Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Een koelkast wordt een frigo, geen friso. De verwarming is trouwens de chauffage. Joowgert (yoghurt) wordt hier als joechoert uitgesproken, en ham is gewoon hesp. Poepen doen wij trouwens gewoon in bed, met ons lief, (volgens mij klinkt dit vunziger dan ik het bedoel) en 'de bank' wordt met geld geaccosieerd in België, niet zozeer met iets waar ik me sebiet/seffens op ga vleien. Ik vind het trouwens ook niet zo plezant om als het regent naar de slager te gaan, dus dan gaat ge bij ons beter gewoon ergens een croque onsieur eten. De centrifuge spreek ik hier trouwens gewoon aan met droogkast of droogzwierder. In dit geval telt: waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? En dan verkleinwoorden: zeg nu eerlijk, het klinkt toch veel beter: schatteke, karreke, potteke, ... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik was gister uit en oh. Er was een jongen en hij was de mooiste jongen die ik ooooit heb gezien en hij danste zo lief en hij was leuk en ohhhh volgens mij ben ik verliefd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb je foto ?! ![]() maar hee ik heb bijna alleen mooie jongens op school ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gisteren geluierd opgeruimd en geleerd, rond etenstijd een vriendinnetje opgehaald van station Muiderpoort, pannenkoeken gegeten, en in het Genootschap iets gedronken. Vriendje kwam ook, het was gezellig, en na 10 minuten moesten we naar CS lopen anders zou vriendinnetje haar laatste trein missen. Ondertussen deden mijn kontspieren verschrikkelijk pijn (van het in een ongemakkelijke houding benen scheren die morgen - ja je vertelt hoe je dag was of je doet het niet) en dus pakten we de tram terug naar huis van vriendje. Aldaar tv gekeken en met kat gespeeld en geslapen. Vandaag naar college, het ging over schizofrenie dus dat was interessant, daarna heb ik geleerd en ben ik erachter gekomen dat ik verkouden ben. Dus ga ik nu maar computeren en ik denk dat ik zometeen nog even ga simmen ondanks dat ik dat niet meer leuk vind ![]() Morgen bij zaalvoetbalwedstrijd van vriendje kijken, leren en zondag naar Malkovich en Razor Crusade in Amstelveeennn
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() uhh mijn dag begon heel vroeg en toen was ik om half 11 weer thuis met nog een hele dag voor de boeg, ik had geen idee wat ik moest doen dus heb ik maar niets gedaan en m'n slaapkamer netjes gemaakt. nu ben ik eten aan het maken en vanavond komt vriend langs en misschien nog wat vrienden en dan gaan we vast tv kijken en blowen want dat doen we altijd. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
De Kantine |
Hoe was je dag? #001 Verwijderd | 1 | 30-04-2010 15:48 | |
De Kantine |
Wat saai zeg topicreeks wordt vervangen door Hoe was je dag? Missy | 0 | 30-04-2010 14:59 | |
Lifestyle |
Hoe was je dag? Verwijderd | 12 | 13-06-2006 16:00 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. # 2 Fantôme | 500 | 27-01-2004 16:01 | |
Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 09:11 |