Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb niks gemist dus. (tenzij 't die nieuwe shizzle van ze is die je gay vindt... want warning en american idiot zijn dope albums. ![]()
||
Citaat:
"ARGH OKAY KEEP THE GUITAR BUT GET TO FUCK OF MY STAGE!!" |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() BTW: Als iemand twee meiden gekleed in groen (o.a. shrek haarband) kent zou ik daar graag de msn van willen ![]() Laatst gewijzigd op 13-01-2005 om 10:10. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ja t was een gaaf concert |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ook heel gay was het feit dat ze niet met zn 3en waren maar dat ze op sommige momenten wel met 7 man op het podium stonden en Billy Joe zelfs bij wat Dookie nummers niet eens zelf gitaar speelden. echt niet relaxed en facethetrut waar was je ik had een bandje voor je meegenomen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik stond btw eerst rechts van de pit, later rechts middenvooraan met de laatste nummers ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en tja knowledge is ook een van mijn favo nummers maar ik heb het nu al door zo veel bands verkracht horen worden dat ik vind dat ze het nu gewoon maar eens moeten laten rusten |
![]() |
||
Citaat:
en verder vond ik de set maar raar maar t werd wel steeds leuker. trouwens, die cover van knowledge vond ik wel erg koel en hun skaliedjes ook...maarja, ska en operation ivy zijn ook wel leuker dan greenday. maar al met al viel het me nog wel mee en was t best een leuke gig
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
+ de mensen die niet verwachtten dat 't zo zou gaan zijn wel aardig naïef geweest. als je 't verloop ziet in muziek, qua albums, is 't toch wel logisch.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
7 juli green day in ahoy FaceTheTruth | 280 | 12-07-2005 10:06 | |
Muziek |
Nijmegen Rockin Park Verwijderd | 345 | 28-06-2005 18:28 | |
Muziek |