Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2011, 02:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Duidelijk dat mijn vuisten haar even duidelijk moeten maken dat het niet three hill is, maar ONE TREE HILL en dat dat 1000x leuker is dan de oc. 'Er zit ook veel meer humor in en ze beleven ook veel meer'

Edit: in the oc zitten geen psycho killer nannies of overstromingen of psycho killer stalkers of teen marriage pregancies! Huhu

Jaja, ik was slapen, whatever
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 28-01-2011, 02:39
Verwijderd
Citaat:
nou kaartjes is teveel moeite, kutpaint werkt niet mee, ik stuur wel gewoon het adres dan zoeken jullie het zelf maar op ;x
Oud 28-01-2011, 02:41
Verwijderd
Citaat:
Duidelijk dat mijn vuisten haar even duidelijk moeten maken dat het niet three hill is, maar ONE TREE HILL en dat dat 1000x leuker is dan de oc. 'Er zit ook veel meer humor en en ze beleven ook veel meer'

Jaja, ik was slapen, whatever
Powernap, .
Oud 28-01-2011, 02:42
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
tuurlijk kom ik trimm, don't worry. Zelfs met hele dikke zulu lippen ben ik er bij
Ok, goed zo. Zulu lippen zijn trouwens kksexy. Ik heb ook zo'n pouty onderlip...

Citaat:
ik zou Trimm echt wel eens willen meeten
Zo boeiend ben ik niet hoor. Gewoon zoals hier, maar dan met meer vlees eraan.

Citaat:
Hee, een meet. Misschien kom ik ook wel, indien toegestaan.
JA!!!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-01-2011, 02:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Powernap, .
Nee, ik ga nu wel slapen als jullie me fris en fruitig willen hebben morgen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-01-2011, 02:43
Verwijderd
Trimm is heel tof in het echt

Ik heb mijn ritme weer in de war geschopt, anders zou ik ook overwegen om te komen morgen. Maar jullie 'morgen' is mijn 'vandaag' en jullie 'morgenavond' is mijn 'vannacht' dus dat gaat allemaal niet werken.
Oud 28-01-2011, 02:45
Verwijderd
Trimm is tof ookal doet ze zelf altijd alsof dat wel meevalt
Oud 28-01-2011, 02:45
Verwijderd
Citaat:
Trimm is heel tof in het echt

Ik heb mijn ritme weer in de war geschopt, anders zou ik ook overwegen om te komen morgen. Maar jullie 'morgen' is mijn 'vandaag' en jullie 'morgenavond' is mijn 'vannacht' dus dat gaat allemaal niet werken.
ja wel verdorie, zo gaan we elkaar nooit meeten
Oud 28-01-2011, 02:46
Verwijderd
Citaat:
ja wel verdorie, zo gaan we elkaar nooit meeten
Natuurlijk wel! Op de Hitlernarymeeting.
Oud 28-01-2011, 02:47
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk wel! Op de Hitlernarymeeting.
oh ja! Dat vergeet ik steeds. Egon naamzoek, wanneer wordt het?!
Oud 28-01-2011, 02:48
Verwijderd
Eigenlijk is het best wel raar dat meetings meetings heten. Althans, ik neem aan dat het een woord is dat is overgewaaid uit het verlengde van de happenings uit de jaren zestig en zeventig. Maar 'meeting', dat is toch gewoon een vergadering.

Hitlernaryvergadering
Oud 28-01-2011, 02:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sanne, als je morgen niet komt omdat je ziek bent (omdat je nu niet slaapt), laat ik Eric al je ramen ingooien

En ik wilde nog iets zeggen, maar ik weet het niet meer, dus whatnever
Oud 28-01-2011, 02:50
Verwijderd
Ik ga ook maar eens slapen. Morgen belachelijk veel doen.

Spoiler
Oud 28-01-2011, 02:50
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk is het best wel raar dat meetings meetings heten. Althans, ik neem aan dat het een woord is dat is overgewaaid uit het verlengde van de happenings uit de jaren zestig en zeventig. Maar 'meeting', dat is toch gewoon een vergadering.

Hitlernaryvergadering


Citaat:
Sanne, als je morgen niet komt omdat je ziek bent (omdat je nu niet slaapt), laat ik Eric al je ramen ingooien

En ik wilde nog iets zeggen, maar ik weet het niet meer, dus whatnever
Ik heb vanmiddag een paar uur knock out op bed gelegen vandaar dat ik nu niet kan slapen. Bovendien heb ik vanavond geen bier gedronken met Eric om morgen zo fit mogelijk te zijn, dus ik vind het een beetje onterecht dat je zo doet
Oud 28-01-2011, 02:51
Verwijderd
Citaat:
Ik ga ook maar eens slapen. Morgen belachelijk veel doen.

Spoiler
Oud 28-01-2011, 02:51
Verwijderd
Citaat:
Ik ga ook maar eens slapen. Morgen belachelijk veel doen.

Spoiler
Oud 28-01-2011, 02:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:



Ik heb vanmiddag een paar uur knock out op bed gelegen vandaar dat ik nu niet kan slapen. Bovendien heb ik vanavond geen bier gedronken met Eric om morgen zo fit mogelijk te zijn, dus ik vind het een beetje onterecht dat je zo doet
Dat is helemaal niet onterecht, ik weet toch hoe je bent
Maar kusje, tot morgen dan maar!

Jaeger, ik vind jou zo grappig

En ik ga met je mee slapen. Tschuss!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-01-2011, 02:55
Verwijderd
Hm, misschien moet ik mijn laptop ook maar eens dichtdoen. Om deze reden gaat ie dus nooit mee naar bed
Oud 28-01-2011, 02:58
Verwijderd
Ja bedslaaptijd, bis morgen jongens
Oud 28-01-2011, 03:01
Verwijderd
Citaat:
Hoe laat zal ik komen dan snol
Nou eh zo laat mogelijk. Iets voordat ik ga vertrekken naar het station, maar dat weet ik dus niet want ik heb nog geen concrete tijd gezien.
Oud 28-01-2011, 03:03
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Gesellie hoor
Oud 28-01-2011, 03:04
Verwijderd
waarom kom jij niet? dat heb ik ff gemist.
Oud 28-01-2011, 03:07
Verwijderd
zomaar krijg ik geen reactie van je trimm
Oud 28-01-2011, 03:11
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Eigenlijk is het best wel raar dat meetings meetings heten. Althans, ik neem aan dat het een woord is dat is overgewaaid uit het verlengde van de happenings uit de jaren zestig en zeventig. Maar 'meeting', dat is toch gewoon een vergadering.

Hitlernaryvergadering
Een meeting is toch gewoon een ontmoeting, dus dat klopt opzich wel. We gaan elkaar morgen lekker ontmoeten, yay!
En ik vind het maar stom dat jij niet komt. Ik heb ook een mongool ritme en ik ben er ook bij...

En wtf is een hitlernary meeting? Klinkt geil.

@.Sann: Ik slaap juist áltijd met m'n laptop in bed. Ik heb geen TV en al had ik die wel dan kon ik 'm niet zien van die hoogte, dus de laptop ligt altijd naast me, zodat ik nog wat filmpjes kan kijken.
Vanochtend toen ik ging slapen had ik de radioshow van Mitchell & Webb opgezet... maar ik was even vergeten dat ik er 4 series van heb, dus toen ik 7 uur later wakker werd stond het nog steeds aan.
En ik kan gewoon niet meer slapen zonder het gezoem van de laptopventilator.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-01-2011, 03:16
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
waarom kom jij niet? dat heb ik ff gemist.
Moet werken.
Oud 28-01-2011, 03:17
Verwijderd
Citaat:
Moet werken.
nou fijn om te weten dat je werk voor ons gaat
Oud 28-01-2011, 03:17
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En wtf is een hitlernary meeting? Klinkt geil.
|
Dat je dat gemist hebt! Hiternary is Pictionary waarbij je Hitler moet verwerken in je tekening. Ontstaan tijdens een avondje Isketchen met Para en Uice.
Oud 28-01-2011, 03:20
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
nou fijn om te weten dat je werk voor ons gaat
Zelfs het telefoonboek lezen gaat voor jullie!
Oud 28-01-2011, 03:20
Verwijderd
Citaat:
Zelfs het telefoonboek lezen gaat voor jullie!
Oud 28-01-2011, 03:20
Verwijderd
trimm en ik sturen elkaar hele geile smsjes
Oud 28-01-2011, 03:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline


*fap*
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-01-2011, 03:24
Verwijderd
Citaat:
En ik vind het maar stom dat jij niet komt. Ik heb ook een mongool ritme en ik ben er ook bij...
Ja, dat zei Julius net ook Maar ik ben echt nét wakker. Nét. Als in, twee uur ofzo. Als ik morgen wil komen dan moet ik nu weer gaan slapen, no wai dat dat lukt.

Maar goed, als ik morgen rond een uurtje of zes toch op een of andere manier wakker ben dan kom ik wel hoor Die kans lijkt me alleen verwaarloosbaar klein.

Citaat:
En wtf is een hitlernary meeting? Klinkt geil.
Wat N00dles zegt dus. Kom ook maar, het is het beste spel ter wereld
Oud 28-01-2011, 03:25
Verwijderd
Citaat:
Zelfs het telefoonboek lezen gaat voor jullie!
Noedel doet alsof hij een gemene man is.
Oud 28-01-2011, 03:26
Verwijderd
He Pip, Kazet slaapt zeker allang? Ik wil hem vragen hoe 't eigenlijk komt dat Nederland een staatsschuld heeft.
Oud 28-01-2011, 03:26
Verwijderd
Omnomnom lekker spammen.
Oud 28-01-2011, 03:27
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ging gisteren rond een uur of 8 slapen en was om 1 uur weer wakker. Dus jij kan best tussen 5 en half 6 op Den Haag CS staan.

En dat hitlernary klinkt awesome, maar ik durf dat nooit te spelen met 3 arty farties, want mijn tekenkunsten zijn minimaal.
Al heb ik wel ooit een Hootler getekend, en die vond ik wel tof, dus die ga ik nu weer proberen te doen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-01-2011, 03:28
Verwijderd
Citaat:
He Pip, Kazet slaapt zeker allang? Ik wil hem vragen hoe 't eigenlijk komt dat Nederland een staatsschuld heeft.
ja al uren, hij moet al bijna weer opstaan

oh en hier iets met klok en een klepel : hij zei laatst dat nederland helemaal geen staatschuld heeft als je al onze investeringen in onze pensioenfondsen zou meerekenen.

Maar voor het naadje van de kous moet je bij hem wezen ja
Oud 28-01-2011, 03:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Godverdomme, ik ben echt verliefd op Brooker en Mitchell. Vooral Mitchell nu...
Net 10 o'clock live en hij deed een keihard politiek interview. Die man kan ook alles. <3
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-01-2011, 03:33
Verwijderd
Ik ga in bed een jointje nakken en een roseannetjes kijken, daaaaaaaaaag
Oud 28-01-2011, 03:34
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Daaaag lekker wijf van me.

dat prinsessenglazuur is on its way hoor.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-01-2011, 03:38
Verwijderd
Citaat:
Ik ging gisteren rond een uur of 8 slapen en was om 1 uur weer wakker. Dus jij kan best tussen 5 en half 6 op Den Haag CS staan.
Ja, maar ik heb de komende twaalf uur sowieso geen slaap, hoor. Bovendien moet ik nog een hele berg werk verrichten, eigenlijk.

Citaat:
En dat hitlernary klinkt awesome, maar ik durf dat nooit te spelen met 3 arty farties, want mijn tekenkunsten zijn minimaal.
Al heb ik wel ooit een Hootler getekend, en die vond ik wel tof, dus die ga ik nu weer proberen te doen.
Oh, Uice is toch ook geen artyfarty in de klassieke zin van het woord, hij is gewoon van nature sterk in dynamische houdingen en leuke gezichtsuitdrukkingen. Al heeft 'ie wel het beeldend talent om veel meer te doen op tekenvlak, vind ik, maar hij heeft niet zoals N00dles en egon jaren tijd besteed om z'n vaardigheden verder te ontwikkelen, zeg maar.

Bovendien hoef je niet goed te kunnen tekenen voor Pictionary, dus voor Hitlernary ook niet. Zolang je Hitler kan tekenen zit het wel snor. Gewoon komen dus Desnoods maken we een teamverdeling waarbij mensen die goed kunnen tekenen goed gemengd worden met mensen die minder goed kunnen tekenen.
Oud 28-01-2011, 03:43
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zolang je Hitler kan tekenen zit het wel snor.
Oud 28-01-2011, 03:45
Verwijderd
Ja, daar moest ik ook om gniffelen
Oud 28-01-2011, 03:48
Verwijderd
He Noedel, waarom heb je er eigenlijk voor gekozen om je te focussen op illustratie en niet op 3D?
Oud 28-01-2011, 03:48
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ook.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-01-2011, 03:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline


Deze heb ik net geskrienkept en ga ik van nu af aan gebruiken als mijn vaste facepalm plaatje.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-01-2011, 03:51
Verwijderd
Ik vind het wel prettig dat er nog zoveel dingen zijn met David Mitchell die ik nog niet gezien heb. Kende je deze trouwens al, Trimm? Geschreven door Mitchell en Webb, geanimeerd door David Firth.



<3
Oud 28-01-2011, 03:56
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat komt van hun radioshow (die waar ik vannacht onbewust 7 uur van heb gehoord) en daar zijn later filmpjes bij gemaakt. Ik had er vandaag nog één gepost in het 'wat vond je leuk' topic.

er zijn nog duizent andere radioshows waar 'ie aan meedeed. Zelfs eentje waar hij zingt:


Oh en er is een nieuwe show van Brooker, "how TV ruined your life". Die was eergisteren op TV met als thema "FEAR". Soort screenwipe, maar anders.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-01-2011, 03:58
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
He Noedel, waarom heb je er eigenlijk voor gekozen om je te focussen op illustratie en niet op 3D?
Illustratie ligt me gewoon beter. Ik vind 3D-modelen wel leuk en kan me ook vergapen aan prachtige 3D-scenes, maar ik vind dat technische aspect zo suf, het riggen, texturen en renderen. Dat wachten op je render, het telkens opnieuw moeten testen van belichting...

En als je commercieel wil 3D'en, kom je toch vaak terecht in gamesbedrijven waar je nadruk ligt op het technische 3D-werk, dus riggen en scripten. Of je komt terecht bij een studio die architectuurvisualisaties doet, dat is helemaal geestdodend.
Nah, geef mij maar concept design en intuitief doodlen en spelen met kleur en contrast
Oud 28-01-2011, 03:59
Verwijderd
Ik vind radioshows alleen leuk als er filmpjes bij zitten Behalve misschien in het OV en in de auto enzo, maar ik heb geen mp3's van radioshows. Misschien toch eens binnenhalen, kijken of ik er dan wel de aandacht bij kan houden.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17.