Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2006, 17:16
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
En wat vind ik daar ineens? Mijn fiets! Op slot en wel! Maar: ik heb 'm iig terug, en dat is wel relaxed. Nerdjes.

M'n dag was goed, collega's worden steeds leuker. En dan heb ik het nog niet eens over gisteravond, want dat was echt super. Heel gezellig, ook zo vertrouwd. Dat is gewoon fijn Ze kijken me niet raar aan wanneer ik iets mafs doe, ze kennen me en ik ken hen. Elkaar ongegeneerd afzeiken en weten dat het niet zo bedoelt is, elkaar een knuffel geven. Mjah, was fijn Heerlijk gelachen. Was goed voor me, had ik nodig.
En mn liefste vriendinnetje was er ook, is blijven slapen en ook dat was heel gezellig. Ja, ik heb m'n weekend al binnen, nu al.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Advertentie
Oud 11-11-2006, 18:21
Verwijderd
Gisteren heb ik hem weer gezien.. toch een beetje onwennig, met vrienden die ik niet ken en een nog niet gedefineerde relatie. Hij was weer zo lief.. van die kleine gebaren/aanrakingen/blikken die genoeg zeggen.
En vooral dat hij tegen iemand bevestigde dat we iets hadden(en ze reageerde met: 'nou dan mag ik jullie best storen, want dan kunnen jullie nog vaak genoeg zoenen' Geweldig. ), terwijl zoiets echt nog niet ter sprake is gekomen. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was.
Ik kan echt een uur blijven typen, maar hij is gewoon leuk en mooi en lief

Zucht
Oud 11-11-2006, 18:30
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hmpf Ik heb iemand nodig om tegen aan te praten maar momenteel is er niemand te vinden. Grr.
Oud 11-11-2006, 19:01
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-11-2006 @ 19:30 :
Hmpf Ik heb iemand nodig om tegen aan te praten maar momenteel is er niemand te vinden. Grr.
Daar is het forum toch voor? Wat bedoelde je met je stomme trut berichtje?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 11-11-2006, 19:07
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 11-11-2006 @ 20:01 :
Daar is het forum toch voor? Wat bedoelde je met je stomme trut berichtje?
Oh, gaat over een vriendin Ik liet me even gaan...
Oud 11-11-2006, 19:19
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-11-2006 @ 20:07 :
Oh, gaat over een vriendin Ik liet me even gaan...
De vriendin die er nu niet voor je is om tegen aan te praten dan?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 11-11-2006, 19:19
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 11-11-2006 @ 20:19 :
De vriendin die er nu niet voor je is om tegen aan te praten dan?
Precies...
Oud 11-11-2006, 19:27
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-11-2006 @ 20:19 :
Precies...
Waar heeft die vriendin het dan zo druk mee?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 11-11-2006, 19:29
Verwijderd
Zou het dan toch nog wat worden? Gister een hele gezellige middag met hem gehad, maar daarna had ik zo'n beetje voor mezelf besloten dat het waarschijnlijk nooit verder zou komen dan een goeie vriendschap. En nu zegt hij dit... . Ach, ik zie het wel, maar ik denk dat ik toch maar naar die meeting ga volgende week .
Oud 11-11-2006, 19:30
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 11-11-2006 @ 20:27 :
Waar heeft die vriendin het dan zo druk mee?
Met anderen
Oud 11-11-2006, 19:44
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Anderen waar jij niet mee omgaat? Heb je er al wat van tegen haar gezegd?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 11-11-2006, 20:03
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Overmorgen zijn we een maandje samen.. Het lijkt al zóveel langer..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 11-11-2006, 20:17
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ja, en nu verhuis ik naar utrecht en ga daar waarschijnlijk ook werken want er wordt een filiaal geopend in utrecht en dan spreek ik m niet meer. Maar ik ga hem niet zeggen wat ik van m vind zolang het niet duidelijk is wat ie van mij vindt. Daar heb ik het mee gehad.
kortom, het wordt niks.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 11-11-2006, 22:06
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Cytherea: vertel!

OT: Echt mooi, mijn ouders zitten nu met vrienden beneden. Ze kennen elkaar al zo'n dertig jaar en zijn nog steeds hele goede vrienden, ondanks het feit dat mijn ouders in Z-Holland wonen en het andere stel in Drente. En weetje, ze zien elkaar niet bijster veel, maar ondanks dat hebben ze het toch altijd dik naar hun zin met z'n vieren. Jep, echte vriendschap Mooi is dat.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 11-11-2006, 23:01
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
geweldig, dat fenomeen genaamd vrienden. met vriendengroep1 een dinnerparty vrijdag (of zaterdag) met vriendengroep 2 een dinnerparty over een maandje. ik ga weer koken onder druk van die gasten ik ben lui; ik maak 2 keer hetzelfde menu cubaanse kip, rundbraad, hazelnoot/choco/perentaart (lees: poire helene!) en een stoof/kweeperen/amandeltaart bij de koffie....

geweldig ook hoe sommige vrienden van me opeens me weer dat duwtje in mijn rug geven. even die laatste push. eventjes. eventjes een lichtje. t klopt allemaal nu even. nieuwe gitaar, goeie vrienden, gaat niet slecht op uni, snap de stof goed, koken gaat weer als vanouds, mijn schema's kloppen, solderen en priegelwerk loopt super. ik kan t goed vinden met de mensen van MIJN studie, maar ook met de mensen/meiden van de andere studies. kheb niks te klagen!

p.s.: donderdagavond was gezellig!!!!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 11-11-2006, 23:05
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 11-11-2006 @ 23:06 :
@ Cytherea: vertel!

OT: Echt mooi, mijn ouders zitten nu met vrienden beneden. Ze kennen elkaar al zo'n dertig jaar en zijn nog steeds hele goede vrienden, ondanks het feit dat mijn ouders in Z-Holland wonen en het andere stel in Drente. En weetje, ze zien elkaar niet bijster veel, maar ondanks dat hebben ze het toch altijd dik naar hun zin met z'n vieren. Jep, echte vriendschap Mooi is dat.
ik ga je nu een pmmetje sturen
Oud 11-11-2006, 23:19
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Och, geen idee hoe ik me precies voel op relationeel gebied, maar ik voel me echt goed nu verder. Van mij mag d'r wel weer wat gebeuren
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 11-11-2006, 23:58
Verwijderd
BLABLABLABLA...

Eerst slapen, dan pas een antwoord geven..
Oud 12-11-2006, 00:15
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Sinds dat ik mn ex aan de kant heb gezet wil ik ff geen vriendin meer, ook geen scharrels. Lekker rustig zo.
Oud 12-11-2006, 07:59
Verwijderd
Fucked up. Degene die ik wil, heeft volgens mij echt geen interesse meer. En degene die ik niet wil, wil mij ondertussen. En ik heb het eigenlijk allemaal zelf veroorzaakt. Bah, ik haat mannen
Oud 12-11-2006, 10:08
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 12-11-2006 @ 08:59 :
Fucked up. Degene die ik wil, heeft volgens mij echt geen interesse meer. En degene die ik niet wil, wil mij ondertussen. En ik heb het eigenlijk allemaal zelf veroorzaakt. Bah, ik haat mannen
haha, wat een feest van herkenning...
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 12-11-2006, 10:35
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Misverstanden, argh! Ik had gewoon even rond moeten bellen, dan waren we nu nog samen. Verder gaat het goed.

Is het al weer zo lang geleden? Bijna een jaar inmiddels dat het uit ging na 19 maanden. We hebben elkaar, geloof ik, al 6 maanden niet gezien en wat zou het zijn, 3 maanden niet gesproken? Nu ik erover nadenk, is dat ontzettend raar, want we waren zo gehecht aan elkaar. :/ Als het ooit uit zou gaan, zouden we vrienden blijven (we waren wel vrienden daarvoor), want wij konden dat wel. Ha, niet dus.
Raar dat dingen soms heel anders lopen dan je gedacht/gehoopt had.

Maar ik snap het wel en het is goed/beter zo.
Oud 12-11-2006, 11:32
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
We hebben besloten niet meer zo serieus te doen, en meer lang leve de lol te gaan doen... We vergeten af en toe dat we nog jong zijn en best wat aan mogen kloten.
Oud 12-11-2006, 11:46
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Gisteravond mijn verjaardag gevierd, was leuk. Waren echt kapot toen we naar bed konden. Hebben lekker wat kaarsjes aan gedaan en hebben gewoon de tijd genomen om ff flink van elkaar te genieten, aangezien het toch al wel een tijdje geleden was dat we de tijd er voor konden nemen. Vandaag gaat hij de familie aan mijn vaders kant ontmoeten en ik weet zeker dat ze hem leuk gaan vinden

Oe en heb gister trouwens echt een leuk cadeautje van hem gehad voor mijn verjaardag, een soort glazen koker, met 6 kleine fotootjes derin die zo'n beetje rond draaien.

Ben nog steeds zoooo verliefd op hem
__________________
I am..
Oud 12-11-2006, 12:16
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
En het heerlijke weekend gaat net zo heerlijk verder, hmmm
Eten gisteravond was erg leuk en lekker en daarna zijn we met nog wat anderen idd de stad in geweest. Was ook erg leuk, al zijn we een beetje de hele stad doorgestruind omdat we niet wisten waar we zin in hadden en er steeds nieuwe mogelijkheden werden geopperd Maar het was heel gezellig. En vanmorgen weer lekker uitgeslapen, gedouched en samen in de keuken ontbeten, terwijl we lekker in discussie waren met elkaar. En nou zitten we allebei boven ons eigen ding te doen, maar zijn we toch ook weer samen eigenlijk en hij zit steeds met de muziek mee te fluiten en te neuriën en daar wordt ik altijd zo vrolijk en gelukkig van en omg, ik hou zoveel van die jongen
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 12-11-2006, 12:46
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Keuzes! Meisje M, neukt lekker, pijpt super goed maar is minder knap, of meisje A, neukt lekker, erg knap maar kan niet pijpen. Toestand!

Wie helpt me?
Oud 12-11-2006, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 12-11-2006 @ 13:46 :
Keuzes! Meisje M, neukt lekker, pijpt super goed maar is minder knap, of meisje A, neukt lekker, erg knap maar kan niet pijpen. Toestand!

Wie helpt me?
zijn er ook nog ergens gevoelens in het spel of dat niet
Oud 12-11-2006, 12:59
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-11-2006 @ 13:46 :
Keuzes! Meisje M, neukt lekker, pijpt super goed maar is minder knap, of meisje A, neukt lekker, erg knap maar kan niet pijpen. Toestand!

Wie helpt me?
Houd je ogen dicht en denk aan meisje A als je met meisje M bent
Oud 12-11-2006, 12:59
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hmmm... Ach, stabiel.

Maar: een vriendinnetje van me is dik op de goede weg *grijnst breed* Prachtig! En ondertussen maar heel luchtigjes doen enzo, terwijl ik gewoon dwars door dat beeldscherm heen kan voelen dat ze aan 't stuiteren is. Niet dat ze dat kan, maar goed, het gaat om het idee. Heerlijk *doet dansje*
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 12-11-2006, 13:09
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 12-11-2006 @ 13:50 :
zijn er ook nog ergens gevoelens in het spel of dat niet
Van mijn kant of van hun kant?

Ik vind A leuk, M iets minder (vooral dankzei A, ik kan maar 1 iemand tegelijkertijd leuk vinden, wel lastig), maar ik word niet erg snel verliefd. A is leuker, M komt vanavond bij me slapen.

Citaat:
Bloem schreef op 12-11-2006 @ 13:59 :
Houd je ogen dicht en denk aan meisje A als je met meisje M bent
Ja, en dan de verkeerde naam roepen
Oud 12-11-2006, 13:10
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-11-2006 @ 13:46 :
Keuzes! Meisje M, neukt lekker, pijpt super goed maar is minder knap, of meisje A, neukt lekker, erg knap maar kan niet pijpen. Toestand!

Wie helpt me?
Ik zou voor meisje M gaan. Edit: ik bedoel A.
Oud 12-11-2006, 13:13
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-11-2006 @ 13:46 :
Keuzes! Meisje M, neukt lekker, pijpt super goed maar is minder knap, of meisje A, neukt lekker, erg knap maar kan niet pijpen. Toestand!

Wie helpt me?
Duh. Heb je d'r om naar te kijken of om door gepijpt te worden?

En zou je meisje A. kunnen africhten? Dat ze je gewoon beter moet leren kennen? Niet alle jongens komen van pijpen even makkelijk, jij weet zelf wel in wat voor categorie jijzelf valt. Of is het gewoon geen liefhebstertje? Een fantasieloze mechanische in uit zuiger. (brrr) Want dan wordt het nooit wat.

Stel dat ik voor die keuze zou staan...*denk* Geef mij die minder knappe befkoning maar. Niks zo frustrerend als een knul die daar beneden maar wat aan het doen is, al ziet het er nog zo mooi uit.
Oud 12-11-2006, 13:13
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 12-11-2006 @ 14:10 :
Ik zou voor meisje M gaan. Edit: ik bedoel A.
Word.

Pijpen kan je leren.
Oud 12-11-2006, 13:16
juno
Avatar van juno
juno is offline
*zucht*

Twee scharrels tegelijk moet je ook niet doen he. Okee, ik weet het, het komt wel eens zo uit, en nee zeggen is nooit makkelijk als iemand zich op een presenteerblaadje aanbiedt, maar ergens verpest het de lol van de sex met allebei.
Oud 12-11-2006, 13:18
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juno schreef op 12-11-2006 @ 14:13 :
Duh. Heb je d'r om naar te kijken of om door gepijpt te worden?
A is 1m78, slank, gebruind, een enorm lekker kontje en mooie B/C borsten die geen last hebben van de zwaartekracht. Oh, en ze heeft ook een leuk gezicht HALLO!

Citaat:
juno schreef op 12-11-2006 @ 14:13 :

En zou je meisje A. kunnen africhten? Dat ze je gewoon beter moet leren kennen? Niet alle jongens komen van pijpen even makkelijk, jij weet zelf wel in wat voor categorie jijzelf valt. Of is het gewoon geen liefhebstertje? Een fantasieloze mechanische in uit zuiger. (brrr) Want dan wordt het nooit wat.
Geen idee, ik vind pijpen zelf niet zo bijzonder eigenlijk. Dus als ze het niet kan, pff, boeiend.

Citaat:
juno schreef op 12-11-2006 @ 14:13 :

Stel dat ik voor die keuze zou staan...*denk* Geef mij die minder knappe befkoning maar. Niks zo frustrerend als een knul die daar beneden maar wat aan het doen is, al ziet het er nog zo mooi uit.
Je bent een vrouw, dat is anders. Meiden hebben A) geen leidende rol en bovendien kunnen ze kwa seks absoluut geen 2 dingen tegelijkertijd. Vrouwen kunnen niet pijpen/trekken terwijl ze gebeft/gevingerd worden.

Citaat:
Amon Din schreef op 12-11-2006 @ 14:13 :
Word.

Pijpen kan je leren.
Kijk

Wel grappig dat hier serieus op ingegaan wordt trouwens
Oud 12-11-2006, 13:22
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-11-2006 @ 14:18 :

Geen idee, ik vind pijpen zelf niet zo bijzonder eigenlijk. Dus als ze het niet kan, pff, boeiend.



dan moet je niet zeuren!

Je bent een vrouw, dat is anders. Meiden hebben A) geen leidende rol en bovendien kunnen ze kwa seks absoluut geen 2 dingen tegelijkertijd. Vrouwen kunnen niet pijpen/trekken terwijl ze gebeft/gevingerd worden.



*beledigd* Meiden kunnen absoluut prima de leiding nemen, als je ze de kans geeft.

Enne... 69.

Laatst gewijzigd op 12-11-2006 om 13:29.
Oud 12-11-2006, 13:23
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik vind beffen toch minder interessant dan seks. Dus dat weegt voor mij veel zwaarder. Ik zou dan toch voor de knappere gaan. Daarbij kan er inderdaad nog veel geleerd worden en speelt gevoel natuurlijk ook een prominente rol.

En niet zo playen jij
Oud 12-11-2006, 13:28
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 12-11-2006 @ 14:23 :
Ik vind beffen toch minder interessant dan seks. Dus dat weegt voor mij veel zwaarder. Ik zou dan toch voor de knappere gaan. Daarbij kan er inderdaad nog veel geleerd worden en speelt gevoel natuurlijk ook een prominente rol.

En niet zo playen jij
Het is maar te hopen dat beide dames er niet achter komen van elkaar. Zeker geen forumsters.
Oud 12-11-2006, 13:31
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Het begint hier op een topic van seksualiteit te lijken
Oud 12-11-2006, 13:33
juno
Avatar van juno
juno is offline
Wedden dat-ie voor A. gaat?
Oud 12-11-2006, 13:35
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
@ Chimera: als je pijpen toch niet zo belangrijk vindt en meisje A leuker én knapper is, dan lijkt de keuze me niet echt moeilijk meer En wie weet wat ze allemaal nog leert aan pijpen.

Of anders houdt je voorlopig meisje M er nog naast voor het pijpen, tot je weet of het met A echt wat kan worden, je rommelt nu ten slotte ook al met beide.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 12-11-2006, 13:37
juno
Avatar van juno
juno is offline
En dan maar hopen dat meisje A. niet toevallig onverwachts voor je deur staat als je net het gezicht van meisje M. aan het volspuiten bent...
Oud 12-11-2006, 13:37
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 12-11-2006 @ 14:35 :

Of anders houdt je voorlopig meisje M er nog naast voor het pijpen, tot je weet of het met A echt wat kan worden, je rommelt nu ten slotte ook al met beide.
*gniffel* Ja, laat meisje M een uur voordat meisje A komt even langskomen voor wat 'voorbereidend werk' en jaag haar dan de deur uit om het met meisje A af te maken.

:')
Oud 12-11-2006, 13:38
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
*over m'n relatie met studiegenootjes*
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh .. ben ik de énige die een hoog cijfer wil halen!!?!?..
__________________
Red Red Wineeee
Oud 12-11-2006, 13:40
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Bloem schreef op 12-11-2006 @ 14:37 :
*gniffel* Ja, laat meisje M een uur voordat meisje A komt even langskomen voor wat 'voorbereidend werk' en jaag haar dan de deur uit om het met meisje A af te maken.

:')
Ideale oplossing toch

En ach, als meisje A dan onverwachts langskomt terwijl meisje M nog lekker bezig was (Juno's senario), dan neem je gewoon je voordeel van een triootje daaruit
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 12-11-2006, 13:47
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Waarom zijn mannen niet meer monogaam? Of is het toeval dat ik de laatste tijd alleen maar zulke types tegenkom? IK BEN HET ZAT!
Oud 12-11-2006, 13:48
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 12-11-2006 @ 14:47 :
Waarom zijn mannen niet meer monogaam? Of is het toeval dat ik de laatste tijd alleen maar zulke types tegenkom? IK BEN HET ZAT!
Zijn mannen niet meer monogaam?...

Jeez! Waarom is mij dat nooit eerder verteld ...
__________________
Red Red Wineeee
Oud 12-11-2006, 13:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Danny schreef op 12-11-2006 @ 14:48 :
Zijn mannen niet meer monogaam?...

Jeez! Waarom is mij dat nooit eerder verteld ...
Niet zo bijdehand jij!
Oud 12-11-2006, 13:52
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 12-11-2006 @ 14:49 :
Niet zo bijdehand jij!
Ohhh!

Excucez moi, madame Chloe Siere....
__________________
Red Red Wineeee
Oud 12-11-2006, 13:59
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juno schreef op 12-11-2006 @ 14:22 :
*beledigd* Meiden kunnen absoluut prima de leiding nemen, als je ze de kans geeft.
Stiekem vinden meiden het toch wel heer erg fijn dat de man de leiding neemt. Die traditionele rolverdeling doet het overigens toch een stuk beter (samen met dingen als even de deur voor iemand openhouden) dan als een klein kind af te gaan wachten. Dat heb ik alleen m'n eerste keer gedaan

Citaat:
Chloe Siere schreef op 12-11-2006 @ 14:23 :
Ik vind beffen toch minder interessant dan seks. Dus dat weegt voor mij veel zwaarder. Ik zou dan toch voor de knappere gaan. Daarbij kan er inderdaad nog veel geleerd worden en speelt gevoel natuurlijk ook een prominente rol.
Zie je wel, vrouwen zijn net zo oppervlakkig

Citaat:
Chloe Siere schreef op 12-11-2006 @ 14:23 :

En niet zo playen jij
Ik play niet, ik ben alleen in 1 week 2 leuke meisjes tegengekomen die na 1 keer zoenen in de kroeg nog af wouden spreken. En ik ga op dit moment nog niks afblazen tot ik weet of het concreet gaat worden. Vroeger was ik wel zo 'netjes', maar aangezien vrouwen gewoon vaag zijn kan het zo maar gebeuren dat ze na 2 weken toch opeens om een of andere vage reden niet meer willen, en dan heb ik tenminste een backupplan.

Citaat:
Chloe Siere schreef op 12-11-2006 @ 14:31 :
Het begint hier op een topic van seksualiteit te lijken
Ben ik toch goed bezig Was nogal saai namelijk

Citaat:
juno schreef op 12-11-2006 @ 14:33 :
Wedden dat-ie voor A. gaat?
Vandaar m'n reactie dat ik het grappig vond dat er serieus op ingegaan werd, heb m'n keuze al lang gemaakt. M is backup

Citaat:
Bloem schreef op 12-11-2006 @ 14:37 :
*gniffel* Ja, laat meisje M een uur voordat meisje A komt even langskomen voor wat 'voorbereidend werk' en jaag haar dan de deur uit om het met meisje A af te maken.
:')
Oeh, goeie ideeen! M woont alleen niet in Utrecht, dus heb ik het vermoeden dat ze niet ff aan komt 'wippen' Willen ze ook weer eten, en knuffelen en blijven slapen enzo. Gedoe...

Citaat:
juno schreef op 12-11-2006 @ 14:37 :
En dan maar hopen dat meisje A. niet toevallig onverwachts voor je deur staat als je net het gezicht van meisje M. aan het volspuiten bent...
Gaat sowieso niet snel gebeuren, als we in dat stadium geraken kap ik het wel met 1 van de twee af hoor

Citaat:
Thee Muts schreef op 12-11-2006 @ 14:40 :
Ideale oplossing toch

En ach, als meisje A dan onverwachts langskomt terwijl meisje M nog lekker bezig was (Juno's senario), dan neem je gewoon je voordeel van een triootje daaruit
M zou dat nooit doen, A zou het nog wel een keer willen proberen (wat er al niet ter sprake kan komen ).

Laatst gewijzigd op 12-11-2006 om 14:02.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14
WolterB
495 12-08-2005 09:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18.