Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2004, 14:14
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
M'n computer loopt steeds vast als ik een bestand in PDF wil overzetten. Maakt niet uit met welk programma het gaat steeds fout . En dan maandag weer gezeur dat ik harder moet werken.
M'n leesverslag en m'n betoog schiet ook niet echt op. Geen zin in terwijl het komende week af moet zijn.
Oud 11-09-2004, 18:00
Dolores
Dolores is offline
Het is zo leuk om druk te zijn. (als het tenminste niet met school is) Gisteren een leuke dag gehad, vandaag een leuke dag gehad en maandag ook weer een leuke dag, k heb dr helemaal zin in Ik voel me goehoeeeed!!
Oud 11-09-2004, 19:06
Verwijderd
Jeetje jeetje, wat een gezeur zeg. Ik sprak net een 'vriend' van mij weer pff wat is hij veranderd, en hoe .
Wekelijks gaat hij uit (wat opzich helemaal niet uitmaakt) maar hij vraagt alleen maar of ik mee ga verder helemaal niets. Amper spreek ik hem, en als ik hem spreek is het telkens dezelfde vraag. Wanneer ik dan een gewoon gesprek met hem aan wil knopen is hij druk of moet hij weg. Nou lekker zeg, als het zo moet hoeft het van mij ook niet meer. Ik wil best mee gaan, maar ik heb geen zin dat hij weer de hele avond om me heen gaat hangen. In een dronken bui aan mij gaat zitten, en dat ik dan nergens meer heen kan zonder dat hij mij knuffelt blabla.
Grmbl jongens.
Oud 11-09-2004, 19:16
suikerprinses
suikerprinses is offline
Vandaag begrafenis van Marly (moeder van een vriendinnetje) gehad. Het was echt ontzettend mooi. De kerk zat gewoon helemaal vol en er moesten zelfs mensen staan. Haar kinderen waren zo sterk, ze moesten bijna niet huilen en zeiden lieve dingen over hun mama. Het was zo aandoenlijk en lief. Toen moesten we naar de begraafplaats en de kinderen en papa stonden naast het graf. Ik trok het echt heel slecht en moest erg huilen, vooral toen we later nog meer vriendinnen zagen. Daarna naar een restaurant gegaan met alle aanwezigen en daar koffie en broodjes genuttigd. Dat werd eigenlijk wel gezellig (ook al mag je dat stiekem niet zeggen over een begrafenis). Maar ik heb zo met dat vriendinnetje te doen. Ze blijft zo sterk en toont haar gevoelens niet. Het is pas voor het eerst sinds het overlijden dat ze huilde vandaag. En haar zusje en broertje schijnen het gewoon nog niet te beseffen
Oud 11-09-2004, 19:57
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 11-09-2004 @ 14:51 :
nou heb ik ook nog met iedereen ruzie, en ze houden nog steeds van me, jaja....
*knuffelt*
Oud 11-09-2004, 20:07
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Het gaat niet goed. Ik probeer mijn hoofd boven water te houden maar ik heb een gevoel alsof ik in het diepe van een golfslagbad gesprongen ben. En dan nog al het gedoe met Pim, mensen die denken grappig te zijn met hun gemene opmerkingen, m'n broertje die weer last heeft van z'n agressieve uitspattingen (en uiteraard weer richting mij en mn andere broertje), ruziende ouders, familie gedoe, en, en, en, en.. het is me allemaal veel te veel op het moment. *huilt*

Gisteren trouwens nog iets vreemds meegemaakt. Ik had iets 'stoms' gedaan op de wc van het cafe waar ik wel vaker kom. Kom ik terug van de wc, zegt de kroegeigenaar:

"Laura, wel niet meer doen he.."

Ik : "Wat?"

"Je weet wel wat ik bedoel"

Ze zullen toch zeker geen camera's daar op de wc hebben? Toch?
Oud 11-09-2004, 22:21
angel--1987
angel--1987 is offline
ik word er gek van..
ik wil niet kiezen tussen me 2 beste vriendinnen!
waarom kunnen ze neit normaal doen..
ze doen elkaar en zichzelf pijn...
waarom spreken we af om te praten en dan kom tde een niet opdagen..
waarom...we hebben zo een kl*piep*t*piep*
jaar gehad...
het ging net lekker
en willen ze onze vriendschap verpesten om een zwangerschap..
we hebben zoveel samen meegemaakt...waarom overleeft het dan een zwangerschap niet..
Oud 12-09-2004, 09:15
Verwijderd
Ik heb me gister (letterlijk en figuurlijk) helemaal kapot gezwommen en gedaan en nog is het niet goed voor 'haar'...op deze manier vind ik het niet leuk en het zou een reden kunnen zijn om een andere club te zoeken. Zonde, want de rest van het team is , maar ik speel niet voor het gezeik, ik speel omdat ik het leuk vind.

Citaat:
suikerprinses schreef op 11-09-2004 @ 20:16 :
En haar zusje en broertje schijnen het gewoon nog niet te beseffen
Zo iets komt vaak ook pas later...het is nu nog maar zo kort geleden ed... Probeer er iig voor haar te zijn (als je dat kunt). Sterkte iig. (f)

Laatst gewijzigd op 12-09-2004 om 09:21.
Oud 12-09-2004, 09:34
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-09-2004 @ 10:15 :
Ik heb me gister (letterlijk en figuurlijk) helemaal kapot gezwommen en gedaan en nog is het niet goed voor 'haar'...
Je hebt jezelf misschien te snel gelijk in 't diepe gegooid?

da moest 'k gewoon ff zeggen
Oud 12-09-2004, 11:16
Verwijderd
Citaat:
suikerprinses schreef op 11-09-2004 @ 20:16 :
Vandaag begrafenis van Marly (moeder van een vriendinnetje) gehad. Het was echt ontzettend mooi. De kerk zat gewoon helemaal vol en er moesten zelfs mensen staan. Haar kinderen waren zo sterk, ze moesten bijna niet huilen en zeiden lieve dingen over hun mama. Het was zo aandoenlijk en lief. Toen moesten we naar de begraafplaats en de kinderen en papa stonden naast het graf. Ik trok het echt heel slecht en moest erg huilen, vooral toen we later nog meer vriendinnen zagen. Daarna naar een restaurant gegaan met alle aanwezigen en daar koffie en broodjes genuttigd. Dat werd eigenlijk wel gezellig (ook al mag je dat stiekem niet zeggen over een begrafenis). Maar ik heb zo met dat vriendinnetje te doen. Ze blijft zo sterk en toont haar gevoelens niet. Het is pas voor het eerst sinds het overlijden dat ze huilde vandaag. En haar zusje en broertje schijnen het gewoon nog niet te beseffen
Wat een moeilijke situatie.
Ik vind het niet raar hoor dat je zegt dat het wel gezellig was na in het restaurant. Dat is iets wat ik vaak ervaar. (en geloof me ik ben er op veel geweest en het is gewoon een soort van opluchting denk ik. Het zwaarste gedeelte van de dag is dan voorbij en men kan denk ik een soort van opgelucht ademhalen)
Toen mijn vader overleed was de eerste keer dat ik huilde ook op zijn crematie. Dat is heel raar. Voor anderen misschien, maar nog meer voor mezelf. Het echte besef komt veel later pas. Ik weet dat anderen op dit forum hier over mee kunnen praten.
Probeer er gewoon voor je vriendin te zijn, zoveel je kunt. Niet alleen nu, maar ook over bv twee jaar (er van uitgaande dat jullie nog zo lang vriendinnen zijn). Misschien dat ze nu niet naar je toe komt, want nu staat iedereen ook voor haar klaar, maar over een paar maanden is het 'normaal' en besteed niemand er meer aandacht aan om het zo maar te zeggen. Bij mij begint het verwerken van mijn vader's dood nu pas (zo'n anderhalf jaar na zijn overlijden)...
Sterkte!
Oud 12-09-2004, 12:05
Gothic
Gothic is offline
YEEEEEEEEEEEEE iemandh eeft geboden op m'n Beertender ... ik krijg er nu minimaal 156 euro voor
Oud 12-09-2004, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 12-09-2004 @ 10:34 :
Je hebt jezelf misschien te snel gelijk in 't diepe gegooid?
Volgens mij mis ik het grappige oid...
Oud 12-09-2004, 14:33
Verwijderd
ik ben te zwak... heb het niet volgehouden, zoals altijd.
mja, hoe nu verder... iig geen ibs en infuus, maar wat wel?
Oud 12-09-2004, 16:09
Anno 1986
Anno 1986 is offline
Ik ga hier ook maar eens posten;

Ik voel me stom, lelijk, shit en klote. Terwijl het net zo lkkr ging sinds mijn vakantie. Nu ik weer in het schoolritme kom, dat ik na mijn opname niet gewend ben, ben ik de controle langzaam weer aan het verliezen. Ik voel het komen; maar verzetten heeft geen zin, uiteindelijk haalt het me toch wel in . . . (citatie marco borstato).

SHIT SHIT SHIT! En ik ben superveel aan het sporten en aan het doen (om het gewicht dat ik door mijn opname erbij gekregen heb te verliezen) maar het lijkt wel of het allemaal geen zin heeft...

Volgend jaar wil ik HBO-V gaan doen, maar het lijkt wel of ik het allemaal niet kan. Ik kan niet tegen al die druk en stress, maar om een beetje toekomst te creeren moet ik hier otch doorheen....Waarom is het leven zo belachelijk? Kan ik niet gewoon genieten zoals ik wil genieten van dingen?

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRtjs.
Oud 12-09-2004, 16:25
Nijn*
Nijn* is offline
*grote gaap doet* Gisteren bij een vriendin blijven slapen, de hele dag met dvdtjes, zakken chips, repen chocolade en een fles frisdrank, (wat uiteindelijk wisky werd ) op de bank gezeten.. Mooie films, enge films van alles nog wat.. En uiteindelijk ga je dan om kwart over vier slapen, en moet je de volgende ochtend weer vroeg je bedje uit.. En toen lag daar een stapel met huiswerk Pff, vanavond maar vroeg mijn bedje in.. Moe, maar voldaan

Nijn*
Oud 12-09-2004, 17:31
metallica
metallica is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 12-09-2004 @ 15:33 :
ik ben te zwak... heb het niet volgehouden, zoals altijd.
mja, hoe nu verder... iig geen ibs en infuus, maar wat wel?

een hele dikke knuffel.
en je bent lief, zorg goed voor jezelf
*stuurt het beetje positieve energie dat ik heb naar jou*
Oud 12-09-2004, 18:14
Verwijderd
dan gaat t zo goed, maar dan ga ik opeens weer denken. ben ik moe, heb ik weer te veel gegeten, voel ik me niet lekker, ga ik achter pc zitten, weg van de drukke familie, en dan ga ik denken. het is bagger. opeens alles weer negatief zien. inclusief mezelf. ik wil zoveel veranderen, maar ik kan het gewoon niet wegens gebrek aan zelfdiscipline. kut. op momenten als deze haat ik mezelf zo..
Oud 12-09-2004, 18:27
angel--1987
angel--1987 is offline
waarom zeikt iedereen over t afvallen..
waarom...ze weten dat ik t wil,..
maar t lukt niet...
ik ga eten als ik me lsecht voel....alleen dan..
en aangezien ik me de laatstr tijd alleen maar slecht voel en vreetbuien heb..
t lukr gewoon niet..boe graag ik t ook wil.
k kan er niet meer tegen tegen alles wat ik eet van zou je dat wel doen is slecht!
ja k doe me ebst drink alleen nog maar water maar t stoppen met etne...t lukt gewoon niet...
Oud 12-09-2004, 18:54
Anno 1986
Anno 1986 is offline
Het is weer zover; mijn spreekwoordelijke bom is ontploft....
Wat doe ik hier? En vooral waarom? Waarom ben ik zoals ik ben, maar eigenlijk niet eens wil zijn? Waarom hou ik mijzelf constant voor de gek? En nog meer van die vragen....

Verdomme! Ik baal hier echt enorm van, de hele wereld lijkt momenteel onder mijn voeten vandaan te zakken. En ik kijk machteloos toe, zonder iets te kunnen doen.

Oud 12-09-2004, 20:11
Verwijderd
Ik haat je niet. Ik heb medelijden met jou en vooral met mij. Hoe kan iemand zo dom zijn? Hoe kan iemand zo dom zijn en zo niets begrijpen van de wereld. Hoe kan iemand al 18 jaar in eht zelfde huis wonen en nog steeds geen idee hebben van wie ik ben? Hoe kan iemand, aan wie je zoveel waarde hechtte al die jaren, je zo laten vallen en dan denken dat de stap aan jou is om te bellen? Hoe kan iemand zo ontzettend onnozel zijn?

En belangrijker nog: hoe kan ik zo zijn geworden in dit gekkenhuis?
Oud 12-09-2004, 20:27
Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Citaat:
angel--1987 schreef op 12-09-2004 @ 19:27 :
ja k doe me ebst drink alleen nog maar water maar t stoppen met etne...t lukt gewoon niet...
van niks eten word je niet slanker hor bewegen en gezond eten wel...
sterkte
Oud 12-09-2004, 20:43
Verwijderd
sluit je ogen en laat een traan kijk naar buiten en geniet van de maan
kijk naar de sterren luister naar je hart
wees niet bang of verwart
ik zal van je houden
nu morgen en de dagen erna
alleen zijn ben je misschien als je om je heen kijkt
maar diep van binnen is dat niet waar
--
Dat zei hij tegen mij toen hij offline ging.
Lief bedoeld, en het is ook waar..maar ik ben er nog niet uit. Wat te doen? Die brieven sturen? Dan maak ik alles kapot, alleen hoe kan iets kapot gaan wat er niet is .
Waarom zie ik altijd te laat in hoe leuk een persoon is? Waarom komt pas naar voren dat ik voor iemand meer voel dan vriendschap, als die jongen bezet is? Op zulk soort momenten baal ik van mezelf
Oud 12-09-2004, 21:11
Verwijderd
*komt nog een positief bericht posten*

Wieieieiehieieiei Ik sta op een cd!. Er zijn opnames gemaakt van mn orkest. Zo leuk ben het nu aan het luisteren. Voor het eerst dat ik het orkest hoor terwijl ik er niet inzit zeg maar. En we zijn wel goed zeg....
Concerten waren leuk dit weekend wel vermoeiend maja. Ik heb iig zin in het volgende programma!
Oud 12-09-2004, 21:18
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
*James Brown op de achtergrond*

I feel good... (padadadadadada)... I feel good... (padadadadadada)...
Oud 12-09-2004, 21:28
Quiana
Quiana is offline
*bezorgd*

Het gaat niet zo goed met mijn vader. Helemaal niet zo goed.
Oud 12-09-2004, 21:34
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Quiana schreef op 12-09-2004 @ 22:28 :
*bezorgd*

Het gaat niet zo goed met mijn vader. Helemaal niet zo goed.

Morgen naar de tandarts
Oud 12-09-2004, 21:36
Cinamon
Cinamon is offline
Ik met mijn kansloze problemen.
Ik durf het gewoon niet. Wat een schijtluis dat ik ben.
Kus hem gewoon. Kus hem gewoon!
Het zit gewoon helemaal goed. Dus waarom niet?
Wat houd me tegen?
Oud 13-09-2004, 09:30
Juliah
Juliah is offline
Ik twijfel zo of ik open kaart moet spelen... Ik ben bang dat ze me dan zielig gaan vinden of een aanstelster of dat ze me niet serieus nemen oid... En ik wil gewoon mezelf zijn en niet 'die met...' ofzo. Maar aan de andere kant, kan ik mezelf wel zijn zonder open kaart te spelen? Dilemma('s).
Oud 13-09-2004, 11:33
Luna
Luna is offline
Iedereen bekijkt het maar. Mijn humeur is niet te verpesten.
Oud 13-09-2004, 11:36
zus
zus is offline
KUT, me vader is ontslagen, hij zat in de ziektewet maar toch..nu is het zeker. Dat betekent dat hij vanaf nu elke dag thuis zit.. Waarom nou weer?

Bahh..
Oud 13-09-2004, 12:31
angel--1987
angel--1987 is offline
Klein Konijntje
ik heb het dan ook over het ongezonde eten...
ik sport nu 4 keer in de week....
en probeer gezond te eten..
Oud 13-09-2004, 13:38
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Ik ben blij.
Oud 13-09-2004, 14:17
Verwijderd
mn ex heeft iets verkeerds gegeten want hij was opeens heeel open enzo...
ben wel beetje van slag nu.. weet niet zo goed wat ik er mee moet, maar het voelt iig wel goed
Oud 13-09-2004, 14:36
Verwijderd
*stuitert verder*
Oud 13-09-2004, 14:59
Nona
Nona is offline
*bah wat is dit nou weer? pest met al die computers...*

Iedereen loopt aan alle kanten aan me te trekken. Kom hierheen, kom daarheen, je hebt wel tijd he, je gaat wel mee he? En als ik de hele week niet meer dan vier uur per nacht geslapen heb en ik zeg dat ik me te moe voel ben ik flauw en moet ik toch maar. Damn, ik kan toch ook niet alles aan... Vrijdag kon ik amper meer rechtop lopen van de buikpijn en niemand die me toen vroeg wat er was... Gelukkig wil mijn vriend me wel wat tegemoet komen en ik heb het etentje af kunnen bellen, maar ik wil geen dingen met hem afbellen. Dan maar wat anders weg, hij is mijn vriend. Maar ja, anderen accepteren dat blijkbaar niet.
Damn, wat je vriendschap noemt...
Oud 13-09-2004, 15:02
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Luna schreef op 13-09-2004 @ 12:33 :
Iedereen bekijkt het maar. Mijn humeur is niet te verpesten.
Vind je het gek als jij wél kan uitslapen
Oud 13-09-2004, 15:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik voel me heel zwak. Lichamelijk. Ik ben heel duf, voel me ziekjes en slap in de benen. Ben een beetje misselijk. Sinds vanmiddag, na college.

Ook van binnen ben ik niet helemaal lekker. Ik voel een heel grote leegte in me. Een groot gat. Ik voel me niet happy. En het gekke is, dat ik eigenlijk niet eens weet hoe dat nou komt.
Oud 13-09-2004, 16:31
Quiana
Quiana is offline
Tja - wat kan ik zeggen?

Motivatie is geen plantje wat ik met veel zorg en warmte kan
koesteren en laten groeien, helaas.

(Andere fase.)
Oud 13-09-2004, 16:40
leucomelas
leucomelas is offline
aargh! probeer mezelf te ontdekken! of ja, wat ben ik en waarom vind ik de nieuwe ik niet zo aardig? ze is zo luidruchtig en vraagt meer aandacht.. maar voelt zich aan de andere kant ook zelfverzekerder...
Oud 13-09-2004, 16:55
Miracle
Miracle is offline
Jaaaaaah, ik heb een baantje voor één keer in de twee weken op zaterdag. *juich* *spring*
Oud 13-09-2004, 16:59
Lena_jenaja
Lena_jenaja is offline
haj...

ik heb net anorexia overwonnen maar nu zegt mijn moeder met wie ik al ruzie heb: je bent wel aangekomen... je bent weer op je oude gewicht.. nou ik geloof nog meer zelfs.......!
ze wist er niet vanaf, ze dacht alleen maar dat ik (de hele vakantiej... sure) ziek was en daarom niets at... en ze moedigde het nog aan ook... wat moet ik doen?

ik wil eigenlijk gewoon het huis uit... maar ik ben bang dat dat niet mogelijk is...
Oud 13-09-2004, 17:33
Verwijderd
Waarom komen mensen je leven binnen vallen en gaan ze niet met hetzelfde tempo uit je hoofd?
Oud 13-09-2004, 18:16
Fade of Light
Fade of Light is offline
Het gaat geloof ik eigenlijk best goed
Enige minpuntje is dat een vriend van me erg afstandelijk is
Oud 13-09-2004, 18:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Omdat mijn vader weigert voor zijn eigen dochter te betalen kan ik iedere ochtend om 5.45 uur op om vervolgens acht uur lang peren te plukken in de zeikende regen
Oud 13-09-2004, 18:41
metallica
metallica is offline
Bah, kweet niet wat ik moet met die mensen uit m'n klas. Kzit er nou bijna acht jaar bij in de klas en nog steeds kan ik het niet met ze vinden
En ik heb op het moment zo'n schijt aan alles, ik zou het liefste met een joint in t park gaan zitten, maarja....
Enn hij blijft door m'n hoofd gaan, ik droom zelfs van hem. Waarom kan ik hem nou gewoon niet vergeten.

Ikkom tot de conclusie dat ik me behoorlijk kut voel en dan maar overal toch het vrolijke meisje spelen bah, ik haat dit. Waarom kan ik nou gewoon nbiet eens blij zijn met de mensne en dingen die ik heb en er voor me zijn, waarom blijf ik verlangen naar het onmogelijke... Al negen maanden lang zo onderhand... En die klootzak laat niets meer van zich horen
Oud 13-09-2004, 18:42
metallica
metallica is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 13-09-2004 @ 19:16 :
Het gaat geloof ik eigenlijk best goed
Oud 13-09-2004, 18:46
Lena_jenaja
Lena_jenaja is offline
Citaat:
metallica schreef op 13-09-2004 @ 19:41 :
Bah, kweet niet wat ik moet met die mensen uit m'n klas. Kzit er nou bijna acht jaar bij in de klas en nog steeds kan ik het niet met ze vinden
En ik heb op het moment zo'n schijt aan alles, ik zou het liefste met een joint in t park gaan zitten, maarja....
Enn hij blijft door m'n hoofd gaan, ik droom zelfs van hem. Waarom kan ik hem nou gewoon niet vergeten.

Ikkom tot de conclusie dat ik me behoorlijk kut voel en dan maar overal toch het vrolijke meisje spelen bah, ik haat dit. Waarom kan ik nou gewoon nbiet eens blij zijn met de mensne en dingen die ik heb en er voor me zijn, waarom blijf ik verlangen naar het onmogelijke... Al negen maanden lang zo onderhand... En die klootzak laat niets meer van zich horen

Periode heb ik net gehad... of ik zit er nog een beetje in... maar eigenlijk bevalt het me wel... schijt...
Oud 13-09-2004, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Guusie schreef op 13-09-2004 @ 18:33 :
Waarom komen mensen je leven binnen vallen en gaan ze niet met hetzelfde tempo uit je hoofd?
heeeeel mooi verwoord
Oud 13-09-2004, 19:22
swie
swie is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 13-09-2004 @ 19:39 :
Omdat mijn vader weigert voor zijn eigen dochter te betalen kan ik iedere ochtend om 5.45 uur op om vervolgens acht uur lang peren te plukken in de zeikende regen
Ik moet da 8 uur en half doen da was fun in het begin ma nu da er waarschijnlijk regen zal komen morgen in vlaams brabant en Belgie is de fun er meteen van af en het word ook saaier per minuut.
Oud 13-09-2004, 19:23
moon
moon is offline
Ik kan niet meer gaan we weer...het spijt me. Mijn vertrouwenspersoon heeft vandaag gezegd dat ik er echt over na moet denken of ik niet aan anti depressiva moet gaan beginnen en of zij niet moet gaan praten met mijn ouders. Ik wil niet, echt niet! Maar zo kan het ook niet verder zoals het nu gaat, het wordt steeds erger en erger...ik kan het niet meer aan gewoon. Ik moet steeds meer liegen en smoesje verzinnen om alles maar verborgen te houden...ik red it gewoon niet langer. Sorry voor die negatieve post weer.

Regels voor berichten