een dvd'tje van 'n live optreden van Metallica gezien. Toen moesten mijn vriendjes naar huis dus heb ik ze stuk voor stuk uitgezwaaid en daarna te veel Diablo gespeeld. Dat was erg leerzaam.

En nu ben ik moe en heb ik een kilo koppijn. Dus ik gok dat ik zometeen een bed opzoek.
Oud 18-08-2004, 09:19
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
gisteren heb ik in Utrecht gewinkeld en ben ik naar de kapper geweest met een vriendinnetje. 's avonds ben ik naar een ander vriendinnetje geweest en hebben we The OC en Everwood gekeken en veel gepraat en geroddeld want ze is terug van 3 weken Hongarije.
Vandaag moet ik naar het uitzendbureau en een lowlandskaartje vinden
Oud 18-08-2004, 10:54
Verwijderd
Gisterochtend ben ik in tha club gaan zwemmen met mn broertje waar ik hem met alle zwemwedstrijdjes heb verslagen, daarna heeft hij me leren skateboarden en ollie-en wat goed ging totdat ik de stoep op wilde en toen ging ik op mn bek en had ik geen zin meer. Toen ben ik naar de stad gegaan om eindelijk eens mn boete bij de bieb af te lossen van 2 jaar geleden die als ik het binnen 6 weken niet afbetaald had maar al 5 weken uitgesteld had , het incassobureau voor zou langskomen. Ik stond al geirriteerd in de rij omdat ik een hekel heb aan biebmensen, mensen die in de bieb werken en de hele sfeer in de bieb, maar ook omdat ik al 2 keer eerder langs was geweest, de eerste keer om er achter te komen dat het pinapparaat kapot was en de tweede keer om voor een dichte bieb te staan. Nu stond er een vrou voor me in de rij die begon te mekkeren over dr 10 cent boete waar ze het niet mee eens was en onderhand kon ik wel kotsen van ergenis. Nu was ik aan de beurt en bleek ik mijn boete niet te kunnen betalen zonder pasje (die ik kwijt ben)omdat ze niet in het systeem kon komen zo. Onzin natuurlijk, ik probeerde uit te leggen dat dat niet kan, maar de kutoma achter de kassa wilde niet naar me luisteren en keek eigenwijs de andere kant op dus ik gaf dr mn 13 euro schuld en zei dat ze het maar in dr reed kon stoppen. Daarna, vol ergernis, ging ik nog even langs de natuurwinkel, wat ik beter niet had kunnen doen. Natuurwinkel mensen denken dat er voor alles alle tijd van de wereld is, kijk als ze nou denken dat ze dat zelf hebben oke, maar ik heb t niet en zat echt niet te wachten op iemand voor me in de rij die eerst van alle kaas wat wilde proeven om vervolgens geen kaas te kopen en nog 3 keer terug de winkel in moet rennen om nog iets te halen en dan heb ik het nog niet over het slome kutje met dr saaie flutkop achter te kassa. Tot slot ben ik naar huisgegaan en heb ik op Rise Against in mn pickup mee gekrijst. edit: jezis en nu verveel ik me zo te zien

Laatst gewijzigd op 18-08-2004 om 10:58.
Oud 18-08-2004, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 17-08-2004 @ 18:03 :
verkopen ze die ipod mini dan niet meer?
Uitverkocht
Oud 18-08-2004, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 18-08-2004 @ 11:54 :
dus ik gaf dr mn 13 euro schuld en zei dat ze het maar in dr reed kon stoppen
omg je lijkt mij wel

en ik heb nu bling bling en ga de stad in en lowlandsboodschappen doen
Oud 18-08-2004, 11:52
Verwijderd
Citaat:
poorleno schreef op 18-08-2004 @ 12:46 :
omg je lijkt mij wel

en ik heb nu bling bling en ga de stad in en lowlandsboodschappen doen
reed, reet haha, ik ga zo ook boodschappen doen
Oud 18-08-2004, 11:53
guess what
guess what is offline
ik werd om kwart voor 12 wakker en toen ben ik mn kamer op gaan ruimen en nou zit ik dus al een uur kleren op te vouwen en bij de was te gooien onder t genot van aretha franklin.
Oud 18-08-2004, 16:57
Verwijderd
ik ben om half 3 wakker geworden met nog steeds een akelig beroerd gevoel,gedoucht gecomputerd,mijn verloving met bovenstaande forumster bekend gemaakt,en er is een fanclub voor me opgericht(waar een dikke week ziek zijn al niet goed voor is )
kortom,ik heb de internetnerd uitgehangen
Oud 18-08-2004, 21:53
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 18-08-2004 @ 17:57 :
ik ben om half 3 wakker geworden met nog steeds een akelig beroerd gevoel,gedoucht gecomputerd,mijn verloving met bovenstaande forumster bekend gemaakt,en er is een fanclub voor me opgericht(waar een dikke week ziek zijn al niet goed voor is )
kortom,ik heb de internetnerd uitgehangen
Japie kom jij op onzin?
Oud 18-08-2004, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 18-08-2004 @ 22:53 :
Japie kom jij op onzin?
nee joh,het fotoboek
Oud 18-08-2004, 21:59
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 18-08-2004 @ 22:57 :
nee joh,het fotoboek
Oud 18-08-2004, 22:08
vixen
vixen is offline
Vanmorgen ontbeten in het hotel, toen tanden gepoetst, toen naar het station gelopen, metd e bus naar het vliegveld, daar twee uur te vroeg aangekomen. Toen naar Nederland vliegen en toen naar huis. De was doen, mensen bellen en morgen weer naar lowlandss.
Oud 18-08-2004, 22:15
Nanaki
Nanaki is offline
geen ene ruk, waarvan schaken met mn broertje, tijd verspillen op internet en aangevallen worden door mn eigen hond als algehele dieptepunten 0_o
Oud 18-08-2004, 22:18
cha0s
cha0s is offline
Vanochtend helpen opruimen @ kampf lepra.
Ivo's hanekam lowlandsklaar gemaakt, geschoren en omhooggezet. Dr.Aep's haar vernaggeld, en naar huis gegaan.
lowlands meuk ingepakt en 'n jointje gerookt.
Oud 18-08-2004, 22:22
Blenderhead
Blenderhead is offline
gewerkt, gegeten, naar de stad om wat inkopen nog te doen, en nu wazig achter de pc...
Oud 18-08-2004, 22:25
RockaholiC
RockaholiC is offline
laatste lowlandsinkopen gedaan en ik denk dat ik zo maar ga inpakken...
Oud 18-08-2004, 23:12
Susanne
Susanne is offline
ik ben vanochtend naar de chiropractor geweest > ze zei dat mn pink jeukte omdat mn rug vernaggelt is (ietd andere bewoording)
toen ging ik nog even langs de h&m enxo, oorbels gekocht en een lichtbruin ribrokje met buidelzakken aan de voorkant, heel cool

hmm toen ging ik met mn tante naar mn nichtje toe in de jeugdgevangenis heel lang verhaal waar ik de helft niet van w3et

toen ging ik naar huis rn de vaatwasser inpakken (ja het is allemaal onderdeel van HET proces) en nu heb ik een 4 cm dikke snee in mn middelvinger
toen heeft m'n pa de dokter gebeld want ik huilde (gewoon van de schrik ) en hij dacht dat ik dood ging of zo

nu zit ik hier
over dit stukje heb ik 20 minuten getypt!!

ik ga slapen zo ik ben moeee
Oud 18-08-2004, 23:57
Verwijderd
net naar concertje hatesphere geweest, kickeN!
Oud 19-08-2004, 00:11
Verwijderd
- Mn kamer opgeruimd.
- Een heel goor kaas/uien broodje genuttigd.
- The Cat In The Hat gekeken, rare film!
- Het Cat In The Hat dansje gedaan, .
Oud 19-08-2004, 00:14
merels
merels is offline
Eerst sochtends met mi madre koffie gedronken en appelgebak gegeten, toen gewinkeld want we hadden nieuwe bhs nodig. toen heb ik gechilled, toen ben ik uit eten geweest met mn moeder en toen naar fahrenheit 9/11 geweest voor de tweede keer, even gevierd dat mn moeder weer kan lopen
Oud 19-08-2004, 06:14
Marshall
Marshall is offline
nog helemaal nix, het is veel te vroeg nog
Oud 19-08-2004, 12:51
Verwijderd
wakker geworden,tot de conclusie gekomen dat ik niet meer ziek ben,ruzie gemaakt met mijn ouders,geroepen dat ik morgen al op kamers ga.
verder ga k vandaag hard sporten en vanavond weer geld verdienen
Oud 19-08-2004, 13:24
Verwijderd
Heel lifestyle met een rugzak naar de suup geweest en wat boodschapjes gekocht, toen geflirt met telefoon snollen van Scom/Confetti

Toen weer wat getyped, en ik zit nu op genoeg boekjes dat ik heb getyped [ik moet iedere dag wat werken, dan verdien ik iedere week genoeg]. Ruzie gemaakt met een oude vriendin, ze was vroeger heel indo, nu is ze pro goffic, en daar mee moet ik een afscheidscadeau voor kopen voor een gedeelde vriendin.

Vandaag wordt een mislukking
Oud 19-08-2004, 13:39
guess what
guess what is offline
Ik heb vandaag heel veel rondgebeld om dingen af te spreken met 2 chicks om vanavond uit te gaan in nijmegen. Ik heb net gereageerd op een kamer in utrecht en ik hoop dat ze me leuk vindennn.
Oud 19-08-2004, 18:22
Glory
Glory is offline
http://www.funnygames.nl/spelletjes/2375.html
Oud 19-08-2004, 19:54
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 19-08-2004 @ 13:51 :
wakker geworden,tot de conclusie gekomen dat ik niet meer ziek ben

Ik werd wakker en ging met Job / Back Door Man's pappie praten & foto's kijken terwijl er tosti's voor me werden gemaakt. Daarna ging ik douchen en gingen we naar Max / antigone om te chillen. Toen besloten we naar de stad te gaan, waar het erg gezellig was, met goffics enzo. Na nog twee keer naar Job / Back Door Man's huis en één keer naar Max / antigone's huis te zijn geweest, ging ik maar naar huis treinen. Toen ik daarna in de bus zat, zat er een gozer aan me te plukken, maar gelukkig ben ik nu thuis en ben ik iedereen aan het vertellen over mijn avontuur in Antwerpen.

Laatst gewijzigd op 19-08-2004 om 20:08.
Oud 19-08-2004, 20:03
frozenfountain
frozenfountain is offline
verslavend spel

Vandaag heb ik m'n moeder geholpen met het in orde maken van haar klas. En ik ben naar de kapper geweest.
Oud 20-08-2004, 00:13
TiM
TiM is offline
om 13.05 opgestaan, tot 14.00 gemsn't toen gedouched enzo, naar mn paps gefietst rond 17.00 uur (tot die tijd weer gemsnt ) bij mn pa nog gemsn't, toen geschaakt 2x verloren woeiii (tis ook zó leuk...not ) en toen hebben we Road to Perdition gekeken, is wel leuke film enzo ^^ en nu benk nog aan het msnen enzo, iemand mss tips wat ik kan doen, verveel me
Oud 20-08-2004, 11:01
DrEadLoCk-PuSsY
DrEadLoCk-PuSsY is offline
DR PHIL

DR PHIL EN FRIENDS
Oud 20-08-2004, 14:37
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
DrEadLoCk-PuSsY schreef op 20-08-2004 @ 12:01 :
DR PHIL
[afbeelding]

DR PHIL EN FRIENDS
[afbeelding]
Jaa, en nu!? *Argh!*
Oud 20-08-2004, 14:51
Marshall
Marshall is offline
ik heb nog helemaaaaaaal nix gedaan..

maar ik begin nu
Oud 20-08-2004, 14:52
transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik ben te vroeg wakker geworden, heb toen maar een uur onder de douche gestaan. De rest van de middag gegeten en geforumt . Straks ga ik naar jazzfestivalletje hier in de stad.
Oud 20-08-2004, 14:56
Susanne
Susanne is offline
met mijn hondje naar de dierenarts geweest
nu ga ik me klaarmaken voor tennissen met mn pa
vnvnd werken > r&b party.. fatman scoop in da hooooouse
Oud 20-08-2004, 15:00
Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
sopranos dvd gekeken... zometeen werken en daarna draaien in castricum.
Oud 20-08-2004, 15:37
Sjezzie
Sjezzie is offline
Saaie dag en zo komen er nog 3 weken:

leren leren leren voor herexamens
koffie gaan drinken met één van mijn toffe juffers
teveel roken, ik word een kettingrookster
Oud 20-08-2004, 15:47
Verwijderd
te vroeg opgestaan,gedoucht gegeten en een uurtje achter de computer gehangen.
daarna wat orndgebeld en wat dingen afgesproken,gesport ,weer gedoucht en nu zit ik weer loos achter de computer,vanavond ga ik mischien nog naar de bios maar meer activiteit zit er voor vandaag toch echt niet in..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten