Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2005, 00:21
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-07-2005 @ 01:18 :
Ja, het klinkt lullig. Ik ben er zelf ook wel mee in aanraking geweest hoor. Als je als meisje ontzettend mooi bent, slim, door iedereen aardig gevonden wordt, de kerels voor het oprapen hebt en toch geen enkele moeite hebt single en onafhankelijk te blijven, waarom zou je dan iets pikken van de ander in een relatie? Dan laat je je echt de wet niet voorschrijven.
Ach, dat zijn toch de arrogante krengen waar ik sowieso niet op val.
Advertentie
Oud 18-07-2005, 00:21
Verwijderd
Ik val altijd voor dat soort meiden.
Oud 18-07-2005, 00:24
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-07-2005 @ 01:21 :
Ik val altijd voor dat soort meiden.
Why?
Oud 18-07-2005, 00:25
Verwijderd
Omdat ik een interessant iemand wil, niet iemand waarbij ikzelf de hele tijd het voortouw moet nemen. Ze moet me een grote bek durven geven en niet continu tegen me opkijken.
Oud 18-07-2005, 00:27
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-07-2005 @ 01:25 :
Omdat ik een interessant iemand wil, niet iemand waarbij ikzelf de hele tijd het voortouw moet nemen. Ze moet me een grote bek durven geven en niet continu tegen me opkijken.
Ik ken ook meiden met een grote bek die het voortouw nemen zónder dat ze zo arrogant zijn, hoor.
Oud 18-07-2005, 00:28
Verwijderd
Omg wat een attitude
Oud 18-07-2005, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-07-2005 @ 01:27 :
Ik ken ook meiden met een grote bek die het voortouw nemen zónder dat ze zo arrogant zijn, hoor.
Ik ook wel, maar ik vind het ook wel leuk om een beetje tegen haar op te bieden, kijken hoever ze denkt dat ze kan gaan.
Oud 18-07-2005, 00:36
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-07-2005 @ 01:31 :
Ik ook wel, maar ik vind het ook wel leuk om een beetje tegen haar op te bieden, kijken hoever ze denkt dat ze kan gaan.
He bah, dat lijkt me dus echt niks.

Ik hoef heus geen onderdanig vrouwtje, alsjeblieft niet, maar heel extreem groot ego hoeft voor mij nou ook weer niet.
Oud 18-07-2005, 00:59
Verwijderd
Maar als ik te snel het idee krijg dat ik haar gedrag heb uitgevogeld dan vind ik het niet meer leuk.
Oud 18-07-2005, 01:01
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-07-2005 @ 01:59 :
Maar als ik te snel het idee krijg dat ik haar gedrag heb uitgevogeld dan vind ik het niet meer leuk.
Jij hebt écht bindingsangst, hè?
Oud 18-07-2005, 01:07
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-07-2005 @ 01:25 :
Omdat ik een interessant iemand wil, niet iemand waarbij ikzelf de hele tijd het voortouw moet nemen. Ze moet me een grote bek durven geven en niet continu tegen me opkijken.
Dat wil ik ook enigzins, maar het moet ook weer niet té erg worden, dan krijg je alleen maar ruzie en dat is ook niet goed. Heb dat namelijk gehad in mijn laatste relatie.

En ik wil eigenlijk een meid die slimmer is dan dat ik ben, die me dingen kan leren over van alles, maar die zijn zeldzaam aangezien ze ook nog eens specifieke interesses moeten hebben.
Oud 18-07-2005, 01:20
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-07-2005 @ 02:01 :
Jij hebt écht bindingsangst, hè?
Nee, dat is geen bindingsangst. Dat is gewoon niet snel tevreden zijn.
Oud 18-07-2005, 01:27
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-07-2005 @ 02:20 :
Nee, dat is geen bindingsangst. Dat is gewoon niet snel tevreden zijn.
Ik ben ook niet snel tevreden, maar ik vind het juist wél leuk als ik een meisje een beetje begin te kennen. Dan begin ik haar juist leuk te vinden.
Oud 18-07-2005, 20:52
Nephtys
Avatar van Nephtys
Nephtys is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-07-2005 @ 01:18 :
Ja, het klinkt lullig. Ik ben er zelf ook wel mee in aanraking geweest hoor. Als je als meisje ontzettend mooi bent, slim, door iedereen aardig gevonden wordt, de kerels voor het oprapen hebt en toch geen enkele moeite hebt single en onafhankelijk te blijven, waarom zou je dan iets pikken van de ander in een relatie? Dan laat je je echt de wet niet voorschrijven.
Zo.... ken ik haar?!
Oud 18-07-2005, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Nephtys schreef op 18-07-2005 @ 21:52 :
Zo.... ken ik haar?!
Ik ken haar zelf niet, ze is fictief, een product van mijn verbeelding om mijn voorbeeld kracht bij te zetten
Oud 18-07-2005, 21:00
Nephtys
Avatar van Nephtys
Nephtys is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-07-2005 @ 21:58 :
Ik ken haar zelf niet, ze is fictief, een product van mijn verbeelding om mijn voorbeeld kracht bij te zetten
Oei, dat is een deuk in mijn ego.
Oud 18-07-2005, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Nephtys schreef op 18-07-2005 @ 22:00 :
Oei, dat is een deuk in mijn ego.
Dan had ik er ook nog grappig, scherp en uitdagend bij moeten zetten.
Oud 19-07-2005, 00:39
Verwijderd
Trouwens, je herkent wel een beschrijving van jezelf
Oud 19-07-2005, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-07-2005 @ 01:21 :
Ach, dat zijn toch de arrogante krengen waar ik sowieso niet op val.
Hoeft niet perse, ik heb deze vakantie een zeer interessant meisje leren kennen dat gewoon voldeed aan de beschrijving van nare man.

Het grappige was dat ze verbaal gehakt maakte van mijn player-kennis/vriend die ook mee op vakantie was en dat ze juist oprecht interesse toonde in mij. Ik heb heerlijk diepzinnig gepraat met haar. Een verademing in mijn queste om 1 week lang alle bronstige bReEzAh's te ontlopen. Gewoon ineens, daar zat ze: het 3e jaars uni grietje van mijn dromen...

Helaas overkomt mij dan weer dat ze al een vriend heeft, maar toch...als we elkaar nog eens tegenkomen, wie weet...ik sluit niets uit. Ze was slim, knap en stijlvol.

Arrogant tegen de mensen waar dat nodig was en lief en eerlijk tegen mij, het klikte echt te goed, er zat gewoon meer in dan alleen praten, maarja, ik ga niet tussen haar en haar vriend in lopen kloten. Alhoewel een keertje uit eten niet gek zou zijn ...
Oud 19-07-2005, 05:59
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik flirt gewoon omdat ik er lol in heb. Niet omdat ik niet genoeg heb aan m'n vriend, of nog meer aandacht nodig heb, of een arrogante bitch ben.
Dat sommige jongens daar niet meer kunnen leven, vind ik prima, maar moet ik mijzelf dan aanpassen? Tuurlijk niet!
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 19-07-2005, 12:49
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
mja ben 7 maanden single geweest na een 'relatie' van 2,5 jaar waarvan de laatste maanden dus niet goed gingen...
Ik vond het ff heerlijk rustig, maar dat kwam dus misschien ook omdat het gewoon niet meer leuk was en ik er tegen op begon te zien om wat af te spreken.
Nu heb ik weer wat met iemand en geniet ik volop van het verliefde gevoel!
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 19-07-2005, 12:55
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Roos schreef op 19-07-2005 @ 06:59 :
Dat sommige jongens daar niet meer kunnen leven, vind ik prima, maar moet ik mijzelf dan aanpassen? Tuurlijk niet!
Ik hoef mij niet aan te passen om toch ergens rekening mee te houden. Als mijn vriendin zich vervelend zou voelen, omdat ik flirt, dan zou ik dat zeker minderen...en dan hoeft ze daar niet eens uitdrukkelijk om te vragen...maar god wie ben ik...

Dit is hypothethisch gezien gewoon uitgaan van het negatieve...
1)jij gaat door - jij blij...en meneer moet zijn negatieve gevoelens maar wegstoppen...1 blij - 1 niet blij.
2)jij stopt/mindert, voelt je waarschijnlijk nog steeds net zo goed (tenzij je uit dat flirten je zelfvertrouwen haalt) en meneer is blij. 2 blij.

De rekensom lijkt me makkelijk gemaakt.
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 19-07-2005, 14:15
fractuur
fractuur is offline
Het valt me trouwens op dat de meeste singles in dit topic onverminderd kritisch zijn.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 19-07-2005, 14:26
Astraea
Avatar van Astraea
Astraea is offline
Ik ben sinds 3 maanden weer vrijgezel, en het bevalt me wel. Geen verplichtingen en lekker mijn eigen dingen doen. Het enige probleem is dat opeens allemaal mensen denken dat ze een kans maken en me daarom gaan lastigvallen. Het meest irritante is nog dat heel veel jongens ervan uitgaan dat ik nu opeens zin heb om zomaar seks te hebben met ze, onder het motto "ik ben vrijgezel dus ik kan alles doen waar ik zin in heb". Dit motto klopt natuurlijk ook wel, maar dat wil niet zeggen dat iedereen een potentieel slachtoffer is geworden..
__________________
Goddess of Innocence and Purity.. ~*~ Who ever Saves one Life, Saves the World Entire..
Oud 19-07-2005, 14:49
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-07-2005 @ 20:55 :
En dat kan niet als je een vriend hebt? Dan doe je toch iets niet goed.
Op een of andere manier verloor ik mijn vrienden toch uit het oog.. Vreselijk stom van mij.. Maar fouten zijn er om uit te leren hé
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 19-07-2005, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Astraea schreef op 19-07-2005 @ 15:26 :
Ik ben sinds 3 maanden weer vrijgezel, en het bevalt me wel. Geen verplichtingen en lekker mijn eigen dingen doen. Het enige probleem is dat opeens allemaal mensen denken dat ze een kans maken en me daarom gaan lastigvallen. Het meest irritante is nog dat heel veel jongens ervan uitgaan dat ik nu opeens zin heb om zomaar seks te hebben met ze, onder het motto "ik ben vrijgezel dus ik kan alles doen waar ik zin in heb". Dit motto klopt natuurlijk ook wel, maar dat wil niet zeggen dat iedereen een potentieel slachtoffer is geworden..
Oud 19-07-2005, 17:32
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
fractuur schreef op 19-07-2005 @ 15:15 :
Het valt me trouwens op dat de meeste singles in dit topic onverminderd kritisch zijn.
Waaom niet? Ik filter eerst het uitschot eruit omdat ik dat sowieso niet moet. Als ik me bind, moet het wel met iemand zijn die ik de moeite waard vind.
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 19-07-2005, 17:50
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
El Kim schreef op 19-07-2005 @ 18:32 :
Waaom niet? Ik filter eerst het uitschot eruit omdat ik dat sowieso niet moet. Als ik me bind, moet het wel met iemand zijn die ik de moeite waard vind.
Tuurlijk, doe ik ook. Ik ben in die mate kritisch dat er heel af en toe heel soms een jongen overblijft. Maar ik merkte het op omdat ik mezelf er behoorlijk in herken (in de eisen die mensen aan de ander stellen) en omdat in het begin van topic volgens mij nog wel eens een wanhopig beeld van mensen werd geschetst. Maar dat lijken we tot zover in dit topic niet te zijn.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 19-07-2005, 18:03
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 19-07-2005 @ 15:15 :
Het valt me trouwens op dat de meeste singles in dit topic onverminderd kritisch zijn.
Ja, omdat single en wanhopig en zelfmedelijden helemaal afstotelijk overkomt.
Oud 19-07-2005, 18:10
Astraea
Avatar van Astraea
Astraea is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-07-2005 @ 16:22 :
__________________
Goddess of Innocence and Purity.. ~*~ Who ever Saves one Life, Saves the World Entire..
Oud 19-07-2005, 18:11
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-07-2005 @ 19:03 :
Ja, omdat single en wanhopig en zelfmedelijden helemaal afstotelijk overkomt.
Komt een kritische single dan ook al afstotelijk over? Of zijn singles bij voorbaat al wanhopif en vol zelfmedelijden?
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 19-07-2005, 18:20
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
fractuur schreef op 19-07-2005 @ 19:11 :
Komt een kritische single dan ook al afstotelijk over? Of zijn singles bij voorbaat al wanhopif en vol zelfmedelijden?
Mwah, hangt ervan af hoe hij/zij zich gedraagt Als iemand kritisch is, maar zich vervolgens wel helemaal belachelijk maakt alleen om iemand te versieren, dan is-ie volgens mij wel wanhopig ja Ligt aan de persoon
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 19-07-2005, 18:25
Astraea
Avatar van Astraea
Astraea is offline
Citaat:
El Kim schreef op 19-07-2005 @ 19:20 :
Mwah, hangt ervan af hoe hij/zij zich gedraagt Als iemand kritisch is, maar zich vervolgens wel helemaal belachelijk maakt alleen om iemand te versieren, dan is-ie volgens mij wel wanhopig ja Ligt aan de persoon
Ik denk dat je gewoon twee dingen los moet zien van elkaar. Kritisch zijn wil niet zeggen dat je niet gewoon even een 'vrijgezellen-leventje' kunt leiden. Ikzelf zit er niet zo op te wachten om bijvoorbeeld iedere week met een andere gozer in bed te liggen, maar één van mijn beste vriendinnen gedraagt zich op dit moment wel zo 'vrij'. Dit zegt echter helemaal niets over hoe kritisch ze is. Het is een heel mooi, intelligent meisje en zal ook niet zomaar een relatie beginnen met iemand. Daarin is ze heel kritisch. Ook is ze zeker niet wanhopig, want er zijn genoeg jongens die haar wel als vriendin willen. Dus daar gaat het niet om. Ze is kritisch en zal dat ook zeker blijven, maar op dit moment is ze even aan het genieten en om te genieten hoef je nu eenmaal een stuk minder kritisch te zijn.
__________________
Goddess of Innocence and Purity.. ~*~ Who ever Saves one Life, Saves the World Entire..
Oud 19-07-2005, 20:03
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Voor zover je een dergelijke mate van losbandigheid 'genieten' kan noemen....
Is het feit dat ze t elke week met n ander doet zo'n turnon voor dr dan?
Of geniet ze gewoon omdat ze wekelijks door een ander bevredigd wordt in haar wanhopigheid?

Wanhoop... volgens Van Dale "ellendige toestand waarin men geen uitkomst meer ziet"
De mate waarin je als single wanhopig bent kan je dus afleiden aan de mate waarin je je eigen toestand als ellendig ervaart door afwezigheid van een emotioneel danwel lichamelijk bevredigende relatie, gecombineerd met het realisme waarmee je ermee omgaat, de waarde die je aan het gemis hecht en de mate van vertrouwen die je koestert.

As for myself....
Nog niet veel veranderd sinds de laatste zes singles topics
Ik vind mezelf niet wanhopig, maar voel me soms wel zo.
Enerzijds ben ik het afwachten zat, maar aan de andere kant kan ik constateren dat ik genoeg buiten de deur en onder de mensen kom.
Ik doe geen gekke/wanhopige dingen teneinde een eega te vinden waarmee ik me tot eventueel bedenkelijk niveau verlaag, ik wordt niet minder kritisch... valt dus wel mee allemaal.

Enige wat ik persoonlijk aan 'wanhopigheid' merk is een geregelde terugkeer van een vlaag frustratie en een met de tijd groeiende mate van bitterheid.

Maar ook dat valt wel mee.... mijn mate van bitterheid ligt momenteel op niveau Grapefruit, terwijl ik mensen (heb ge)ken(d) met een bitterheidsgraad van Paracetamol
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Oud 19-07-2005, 20:15
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Tinekeuh schreef op 19-07-2005 @ 15:49 :
Op een of andere manier verloor ik mijn vrienden toch uit het oog.. Vreselijk stom van mij.. Maar fouten zijn er om uit te leren hé
In dat laatste heb je gelijk. En nog gefeliciteerd btw!
Oud 19-07-2005, 20:16
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-07-2005 @ 01:11 :
Niet in staat vrienden te maken, maar wel een relatie krijgen? Lijkt me sterk.
Ken wel aantal mensen zonder "echte goede vrienden" en die toch een vriend(in) hebben.

*Wat chen zegt klopt ook*
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 19-07-2005, 20:30
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-07-2005 @ 21:15 :
In dat laatste heb je gelijk. En nog gefeliciteerd btw!
dank u
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 19-07-2005, 20:34
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Cookie schreef op 19-07-2005 @ 21:16 :
Ken wel aantal mensen zonder "echte goede vrienden" en die toch een vriend(in) hebben.

*Wat chen zegt klopt ook*
Maar de gevallen die ik hiervan ken is het een gevolg van het ander; doordat de personen in kwestie zo verschrikkelijk met elkaar bezig waren, zijn ze goede vrienden kwijtgeraakt. Dat is weer iets anders dan niet sociaal zijn, en vervolgens er een vriend erop na houden. Ik denk dat het eerste geval een stuk vaker voorkomt.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 19-07-2005, 20:36
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
fractuur schreef op 19-07-2005 @ 21:34 :
Maar de gevallen die ik hiervan ken is het een gevolg van het ander; doordat de personen in kwestie zo verschrikkelijk met elkaar bezig waren, zijn ze goede vrienden kwijtgeraakt. Dat is weer iets anders dan niet sociaal zijn, en vervolgens er een vriend erop na houden. Ik denk dat het eerste geval een stuk vaker voorkomt.
Ja da weeknie, ik bestudeer die mensen niet maar je kon wel eens gelijk hebben
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 19-07-2005, 21:16
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Stukje terug zei ik iets over zelfvertrouwen en relaties. Het onderstaande bedoelde ik een beetje, volgens mij was er nog wat verwarring over


gepost op 19-07-2005 @ 22:10

--------------------------------------------------------------------------------
Nee daarom, eigenlijk zou ik een vriendin moeten hebben. Dan was ik een stuk zelfverzekerder denk ik. Iemand die erg close met je is geeft je ook een beter, veilig gevoel.



*mag dat trouwens? iemand uit ander topic quoten?* Heb t nu al gedaan maar alst nie kan hoor ikt wel
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 19-07-2005, 21:25
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
fractuur schreef op 19-07-2005 @ 15:15 :
Het valt me trouwens op dat de meeste singles in dit topic onverminderd kritisch zijn.
kritisch is goed Mocht ik iemand tegen komen die een interessante kandidaat kan zijn, moet hij wel met mijn vrienden overweg kunnen en leuk meedoen, intelligent zijn, passievol zijn, spontaan, lief, attent, 'mooi' , gek, ondernemend blabla. Uiteraard mogen deze eisen ook best aan mij gesteld worden. Wel zo eerlijk. Maar zoals ik eerder al zei, op het moment geen behoefte
__________________
you can't milk a cow with your hands in your pants!!
Oud 19-07-2005, 21:27
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 19-07-2005 @ 19:11 :
Komt een kritische single dan ook al afstotelijk over? Of zijn singles bij voorbaat al wanhopif en vol zelfmedelijden?
Nee, maar mensen die zichzelf heel zielig vinden zijn altijd irritant.
Oud 19-07-2005, 21:46
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-07-2005 @ 22:27 :
Nee, maar mensen die zichzelf heel zielig vinden zijn altijd irritant.
True. Zouden er echt van die mensen zijn die zo wanhopig single zijn, dat ze zich aan de de eerste de beste jongen/meid vastklampen? (vast wel, maar ik kan het me gewoon niet voorstellen..)
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 19-07-2005, 22:00
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 19-07-2005 @ 22:46 :
True. Zouden er echt van die mensen zijn die zo wanhopig single zijn, dat ze zich aan de de eerste de beste jongen/meid vastklampen? (vast wel, maar ik kan het me gewoon niet voorstellen..)
Die zijn er vast wel, maar die bedoelde ik eigenlijk niet. Ik bedoel meer het soort single dat continu bezig is met zijn eigen singleheid, continu zit te mokken dat hij geen vriendin heeft et cetera.
Oud 19-07-2005, 22:06
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-07-2005 @ 23:00 :
Die zijn er vast wel, maar die bedoelde ik eigenlijk niet. Ik bedoel meer het soort single dat continu bezig is met zijn eigen singleheid, continu zit te mokken dat hij geen vriendin heeft et cetera.
Maar je zou zeggen dat het andere geslacht daar geen last van had. Meer vrienden enzo. En daarvan kan ik het me best voorstellen dat het irritant is ja. Ik betwijfel trouwens ook niet dat het type mensen dat ik beschreef zou kunnen voortvloeien uit het soort dat jij beschreef.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 21-07-2005, 10:26
Verwijderd
Trust me een vriend van mij is al een lange tijd zo aan het doen van aww heb niemand etc.
Dat is zo irri trust me. Ergste is nog dat hij ineens ook een meid leuk vind waarmee ik al een tijdje bevriend ben.
Oud 21-07-2005, 16:48
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Soharis schreef op 21-07-2005 @ 11:26 :
Trust me een vriend van mij is al een lange tijd zo aan het doen van aww heb niemand etc.
Dat is zo irri trust me. Ergste is nog dat hij ineens ook een meid leuk vind waarmee ik al een tijdje bevriend ben.
WAt is daar zo erg aan?
Ja ik trust je.
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 21-07-2005, 22:57
Sime
Avatar van Sime
Sime is offline
trusten!






ik ga naar bed
__________________
All i ever wanted was everything
Oud 22-07-2005, 11:47
fractuur
fractuur is offline
Songtekst Vrij zijn - Marco Borsato
Print deze pagina

Haar zijden zachte haren
Vallen wild langs haar gezicht
Amper achttien jaar
Maar zoveel ouder in dit licht
Iedereen danst om haar heen
Maar niemand komt dichtbij
Misschien een uur
Misschien een nacht
Maar altijd blijft ze vrij

(oh oh oh oh)
Totdat de ochtend haar weer nieuwe kansen brengt
(oh oh oh oh)
Zal ze naast je staan
Maar komt de morgen zal ze gaan
Vrij zijn
Ze wil alleen maar vrij zijn
Liefde komt ooit
Ze wil nu alleen maar vrij zijn
Onbezorgd en vrij zijn
Liefde
Liefde komt ooit
Als ze niet meer vrij wil zijn

Soms is ze bang en eenzaam
En verlangt ze terug naar toen
Geborgenheid en warmte
En een vaderlijke zoen
Maar ze wil het leven proeven
Zonder regels of gezag
Juist al die dingen doen
Die bijna niemand anders mag

(oh oh oh oh)
Ze lacht de wereld uit
En danst haar twijfels weg
(oh oh oh oh)
Verliefd kijkt ze je aan
Maar als je meer wilt zal ze gaan

Vrij zijn
Ze wil alleen maar vrij zijn
Liefde komt ooit
Ze wil nu alleen maar
Vrij zijn
Onbezorgd en vrij zijn
Liefde
Liefde komt ooit
En ze danst en ze lacht
En ze gaat je te lijf
Voor 'n uur, voor 'n nacht
Maar denk niet dat ze blijft

Vrij zijn
Ze wil alleen maar vrij zijn
Vrij zijn
Liefde komt ooit
Ze wil nu aleen maar
Vrij zijn
Onbezorgd en vrij zijn
Liefde
Liefde komt ooit
Ze wil nu alleen maar vrij zijn


Vergeef me dat ik jullie opeens met Marco Borsato lastig val, maar een vriendin zei laatst dat deze tekst goed bij mij paste. Als ik het topic zo doorlees zullen zich wel meer mensen in de tekst herkennen, of maak ik nu een verkeerde inschatting?
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 22-07-2005, 11:59
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Soharis schreef op 21-07-2005 @ 11:26 :
Trust me een vriend van mij is al een lange tijd zo aan het doen van aww heb niemand etc.
Dat is zo irri trust me. Ergste is nog dat hij ineens ook een meid leuk vind waarmee ik al een tijdje bevriend ben.
tis toch maar bevriend, gun hem ook wat
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Einde van de cd-single in zicht
hhendrikxx
21 28-01-2008 22:16
Muziek U2 & Greenday single maar 1,5 week te koop?!?!
Until My End
61 02-11-2006 09:37
Muziek [NEW OASIS SINGLE] The Importance of Being Liam Gallagher
Verwijderd
7 04-07-2005 16:58
Liefde & Relatie Het grote Singles topic
Middlefinger1
77 25-04-2005 11:10
Liefde & Relatie Het Grote Single Topic
Verwijderd
131 12-04-2005 13:30
Muziek Nieuwe single Red Hot Chili Peppers
Sikamikanico
31 07-10-2002 23:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.