Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2006, 20:34
Strever
Strever is offline
Net Ajax gekeken.. De 3 punten zijn weer binnen. Wat een knal van Emanuelson, goeie dag.. Ook nog een beste blunder van Stekelenburg.
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Advertentie
Oud 15-10-2006, 09:09
zztfg
zztfg is offline
Heb liever niet dat Stekelenburg meespeeld tegen Feyenoord.
Oud 15-10-2006, 13:07
professor2
professor2 is offline
govderomme groningen heeft de ultime kans op 2-3 laten ze hem lopen valt ie daarna aan de andere aknt
Oud 15-10-2006, 14:05
Verwijderd
Verdomme waar is Feyenoord mee bezig
Oud 15-10-2006, 15:13
Strever
Strever is offline
Citaat:
bootz schreef op 15-10-2006 @ 15:05 :
Verdomme waar is Feyenoord mee bezig
De supporters zijn vast heeeeeeel blij
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 15-10-2006, 16:42
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Strever schreef op 15-10-2006 @ 16:13 :
De supporters zijn vast heeeeeeel blij
Als dit leidt tot het opstappen van van den Heerkink, vind ik alles best
Hij is over zijn toppunt heen en houdt angstvallig vast aan zijn ideeën (en geldstomen)
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-10-2006, 19:07
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
hmm nu ik gisteren de samenvatting van ajax zag, toch wel spijt dat ik niet gegaan ben
Magoed, Stekelenburg mag van mij gewoon spelen tegen Feyenoord hoor. Zo'n blunder kan een keer gebeuren en verder vind ik het nog altijd een topkeeper(getuige de redding ná de 2-2)
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 15-10-2006, 20:31
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
bootz schreef op 15-10-2006 @ 15:05 :
Verdomme waar is Feyenoord mee bezig
Iets waar ze het hele seizoen al mee bezig zijn.

Ik mag eigenlijk niet lachen na onze wanvertoning van vrijdag, maar toch even: PSV - Roda na 75 minuten nog 0-1, en na 90 minuten staat er een 4-1-eindstand op het bord.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 16-10-2006, 11:56
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Elk weekend vind ik Twente weer sterker, dit gaat echt een prachtig seizoen worden hoewel ik ook wel weet dat zoiets (en Twente heeft daar helemaal een handje van) zo weer om kan slaan. Maar het is altijd aan 'N Kufo te zien hoe de ploeg draait, als hij goed speelt en weinig zeurt dan zit het wel goed. Hij gaat tegenwoordig zelfs voorop in de strijd, jaagt 90 minuten lang op de bal en is zelfs topscorer van de eredivisie. Volgende week Excelsior en dan konden we zomaar ineens op een derde plaats belanden
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 16-10-2006, 16:14
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 16-10-2006 @ 12:56 :
Elk weekend vind ik Twente weer sterker, dit gaat echt een prachtig seizoen worden hoewel ik ook wel weet dat zoiets (en Twente heeft daar helemaal een handje van) zo weer om kan slaan. Maar het is altijd aan 'N Kufo te zien hoe de ploeg draait, als hij goed speelt en weinig zeurt dan zit het wel goed. Hij gaat tegenwoordig zelfs voorop in de strijd, jaagt 90 minuten lang op de bal en is zelfs topscorer van de eredivisie. Volgende week Excelsior en dan konden we zomaar ineens op een derde plaats belanden
groningen wint wel van herenveen


dubbele motivatie 1 hoerenveenverslaan 2 voor twente blijven
Oud 16-10-2006, 16:47
Fides
Fides is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 16-10-2006 @ 12:56 :
'N Kufo gaat tegenwoordig zelfs voorop in de strijd, jaagt 90 minuten lang op de bal en is zelfs topscorer van de eredivisie.
Van de 5 goals wel 3 penalties hoor, daar zou ik niet te veel waarde aan hangen.
Oud 16-10-2006, 19:31
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Fides schreef op 16-10-2006 @ 17:47 :
Van de 5 goals wel 3 penalties hoor, daar zou ik niet te veel waarde aan hangen.
Weet ik, maar neemt niet weg dat hij goed speelt.

@ Prof; 12 November
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 16-10-2006, 19:33
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Boh, wat een blunders van Stekelenburg en Zwaanswijk afgelopen weekend.
Het doelpunt van Emanuelson was prachtig trouwens.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 17-10-2006, 20:47
MJM
MJM is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 16-10-2006 @ 20:33 :
Boh, wat een blunders van Stekelenburg en Zwaanswijk afgelopen weekend.
Het doelpunt van Emanuelson was prachtig trouwens.
Ben ik de enige die het gestrekt been vond van Suarez. Dat hij hem daarna met ze hand meenam hebben we het dan nog niet eens over...
Oud 17-10-2006, 23:28
Verwijderd
Citaat:
MJM schreef op 17-10-2006 @ 21:47 :
Ben ik de enige die het gestrekt been vond van Suarez. Dat hij hem daarna met ze hand meenam hebben we het dan nog niet eens over...
Waar heb je het in godsnaam over
Oud 18-10-2006, 15:56
Strever
Strever is offline
Citaat:
Ertur schreef op 18-10-2006 @ 00:28 :
Waar heb je het in godsnaam over
Dat hebben mijn ogen gemist? Dat gestrekte been trouwens niet, dacht ik
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 21-10-2006, 14:20
Fides
Fides is offline
za 21/10 Roda JC Sparta Rotterdam 19.30 vb
za 21/10 FC Twente Excelsior 20.00 vb
za 21/10 RKC Waalwijk NAC Breda 20.00 vb
zo 22/10 Feyenoord Ajax 12.30 vb
zo 22/10 FC Utrecht ADO Den Haag 12.30 vb
zo 22/10 NEC Vitesse 12.30 vb
zo 22/10 SC Heerenveen FC Groningen 14.30 vb
zo 22/10 AZ PSV 12.30 vb

Topschema.
Ik zou zeggen een overwinning voor Ajax, Roda, Twente, gelijkspelletje RKC - NAC en Utrecht - ADO, NEC en Heerenveen winnen, en een gelijkspel op nipte thuisoverwinning tussen AZ en PSV.
Oud 21-10-2006, 19:02
zztfg
zztfg is offline
Ik ga naar SC Heerenveen FC Groningen.
Oud 21-10-2006, 19:44
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik loop vandaag voor mijn huis, hoor ik in de verte allerlei NAC-liederen, ik werd nieuwsgierig en besloot te gaan kijken. Ik had gehoord van de bootcombi naar Waalwijk dus ging naar het kanaal. Komt daar de Ark van NOAD voorbij, één grote zuippartij en feest op die boot jammer dat ik niet ben gegaan
Zal later eens kijken hoe mijn foto's zijn gelukt om die te uploaden.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 21-10-2006, 19:49
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tussenstanden van vanavond op dit moment:
Spoiler


Wat een programma morgen. De ene wedstrijd is nog mooier dan de andere.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 21-10-2006, 20:43
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Jongejonge zeg, komt Roda in de laatste minuut tegen Sparta nog op 2-1. Tja, typisch Duitsers weer.
Opvallend was dat Van Tornhout die winnende treffer scoorde, uigerekend oud-speler van Sparta. Zo ging Wiljan Vloet (oud-trainer van Roda JC) toch nog de boot in.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 21-10-2006, 22:57
Strever
Strever is offline
Citaat:
valverde schreef op 21-10-2006 @ 20:02 :
Ik ga naar SC Heerenveen FC Groningen.
Hehe, hopen dat Groningen wint
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 22-10-2006, 08:49
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 21-10-2006 @ 21:43 :
Jongejonge zeg, komt Roda in de laatste minuut tegen Sparta nog op 2-1. Tja, typisch Duitsers weer.
Opvallend was dat Van Tornhout die winnende treffer scoorde, uigerekend oud-speler van Sparta. Zo ging Wiljan Vloet (oud-trainer van Roda JC) toch nog de boot in.
Ik vind het echt sneu voor Sparta.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 22-10-2006, 11:33
Strever
Strever is offline
Ajax is begonnen.. Toen de stadionspeaker de naam riep van Charisteas, iedereen juichen van Feyenoord.. Vind ik echt leuk voor hem

* Wat een wedstrijd zeg.. Huntie gaat voor de hatrick ?

* Pi-air moet zich schamen.. hahaha
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!

Laatst gewijzigd op 22-10-2006 om 13:09.
Oud 22-10-2006, 13:19
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
OMG wat een aanfluiting voor Feyenoord :')
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Oud 22-10-2006, 13:29
one.
one. is offline
Het had net zo goed 7/8-0 kunnen worden.
__________________
.
Oud 22-10-2006, 13:32
Strever
Strever is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 22-10-2006 @ 14:29 :
Het had net zo goed 7/8-0 kunnen worden.
Ja idd. Dat vind ik nou echt jammer.. 7-0 had beter gestaan..
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 22-10-2006, 13:39
Prof
Prof is offline
ik was voor az

nouja kijken of groningen het wint
Oud 22-10-2006, 13:39
one.
one. is offline
Ach, ik ben al lang blij dat Ajax heeft gewonnen, na de wedstrijd in de Arena is het wachten op de DVD.
__________________
.
Oud 22-10-2006, 15:02
Bequiristain
Bequiristain is offline
Wat is dit Feyenoord slecht zeg,het was 0-4,maar als Ajax scherper was geweest was de 10 haalbaar geweest.
Niets maar dan ook helemaal niets klopt er in het spel,Koeman kan alleen machteloos toekijken want hij kan er geen 11 wisselen en een echte sterke reservebank is er ook niet.
Op diverse Feyenoord forums word al gesproken over een vertrek van Koeman,maar welke trainer kan hier wel wat van maken,de naam Co Adriaanse valt dan maar ik denk dat Co hier zijn vingers niet aan durft te verbranden

De rode kaart van Van Hooydonk:zelf verklaarde hij erg gefrustreerd te zijn,er was afgesproken dat er direct lange ballen naar mij en Charisteas en mij gespeeld zouden worden maar ze bleven maar rondtikken achterin en op het middenveld.

NEC maakte mijn dag enigszins weer goed door met 1-0 van Vitesse te winnen
Oud 22-10-2006, 15:06
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
goeie dag schotel....k zou een pils nemen bij elke kans voor ajax....nou ik ben nu zo dronkenals een konijn!
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 22-10-2006, 20:16
Strever
Strever is offline
Hmmm, die belachelijke 2e overtreding van Pardo was gewoon een donker roodje.. Jammer dat hij er geel voor kreeg, in 1 keer rood was beter geweest. Dit gaat nog leuk worden. Feyenoord donderdag tegen Twente zonder pi-air en pardo. Oh, wat een dag vandaag
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 22-10-2006, 20:17
Strever
Strever is offline
Citaat:
kalinho schreef op 22-10-2006 @ 16:06 :
goeie dag schotel....k zou een pils nemen bij elke kans voor ajax....nou ik ben nu zo dronkenals een konijn!
Nee joh, dan lag je nu op de IC en mocht je er een maand niet af..
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 22-10-2006, 20:29
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Strever schreef op 22-10-2006 @ 21:17 :
Nee joh, dan lag je nu op de IC en mocht je er een maand niet af..
khad nog een buffertie van de avond ervoor
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 22-10-2006, 20:33
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 22-10-2006 @ 09:49 :
Ik vind het echt sneu voor Sparta.
Ik ook wel, tot nu toe voetballen ze steeds vrij goed, maar ze halen te weinig punten. En dan krijg je ook nog weer een doelpunt om de oren in de laatste minuut in een wedstrijd waarin ze gewoon beter waren. Maja...

Ik heb nog totaal niets van de wedstrijden van vandaag gezien, maar ik heb gehoord dat Feyenoord echt afgedroogd is en dat de manier waarop ze verloren echt schandalig was? De druk van het legioen op Van den Herik zal alleen maar toenemen na vandaag...

Verder feest voor GmB dankzij een hele late penalty en PSV beslist de lastige uitwedstrijd tegen AZ in de blessuretijd van de eerste helft met 2 doelpunten... ook spelVout zal tevreden zijn na de 4-2-overwinning.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 22-10-2006, 20:36
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Wat is dat trouwens met voetbalcoaches dat ze graag dure woorden willen gebruiken? Ten Cate had het over accuresse, misschien heeft hij thuis een weegschaal die zo heet. (Die bestaan volgens google.) Maar het woord bestaat niet.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl

Laatst gewijzigd op 22-10-2006 om 20:40.
Oud 22-10-2006, 20:39
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 22-10-2006 @ 21:33 :
Ik heb nog totaal niets van de wedstrijden van vandaag gezien, maar ik heb gehoord dat Feyenoord echt afgedroogd is en dat de manier waarop ze verloren echt schandalig was?
Om het met één voorbeeld te typeren: Bij het begin van de tweede helft en een 2-0 achterstand, trapt Feyenoord zo zwak af dat de bal direct bij de Mul terecht komt. Hij rent gewoon rechtdoor en mag nog schieten ook. Het leek nergens naar.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 22-10-2006, 20:46
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 22-10-2006 @ 21:33 :
Ik ook wel, tot nu toe voetballen ze steeds vrij goed, maar ze halen te weinig punten. En dan krijg je ook nog weer een doelpunt om de oren in de laatste minuut in een wedstrijd waarin ze gewoon beter waren. Maja...

Ik heb nog totaal niets van de wedstrijden van vandaag gezien, maar ik heb gehoord dat Feyenoord echt afgedroogd is en dat de manier waarop ze verloren echt schandalig was? De druk van het legioen op Van den Herik zal alleen maar toenemen na vandaag...
Als Huntelaar, Sneijder en Gabri scherp waren was het gewoon 0-8
Typerend was idd begin van de 2e helft:
slecht inspelen van feyenoord, de mul zit er tussen en kan in 1 rechte lijn op de keeper af, samen met 2 verdedigers voor hem en huntelaar bij hem. Hij schoot buitenkant paal
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 22-10-2006, 21:00
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Edit: Zozo, dat belooft wat als ik het dadelijk ga kijken...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 22-10-2006, 21:47
Strever
Strever is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 22-10-2006 @ 21:36 :
Wat is dat trouwens met voetbalcoaches dat ze graag dure woorden willen gebruiken? Ten Cate had het over accuresse, misschien heeft hij thuis een weegschaal die zo heet. (Die bestaan volgens google.) Maar het woord bestaat niet.
hahahaha, dat woord kwam mij ook niet bekend voor Hij heeft al zon leuk rokersstemmetje.. Ik moet mn best doen om hem te kunnen verstaan.


* Wat ik niet kon uitstaan, was de misser van Sneijder voor open doel, maar vooral: Gabri op de Timmer af met Sneijder naast zich. Schoot hij zelf, en mis, dat kan ik dus echt niet uitstaan. Afleggen en klaar..
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!

Laatst gewijzigd op 22-10-2006 om 21:50.
Oud 22-10-2006, 21:54
Prof
Prof is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 22-10-2006 @ 21:36 :
Wat is dat trouwens met voetbalcoaches dat ze graag dure woorden willen gebruiken? Ten Cate had het over accuresse, misschien heeft hij thuis een weegschaal die zo heet. (Die bestaan volgens google.) Maar het woord bestaat niet.
omdat ze geen opleiding hebben maar toch willen laten zien dzat ze niet dom zijn

van basten deed dat meesterlijk trouwens op een persconferentie ging een journalist duur doen en van basten vroeg wat het woord betkende je hoorde die jornalist hakkelen
Oud 22-10-2006, 22:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik heb welgeteld één minuut genoten van een wedstrijd die van beide kanten belabberd was en slechts opgeleukt werd door een publiek dat een geluidsniveau bereikte dat ongekend is, gezien de aantallen op de tribune. Toch was die minuut genoeg om mij op dit moment stomdronken en dolgelukkig eindelijk thuis (na een heerlijke vakantie van een week met 24 graden Celcius in de Dordogne <3 ) te doen bevinden. Luinge floot belabberd, gaf twee penalty's en een rode kaart te weinig, maar achteraf mag ik blij zijn met drie punten, die absolúút niet verdiend waren.

Wat kan wraak zoet zijn
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 23-10-2006, 10:11
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 22-10-2006 @ 21:36 :
Wat is dat trouwens met voetbalcoaches dat ze graag dure woorden willen gebruiken? Ten Cate had het over accuresse, misschien heeft hij thuis een weegschaal die zo heet. (Die bestaan volgens google.) Maar het woord bestaat niet.
Accuratesse had hij het over. Dat woord bestaat wel degelijk.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Oud 23-10-2006, 10:23
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
check teletekst, Koeman wil z'n spelers twee dagen niet zien
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Oud 23-10-2006, 11:01
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 23-10-2006 @ 11:11 :
Accuratesse had hij het over. Dat woord bestaat wel degelijk.
Dan heb het verkeerd gehoord.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 23-10-2006, 12:18
Strever
Strever is offline
Citaat:
Duplo - Dos schreef op 23-10-2006 @ 11:23 :
check teletekst, Koeman wil z'n spelers twee dagen niet zien
haha, ja ik las het net. Hmm, Feyenoord heeft wel een moeilijk programma deze week. Donderdag tegen het sterk spelende Twente, en in het weekend tegen Roda. Dat wordt niets met Feyenoord, hahaha
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!

Laatst gewijzigd op 23-10-2006 om 14:21.
Oud 23-10-2006, 12:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline


Mijn column is goed ontvangen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 23-10-2006, 12:43
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 22-10-2006 @ 21:36 :
Wat is dat trouwens met voetbalcoaches dat ze graag dure woorden willen gebruiken? Ten Cate had het over accuresse, misschien heeft hij thuis een weegschaal die zo heet. (Die bestaan volgens google.) Maar het woord bestaat niet.
Hij zit teveel in het buitenland en gaat dan woorden verNederlandiseren. Hij heeft waarschijnlijk het woord accuracy willen vertalen, maar had dat beter met precisie oid kunnen doen, of een Spaans woord dat er op lijkt

Tja drama bij Feyenoord maar hoe krijg je zo'n team weer op de rails Het is echt helemaal niks meer en misschien moet er tóch een andere trainer komen. Ik twijfel niet aan de kwaliteiten van Erwin Koeman en hij past bij de club maar hij krijgt dit team niet meer uit de sleur waar het in zit. Ze hebben nu echt een trainer nodig die in korte tijd de dingen heel anders neer gaat zetten, Hans Meyer/Frits Korbach etc. Of ze moeten een hele sterke persoonlijkheid in het elftal erbij halen, maar dat zal niet zo makkelijk zijn in de situatie waar ze nu in zitten. Bovendien hebben ze met een speler als Van Hooijdonck eigenlijk al zo iemand in de selectie maar die kan het ook al niet trekken.

Iets unieks trouwens bij Twente Er werd weer 'Eenmaal zullen wij de kampioenen zijn' gezongen! Dat is al jaren geleden dat ik die voor het laatst gehoord heb. Zegt veel over de vorm waarin het team zit, Feyenoord moet echt te pakken zijn aanstaande donderdag.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 23-10-2006, 13:25
Verwijderd
Koeman kan hier echt hé-le-maal niets aan doen. Het is onzin om Koeman nu heilig te gaan verklaren ofzo, misschien dat een schokeffect Feyenoord een beetje sturing kan geven, maar ik vrees dat dat niets wordt. Het zou hoe dan ook sneu voor Koeman zijn.

Ik zie bovendien niet zo snel een type Korbach komen. Eventueel, heel eventueel Co Adriaanse, zou niet eens zo verkeerd zijn. Maar Feyenoord heeft nauwelijks een selectie om Adriaanse-voetbal te spelen.
Oud 23-10-2006, 14:03
Prof
Prof is offline
Citaat:
Ertur schreef op 23-10-2006 @ 14:25 :
Maar Feyenoord heeft nauwelijks een selectie om Adriaansevoetbal te spelen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 4.
Verwijderd
90 30-05-2007 14:42
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 3.
Verwijderd
500 10-05-2007 20:37
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 2. Speciaal voor Mr. Oizo
Bob der Bär
500 29-01-2007 06:42
Vrije tijd Katwijk wint van Feyenoord! (1-0)
Strever
9 12-07-2006 18:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23.