![]() |
||
![]() |
Citaat:
@Mijn: merci, moet jij eens raden wat ik op mijn hoofd heb als ik straks weer jarig ben! (Zie tegen die tijd de foto's met mijn digitale cameraatje ![]() @Duivelaar: ik wil mezelf met alle liefde op de functie van ceremoniemeester storten hoor, doen we dit keer strandzand in plaats van gras, of iets in die trant ![]() @Aléantheriël: mooi foto joh, die eerste! (Tweede is wat vager, maar dat zei je zelf ook al ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het was dan ook nog best vroeg ehj! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ahum volgens mij willen ze wel trouwen maar weten ze het zelf gewoon nog niet ![]() In welke kleur doen we de bloemen, Lotte? ![]() @Simoen: waar ga je een piercing zetten? Op sommige plekken is het wel mooi vb. navel voor de rest vind ik het maar schraal ![]() maar toch, veel succes en weinig infecties toegewenst ![]() ![]()
||
Citaat:
Navel (kotssmiley). In mijn wenkbrauw! Een kleintje, met twee van die bolletjes. Gewoon een toevoegsel geen overheersend gebeuren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() On-topic: ik heb de papieren varianten van wat vakantiefoto's gezien en heb goede hoop dat ik eind juli 2007 een digitale variant kan tonen aan mijn literair onderlegde makkers. LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
Dank u ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Damn, ik ben een softie want ik heb geen wenkbrouwpiercing!
Is dat even balen zeg! O, en LUH houdt me op de hoogte van alle hippe jongerentaal, vandaar het woord gay Bloemen voor de bruiloft? Ik dacht aan geel met een klein beetje blauw, vanwege het forum zeg maar. En de Bruiloft + receptie etc. etc. in de nieuwe UB in Utrecht of in de koninklijke bibliotheek in Den Haag natuurlijk! (zulk vervelend weer voor het strand in deze tijd van het jaar, maar als jij gaat trouwen Fladder, dan regelen we een mooi strandhuwelijk met BBQ, tapas, roseetjes en hoelarokjes) Charlotte en om dan nog enigszinds ontopic te blijven, we zullen er natuurlijk FOTO's van maken!
||
Citaat:
![]() Charlotte
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
gay gebruik ik eigenlijk nooit als scheldwoord.
maar nichten zijn wel heel erg erg! Als het echte nichten zijn! kijk, sommige homo's kunnen hilarisch doen alsof ze nicht zijn en dat is dan (soms) weer heel erg leuk! Charlotte (en die mensen maar denken dat wij een stelletje waren)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Over de bloemen ben ik het eens, de locatie is wat anders ![]() Aangezien Antwerpen dit jaar wereldboekenstad is gaan we gewoon gezellig op een terrasje zitten met zicht op de kathedraal en de groenplaats enzo... We kunnen eventueel ook een paar dingen doen in verband met boekenstad maar volgens mij neemt de bruiloft genoeg tijd in beslag ![]() desnoods neem ik wel mijn cam. mee ![]() Fladder, nog geen trouwplannen? Relatiebureau lotte en Ast staat tot uw dienst ![]() bye the way volgens mij zijn LUH en Ieke ook een goed koppel, lotte ![]()
|
ik vind piercngs onnozel wanneer ze mijns inziens om onnozele redenen 'genomen' worden.
ook wanneer iemand het toch wel echt wil (voor altijd, ookal hoeft een piercing niet eeuwig te zijn) kunnen mensen ook wel wachten tot hun achttiende en wanneer het in een opwelling is (dus maar voor een paar jaar, dus mode) vind ik dat onnozel. Ik vind het te weing toevoegen denk ik en het gaat me vooral om de reden waarom, zeg maar. maar goed, dit is niet voor op letteren eigenlijk natuurlijk. maar een bruiloft buiten vind ik geen geweldig plan in dit seizoen. ben net al als een verzopen katje thuisgekomen. ben bang dat het toch binnen gaat worden. Eerst voor Fladder iemand vinden, dacht ik zo Verder kunnen we LUH beter aan Zuster koppelen, vond ik. Om de clicheverhaaltjes te compenseren met onze niet cliche bruiloften, dacht ik zo... goed plan? Ast & co staan tot uw dienst Charlotte
|
Verwijderd
|
Ik dan ook nog maar even. Hoewel ik de laatste tijd niet meer zo actief geweest ben op scholieren.com...
Dit ben ik samen met mijn zus toen ik al halfzat was in een discotheek waar ze alleen maar Hiphop draaien en waar ik superverrot opsta. Maarja, dat is ook vakantie... met een superverrotte kop van het bier op de foto... Ik en mijn ex(vakantie)-vriendin. Helaas, het heeft niet mogen zijn ![]() ![]() Ik in rare kleuren ergens op de camping ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
LUH-3417 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moest meer foto's plaatsen van Charlotte.
![]() Dit ben ik, afgelopen zomer, als iemand die zichzelf fotografeert op een gratis popfestival en onderwijl kijkt als een succesvol iemand met mannelijke kaaklijn. Dit ben ik, enkele maanden terug, als Commodore Datasette 1531. Ik sta trouwens belachelijk vaak met dat blauwe shirt op de foto, maar wees niet bang. Ik heb het drie keer. LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
(gesjoemel met photoshop staan wij voor deze keer toe gezien de omstandigheden, en dat andere dat ik had willen zeggen laat ik maar achterwege) Charlotte
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Charlotte
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Charlotte
||
Citaat:
![]() Bij ons op school staat nu ook zo'n ding, dat gaat de deur uit geloof ik. Even vragen of ik dat mag hebben... En dan in Basic erop gaan coden ![]()
||
![]() |
Citaat:
(LUH die met oorlog en vrede zwaait, LUH die met handboeken zwaait... beetje variatie moet er zijn hè ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
We moeten het eigenlijk wel een fototopic houden, als er teveel gechat wordt moet het dicht. Ik geef alvast het goede voorbeeld.
Ik sta te kijken naar de enorme hoeveelheid water die er naar beneden valt bij de niagara falls. ![]() Moest mijn zonnebril van mijn moeder afzetten. Ach, eens een foto van mij zonder bril. Die watermassa is overgens opweg naar de waterval. In ieder geval moet je daar niet in gaan zwemmen, de kans dat je het overleeft is zeer klein. ![]() ![]() Op vakantie, erg verdiept in een boek. Om precies te zijn is het Nevelen van Avalon van Marion Bradley. Mijn broertje zit voor de verandering ook eens een boek te lezen. Wat een rust ![]() ![]() Van vorige week, wat met mijn webcam zitten klooien. ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V #69 Verwijderd | 382 | 06-10-2008 21:37 | |
De Kantine |
Hoi! Wat staat er onder je ctrl+v? Briseïs | 500 | 03-01-2005 17:27 |