Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2014, 22:06
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoe kwam je eigenlijk op het idee van die sugarchallenge en met wie doe je die sugarchallenge eigenlijk Pip? En ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom stevia niet in je dieet past. Of is het hierom:
Citaat:
Stevia levert geen calorieën. Maar producten waarin stevia is verwerkt, bevatten wel calorieën. Dit komt omdat in het algemeen maar een derde van de suiker vervangen kan worden door stevia, zonder nare nasmaak. Producten gezoet met stevia hebben vaak tot 30% minder calorieën dan vergelijkbare producten.
__________________
Lariekoek en apekool!
Advertentie
Oud 30-03-2014, 22:07
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Zó moe ben ik ervan.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 30-03-2014, 22:10
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb zojuist wel een vriendinnetje verbeterd dat op Facebook beweerde dat 10+10x0+10, 10 is. Ik hoop dat daarmee mijn karma weer in balans is.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 30-03-2014, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Hoe kwam je eigenlijk op het idee van die sugarchallenge en met wie doe je die sugarchallenge eigenlijk Pip? En ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom stevia niet in je dieet past. Of is het hierom:
Een hele tijd terug kwam ik er toevallig een keer op....toen kreeg ik voor kerst het boek 100% suikervrij in 30 dagen.
Ik doe het alleen. Mn huisgenoot en zoon willen niet meedoen. Maar ze eten in de avond wel vaak mee en vinden het dan heerlijk.

Stevia past perfect erbij! Alleen die ratten van candarell hebben er allemaal zoetstoffen bij gegooid en het stevia genoemd. Zo triggert het alsnog dat honger gevoel omdat ik zoet binnen krijg. Heb inmiddels echte stevia uit de ekoplaza.
Oud 30-03-2014, 22:33
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Hoeveel MB internet is genoeg voor een smartphone als ik alleen wil forumen en mail checken, of af en toe iets kijken op youtube? 250? 500? 2 gig?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 30-03-2014, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Hoeveel MB internet is genoeg voor een smartphone als ik alleen wil forumen en mail checken, of af en toe iets kijken op youtube? 250? 500? 2 gig?
Nou als je die filmpjes beperkt en voor dat soort dingen wifi pakt waar mogelijk dan heb je genoeg aan 500 mb.
Oud 30-03-2014, 22:36
Verwijderd
Ik heb 2 gig, kijk superveel en ik internet de hele dag en ben er in 8 maanden pas 1x overheen gegaan.
Oud 30-03-2014, 22:41
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou als je die filmpjes beperkt en voor dat soort dingen wifi pakt waar mogelijk dan heb je genoeg aan 500 mb.
Oke, thx!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 30-03-2014, 23:01
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb 1000mb, maar daar kom ik nooit aan. Ik luister veel via spotify, filmpjes kijken doe ik nooit. Alleen toen ik in het ziekenhuis geen wifi had en ik dag in dag uit via spotify muziek luisterde kwam ik aan mijn data-limiet.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 30-03-2014, 23:23
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Mijn keuze (kan een telefoon uitzoeken) is nu tussen:

- LG Electronics Optimus G
- Samsung Galaxy S4 Mini
- Huawei Ascend P6
- Nokia Lumia 625
- HTC Desire 500

Ik neig naar de eerste, die heeft de beste specs volgens mij.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 31-03-2014, 06:30
Verwijderd
Citaat:
ik mag natuurlijk alles wat ik wil.
Je weet natuurlijk best wat ik bedoel, opgewonden standje.
Oud 31-03-2014, 07:22
Verwijderd
Citaat:
Je weet natuurlijk best wat ik bedoel, opgewonden standje.


Is best een belangrijke nuance toch
Oud 31-03-2014, 07:32
Verwijderd
Maar pure stevia heeft wel een vieze plastic-achtige nasmaak
Oud 31-03-2014, 07:35
Verwijderd
Zeker als je kennelijk wel dadels mag zou ik dan gewoon dat soort dingen gebruiken voor eten dat je zoet wil hebben, ipv stevia.
Oud 31-03-2014, 09:11
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mijn keuze (kan een telefoon uitzoeken) is nu tussen:

- LG Electronics Optimus G
- Samsung Galaxy S4 Mini
- Huawei Ascend P6
- Nokia Lumia 625
- HTC Desire 500

Ik neig naar de eerste, die heeft de beste specs volgens mij.
Ik ben toevallig ook net op zoek naar een nieuwe. M'n interne speakertje is kapot, dus ik kan alleen maar mensen horen als ik oordopjes inheb of 'm op luidspreker zet. Nou bel ik eigenlijk nooit, dus daarom duurde het 3 weken voor ik hier achter was, maar toch, een nieuwe telefoon is nooit weg.

Ik ga denk ik voor de HTC, want die is uitbreidbaar tot 64 gb, heeft een prima camera en de batterij gaat niet binnen een dag al leeg. Hij schijnt ook een goed muziekprogramma te hebben, en aangezien ik m'n telefoon voornamelijk gebruik als mp3-speler (hence de 64gb) vind ik dat ook wel belangrijk. En hij is 'maar' 220 euro.

Eigenlijk wou ik eerst gaan voor de Moto G, maar daar kan geen sd-kaart in, wtf?!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 31-03-2014, 10:22
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Over slecht gesproken, ik heb vandaag verspreid over de dag een hele brownie weggewerkt In mijn eentje.
Oh, ik krijg ook zin in brownies.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 31-03-2014, 10:39
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
LG vind ik troep gebaseerd op 1 slechte ervaring
Heb nu een (heul oude) HTC en daar ben ik kei-blij mee. Behalve dan dat hij op het moment de SD kaart niet accepteert, maar kan ook aan het kaartje liggen...

Uh ja /useless rant
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 31-03-2014, 11:52
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wel balen: de HTC 500 is dan net de ene htc waar ze geen fucking coole hoesjes voor hebben. Ik had al een bjoetie gevonden waar ik graag de kuthipster mee wou uithangen, maar die past dus niet.


__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 31-03-2014, 12:01
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Mijn keuze (kan een telefoon uitzoeken) is nu tussen:

- LG Electronics Optimus G
prima ding, naar wat ik begrepen heb. Weinig bloatware . Praktisch zelfde ding als de Nexus 4.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-03-2014, 12:12
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
LG vind ik troep gebaseerd op 1 slechte ervaring
Heb nu een (heul oude) HTC en daar ben ik kei-blij mee. Behalve dan dat hij op het moment de SD kaart niet accepteert, maar kan ook aan het kaartje liggen...

Uh ja /useless rant
Wat was die ervaring?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 31-03-2014, 12:14
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
prima ding, naar wat ik begrepen heb. Weinig bloatware . Praktisch zelfde ding als de Nexus 4.
Ja, Tweakers was er ook wel best posi over.

En op al die telefoons valt wel IETS aan te merken, maar ja, als ik maar wat kan bellen en internetten, dan ben ik een gelukkig man.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 31-03-2014, 12:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Vriend van me heeft nu een Nexus 5, maar dat is natuurlijk ook gewoon een LG. Hij is er iig erg over te spreken.

Ik weet niet of je vast zit aan een abbo oid; maar qua bang-for-the-buck is de Moto G een erg puik toestel
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-03-2014, 12:32
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Vriend van me heeft nu een Nexus 5, maar dat is natuurlijk ook gewoon een LG. Hij is er iig erg over te spreken.

Ik weet niet of je vast zit aan een abbo oid; maar qua bang-for-the-buck is de Moto G een erg puik toestel
Ik mag m'n abo verlengen, en deze telefoons zijn gratis voor me.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 31-03-2014, 12:40
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ze zijn natuurlijk niet gratis
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-03-2014, 12:50
Verwijderd
De brief bij de gecombineerde aanslag geeft een behulpzame heads-up: "Mocht u één of beide formulieren kwijtraken, dan blijft u verplicht het belastingbedrag te betalen."

Ik vraag me af hoeveel slimmeriken dat op jaarbasis hebben geprobeerd.
Oud 31-03-2014, 12:51
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ze zijn natuurlijk niet gratis
Nee natuurlijk, maar ik hoef iig niet apart bij te betalen voor de telefoon zelf.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 31-03-2014, 12:55
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik weet niet of je vast zit aan een abbo oid; maar qua bang-for-the-buck is de Moto G een erg puik toestel
Moto G is echt een fucking mooi ding. Nog mooier is de Moto X, maar die is hier lastig te krijgen en je kan hier ook niet je eigen telefoon samenstellen, zoals in Amerika wel kan.
En zoals ik in mijn eerdere post al zei: Ik snap echt niet dat er geen sd-kaart lezer in hebben gedaan. Dat is toch basic shit tegenwoordig?
Anders had ik 'm echt meteen gekocht.

Weet jij verder nog een goede (onder de 250,-) waar 64gb in kan en die minstens een 5mp camera heeft?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 31-03-2014, 12:56
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Wat was die ervaring?
Slecht reageren touchscreen, navigeren niet overzichtelijk. Geen fijn gebruiksgemak
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 31-03-2014, 13:00
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
De brief bij de gecombineerde aanslag geeft een behulpzame heads-up: "Mocht u één of beide formulieren kwijtraken, dan blijft u verplicht het belastingbedrag te betalen."

Ik vraag me af hoeveel slimmeriken dat op jaarbasis hebben geprobeerd.
Mijn vorige huisgenoot vond het wel een poging waard om rekeningen zoals de gecombineerde aanslag te negeren. Nu krijgen we allemaal mooie brieven met 'In naam van zijne Majesteit, de Koning'.
__________________
Schmach.
Oud 31-03-2014, 13:03
Verwijderd
Oei.
Oud 31-03-2014, 13:05
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Ja, we zijn ze nu maar aan het betalen. Anders komt Willempie me zoeken, ben ik bang.
__________________
Schmach.
Oud 31-03-2014, 13:06
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Hebben jullie allemaal je belastingen al geregeld?
__________________
Schmach.
Oud 31-03-2014, 13:09
Verwijderd
Ja! Voor het eerst in mijn hele lefeh. Gratis geld
Oud 31-03-2014, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Ja, we zijn ze nu maar aan het betalen. Anders komt Willempie me zoeken, ben ik bang.
Oud 31-03-2014, 13:11
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Ook meteen 2009-2012 gedaan? MOAR MONEY.
__________________
Schmach.
Oud 31-03-2014, 13:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb al wel aangifte gedaan, als je dat bedoelt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-03-2014, 13:12
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
. Maar-eh, ze wilden Willem geen scherpe pijl geven?
__________________
Schmach.
Oud 31-03-2014, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Ook meteen 2009-2012 gedaan? MOAR MONEY.
Nee, toen studeerde ik en verdiende ik verder niks, dus dat heeft niet zo veel zin. Of wel?
Oud 31-03-2014, 13:14
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Gewoon even de automatische invulshit downloaden en kijken, me dunkt?

edit: 'automatische invulshit'. Goedemorgen, Pierrot.
__________________
Schmach.
Oud 31-03-2014, 13:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Moto G is echt een fucking mooi ding. Nog mooier is de Moto X, maar die is hier lastig te krijgen en je kan hier ook niet je eigen telefoon samenstellen, zoals in Amerika wel kan.
Mjah, maar goed, dat zie je vaker hier; de markt is hier (als in, Europa) een stuk breder dan in de VS, dus je ziet wel vaker dat bepaalde toestellen hier niet worden uitgebracht. Maar goed, Moto X is meteen wel ruim 2 keer duurder geloof ik vergeleken met de G; de kracht van de G zit juist in dat het voor een 'budget' telefoon prima mee kan met de duurdere modellen. (Overigens is de X wel binnenkort 'officieel' verkrijgbaar: http://tweakers.net/nieuws/94827/mot...rland-uit.html)

Citaat:
En zoals ik in mijn eerdere post al zei: Ik snap echt niet dat er geen sd-kaart lezer in hebben gedaan. Dat is toch basic shit tegenwoordig? Anders had ik 'm echt meteen gekocht.
Tja; het is een manier om wat kosten te drukken en mensen meer te sturen richting cloud-based opslagaccounts.

Citaat:
Weet jij verder nog een goede (onder de 250,-) waar 64gb in kan en die minstens een 5mp camera heeft?
Nope; ken er zo geen, misschien dat Chineese merken als Huawei of Oppo wel zoiets hebben. Maar waarom wil je perse 64gb? Ik heb nu 1,5jaar een HTC One X+ met 64gb en zit nu pas op de 22gb; en ik qua media is daarvan nog geen 2gb muziek en iets van 5gb aan foto's. En die laatste kan je in principe periodiek leeggooien als je bijvoorbeeld dropbox hebt en de boel automatisch laat syncen/uploaden naar je account.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-03-2014, 13:15
Verwijderd




Oud 31-03-2014, 13:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee, toen studeerde ik en verdiende ik verder niks, dus dat heeft niet zo veel zin. Of wel?
Studiekosten zijn deels aftrekbaar (moet je wel wat gewerkt hebben )
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-03-2014, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Studiekosten zijn deels aftrekbaar (moet je wel wat gewerkt hebben )
Werken en studeren tegelijkertijd is voor 't plebs.
Oud 31-03-2014, 13:21
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nope; ken er zo geen, misschien dat Chineese merken als Huawei of Oppo wel zoiets hebben. Maar waarom wil je perse 64gb? Ik heb nu 1,5jaar een HTC One X+ met 64gb en zit nu pas op de 22gb; en ik qua media is daarvan nog geen 2gb muziek en iets van 5gb aan foto's. En die laatste kan je in principe periodiek leeggooien als je bijvoorbeeld dropbox hebt en de boel automatisch laat syncen/uploaden naar je account.
Ik wil graag 64gb omdat ik nu al jaren een apparaat heb met 32gb en dat is gewoon niet genoeg. Zoals ik eerder al zei gebruik ik mijn telefoon voornamelijk als mp3-speler en met 32gb moet ik toch steeds dingen er af gooien omdat 't niet meer past.
Ik luister graag muziek onderweg, en op veel plekken is geen of hele slechte wifi, en streamen kost aardig wat data. Dus vandaar.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 31-03-2014, 13:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Werken en studeren tegelijkertijd is voor 't plebs.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 31-03-2014, 13:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik wil graag 64gb omdat ik nu al jaren een apparaat heb met 32gb en dat is gewoon niet genoeg. Zoals ik eerder al zei gebruik ik mijn telefoon voornamelijk als mp3-speler en met 32gb moet ik toch steeds dingen er af gooien omdat 't niet meer past.
Ik luister graag muziek onderweg, en op veel plekken is geen of hele slechte wifi, en streamen kost aardig wat data. Dus vandaar.
Mjah, ik zit bij bij Hi, daar gaan bijvoorbeeld Spotify-streams niet van je data af. Maar goed, ik heb zelf nooit de neiging gehad om mijn complete muziekcollectie op zak te willen hebben, dus voor mij is 64gb overkill gebleken.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-03-2014, 13:29
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Werken en studeren tegelijkertijd is voor 't plebs.
Oh, ik dacht altijd dat studieschuld hebben voor het plebs was. Heb ik het helemaal verkeerd begrepen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-03-2014, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik dacht altijd dat studieschuld hebben voor het plebs was. Heb ik het helemaal verkeerd begrepen
Nee, een studieschuld hebben is een fiscaal verantwoordelijke keuze.
Oud 31-03-2014, 13:36
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
klopt, net als een hypotheek hypotheekrenteaftrek-ftw.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-03-2014, 13:38
Verwijderd


Als ik een master ga doen (of erger: een jaar kunstacademie) moet ik er ook aan.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04.