![]() |
||
Citaat:
sjiezzz ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik moet nog 20 dagjes wachten dan zijn ze 6 maanden oud ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Na 10 dagen ![]() Anderhalve maand ![]() 4 of 5 maanden ![]() Nieuwer heb ik niet echt duidelijke, er staan er wel een paar in dit topic, maar het is eigenlijk zoals de laatste alleen dan nog een klein beetje langer ![]() Grappig om te zien hoe erg ze veranderen, zeker in de eerste twee maanden ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik merk het ja, en vind het echt heeeel irritand want geen idee hoe het komt..
hier staan ze er wel op, en daar heb ik geen problemen... http://dutchdreads.proboards20.com/i...927532&start=0 en waarschijnlijk ken je mij daar ook van... |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() waarom niet als ik vragen mag? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Ik probeerde ze er zo op te zetten dat je een beetje kan zien dat ze best goed verdread zijn.. ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ze zijn goed verdread zeg! Zo wil ik ze ook over een jaar ![]() @JJ13: tnx ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gewoon bij het verdreaden, dat er stukjes op elkaar gaan zitten enzo.. En ik gebruik amper elastiekjes en wax, dus mijn haar is verdread doordat het droog was (mede dankzij droogshampoo ![]() Daarbij heb ik kroeshaar, en dat werkt dus heel anders als bij stijl haar.. ![]() Mjah, eigenlijk weet ik het niet zo goed.. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik denk dat jou dreadjes nog veel mooier worden.. Ze zien er iig al heel goed uit.. ![]() Zijn ze ook al een beetje stevig en verdread eigenlijk (is beetje moeilijk te zien op de fotoos.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mn moeder hielp laatst na een paar maanden weer eens met waxen, en ze zei dat ze wel erg hard en stevig waren geworden sinds de laatste keer dat ze mee geholpen had, dus er is wel vooruitgang ja ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn puntjes bleven ook heel lang pluizig, maar toen heb ik knottyboy wax erin gedaan in combinatie met knottyboy DreadGum en dat een aantal keer herhaald, en ik heb er een paar milimeter af geknipt (echt maar mini stukje), en nu zijn ze niet meer pluizig.. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dan blijft er niks van je haar over en kan je weer helemaal opnieuw beginnen! kijk eerst eens wat er nog te redden valt. dreads door de haken halen, strak aantrekken, goed palmrollen en waxen/locksteady-en.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
nja. i'm jealous
||
Citaat:
had ik eerst ook al gedaan, haken helpt niet, elstiekjes helpen niet, waxen helpt niet echt het is er erg aan toe, miss maak ik dalijk wel een foto maar stukken opnieuw doen is in mijn geval beter |
![]() |
||
Citaat:
Als ze eenmaal verdreaden dan ben je iig ook van die krulletjes af en zijn ze niet meer zo elastiek-achtig dat je ze naar beneden kan trekken.. Bij mij liep het heel erg om droogshampoo te gebruiken (Kruitvat, is een groene spuitbus-fles) en te zorgen dat mijn haar eerder droog was als vettig (wat over het algemeen niet zo'n probleem is bij kroeshaar.. ![]() Verder heb ik me dreads zo strak gekregen door zeg maar gaatjes te maken in je dreads en daar dan je dread doorheen trekken, bij stijl haar ziet dat er niet uit, maar bij kroeshaar zie je dat niet en ze worden er wel heeeel stevig van.. ![]() Ik gebruik heeel af en toe Knottyboy wax, met daaroverheen knottyboy dreadgum.. voor de puntjes en losse stukjes.. En ik knip haartjes die eruit steken enzo er gewoon af.. ![]() Nou, dit is zo ong wat ik me nu kan bedenken, ik hoop dat je er iets aan hebt.. ![]() (stiekem heb ik in je fotoboek gekeken, en die dreadjes staan je wel heel goed.. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Met dreads maakt he niet uit, die zijn al wazig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het is denk ik ook meer dof dan een waas.. nja ![]() ik probeer het wel een keer een paar dagen voordat ik toch mn dreads ga wassen, en als het dan niet werkt was ik het er gewoon weer uit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Droogshampo eerst goed schudden Als het al wit wordt moet je het fohnen of een beetje vochtig maken... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |